Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis eikö kukaan muu ole järkyttynyt siitä, että perheparkkiin ajetaan ilman lapsia?

Vierailija
13.10.2011 |

Tosta toisesta ketjusta huokuu vaan sellanen itsekkyys, että huhuh! Ei mitenkään ajatella toisia ihmisiä. Oma napa on se tärkein.



Mammat käyttää yksinkin näitä perheparkkeja! Siis haloo! Nyt vähän mammat kävelyä kehiin! Tekis hyvää varmasti kaikille!

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös olla enemmän ostoksia kuin esim yksinäisellä. Meillä ainakin 6-henkisen perheen ostokset ovat aika hulppeat.



Kärryillä kun yrität lykkiä sitä raskasta kuormaa talvella esim loskaisella parkkipaikalla ja pidät samalla kädestä parivuotiasta ja annat ohjeita 4-vuotiaalle,niin ihan mukavaa että se parkkipaikka on lähellä.



Kyllä sinkku jaksaa kantaa sen pikkukassinsa vähän kauemmaksikin.

Vierailija
142/143 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään avattiin jo toinenkin ketju aiheesta. Kylläpä aihe kuumentaa nyt tunteita:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1488192/mika_on_perhepark…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn vissiin siellä kaupassa aina just tiistaina aamupäivästä :D Oon nimittäin äitiyslomalla, niin ei tartte mennä perjantai-iltasin kello 18...



Ja jos joskus pääsenkin kauppaan illalla tai viikonloppuna (kun ne parkit on täynnä), niin jätän kyl lapset suosiolla miehen seuraks kotiin!



Mut sillon, kun oon V*tuttanu perhepaikkojen vähyys, niin oon ollu raskaana, pienten lasten kanssa liikenteessä ja joutunu kävelemään helvetinmoisen matkan ostoskärryille ennenkuin saan taaperot turvallisesti kärryyn (käyttäytyyhän noi, mutta silti pelottaa parkkihallissa, varsinkin, kun ite et oo mitenkään ketterä). Ja sitten sattuu selkään ja kantapäihin ja olo on kuin maratonin juosseella, kun pääsee kaupasta kotiin.



Muutenkin mä oon niitä ihmisiä joitten mielestä viimesillään raskaana pitäis olla oikeus käyttää niitä invapaikkoja.. :D