Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis eikö kukaan muu ole järkyttynyt siitä, että perheparkkiin ajetaan ilman lapsia?

Vierailija
13.10.2011 |

Tosta toisesta ketjusta huokuu vaan sellanen itsekkyys, että huhuh! Ei mitenkään ajatella toisia ihmisiä. Oma napa on se tärkein.



Mammat käyttää yksinkin näitä perheparkkeja! Siis haloo! Nyt vähän mammat kävelyä kehiin! Tekis hyvää varmasti kaikille!

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä WT porukkaa Av-mammat on.



Ei mitään käytöstapoja, omaetu on paras etu. Pääasia että kukaan muu ei pääse hyötymään mistää.





Olen, olen todella järkyttynyt.

Vierailija
62/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne on tarkoitettu lapsiperheille sen takia, että lasten kanssa ei tarvitse kimpoilla pitkin parkkipaikkaa missä puolisokeat puupäät ajelee ristiin rastiin. Ja lisäksi paikat ovat hieman leveämpiä, jotta päästään helpommin autosta ulos lasten kanssa.

Tämän vuoksi olisi mukava, ettei itsekkäät k-päät ajelisi niihin pikku urheiluautoillaa, mutta minkäs teet. Meitä on niin monee junaa ja aika moni jää rannallekin :)

Viimeksi joku talipää vei sen viimeisen paikan. Eipä siinä muuten mitään, mutta autosta tuli kolme teiniä ja äiti. Me jouduimme menemään toiselle puolelle parkkista pienten lasten kanssa, koska tilaa ei vain ollut. Teki mieli kyllä sanoa pari valittua sanaa siinä vaiheessa. Yleensä tyydyn vain mulkaisemaan =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos siellä kaupassa käy vaikka tiistaina aamupäpäivällä klo 11 ja ne perheparkit ammottaa tyhjyyttä, niin on se nyt nillittämistä etteikö sinne sais parkkeerata. Ja kyllä, meidän lähimmässä Prismassa perheparkkeja on ainakin 10 rivissä. Eli harvoin arkena aamupäivällä on kovinkaan montaa asioijaa kaupassa.

Ja kun menen sinne 11 aikaan ostoksille niin huomaan että joku kaltaisesi on täyttänyt ne molemmat ajattelemalla juuri noin.

Vierailija
64/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ja kun menen sinne 11 aikaan ostoksille niin huomaan että joku kaltaisesi on täyttänyt ne molemmat ajattelemalla juuri noin.

Me emme ole koskaan käyttäneet noita perhepaikkoja ja aina ollaan jaksettu kauppaan kävellä. Minulle on ihan sama kuka niitä käyttää, joku tarvehan heillä on. Onko ne ruudut muuten leveämpiä kuin normaalit, että saa helpommin lapset kyytiin? Paikkojen käyttäjillä taitaa olla jotain vaikeuksia tuossa autoonsa mahtumisessa joten minusta noitten käyttäminen on heille ihan ok.

Vierailija
65/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua sentään järkytä, mutta ärsyttää kyllä! Ja mua ei se kävely haittaa mutta ovien avaaminen on kyllä joskus tosi vaikeaa tavallisessa ruudussa! Varsinkin raskaana. Kerran kyllä alki savu nousta korvista kun yritin ahtaassa parkkihallissa etsiä ruutua tila-autolleni ja perheparkissa oli parkissa smart! Sehän sopisi vaikka poikittain tavalliseen ruutuun. Kaupasta kun tulin, oli joku parkkeerannut siihen samaan ruutuun smartin viereen...

Vierailija
66/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ja kun menen sinne 11 aikaan ostoksille niin huomaan että joku kaltaisesi on täyttänyt ne molemmat ajattelemalla juuri noin.

Me emme ole koskaan käyttäneet noita perhepaikkoja ja aina ollaan jaksettu kauppaan kävellä. Minulle on ihan sama kuka niitä käyttää, joku tarvehan heillä on. Onko ne ruudut muuten leveämpiä kuin normaalit, että saa helpommin lapset kyytiin? Paikkojen käyttäjillä taitaa olla jotain vaikeuksia tuossa autoonsa mahtumisessa joten minusta noitten käyttäminen on heille ihan ok.

Kyllä se vähän helpottaa kun tunkee lapsia istuimiin. Toki voin jatkossa käyttää noita normiparkkejakin mutta sitten on turha tulla inisemään kun viereisen auton ovissa on naarmuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kyllä se vähän helpottaa kun tunkee lapsia istuimiin. Toki voin jatkossa käyttää noita normiparkkejakin mutta sitten on turha tulla inisemään kun viereisen auton ovissa on naarmuja.

jos ei sitä autoa saa parkkiin kuin sellaiseen paikkaan että pitää viereistä autoa hakata ovella niin jossain on vikaa. Siellä p-alueen reunassa on varmasti tilaa, ja sieltä jaksaa kävellä ihan hyvin kauppaan.

Vierailija
68/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtunee siitä että käyn vain harvoin kauppakeskuksissa enkä ole kokenut jonkun ylimääräisen 50 tai jopa 100 m kulkemista vaivalloiseksi, edes lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

[/quote]

Kyllä se vähän helpottaa kun tunkee lapsia istuimiin. Toki voin jatkossa käyttää noita normiparkkejakin mutta sitten on turha tulla inisemään kun viereisen auton ovissa on naarmuja.

[/quote]




...ja sää maksat!

Vierailija
70/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuoden aikana naarmuttanut kahta perheparrkiautoa joissa ei ole ollut lapsia. HAHAH! :D Ihan oikein, ja jatkan sitä meidän prismassa, että parkkeeratkaa vaan sinne perhepaikoille ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin saa ajaa kuka vaan, mutta ei tätä avuttomat mammat ymmärrä.

ottamaan vastaan kritiikkiä sitten... :)

Vierailija
72/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laitellut tuulilasiin lappuja. Kerran tulin kaupasta ja näin jonkun pariskunnan ajavan lapsiparkkiin, ilman lasta. Ite olin viereisellä paikalla hiki päässä vaihtamassa juuri auton takapenkillä vauvan vaippaa. Otti ihan v***sti tilanne päähän jo muutenkin, joten otin kakkavaipan, hieroin huolella sillä sen auton tuulilasia ja jätin vaipankin pyyhkijän alle. Suututti kun itellä oli silloin 3 alle 5v lasta joiden kanssa liikkuminen ei tosiaan ole helppoa ja isompi parkkipaikka oikeasti hyvä juttu, että auton ovet mahtuu avaamaan kunnolla että saa lapset nostettua turvaistuimiin ja mitä lähempänä kaupan ovea, sitä pienempi riskikin on lapsella joutua onnettomuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kyllä se vähän helpottaa kun tunkee lapsia istuimiin. Toki voin jatkossa käyttää noita normiparkkejakin mutta sitten on turha tulla inisemään kun viereisen auton ovissa on naarmuja.

...ja sää maksat!

siis kolhit etkä maksa.

Niinhän sinä luulet:)

Vierailija
74/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten otin kakkavaipan, hieroin huolella sillä sen auton tuulilasia ja jätin vaipankin pyyhkijän alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole turvakameroita ovien lähellä?



Noista naarmuttamisista tuli vaan mieleen. Itse olen kai poikkeuksellisen taitava ja ruipelo akrobaatti, kun olen normipaikoillakin saanut lapset turvaistuimiin ilman että olen naarmuttanut viereisiä autoja tai kokenut sitä erityisen hankalaksi muutamaa poikkeustapausta lukuunottamatta.

Vierailija
76/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laitellut tuulilasiin lappuja. Kerran tulin kaupasta ja näin jonkun pariskunnan ajavan lapsiparkkiin, ilman lasta. Ite olin viereisellä paikalla hiki päässä vaihtamassa juuri auton takapenkillä vauvan vaippaa. Otti ihan v***sti tilanne päähän jo muutenkin, joten otin kakkavaipan, hieroin huolella sillä sen auton tuulilasia ja jätin vaipankin pyyhkijän alle. Suututti kun itellä oli silloin 3 alle 5v lasta joiden kanssa liikkuminen ei tosiaan ole helppoa ja isompi parkkipaikka oikeasti hyvä juttu, että auton ovet mahtuu avaamaan kunnolla että saa lapset nostettua turvaistuimiin ja mitä lähempänä kaupan ovea, sitä pienempi riskikin on lapsella joutua onnettomuuteen.

parkkipaikalla, ennenkuin tämä pariskunta ajoi perheparkkiin, miksi et ollut ajanut siihen itse?

Ei olisi tarvinnut kateellisena paskavaipan kanssa riehua.

Vierailija
77/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulit juuri kaupasta ja siinä samassa olitkin jo vaihtamassa vaippaa takapenkillä!

Sinähän varsin vikkelä mamma olet!

Vierailija
78/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulit juuri kaupasta ja siinä samassa olitkin jo vaihtamassa vaippaa takapenkillä!

Sinähän varsin vikkelä mamma olet!

joten ei mikään ihmeellinen suoritus

Vierailija
79/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla hyvä elämä jos tämä on murheesi!=)

Vierailija
80/143 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla hyvä elämä jos tämä on murheesi!=)

saatana!

Luuletko että kirjoitellaan vaan siitä elämän suurimmasta ongelmasta?

Vittujen kevät taas.