Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hellp-syndrooman oireet?

Vierailija
13.10.2011 |

Mitä subjektiivisia oireita kyseisessä sairaudessa on, tietääkö joku?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ulkomuistista heittäisin korkea RR, veren hyytymistekijät pielessä-> vuotoja, kova ylävatsakipu, päänsärky, pahoinvointi...

Vierailija
2/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo ovat pre-eklampsian oireita paitsi tuo hyytymistekijä mutta se ei ole mikään subjektiivinen oire muutenkaan? Vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo ovat pre-eklampsian oireita paitsi tuo hyytymistekijä mutta se ei ole mikään subjektiivinen oire muutenkaan? Vai?

Vierailija
4/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut hellp eklampsian yhteydessä mutta minulla ei silloin ollut mitään erityisiä subjektiivia oireitä ja tajuton silloin taisin ollakin. Nyt näin uuden raskauden yhteydessä tällaista mietiskelen kun varsinaisia pre-eklampsian oireita ei ole mutta trombosyytit ovat laskeneet. Pohdin siis että onko hellpissä jotain erityistä mitä voisin kuulostella. Mitään vuotoja minulla ei viimeksi ollut.

Vierailija
5/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap

Vierailija
6/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlella löydät tarkan listan oireista. Jotka ovat siis nuo luettelemani muuten ja jotain muutakin voi olla, koska en muista kaikkea ulkoa.

Kakkonen

Vierailija
7/8 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti löydä mitään sivua missä olisi vain hellpin oireita kun nuo ylävatsakivut ja päänsärky liittyvät siihen pre-eklampsiaan ilman hellpiäkin mutta ehkä voin tästä päätellä että itse oireyhtymällä ei välttämättä erillisiä subjektiivisia oireita ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi