Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolituttu karppaaja suuttui minulle

Vierailija
26.10.2011 |

On juteltu töissä joskus voin ja kerman käytöstä ja olen avoimesti kertonut käyttäväni niitä ruuassa ja leivonnassa, olen aina käyttänyt. Koskaan en ole kertonut noudattavani mitään ruokavalioita- sekasyöjä kun olen.

No, tässä yhtenä päivänä oli töissä tarjolla voileipäkakkua ja tietysti otin sitä.

Tämä karppaajanainen tuimistui kunnolla minulle ja alkoi paasata huonoista ruokavalinnoista.

Tiukalla pinna, todellakin. En sanonut mitään. miksi olisin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon, mutta tärkeää on jättää hiilarit vähiin.

Olen syönyt paljon monipuolisemmin nyt kun hiilarit on minimissä. Saa syödä juustoja, leikkeleitä, hedelmiä, marjoja, vihanneksia, lihaa, kalaa ym. ym.

Vain hiilarit minimiin.

Itsekin olen silloin tällöin syönyt jotain kakkua ja en kieltäydy esim. juhlissa syömästä hyvää. Seuraavana päivänä voi taas olla kevyesti ja näin toimien paino ei ole noussut siitä kun pudotin sen kohdalleen.

Vierailija
2/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon, mutta tärkeää on jättää hiilarit vähiin. Olen syönyt paljon monipuolisemmin nyt kun hiilarit on minimissä. Saa syödä juustoja, leikkeleitä, hedelmiä, marjoja, vihanneksia, lihaa, kalaa ym. ym. Vain hiilarit minimiin. Itsekin olen silloin tällöin syönyt jotain kakkua ja en kieltäydy esim. juhlissa syömästä hyvää. Seuraavana päivänä voi taas olla kevyesti ja näin toimien paino ei ole noussut siitä kun pudotin sen kohdalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon, mutta tärkeää on jättää hiilarit vähiin. Olen syönyt paljon monipuolisemmin nyt kun hiilarit on minimissä. Saa syödä juustoja, leikkeleitä, hedelmiä, marjoja, vihanneksia, lihaa, kalaa ym. ym. Vain hiilarit minimiin. Itsekin olen silloin tällöin syönyt jotain kakkua ja en kieltäydy esim. juhlissa syömästä hyvää. Seuraavana päivänä voi taas olla kevyesti ja näin toimien paino ei ole noussut siitä kun pudotin sen kohdalleen.

ei missään tapauksessa hiilareita ja rasvaa, koska silloin lihoo tollo.

Vierailija
4/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö kermaa ja voita, voi huoleti syödä viljatuotteita ja perunaakin. Miten ne estäisivät voimasta hyvin? Kalorimäärä ratkaisee. oletko pullea vai pimakka.

Vierailija
5/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään tapauksessa hiilareita ja rasvaa, koska silloin lihoo tollo.

en alennu tasollesi, joten haukkuminen jääköön sinulle.

Vierailija
6/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympärillä ajatellen, sisältääkö joku tuote jauhoja tai ei. Kun syö, mitä elimistö vaatii, voi hyvin.

Vierailija
7/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö kermaa ja voita, voi huoleti syödä viljatuotteita ja perunaakin. Miten ne estäisivät voimasta hyvin? Kalorimäärä ratkaisee. oletko pullea vai pimakka.

Myös itse tein tuon virheen aikaisemmin, että koetin syödä viljatuotteita, sokeripitoisia ja rasvapitoisia vähemmän, mutta sehän ei ole terveellistä ja ei pudota painoa.

Eri asia on toki jos on urheilija ja kuluttaa tehokkaasti kaiken syömänsä, mutta tarkoitan tavallista tallaajaa joka ei liiku.

Jos ei popsi hiilareita päivittäin ja syö monipuolisesti muita niin paino ei nouse.

Vierailija
8/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrät ratkaisee suhteessa kulutukseen.

Vierailija
9/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihmisiä joiden paino ei nouse vaikka syövät mitä tahansa.

kuitenkin tässä on lähinnä kyse ohjeista niille joilla on taipumusta lihomiseen tai jos ovat yrittäneet väärillä konsteilla laihduttaa.

kaikkien ei siis tarvitse jättää sokereita pois.

Vierailija
10/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt aina kaikkea monipuolisesti ja herkutellutkin ja sipsitkin on maistuneet välillä yms. Bmi on nyt 45 vuotiaana vielä 22, eli kyllä minulle riittää. En aio laihduttaa vaan haluan, että minulla on hiukan muotojakin.

Eräänä päivänä oli työkaverin 50v synttärit ja hän tarjosi kakkua. Siitäpäs sai 2 osaston karppaajaa (hoitoala) kamalan hepulin. Meidän muiden syödessä kakkua, nämä kaksi pullukkaa karppaajaa yökkivät ja työntelivät muka sormia kurkkuun, kuinka ällöttävää on kakku ja kuinka väärin syömme jne.

Todella ahdistavaa syntymäpäiväsankaria kohtaan. Sankari oli todella noloa kun ei ollut huomannut tuota jotain mutakakkua ja myrkytti nyt näin työkaverinsa (näiden kahden sanoin)

Ei todellakaan antanut taaskaan kovin hyvää kuvaa karppaajista.

Vierailija
11/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrät ratkaisee suhteessa kulutukseen.

ja sitä itsekin tässä toitotan, että hiilarit minimiin.

jos hiilareita 30 tai 40 prosenttia jossain niin lihottaa, mutta olet oikeassa, että jos 2 prosenttia niin ei lihota.

