Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stubbin ruokavalio? Onko koskaan kertonut millainen se on?

Vierailija
10.01.2026 |

Kiinnostais kun on noin hoikassa ja hyvässä kunnossa säilynyt tuohonkin ikään. 

Mitä muuten luulette, noudattaako Trump tuota USAn uutta ravintosuositusta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on sellainen luonnostaan, toiset pysyy hoikkana ikänsä ja toiset lihoo kun katsookin ruokaan päin

Vierailija
2/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb on sellainen luonnostaan, toiset pysyy hoikkana ikänsä ja toiset lihoo kun katsookin ruokaan päin

Kyllä siihen vaikuttaa myös liikunnallinen elämäntyyli eikä varmasti kovin epäterveellisesti syökään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on kyllä säilynyt hyvinkin hoikkana ja fittinä.

Vierailija
4/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski suamimuia ei osaa tehdä eroa laihan ja nuorekkaan välillä 🤣

Vierailija
5/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb ainakin aiemmin harrasti triathlonia, joten onko ihme, että näyttää kuivan kesän oravalta?

Vierailija
6/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisenä kukaan ei pysy tuossa kunnossa luonnostaan, se on varmaa.

Vierailija
7/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triatlonisti, on edelleen todella kovassa kunnossa ja treenaa paljon. Kurinalainen elämäntyyli, lukee paljon, ei ryyppää, ei töllötä sohvalla telkkaria eikä roiku somessa tms.  Suzanne urheilee myös paljon ja pysyy hoikkana.

Vierailija
8/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän ainakin julkaissut reseptinsä aamupalaan - 2 kananmunaa + banaani ... itse en vaivautuisi noin pientä annosta valmistamaan ja syömään.  Stubb toteaa videolla että jotkut sanovat "ethän sä voi syödä 14 kananmunaa viikossa", mutta kyllä mä voin.  (edellenkään en tiedä miksi kananmunia pitäisi pelätä)

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010933943.html

Vierailija
9/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lehdet tee juttuja tästä?? Jos olis naispoliitikko niin asiaa olisi udeltu ummet ja lammet. Lisäksi Stubbin oletettavasti terveellinen ruokavalio voisi inspiroida kansaa syömään järkevämmin. Stubb voisi vaikka kirjoittaa aiheesta kirjan. 

Vierailija
10/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ja kaurahiutaleita

Vierailija
11/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän ainakin julkaissut reseptinsä aamupalaan - 2 kananmunaa + banaani ... itse en vaivautuisi noin pientä annosta valmistamaan ja syömään.  Stubb toteaa videolla että jotkut sanovat "ethän sä voi syödä 14 kananmunaa viikossa", mutta kyllä mä voin.  (edellenkään en tiedä miksi kananmunia pitäisi pelätä)

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010933943.html

Ehkä hän syö sen banaanilettuina. Noista aineista saa hyviä banaanilettuja kun laittaa vielä vähän kaurahiutaleita joukkoon, nam. Ja syö rahkan ja itse poimittujen marjojen kanssa. 

Vierailija
12/12 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisenä kukaan ei pysy tuossa kunnossa luonnostaan, se on varmaa.

Tunnen 70-ikäisen naisen joka on kokolailla samassa kuosissa, eikä ole mitenkään kuntoillut, ruokailukin ollut enemmin roskaruokaa kuin terveellistä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi