Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

osaako kukaan tulkita unia? oma kuolema unessa.

Vierailija
26.10.2011 |

Näin unta, että ajoin autoa ylinopeutta mutkaan ja auto suistui tieltä. Tein sen jotenkin tahalliesti unessa, vähän sillä ajatuksella, että katotaan mitä käy. Sitten auto lähti luisuun ja meni kauhealla nopeudella suoraan kalliota päin. Kuolin. Olin pimeässä tilassa ja ajattelin, että minun ON elvittävä tästä, minulla on lapset, minun on avattava silmät, en voi luovuttaa. Oli tosi vaikea taistella silmiä auki. Vihdosta viimen sain ne auki ja heräsin oikestikin. Täysin hiestä märkänä.

Mitähän tämmöinen uni voi merkata? Mietin myös kun minulla on ollut sydämen kanssa "ongelmia" rytmihäiriöitä, että voisiko olla mahdollista, että sydämeni olisi yöllä ihan oikeasti pysähtynyt ja käynnistynyt itsestään uudestaa. Sillä se oli todella aito tunne, että olin kuollut/kuolemassa ja taistelin itseni sielä henkiin. Tuskin noin, mutta mielenkiinnosta kyselen kuitenkin :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman kuoleman näkeminen tarkoittaa suurinta onnea ja menestystä.Väkivaltainen kuolema tulkittiin vähän eri tavalla mut en muista.

Vierailija
2/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kyllä usko mihinkään unien tulkintaa n (anteeksi kyynisyyteni), mutta mielestäni tuo sydänvaiva voisi selittää hyvinkin kokemuksesi.

Minä näin pahimpina astma-vuosinani paljon sellaisia unia, etten voinut hengittää. Joko olin veden alla ja hukkumaisillani tai sitten juoksin ja juoksin ja sain siitä astmakohtauksen. Ja herätessä todellakin huomasi etten ollut saanut happea.

Mutta tämä ei tainnut auttaa muuta kuin että pitäisiköhän sinun käydä lääkärissä ja kertoa epäilyksestäsi? Ehkei kannata yksityiskohtaisesti kertoa unesta, mutta fyysisistä tuntemuksista ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa vakavalla asialla. Kenties juuri terveydelläsi. Leikittelysi on tietoista ja sait varoituksen siitä mihin se voi johtaa.

Vierailija
4/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä unta että olin jossain New Age-jooga-gurun opetustilaisuudessa, ja siellä mulle tuli sellainen kauhu, pelko siitä kunnsiellä näytettiin Kali jumalan kuvaa jne... Aloinrukoilla ääneen Isä meidän rukousta, ensin en meinannut muistaa kaikkea, mutta Onneksi muistin kuitenkin...rukous auttoi, ja muutkin alkoivat rukoilla, vaikka olivat sinne menneet ihan tosissaan. Se guru aikoi jotenkin noitua meidät, joten tuo Isä meidän suojeli siltä....

Jotenkin jännä uni, pelottava, mutta onnellinen loppu.

Heh, olen ihan perusluterilainen, enkä mitenkään aktiivinen, mutta ehkä tuo uni kertoi siitä, että mulla on tarve ja kaipuu hengellisyyteen.

Mä luulen että olet miettynyt kuolemaa ja unessa tuo kuolemanpelko tulee ilmi.

On se ihmeellistä mitä alitajunta meille tekee!

Vierailija
5/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa vakavalla asialla. Kenties juuri terveydelläsi. Leikittelysi on tietoista ja sait varoituksen siitä mihin se voi johtaa.

päässäni pyörii paljon ajatus siitä pitäisikö tehdä yksi lapsi lisää ja mitä se tekee uralleni/opiskelulleni ja työllistymiselle. Voisikohan tämä liittyä siihen?

tuota sydäntä en ole kauheasti miettinyt kun se on ollut "reistaileva" monia vuosia. kylläkin nyt pahentunut viime aikoina.

ap

Vierailija
6/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tosin herään siihen kun kuolen. Yleensä minut murhataan jollain raa´alla tavalla :(

Olen ymmärtänyt että itsemurha unessa voi olla halua muuttaa elämänsä suuntaa tai tapaa. Tavallaan vanha päättyy ja uusi elämä alkaa. Voisiko siis liittyä nimenomaan toiveisiisi/mietintöihisi tulevaisuudesta?

Vierailija
7/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pakoilla tappajaa kauan, mutta lopulta se löysi mut ja ampui. Selittääkö joku mulle?

Vierailija
8/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alistaa sinua oikein olan takaa.

Yritin pakoilla tappajaa kauan, mutta lopulta se löysi mut ja ampui. Selittääkö joku mulle?

Vierailija
9/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

unessa voi kertoa muutoksesta.

Vierailija
10/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tosin herään siihen kun kuolen. Yleensä minut murhataan jollain raa´alla tavalla :(

Olen ymmärtänyt että itsemurha unessa voi olla halua muuttaa elämänsä suuntaa tai tapaa. Tavallaan vanha päättyy ja uusi elämä alkaa. Voisiko siis liittyä nimenomaan toiveisiisi/mietintöihisi tulevaisuudesta?

olen yrittänyt hyväksyä sen, että meille ei luultavasti tule enää enempää lapsia vaikka haluaisinkin. Ehkä tämä on sen asian kypsymistä

ap

Vierailija
11/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin vuosia sitten unta, jossa kuolin onnettomuudessa (joko auto- tai lasketteluonnettomuus,muistan vain lumimyrskyn) ja seuraavaksi olinkin lasten sängyn vieressä ja katselin siinä kun he surivat kuollutta äitiään.Olisin kovasti halunnut lohduttaa ja halata heitä. Päällimmäisenä tunteena itsellä harmitus siitä, ettei lapset ymmärtäneet että olin kuolemasta huolimatta koko ajan heidän vierellään ja se, etten voinut koskea heihin koska olin kuollut. Jälkikäteen muisteltuna uni on entistä jännempi, koska tuolloin mulla oli vain yksi lapsi ja nyt kaksi lasta kuten unessa ja heillä nyt vielä samanlainen kerrossänky kuin unessa.

Vierailija
12/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeyönä mää näin että vin diesel tuli kylään vaimon ja viiden pikku pojan kanssa, se tuli tekemään tilikirjanpidot (?), ja mä siinä leivoin jotain pullaa ja se istu kiikkustuolissa kattelemassa eikä sillä ollu kiire kattomaan tilejä, ja takkatuli paloi sen takana ja ne lapset ei ollu koskaan nähny lunta eikä poroja ja se vaimo näytti vanhalta ja laihalta,, mukavia vieraita :-)

Vierailija
13/13 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ammuttiin mahaan, olin hämärässä, tyhjässä talossa alasti ja vuosin verta... mennessäni kellariin siellä oli polviin saakka verta, ja näin pimeässä nurkassa äitini ja siskoni ruumiit mytyssä :(

näitä unia riitti, kun olin nuori ja perheeni hylkäämä. sittemmin olen niistä päässyt, ja saanut muutenkin rauhan elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi