Stubbin ruokavalio? Onko koskaan kertonut millainen se on?
Kiinnostais kun on noin hoikassa ja hyvässä kunnossa säilynyt tuohonkin ikään.
Mitä muuten luulette, noudattaako Trump tuota USAn uutta ravintosuositusta?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Stubb on sellainen luonnostaan, toiset pysyy hoikkana ikänsä ja toiset lihoo kun katsookin ruokaan päin
Kyllä siihen vaikuttaa myös liikunnallinen elämäntyyli eikä varmasti kovin epäterveellisesti syökään.
Trump on kyllä säilynyt hyvinkin hoikkana ja fittinä.
Läski suamimuia ei osaa tehdä eroa laihan ja nuorekkaan välillä 🤣
Stubb ainakin aiemmin harrasti triathlonia, joten onko ihme, että näyttää kuivan kesän oravalta?
Vierailija kirjoitti:
Stubb on sellainen luonnostaan, toiset pysyy hoikkana ikänsä ja toiset lihoo kun katsookin ruokaan päin
Tuon ikäisenä kukaan ei pysy tuossa kunnossa luonnostaan, se on varmaa.
Triatlonisti, on edelleen todella kovassa kunnossa ja treenaa paljon. Kurinalainen elämäntyyli, lukee paljon, ei ryyppää, ei töllötä sohvalla telkkaria eikä roiku somessa tms. Suzanne urheilee myös paljon ja pysyy hoikkana.
Onhan hän ainakin julkaissut reseptinsä aamupalaan - 2 kananmunaa + banaani ... itse en vaivautuisi noin pientä annosta valmistamaan ja syömään. Stubb toteaa videolla että jotkut sanovat "ethän sä voi syödä 14 kananmunaa viikossa", mutta kyllä mä voin. (edellenkään en tiedä miksi kananmunia pitäisi pelätä)
Miksei lehdet tee juttuja tästä?? Jos olis naispoliitikko niin asiaa olisi udeltu ummet ja lammet. Lisäksi Stubbin oletettavasti terveellinen ruokavalio voisi inspiroida kansaa syömään järkevämmin. Stubb voisi vaikka kirjoittaa aiheesta kirjan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän ainakin julkaissut reseptinsä aamupalaan - 2 kananmunaa + banaani ... itse en vaivautuisi noin pientä annosta valmistamaan ja syömään. Stubb toteaa videolla että jotkut sanovat "ethän sä voi syödä 14 kananmunaa viikossa", mutta kyllä mä voin. (edellenkään en tiedä miksi kananmunia pitäisi pelätä)
Ehkä hän syö sen banaanilettuina. Noista aineista saa hyviä banaanilettuja kun laittaa vielä vähän kaurahiutaleita joukkoon, nam. Ja syö rahkan ja itse poimittujen marjojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä kukaan ei pysy tuossa kunnossa luonnostaan, se on varmaa.
Tunnen 70-ikäisen naisen joka on kokolailla samassa kuosissa, eikä ole mitenkään kuntoillut, ruokailukin ollut enemmin roskaruokaa kuin terveellistä