Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nestettä vai jauhetta pyykinpesuun?

Vierailija
13.10.2011 |

Onko eroa pesutehossa? Entä onko olemassa zeoliititonta, hyväntuoksuista pesujauhetta?

Nyt on käytössä Serto, mutta ei oikein tuoksu miltään, vaikka miedosti hajustettua pitäis olla. En toisaalta kaipaa mitään parfyymin korvikettakaan, mutta vähän saisi tuoksua olla :)

Mulla on luulo, että jauhemainen olis tehokkaampaa lakana- ja pyyhepyykissä yms., mutta koska en osaa sitä perustella mitenkään, niin toivon että joku teistä osaisi, arvon palstailijat!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nestemäistä, liukeaa helpommin. Itse tykkään Ecoverin hajusta.

Vierailija
2/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tapana lirauttaa pikkasen jotain raikasta pyykinhuuhteluainetta koneeseen, jotta pyykkeihin jää mieto tuoksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä jää paljon voimakkaampi tuoksu kuin jauheista.

Perlana oli ihan hyvä,mutta en tiedä onko valmistus lopetettu,kun kauppoihin ei enään tule täydennystä.

Vierailija
4/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hermot meni, nyt lorautan nestemäisenä.

Suosittelen kuumempaa ohjelmaa ja lyhyempää pesuohjelmaa. Pesuaineissa kannattaa testata pääsisikö vähemmällä määrällä jos pyykki ei ole ihan hurjan törkyistä.

Vierailija
5/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska sitä voi tirauttaa tahran päälle, jos tarvii.

Vierailija
6/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän nykyään pelkästään nestemäisiä pesuaineita. Pesukone ei ala haisemaan pahalle, sitä ei tarvitse puhdistella niin usein. Neste liukenee paremmin, eikä jätä mahdollisia pesuainejäämiä, niinkuin jauhemaiset aineet.

Vierailija
7/7 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä Bio Luvil Professional jauhetta, ei sisällä zeoliittia. Tummaan pyykkiin käytän nestemäistä pesuainetta, liukenee varmemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi