Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis eikö kukaan muu ole järkyttynyt siitä, että perheparkkiin ajetaan ilman lapsia?

Vierailija
13.10.2011 |

Tosta toisesta ketjusta huokuu vaan sellanen itsekkyys, että huhuh! Ei mitenkään ajatella toisia ihmisiä. Oma napa on se tärkein.



Mammat käyttää yksinkin näitä perheparkkeja! Siis haloo! Nyt vähän mammat kävelyä kehiin! Tekis hyvää varmasti kaikille!

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä perheparkkiin parkkeeraa, vaikka mulla aina kaikki seitsemän lasta (4kk-10v) mukana. Meillä pikkubussissa sivulle avautuvat ovet, joten ei kolhimisvaaraa.

Haluan myös, että lapsemme oppivat varomaan peruuttavia autoja ja kulkemaan nätisti liikenteen seassa.

Vierailija
22/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, että pelkäisin autonovien kolhivan viereistä autoa vaan yksinkertaisesti siitä, että kolmen alle 3,5v. lapsen roudaaminen kaukaa parkkipaikalta kauppaan sisälle, on hikistä hommaa. Sen lisäksi se on myös vaarallista jos vanhin lähteekin yhtäkkiä juoksemaan karkuun.



Siksi toivon ihmisiltä löytyvän sen verran KOHTELIAISUUTTA, että jättävät ne lapsiparkit niitä oikeasti tarvitseville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisilla paikoilla vain ruokitaan.



Invapaikat sitten ovat tarpeeseen kyllä.



Vierailija
24/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettepa typeriä! Ne on sen takia ettei pienten lasten tarvi pelätä auton alle jäämistä kun äiti/isä ei kykene pitelemään kaikista kiinni kauppakassiensa kanssa. Lapset kun ovat harkitsemattomia ja ailahtelevia pieninä vaikka kuinka mutisette asiasta :D katsokaa peiliin jos koette tarvetta pysäköidä paikoille jotka tarkoitettu ihan muille kuin teille. JA ONKO SE TODELLA NOIN VAIKEAA JOUSTAA, OTTAA MUITA HUOMIOON SEN VERRAN ETTÄ SOISITTE KAUPASSA KÄYVÄLLE LAPSIPERHEELLE HIEMAN HELPOTUSTA? Menkää itseellen luuserit! terveisin aikuisten lasten äiti

Vierailija
25/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn yksin kaupassa 3 pienen lapsen kanssa ja todella pelkään sitä että joku jää peruuttavan auton alle tai kaaharin alle. Niitä kaahareita kun riittää ihan parkkiksille asti...sellaisia joustamattomia palsta mammuleita jotka viis veisaavat ohi kulkevista lapsista tai suojateistä!

Vierailija
26/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettepa typeriä! Ne on sen takia ettei pienten lasten tarvi pelätä auton alle jäämistä kun äiti/isä ei kykene pitelemään kaikista kiinni kauppakassiensa kanssa.

se typerä olet.

Lapsiparkkiruutu on leveämpi jotta sen oven saa kunnolla auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisesta kateudesta, pirullisuudesta, kiusanteosta, joustamattomuudesta ja ylipäänsä kaikenlaisesta pahanilkisyydestä!

Vierailija
28/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

estää kakaroita juoksemasta parkkipaikalle, jos niin tolloja ovat. Ihan samalla tavalla se kakruparkki on siinä parkkipaikalla, ja siitä ajaa ihan samalla tavalla ohi autoja.



Ennen niin levottomat lapset pistettiin valjaisiin, nyt kaupat laittaa parkkiruudut avuttomille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dillet! Toki se helpottaa jos ruutu sen verran leveä että sen lapsen saa kunnolla sinne istuimeen mutta suurempi tärkeys on sillä sijainnilla. Ettekö tajua imbesillit?

Vierailija
30/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi palsta mamma on fiksu kaikessa erinomaisuudessan :D ja kaikesta päätellen isoperseinen kun ei itekseen kävellä jaksa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dillet! Toki se helpottaa jos ruutu sen verran leveä että sen lapsen saa kunnolla sinne istuimeen mutta suurempi tärkeys on sillä sijainnilla. Ettekö tajua imbesillit?

huomaat ettet ole ensimmäinen joka täällä keuhkoaa asiasta. Mutta kovin uskottavaa vaikutusta et tietenkään tuollaisella meuhaamisella anna.

Vierailija
32/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi olla yhtään levoton tapaus jäädäkseen hullun autoilijan alle. Mulla kokemusta tästä lähipiirissä. t, Maiju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka koko parkin pointti on oikeasti jotain ihan muuta :D nostakaa se iso ahterinne penkistä ja menkää kauppaan hakemaan itsellenne vähän kokkolaatia....kasvattaa mukavasti persettä ja rauhoittaa hermoja :D

Vierailija
34/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvi olla yhtään levoton tapaus jäädäkseen hullun autoilijan alle. Mulla kokemusta tästä lähipiirissä. t, Maiju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dillet! Toki se helpottaa jos ruutu sen verran leveä että sen lapsen saa kunnolla sinne istuimeen mutta suurempi tärkeys on sillä sijainnilla. Ettekö tajua imbesillit?

perussuomalainen tajua että se pointti on juurikin vittus sen saatanan ruudun leveys jotta sen helvetin turvakaukalon saa perkele nostettua sisään ja ne saatanan vyöt viritettyä.

Siis vittu perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
36/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan ok että pienten lasten turvallisuutta parannetaan ja aikuisten kaupassa käyntiä tenavien kanssa helpotetaan näillä paikoilla? Mitä se kertoo ihmisestä jos tällaisestakin täytyy narista ja laiskuuttaan ajella sellaiselle paikalle?

Vierailija
37/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista ajatteluako edustaa joku suvaitsevainen ja avaraskatseinen kokoomuslainen? t. suvaitseva perussuomalainen

Vierailija
38/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun ei tarvi ajella sellaisille paikoille ihan takuulla jaksan kävellä kauempaakin :)

Vierailija
39/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllä etupenkiltä takapenkille irroittamaan vöitä? Ne kun voi irrottaa myös auton sisältä käsin, ei vain oven kautta. Ja totta kai jos on ahdas paikka niin ajaa sillä tavoin että sen oven puolelle jää enemmän tilaa mistä on helpompi kömpiä ulos.

Outoja lapsia on jos eivät pysty menemään toisen puolen ovesta. Isolla aikuisella voisi tehdä ahtaassa autossa tiukkaa mutta kyllä nyt lapset mahtuu hyvin menemään, ei ne turvaistuimet sitä jalkatilaa täytä kuitenkaan.

jotta mahtuisi kiipeämään toisesta ovesta ulos. Melkoista vääntöä olisi ja aikuisenkin pitää yltää irrottamaan istuinten vyöt.

auto jättää ahtaaseen parkkiruutuun josta muuten ei ulos pääse. Mutta ei se siltikään poista sitä tosiasiaa että vois sitä joskus ajatella hiukan muitakin, jättää vaikka ne perheparkkiruudut niille jotka niitä enemmän tarvitsevat. Jotenkin hullunkurista ajattelua, että lapsiperheen pitäisi ajaa autonsa taaimmaiseen nurkkaan ja kurkotella turvaväitä auki, kömpiä turvaistuimien ja kaukaloiden yli vain jotta ilman lapsia kauppaan tulevalle laiskiaiselle jää iso parkkiruutu lähellä kauppaa käytettäväksi.

ohis

Vierailija
40/143 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun siitä saadaan tänne aina uudestaan ja uudestaan yhtä pitkä ketju.



Ja kukaan ei kyllä varmasti mielipiteitään muuta, vaikka eukot kuinka vaahtoaa.