Siis eikö kukaan muu ole järkyttynyt siitä, että perheparkkiin ajetaan ilman lapsia?
Tosta toisesta ketjusta huokuu vaan sellanen itsekkyys, että huhuh! Ei mitenkään ajatella toisia ihmisiä. Oma napa on se tärkein.
Mammat käyttää yksinkin näitä perheparkkeja! Siis haloo! Nyt vähän mammat kävelyä kehiin! Tekis hyvää varmasti kaikille!
Kommentit (143)
Kyse ei ole siitä, että pelkäisin autonovien kolhivan viereistä autoa vaan yksinkertaisesti siitä, että kolmen alle 3,5v. lapsen roudaaminen kaukaa parkkipaikalta kauppaan sisälle, on hikistä hommaa. Sen lisäksi se on myös vaarallista jos vanhin lähteekin yhtäkkiä juoksemaan karkuun.
Siksi toivon ihmisiltä löytyvän sen verran KOHTELIAISUUTTA, että jättävät ne lapsiparkit niitä oikeasti tarvitseville.
tuollaisilla paikoilla vain ruokitaan.
Invapaikat sitten ovat tarpeeseen kyllä.
olettepa typeriä! Ne on sen takia ettei pienten lasten tarvi pelätä auton alle jäämistä kun äiti/isä ei kykene pitelemään kaikista kiinni kauppakassiensa kanssa. Lapset kun ovat harkitsemattomia ja ailahtelevia pieninä vaikka kuinka mutisette asiasta :D katsokaa peiliin jos koette tarvetta pysäköidä paikoille jotka tarkoitettu ihan muille kuin teille. JA ONKO SE TODELLA NOIN VAIKEAA JOUSTAA, OTTAA MUITA HUOMIOON SEN VERRAN ETTÄ SOISITTE KAUPASSA KÄYVÄLLE LAPSIPERHEELLE HIEMAN HELPOTUSTA? Menkää itseellen luuserit! terveisin aikuisten lasten äiti
käyn yksin kaupassa 3 pienen lapsen kanssa ja todella pelkään sitä että joku jää peruuttavan auton alle tai kaaharin alle. Niitä kaahareita kun riittää ihan parkkiksille asti...sellaisia joustamattomia palsta mammuleita jotka viis veisaavat ohi kulkevista lapsista tai suojateistä!
olettepa typeriä! Ne on sen takia ettei pienten lasten tarvi pelätä auton alle jäämistä kun äiti/isä ei kykene pitelemään kaikista kiinni kauppakassiensa kanssa.
se typerä olet.
Lapsiparkkiruutu on leveämpi jotta sen oven saa kunnolla auki.
suomalaisesta kateudesta, pirullisuudesta, kiusanteosta, joustamattomuudesta ja ylipäänsä kaikenlaisesta pahanilkisyydestä!
estää kakaroita juoksemasta parkkipaikalle, jos niin tolloja ovat. Ihan samalla tavalla se kakruparkki on siinä parkkipaikalla, ja siitä ajaa ihan samalla tavalla ohi autoja.
Ennen niin levottomat lapset pistettiin valjaisiin, nyt kaupat laittaa parkkiruudut avuttomille.
dillet! Toki se helpottaa jos ruutu sen verran leveä että sen lapsen saa kunnolla sinne istuimeen mutta suurempi tärkeys on sillä sijainnilla. Ettekö tajua imbesillit?
onneksi palsta mamma on fiksu kaikessa erinomaisuudessan :D ja kaikesta päätellen isoperseinen kun ei itekseen kävellä jaksa...
dillet! Toki se helpottaa jos ruutu sen verran leveä että sen lapsen saa kunnolla sinne istuimeen mutta suurempi tärkeys on sillä sijainnilla. Ettekö tajua imbesillit?
huomaat ettet ole ensimmäinen joka täällä keuhkoaa asiasta. Mutta kovin uskottavaa vaikutusta et tietenkään tuollaisella meuhaamisella anna.
tarvi olla yhtään levoton tapaus jäädäkseen hullun autoilijan alle. Mulla kokemusta tästä lähipiirissä. t, Maiju
vaikka koko parkin pointti on oikeasti jotain ihan muuta :D nostakaa se iso ahterinne penkistä ja menkää kauppaan hakemaan itsellenne vähän kokkolaatia....kasvattaa mukavasti persettä ja rauhoittaa hermoja :D
tarvi olla yhtään levoton tapaus jäädäkseen hullun autoilijan alle. Mulla kokemusta tästä lähipiirissä. t, Maiju
dillet! Toki se helpottaa jos ruutu sen verran leveä että sen lapsen saa kunnolla sinne istuimeen mutta suurempi tärkeys on sillä sijainnilla. Ettekö tajua imbesillit?
perussuomalainen tajua että se pointti on juurikin vittus sen saatanan ruudun leveys jotta sen helvetin turvakaukalon saa perkele nostettua sisään ja ne saatanan vyöt viritettyä.
Siis vittu perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!
on ihan ok että pienten lasten turvallisuutta parannetaan ja aikuisten kaupassa käyntiä tenavien kanssa helpotetaan näillä paikoilla? Mitä se kertoo ihmisestä jos tällaisestakin täytyy narista ja laiskuuttaan ajella sellaiselle paikalle?
Tällaista ajatteluako edustaa joku suvaitsevainen ja avaraskatseinen kokoomuslainen? t. suvaitseva perussuomalainen
Onneksi mun ei tarvi ajella sellaisille paikoille ihan takuulla jaksan kävellä kauempaakin :)
yllä etupenkiltä takapenkille irroittamaan vöitä? Ne kun voi irrottaa myös auton sisältä käsin, ei vain oven kautta. Ja totta kai jos on ahdas paikka niin ajaa sillä tavoin että sen oven puolelle jää enemmän tilaa mistä on helpompi kömpiä ulos.
Outoja lapsia on jos eivät pysty menemään toisen puolen ovesta. Isolla aikuisella voisi tehdä ahtaassa autossa tiukkaa mutta kyllä nyt lapset mahtuu hyvin menemään, ei ne turvaistuimet sitä jalkatilaa täytä kuitenkaan.
jotta mahtuisi kiipeämään toisesta ovesta ulos. Melkoista vääntöä olisi ja aikuisenkin pitää yltää irrottamaan istuinten vyöt.
auto jättää ahtaaseen parkkiruutuun josta muuten ei ulos pääse. Mutta ei se siltikään poista sitä tosiasiaa että vois sitä joskus ajatella hiukan muitakin, jättää vaikka ne perheparkkiruudut niille jotka niitä enemmän tarvitsevat. Jotenkin hullunkurista ajattelua, että lapsiperheen pitäisi ajaa autonsa taaimmaiseen nurkkaan ja kurkotella turvaväitä auki, kömpiä turvaistuimien ja kaukaloiden yli vain jotta ilman lapsia kauppaan tulevalle laiskiaiselle jää iso parkkiruutu lähellä kauppaa käytettäväksi.
ohis
kun siitä saadaan tänne aina uudestaan ja uudestaan yhtä pitkä ketju.
Ja kukaan ei kyllä varmasti mielipiteitään muuta, vaikka eukot kuinka vaahtoaa.
Itse en ikinä perheparkkiin parkkeeraa, vaikka mulla aina kaikki seitsemän lasta (4kk-10v) mukana. Meillä pikkubussissa sivulle avautuvat ovet, joten ei kolhimisvaaraa.
Haluan myös, että lapsemme oppivat varomaan peruuttavia autoja ja kulkemaan nätisti liikenteen seassa.