Siis eikö kukaan muu ole järkyttynyt siitä, että perheparkkiin ajetaan ilman lapsia?
Tosta toisesta ketjusta huokuu vaan sellanen itsekkyys, että huhuh! Ei mitenkään ajatella toisia ihmisiä. Oma napa on se tärkein.
Mammat käyttää yksinkin näitä perheparkkeja! Siis haloo! Nyt vähän mammat kävelyä kehiin! Tekis hyvää varmasti kaikille!
Kommentit (143)
samoin ku se et aikuiset äijät käy paskalla lastenhoitohuoneessa ku ite jonotat kahden huutavan lapsen kans sinne!! miesten wc vieressä. eikö voi siellä sit käydä!! Ne parkkipaikat ja lastenhoitohuonet on jostain syystä osoitettu tiettyjä erityisryhmiä, lapsiperheitä, ajatellen. EI ole siis kyse siitä et olis mahdotonta odottaa tai ajaa muualle, mut on se toki vaivalloisempaa lasten kans, ja ihan turhaan vain sen takia kun aikuiset ei osaa käyttäytyä!
samoin ku se et aikuiset äijät käy paskalla lastenhoitohuoneessa ku ite jonotat kahden huutavan lapsen kans sinne!! miesten wc vieressä. eikö voi siellä sit käydä!! Ne parkkipaikat ja lastenhoitohuonet on jostain syystä osoitettu tiettyjä erityisryhmiä, lapsiperheitä, ajatellen. EI ole siis kyse siitä et olis mahdotonta odottaa tai ajaa muualle, mut on se toki vaivalloisempaa lasten kans, ja ihan turhaan vain sen takia kun aikuiset ei osaa käyttäytyä!
mut siis suosittelen huomauttamaan asiasta jos ottaa päähän, niin aion itekin tästä eteenpäin tehdä. eihän kukaan voi kuvitella tollasen olevan kovin korrektia käytöstä.
päähän yleensä ihan sikana. Erityisesti kun niihin ajaa ihmiset joilla ei ole edes lapsia mukana!!Huonona päivänä luo pistäviä katseita ihimisiin, jotka kävelevät autopaikalle parkkeerattuun kaaraansa, täysin ilman lapsia...joskus omalle lapselleni olen jutellut, että tuossa autossa on vissiin tullut aika isoja lapsia, kun ei ole turvaistuimia lainkaan, autonkuljettrajan kuullen tietty..
Olarin Prismassa on asiakkaille iso info sisääntulon yhteydessä että Arvoisat asiakkaat perheparkkiruudut on tarkoitettu lapsiperheiden käyttöön.
Kertokaas mulle että miksi sellaista leveämpää ruutua tarvitsisi joku kenellä on kyydissä muutama kouluikäinen lapsi? Eikö sen ikäiset saa turvavyöt itsekkin kiinni?
Mulle kävi Omenan parkkihallissa aikoinaan niin että tavallisessa ruudussa joku ajoi niin lähelle että en viimeisilläni raskaana mahtunut ovesta sisään. Siinä sitten jouduin mennä pyytämään kuulutusta. Ilman mahaa olisin kontannut toiselta puolelta sisään mutta sen mahan kanssa ei ollut toivoakaan,kun piti pöntöltäkin pelkästään miehen mua repiä ylös. Joten kyllä ton perheparkin käytön sallisin loppuraskaudestakin. Mut kaikenkaikkiaan olen nähnyt vasta yhden invapaikan käyttäjän joka kulki itse pyörätuolilla, muut kävelleet suht reippaasti ja parilla ollu kävelytuki. Kuinka sairaspitää olla että sen merkin saa. Onko syy esim. sairaseläke vai esim. syöpä ym? En oikeasti tiedä ja kiinnostaisi ihan yleissivistyksen vuoksi. Saako sen jos lapsi on vaikka liikuntaesteinen vai koskeeko vain ajokortin omaavia?
siihen ei saisi ajaa jos ei ole lapsia kyydissä?
siihen ei saisi ajaa jos ei ole lapsia kyydissä?
no älä nyt viitti
niitä on aika harvoin 15. yleensä maksimissaan 2. ja tiedät sen vallan hyvin.
mut siis miks perheparkkiin pitäs jättää autonsa jos ei oo lapsia? Kai sä nyt hyvä ihminen jaksat kvellä 5metriä enemmän, vai etkö jaksa? Hanki parempi kunto sit
Vai ajatko invapaikalle, jos niitä on useampia vapaana?
Itse olen kyllä käynyt joskus sanomassakin perheparkkiin yksin parkkeeraaville, kun on tarpeeksi suivaannuttanut änkeä kapeassa parkkiruudussa lapset ulos ja kävellä ympäri vilkasta parkkihallia lasten kanssa.
siihen ei saisi ajaa jos ei ole lapsia kyydissä?
No ei!! Ei tietnekään! Aja sinne, missä normaaleja paikkoja on vapaana ja kävele!
Mutta ne on tarkoitettu lapsiperheille sen takia, että lasten kanssa ei tarvitse kimpoilla pitkin parkkipaikkaa missä puolisokeat puupäät ajelee ristiin rastiin. Ja lisäksi paikat ovat hieman leveämpiä, jotta päästään helpommin autosta ulos lasten kanssa.
Tämän vuoksi olisi mukava, ettei itsekkäät k-päät ajelisi niihin pikku urheiluautoillaa, mutta minkäs teet. Meitä on niin monee junaa ja aika moni jää rannallekin :)
Won't someone think of the children!
ole muita asioita mistä vaahdota? Pahempi se on mun mielestä parkkeerata siihen inva-paikalle! Tää nyt on oikeesti ihan yhdentekevä juttu. Voi luoja!
joka pikkuasiasta jaksa järkyttyä. Tulee aika raskas elämä jos niin tekee.
Mitään laillista suojaa perheparkeilla ei ole. Jos jollain on tarpeeksi pokkaa pysäköidä vapaaseen ruutuun, niin sille ei av mammakaan mitään voi.
tarpeeksi usein parkkeeraa perheparkkiin tai invapaikalle ilman oikeutta siihen, niin voi huomata että joku kerta auton kylkeen on ilmaantunut piiiitkä naarmu jonkun arpeeksi suivaantuneen paikallaolijan avaimesta.
pitikö teidänkin kaks viimestä avata suunne? OOTTE varmaan just niitä läskejä mammoja, jotka yksin kauppaan mennessään jättävät sen ison maasturin siihen perheparkkiin
leikkisästi huomauttelen väärin pysäköijille tyyliin "vitun kusipää" tms rakentavaa. Kiusa se on pienikin kiusa.
Kyllä ne lapset jaksaa kävellä kauempaaki ja ihan nätisti jos ne vain opettaa siihen. Mutta ei itsekkäät mammat kehtaa vielä valittaa jos joku jolla ei ole lapsia mukanaan ajaa lapsipaikalle . Niihin saa ajaa kuka vaan, mutta ei tätä avuttomat mammat ymmärrä.
Mutta jos siellä kaupassa käy vaikka tiistaina aamupäpäivällä klo 11 ja ne perheparkit ammottaa tyhjyyttä, niin on se nyt nillittämistä etteikö sinne sais parkkeerata. Ja kyllä, meidän lähimmässä Prismassa perheparkkeja on ainakin 10 rivissä. Eli harvoin arkena aamupäivällä on kovinkaan montaa asioijaa kaupassa.
En ole katkera, eikä tyhmyys ja ilkeys kulje käsi kädessä. On vain hauska tehdä kiusaa näille syöpäläisille.