Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi p***a! Pesukone lakkasi toimimasta!

Vierailija
11.10.2011 |

Sitä on kyllä osattu odottaa, sen verran kovalla käytöllä tuo kone on ollut pitkään ja reistaillut jonkin aikaa. Aina ne rikkoutumiset kuitenkin tulee yllättäen. Nyt pitäisi päättää mikä kone seuraavaksi ostetaan. Kehukaa/haukkukaa omat pyykinpesukoneenne että saan vähän vinkkejä. Pitäisi olla iso (5-7 kg) kone, jossa kunnon linkous, hyvät säätövaihtoehdot (eri ohjelmat, lämpötilat, linkousvaihtoehdot) ja tietysti myös erikseen pelkkä tyhjennys (tämä jostain syystä puuttuu nykyisestä, siis hajonneesta koneestamme). Kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tulla hakemaan pois? Voisin(yrittää)korjata siitä koneen meille.

Menisi siis hyvään tarkoitukseen.

Vierailija
2/10 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmissa pesukoneissa osat on tehty muovista. Tällöin, jos pyykkiä pesee runsaasti, on kone kohta entinen.



Saksalaismerkissä "Miele" on osat tehty teräksestä ja tuota konetta ei saa käyttämällä rikki. Lisäksi tuo merkki on hyvin hiljainen, ei pompi (vastapaino on terästä) ja pyykit ovat paremmin pestyjä ja kuivempia, kuin jollain halpiskoneella.



Mielen hinnat lähtevät 1000 eurosta ylöspäin. Tonnin kone on jo sellainen, että tuo todellakin kestää!

Vierailija
4/10 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 kg mahtava kapasiteetti, kuivaa tulee 500 kierrosta/s lingolla. Takuu puoli vuotta, ei koske liikkuvia osia. 100 €uron lisämaksusta kotiinkuljetus pihalle sisältyy hintaan.

Vierailija
5/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin vuoden päästä.



Nyt käytössä on LG:n 8 kg:n suoravetokone (Hulluilta päiviltä ostettu) ja se on toiminut ihan hyvin noin 1½ vuotta.

Vierailija
6/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hajosi pyykkikone myös viime talvena ja olimme jo heittää sen jorpakkoon, mutta googlettamalla selvisi, että siitä oli tod.näk. mennyt vain hiiliharjat (kone ei siis pyöritä rumpua enää). Mies vaihtoi hiiliharjat (jotain 40-60e maksoivat uudet) ja tuolla se kone on taas pyörinyt jo melkein vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkoaa 1200kierrosta/min. Voisi olla nopeampi (siis pesukerta), mutta enpä valita, hyvin on kestänyt.

Vierailija
8/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin vuoden päästä. Nyt käytössä on LG:n 8 kg:n suoravetokone (Hulluilta päiviltä ostettu) ja se on toiminut ihan hyvin noin 1½ vuotta.


Edellinen oli UPO ja siihe olin aikoinaan tosi tyytyväinen. Oli vain liian pieni perheen kasvaessa. Nyt täytyy kyllä tehdä vähän selvittelyä ettei tule tehtyä virhehankintaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hajosi pyykkikone myös viime talvena ja olimme jo heittää sen jorpakkoon, mutta googlettamalla selvisi, että siitä oli tod.näk. mennyt vain hiiliharjat (kone ei siis pyöritä rumpua enää). Mies vaihtoi hiiliharjat (jotain 40-60e maksoivat uudet) ja tuolla se kone on taas pyörinyt jo melkein vuoden.


Antaa virhekodiksi moottori ylikuormitettu. En tiedä voisko tuohon vaihtaa moottorin, mutta ei se varmaan halpa vaihto ole. Muutenkaan en koskaan tykännyt tästä koneesta, tosi hitaat ohjelmat ym., joten sainpas syyn pistää koneen vaihtoon!

ap

Vierailija
10/10 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG:n suoravetomoottorilla oleva (täysautomaattinen) 9 kg:n kone toiminut hyvin.

Tässä muutamia plussia:

-On hiljainen, voi laittaa yöksi päälle

-Hyvät ohjelmavalinnat

-Myös nopea pikapesumahdollisuus ja mahdollisuus nopeuttaa lähes kaikkia ohjelmia.

- Hyvä linkous

-Hyvä pesutulos

-Höyrypesuohjelma (todella likaisille vaatteille) tai pelkkä höyrytys esim. raikastukseen tms.



Tässä nyt joitain hyviä puolia=)



Meillä myös edellinen oli LG:n pesukone, mutta ns. tavallisella moottorilla, jonka vaihdoimme vain siksi, koska tarvitsimme isommat koneen ja lisäksi halusin kuivausrummun.