Olisitko valmis paska arki-tempaukseen?
Haluaisin perustaa blogin, joka käsittelisi rehellisesti ja humoristisesti lapsiperheen arkea ilman kiiltokuvamaisuutta ja unelmahöttöä.
Muistatte varmaan paskamutsi-blogin? Saman tyyppistä, mutta niin, että sinne voivat kaikki kirjoittaa kokemuksiaan anonyymisti. Jonkinlainen moderaattori pitäisi olla, joka voisi merkintöjä poistaa, jos ne sisältävät jotain vääryyksiä tai laittomuuksia, kuten lasten kaltoinkohtelua, päihdejuttuja (olinpa taas humalassa lapsen syntymäpäivänä -tyyppistä kommentointia) sekä asiattomia viestejä.
Blogin pointti olisi kuvata rehellisesti ja humoristisesti erityisesti niitä epäonnistumisia, sotkuista huushollia, joulukoristeita, jotka ovat vielä vappuna paikoillaan, likaista vessanpyttyä, vaatekasaa jota ei ole koskaan saatu järjestettyä, pieleen menneitä leipomuksia, einesruokien käyttöä jne.
Kuvat olisivat olennaisena osana blogissa.
Tällainen blogi olisi hauska ja vapauttava, kun näkisi, ettei muillakaan mene ihan niinkuin Strömsössä! Täällä näkee välillä kuvia sotkuisista asunnoista jne. mutta olisi hyvä koota ne yhteen paikkaan! Veikkaisinpa, että blogi saisi aika paljon lukijoita ja kirjoittajia!
Kommentit (4)
pahoin pelkään että se olisi liian pian av-palsta vol.2 .Tietysti jos saisit siihen suljetun joukon joka pitäisi blogia yllä, voisi toimia. Ideana kuitenkin hauska ja hyvä, voisin lähteä mukaan!
Mua ärsytti siinä paska mutsi -blogissa se, että sinne kirjoitti iso joukko ihmisiä mut itse ei voinut lisätä mitään, vaik olisi ollut parempaakin juttua. Muistaakseni kaikki kommentointikin oli ulkopuolisilta estetty.
Tuollainen avoin blogi olisi jees, mut kuka jaksaa sitä moderoida - siihen menisi kyl koko elämä :)
Mä haluan keskittyä kivoihin ja positiivisiin asioihin. Ei mua huvita katsella likaa ja sotkua ja pieleenmenneitä ruokia.
kun meillä on vessassa vessapaperinlämmitin :)