Vierailija
12/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään rasvojen syönti kuin kohtuudella.

Terveellsitä elämäntapaa ei myöskään ole liikkumattomuus.

Vierailija
13/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt aina kaikkea monipuolisesti ja herkutellutkin ja sipsitkin on maistuneet välillä yms. Bmi on nyt 45 vuotiaana vielä 22, eli kyllä minulle riittää. En aio laihduttaa vaan haluan, että minulla on hiukan muotojakin. Eräänä päivänä oli työkaverin 50v synttärit ja hän tarjosi kakkua. Siitäpäs sai 2 osaston karppaajaa (hoitoala) kamalan hepulin. Meidän muiden syödessä kakkua, nämä kaksi pullukkaa karppaajaa yökkivät ja työntelivät muka sormia kurkkuun, kuinka ällöttävää on kakku ja kuinka väärin syömme jne. Todella ahdistavaa syntymäpäiväsankaria kohtaan. Sankari oli todella noloa kun ei ollut huomannut tuota jotain mutakakkua ja myrkytti nyt näin työkaverinsa (näiden kahden sanoin) Ei todellakaan antanut taaskaan kovin hyvää kuvaa karppaajista.

noiden ääliökarppaajien joukkoon, kun olen kohtelias juhlissa ja syön kakkua, mutta muina päivinä omissa oloissa jätän hiilarit pois.

karppaajakin voi olla älykäs.

Vierailija
14/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään rasvojen syönti kuin kohtuudella. Terveellsitä elämäntapaa ei myöskään ole liikkumattomuus.

kaikkea kohtuudella ja hiilarit minimiin.

ihmisten pitäisi myös liikkua.

olet oikeassa.

Vierailija
15/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikkea ja koskaan en ole laihduttanut.

Regressoiko hiilihydraattien välttäminen ihmisiä? Ainakin tuo esimerkki oli todella törkeä ja häpeän kollegoitani hoitoalalla.

Samaan olen törmännyt omalla työpaikallani, kun keski-ikäinen hoitaja (jolla burnout iskee ajoittain), kailottaa ääneen suureen, mitä hän ei enää syö.

Asia selvä, mutta antaisi muitten nauttia ruuasta ja elämästä.

olen syönyt aina kaikkea monipuolisesti ja herkutellutkin ja sipsitkin on maistuneet välillä yms. Bmi on nyt 45 vuotiaana vielä 22, eli kyllä minulle riittää. En aio laihduttaa vaan haluan, että minulla on hiukan muotojakin.

Eräänä päivänä oli työkaverin 50v synttärit ja hän tarjosi kakkua. Siitäpäs sai 2 osaston karppaajaa (hoitoala) kamalan hepulin. Meidän muiden syödessä kakkua, nämä kaksi pullukkaa karppaajaa yökkivät ja työntelivät muka sormia kurkkuun, kuinka ällöttävää on kakku ja kuinka väärin syömme jne.

Todella ahdistavaa syntymäpäiväsankaria kohtaan. Sankari oli todella noloa kun ei ollut huomannut tuota jotain mutakakkua ja myrkytti nyt näin työkaverinsa (näiden kahden sanoin)

Vierailija
16/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, mitkä kulut tulevat sydän-ja vesisuonitaideista ylipainoisille. Voisit kuitenkin kokeilla muutaman viikon jättämällä hiilarit pois niin huomaisit, kuinka kivempaa on ollut hoikka ja kevyt kuin hiukan ylipainoinen.

t. melkein saman ikäinen karppi bmi 18, onnellinen ja kevyt

Vierailija
17/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä karppaus-muoti-ilmiötä. Todellisuushan on väkisinkin se, että jos syöt vähemmän kuin kulutat - laihdut, jos taas syöt enemmän kuin kulutat - lihot.

Ihan järkyttävää, että aikuiset ihmiset kuvittelevat, että pelkän rasvan ja proteiinien syönti olisi terveellistä. En kiellä etteikö se varmasti voisi laihduttaa, mutta pitkäaikaisnäyttöä tällaisesta yksipuolisesta ravinnosta ei ole. Siis siitä miten se loppujen lopuksi vaikuttaa. Eikö ihmisillä ole nykyään enää minkäänlaista kritiikkiä, mennään vaan mukaan kun on niin kovin trendikästä ja naapurin satukin on sillä niin laihtunut!

Itse olen pyrkinyt noudattamaan ns. lautasmallia ja huomannut kuinka varsinkin runsas kasvis- ja kuitupitoinen ruoka pitävät nälän poissa ja mielen virkeänä. Yhdistettynä siihen liikuntaan.

Vierailija
18/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ruokia vahtiva kireäpipo, jolle vaaka on ensimmäinen asia aamulla mielessä.

Kauheaa tekstiä tuo, että rasvaa voi syödä vaikka kuinka paljon. Maksakaa sitten itse terveyskulunne.

Vierailija
19/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niitä entisiä kaalikeittohihkuja. Seuraavaksi sitten jotain muuta mullistavaa.

Todellakin; kaventunutta on elämä, kun ei neää itse osata syömisistä päättää, vaan pitää hypätä trendien mukaan.

Vierailija
20/29 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, mitkä kulut tulevat sydän-ja vesisuonitaideista ylipainoisille. Voisit kuitenkin kokeilla muutaman viikon jättämällä hiilarit pois niin huomaisit, kuinka kivempaa on ollut hoikka ja kevyt kuin hiukan ylipainoinen. t. melkein saman ikäinen karppi bmi 18, onnellinen ja kevyt [

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme