Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teillä on suuri perhe vaikka ette ole lestadiolaisia?

Vierailija
11.10.2011 |

Suora kysymys!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei tykätä kondomeista.

Vierailija
42/48 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku tyytyy vain pariin kolmeen. Kun lapset on kuitenkin elämän suola ja mitä useampi niitä on sitä enemmän niistä nauttii. Se on huikaisevaa miten elämä on onnellista kun perheessä on paljon ihmissuhteita ja rakkautta ja sisaruksilla on toisensa. Aina on seuraa ja kotona on elämää eikä kellään yksinäistä. Elämän suurin lahja on lapset, en usko että mikään voi niitä korvata. Matkustelu, työ, ystävät, harrastukset.. kaikkia niitä saa lastenkin kans tai lasten kasvettua mutta lapsia ei korvaa mikään.

kuuden äiti joka haaveilee seitsemännestä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku tyytyy vain pariin kolmeen. Kun lapset on kuitenkin elämän suola ja mitä useampi niitä on sitä enemmän niistä nauttii. Se on huikaisevaa miten elämä on onnellista kun perheessä on paljon ihmissuhteita ja rakkautta ja sisaruksilla on toisensa. Aina on seuraa ja kotona on elämää eikä kellään yksinäistä. Elämän suurin lahja on lapset, en usko että mikään voi niitä korvata. Matkustelu, työ, ystävät, harrastukset.. kaikkia niitä saa lastenkin kans tai lasten kasvettua mutta lapsia ei korvaa mikään.

kuuden äiti joka haaveilee seitsemännestä

Vierailija
44/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 meil

Vierailija
45/48 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli syvälllä sydämessä lämmin ja hyvä olo lukiessa sinun kirjoitusta. Itse koin ihan samoja tunteita lapsena kun oma äiti oli monta kertaa väsynyt, sairas ja lisäksi mieleltään masentunut jatkuvien raskauksien ja keskenmenojen kuormittamana. Lisäksi hän suri sitä kun hän oli joutunut luopumana omista henkilökohtaisista haaveistaan.

Olisin niin halunnut häntä auttaa ja helpottaa hänen oloaan, saada oma äiti onnelliseksi! Kannoin aikuisten huolia aivan liian varhain, ja se osaltaan teki minusta sen mikä olen. Jokin pala perusturvallisuudesta jäi rakentumatta.

Aikuisena jätin lestadiolaisuuden ja minulle se oli ainoa oikea ratkaisu.

Tämä on todella hieno ketju. Kiitos kaikille tänne kirjoitelleille!

Vierailija
46/48 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan uskovaisia vaikka ei lestadiolaisia. Uskomme että Jumalan tahto on että perheisiin otettaisiin vastaan niin monta lasta kuin kykenee. Jokainen pariskunta saa itse rukoillen päättää oman perheensä lapsimäärän (ja tietysti kaikki eivät lapsia saa niin montaa kuin toivoisivat).

Meille tämä viisi tuntuu hyvältä, jaksamme ja kykenemme hoitamaan heidät ja rakastamme jokaista. Vielä on tietysti vuosia jäljellä, saa nähdä tuleeko joskus vielä sellainen olo että taivaassa olisi joku pikkuinen vielä odottamassa pääsyä meille.

Vierailija
47/48 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme saaneet Herralta lahjana. Lähes joka päivä kiitän heistä.Olen uskossa mutten vl.

Vierailija
48/48 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumme MAP-kirkkoon (eli mormoni-kirkko epävirallisesti)

t. 31