Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voi helvetti!! Oma mieheni lusisi linnassa elinkautisen näillä perusteilla!!

Vierailija
14.10.2011 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011101414565053_uu.shtml

Ja minä olisin suljetulla osastolla traumojeni vuoksi..=/

Onko tuossa ihan oikeasti mielestäsi vankilatuomion paikka??

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnatuomiotahan tuosta ei tullut, vaan ehdollista. Mutta opiskelupaikka meni.

Yksittäistapauksena minusta lievä, jos yksituumaisesti on kylvetty ja muuta. Mutta nukkuvaan/tajuttomaan koskeminen tuolla tavalla ON hyväksikäyttö. Niin avioliitossa kuin sen ulkopuolella.

Itse en naisena olisi nostanut asiasta haloota tuollaisen taustan jälkeen, vaan olisi suuttunut ja häipynyt paikalta. Mutta tavallan on hyvä, että asia tulee selväksi ja miehet (ja naisetkin) näkevät, että näillä teoilla on ihan oikeasti seurauksia.

Vierailija
2/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu mun oikeustajuun, eikä varmaan monen muunkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainenhan oli perunut koko jutun,mutta silti syyttäjä jatkoi juttua..

Vierailija
4/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä sanoa, että sama käväisi mielessäni juttua lukiessani.

Siis totta kai naisen pitää saada pukeutua kuten haluaa ja käyttäytyä kuten haluaa ja silti saada sanoa "ei" ja tulla kuunnelluksi, mutta joku raja sentään. - Ollaan oltu yhdessä alasti olutta kittaamassa ja kylvetty sulassa sovussa jne...Tietenkään miehellä ei ole oikeutta tunkea sormiaan sisään kysymättä, mutta että vankeutta tällaisesta? Ei tuo nyt mielestäni ihan törkeä päällekarkaus ole.

Vierailija
5/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuota nyt niin traumatisoivana olisi kokenut. Mieheni voisi minut vaikka nukkuvana ottaa, jos häntä se kiihottaisi. Ei niin paha kuin alottajan viestistä sai kuvan.

Vierailija
6/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehdollinen vankeus" = ei mikään tuomio oikeesti, ei vaikuta tuomitun elämään yleensä millään tavalla.

Raiskaukset, pahoinpitelyt ym. ei ole enää vuosiin olleet asianomistajarikoksia.

Vierailija
7/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kesken kaiken sammahtaa ja unohtaa, mitä oli tekemässä. Ja näitä tarinoita on varmasti tuhansia. Kohta varmaan tulee promillerajat tähänkin touhuun.

Vierailija
8/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehdollinen vankeus" = ei mikään tuomio oikeesti, ei vaikuta tuomitun elämään yleensä millään tavalla.

Raiskaukset, pahoinpitelyt ym. ei ole enää vuosiin olleet asianomistajarikoksia.

Tuomion myötä Sami menetti opiskelumahdollisuutensa.

Vierailija
9/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hovioikeus olisi ryhdistäytynyt vaikka raiskaajan vankilaan saattamisella kunnolisen tuomion kera!!

Tässä tapauksessa, mikäli juttu totta niin muija kanssa vankilaan provosoimisesta!!

Vierailija
10/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavasti lyhyisiin tai olemattomiin tuomioihin, joissa aikuiset raiskaavat järkestelmällisesti pieniä lapsia. Lieventäviä seikkojakin niihin muka löytyy alkaen tekijän vakaasta työpaikasta ja muusta "kunnollisuudesta".

Vierailija
11/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin tuosta sen että tuo toisensa tunteva parsikunta ihan yhteisymmärryksessä viettivät mukavaa ja romanttista iltaa kylpien, jutellen ja pikkasen sekstaillen. Sitten "sammunut" (vai nautinnosta silmät kiinni?) havahtuu siihen kun rakastajan sormi on pillussa ja saa siitä jumalattomat traumat.

Mies menettää opiskelupaikan ja saa vankeutta (vaikka sitten ehdollista)..

Minusta tuossa ei ole edes lievää hyväksikäyttöä tapahtunut, aikuisten ihmisten kesken ja sulassa sovussa ja yhteisymmärryksessä..

t. ap

Vierailija
12/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hiukan on ollut mikana molemmat, mutta hei ei nukkuvaan kyllä kajota noin, sen pitäisi olla ihan selvä juttu! Avioliitossa saattaa kenties mennä vielä herätys hiukan jalkoväliä lääppimällä, mutta kyllä saisin kilarit jos heräisin siihen että miehen sormet on mun sisälläni! Vissiin muitakin tapoja herätellä, uskosin että esim. rintojen hyväily olis herättäny ihan yhtä tehokkaasti. Kaiketi kännissä harkintakyky pettänyt. Musta kuitenkin ok päätös hovilta, ei tuomio saa laskea siksi että on humalassa. Miettikääs kuinka suhtautuisitte juttuun jos vaan nainen olisi ollut humalassa ja mies selvänä tehnyt noin? Ihmeen paljon ihmiset laittaa kännin piikkiin :o/

Vierailija
13/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä en tässä tajunnut.

Vierailija
14/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla että niin monen suhteessa hyväksikäyttö on arkipäivää. Kyllä tuossa tilanteessa tuomio ja opiskelupaikan menetys on vähintä mitä voisi toivoa seuraavan. Minusta on kohtuullista olettaa että seksikumppani olisi tajuissaan. Jos molemmilla on fetissi tajuttomana/tajuttoman kanssa seksin harrastamisesta, näistä asioista tulee keskustella ja yhteisymmärryksessä sopia molempien ollessa tajuissaan.

Ap, jos miehesi toimii noin sinua kohtaan niin silloin kuuluisi linnaan, olit sitten itse niin uhriutunut ettet enää tajua hyväksikäyttöä, tai vielä järjissäsi. Oman järjen tilanne kun ei vaikuta lakiin, lain tehtävä on suojella kaikkia.

Minusta kaikkeen hyväksikäyttöön ja riistoon tulee suhtautua asian vaatimalla vakavuudella. Eikä vähätellä edes rajatapauksia.

Vierailija
15/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin ei saa olla (seksuaali)rikosrekisteriä?

Vierailija
16/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun (avio)mies sormeilisi minua kun nukun, en voisi kyllä antaa niin vaan anteeksi.

Vierailija
17/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin ei saa olla (seksuaali)rikosrekisteriä?

Ei multa ainakaan oo kysytty koskaan rekisteriä vaikka hoitsu olenkin. Olisiko ollut esim. poliisiopiskelija tms.?

Vierailija
18/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-----kohtuullista olettaa että seksikumppani olisi tajuissaan----

Mihin siltä se taju oli mennyt? Ei siltä taju missään kankaalla ollut kun kylpikin samassa ammeessa. Miksi ihmeessä ei pukeutunut ja lähtenyt kotiin?? Jäi vielä makaamaan sohvalle kylpytakki päällä jalat miehen sylissä. Saanko nauraa?

Eikö olekin niin et X vietteli tämän pojan ja piste. Ja tässä asiassa nyt Kouvolan hovioikeus ryhdistäytyy kun ei tosiraiskaajille saa kunnon tuomioita yhdenvertaisuustekolain perusteella.

Vierailija
19/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten varmaan joku sarjaraiskaaja :/ Monet on kuitenkin tykänneet.

Vierailija
20/33 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietty että heppu sanoi kokeilleensa pulssia pildestä. Miksi edes yrittää sellaista selitystä?

Tuskin tästä nyt sen suurempia traumoja jäi uhrille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi