Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylitätkö suomalaisten keskipituuden?

Vierailija
13.10.2011 |

"Aikuispituus on vanhasta standardista lisääntynyt naisilla 1,9 senttiä, ja naisten keskipituus on nyt 167,2 senttiä. Miesten pituus on kasvanut 1,8 sentillä, ja keskipituus on 180,7 senttiä."



Minä naisena ylitän miestenkin keskipituuden.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää useista senteistä kiinni. Nainen siis.



Onko tämä vain lähipiirini ja minun pohdintaa mutta tuntuu, että nykyiset ala- ja yläkoululaiset ovat lyhyitä, ainakin pojat. Toki kasvavat myöhemmin sitten senkin edestä, mutta verrattuna vuosien taakse..

Vierailija
22/46 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään suurinta osaa naisista yläviistosta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni 3 v 116 cm. neuvolasta sanottiiin että normaalipituus kun pian jo 4 v kuitenkin. sanoi ertä neuvoloiden käyrät on vanhoja ja nykyään lapset paljon isompia kuin keskikäyrä. mun jalka on 38-39 kun joku epäili pitkällä olevan isot jalat.

Vierailija
24/46 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilustikin, pituutta 175 cm. Ja mies ylittää miesten keskipituuden melkein kymmenellä sentillä :)

Vierailija
25/46 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli taidan olla juuri keskimittainen

Vierailija
26/46 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ylitän, olen nainen ja 176 cm pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/46 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen teletappi rinkiä 162 cm ja tyytyväinen

Vierailija
28/46 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

179cm (ja kenkä 40).

Myös vanhemmat ja veli pitkiä.

Ja lapset : ) (isänsä myös pitkä).



Kaikkien painot sen sijaan alakäyrillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/46 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 169cm.

Vierailija
30/46 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm miehillä



ja naisilla 166cm.



Siinä se. Muut ovat kirahveja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/46 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm pitkä olen. Ja siis nainen.

Vierailija
32/46 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164,5 cm pitkä. Riittää minulle vallan mainiosti. Olen hoikka ja tuo pituus passaa ruumiinrakenteeseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/46 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylitän tuon naisten keskipituuden ja mieheni ylittää miesten keskipituuden. Minä vaan vähän ja mies vähän enemmän :)

Vierailija
34/46 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta minulla on 169 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/46 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika tasan ikäisteni miesten keskimitassa (vähän vajaa 180)

Vierailija
36/46 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en varmaan enää vanhana. Olen nimittäin 170cm, ja eiköhän sitten kun olen eläkeiässä ole keskipituus jo enemmän kuin se

Vierailija
37/46 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ylittänyt edes naisten entistä 165 cm keskipituutta...

Vierailija
38/46 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan, että "nuoruudessani" naisten keskipituus oli 165, hurjaa vauhtia kasvaa pituudet

Vierailija
39/46 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan, että "nuoruudessani" naisten keskipituus oli 165, hurjaa vauhtia kasvaa pituudet

Vierailija
40/46 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli keskipituus ylittyy nippanappa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi