Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten määrittelet: elämäsi rakkaus?

Vierailija
28.01.2025 |

MIten määrittelisit sen? Kokemuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista sellaista ei tule. Olin exän kanssa 20 vuotta. Avioliitto ja lapset. Ei todellakaan ollut elämäni rakkaus. Luulin kyllä alkuvuodet, mutta jälkeen ajateltuna ei rakkaudesta kyse ollenkaan. Nykyinen suhde on rakkautta ja on elämäni rakkaus. 

Vierailija
2/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö.  Menit sitten naimisiin, kunhan joku vaan huoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista sellaista ei tule. Olin exän kanssa 20 vuotta. Avioliitto ja lapset. Ei todellakaan ollut elämäni rakkaus. Luulin kyllä alkuvuodet, mutta jälkeen ajateltuna ei rakkaudesta kyse ollenkaan. Nykyinen suhde on rakkautta ja on elämäni rakkaus. 

Ja miten pitkään olet ollut nykyisen kanssa? Pari vuotta, kuten eksäsi kanssa, jolloin koit tämän olleen elämäsi rakkaus noin alkuvuosina? Mitenköhän nykyisen kanssa 20 vuoden kuluttua?

Vierailija
4/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama! Menin nuorena yhteen miheni kanssa ilman suuria tunteita. Meinasin jopa erota heti alkuun, mutta jostain syystä jäin. Mies rakasti minua ja näytti sen.

Nyt olen kokemukseni mukaan löytänyt elämäni rakkauden ja olen hyvin onnellinen. Suhteessa on sellaista liimaa, mitä ei aikaisemmassa ollut koskaan.

ap

Vierailija
5/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden rakkaus, joka ei oikein toteutunut. Tyypillinen huuma pisteestä a loppuun ö.

Ex-aviomies sen sijaan oli elämäni mies. Vaikka minulla on suhteita ja ihastuksia, hänen paikkaansa ei voi viedä. 

Vierailija
6/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten pitkään olet ollut nykyisen kanssa? Pari vuotta, kuten eksäsi kanssa, jolloin koit tämän olleen elämäsi rakkaus noin alkuvuosina? Mitenköhän nykyisen kanssa 20 vuoden kuluttua?

Olen ollut hänen kanssaan jo vuosia. En aikaisemmin tiennyt muusta. Nyt tiedän.

Vierailija
7/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama! Menin nuorena yhteen miheni kanssa ilman suuria tunteita. Meinasin jopa erota heti alkuun, mutta jostain syystä jäin. Mies rakasti minua ja näytti sen.

Nyt olen kokemukseni mukaan löytänyt elämäni rakkauden ja olen hyvin onnellinen. Suhteessa on sellaista liimaa, mitä ei aikaisemmassa ollut koskaan.

ap

Niinhän niitä tuppaa muutama löytymään.  Ei enää harvinaisia kolme tai neljäkin kertaa naimisiin menneet.

Vierailija
8/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se keissi, joka ei miltään osin perustunut realiteetteihin, vaan oman mielikuvitukseni luomaan illuusioon.

Monta vuotta meni, ennen kuin tajusin, miksi se ihminen ei toimikaan siten, kuin mielikuvitushahmoni?

Mut ei se hukkaan mennyt. Palautuminen maanpinnalle oli ehkä raju, mutta opettavainen.

Vierailija
9/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden rakkaus, joka ei oikein toteutunut. Tyypillinen huuma pisteestä a loppuun ö.

Ex-aviomies sen sijaan oli elämäni mies. Vaikka minulla on suhteita ja ihastuksia, hänen paikkaansa ei voi viedä. 

Ex-vaimo on kanssa elämäni nainen. En koskaan tule sitä hänelle enää kertomaan. Eikä hänenkään paikkaa kukaan pysty näköjään viemään. Edeltäviä huonompia vaan tulee elämääni. 

Vierailija
10/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niinhän niitä tuppaa muutama löytymään.  Ei enää harvinaisia kolme tai neljäkin kertaa naimisiin menneet.

En ole koskaan ollut naimisissa. Eikä todellakaan tuppaa löytymään! On todella harvinaista.

11/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli se keissi, joka ei miltään osin perustunut realiteetteihin, vaan oman mielikuvitukseni luomaan illuusioon.

Monta vuotta meni, ennen kuin tajusin, miksi se ihminen ei toimikaan siten, kuin mielikuvitushahmoni?

Mut ei se hukkaan mennyt. Palautuminen maanpinnalle oli ehkä raju, mutta opettavainen.

Kuulostaa liiankin tutulta.

Vierailija
12/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni rakkaus on se jonka takia ei kaipaa koskaan ketään tai mitään muuta. Se ei tarkoita että se olisi ainoa ihminen maailmassa jonka kanssa voisi olla vaan ihminen jonka seurassa ollessa ei muita kaipaa. Jos hän kuolisi niin toivoisin löytäväni uuden samanlaisen rakkauden mutta en ole varma kävisikö minulla enää uudestaan sellainen tuuri. 

Vierailija
13/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni rakkaus on se jonka takia ei kaipaa koskaan ketään tai mitään muuta. Se ei tarkoita että se olisi ainoa ihminen maailmassa jonka kanssa voisi olla vaan ihminen jonka seurassa ollessa ei muita kaipaa. Jos hän kuolisi niin toivoisin löytäväni uuden samanlaisen rakkauden mutta en ole varma kävisikö minulla enää uudestaan sellainen tuuri. 

Kiitos, hyvä määritelmä!

Vierailija
14/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nuorena naimisiin ja kuvittelin rakastavani sydämeni pohjasta.

Sitten tapasin nykyisen mieheni ja täytyy sanoa, että rakastan tätä miestä vielä näin yli 30v jälkeen enemmän kuin 1. miestäni alkuhuumassa.

Onko tämä nykyinen mieheni elämäni rakkaus? Ainakin tällä hetkellä on, en osaa kuvitella, että rakastaisin enemmän kuin mitä nyt rakastan. Onneksi tunne on molemminpuolinen ja mieheni kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
15/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin myös nuorena naimisiin ekan poikaystävän kanssa. En vain tiennyt paremmasta. 

Nykyisen rinnalla KAIKKI kalpenee. 

Vierailija
16/16 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4- kymppisenä kiinnostuin hänestä. Saavuttamaton. Ikävöin varmaan loppuelämän.

Muiden mielestä pelkkä limerenssi, mutta omat tunteeni ovat mulle totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme