Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Katsotaanko teidän päiväkodissa lapsen nukkuminen ja syönti
01.11.2011 |
paperilapuilta vai muistaako hoitajat asian muutenkin?
Kommentit (2)
minkä aikaa lapsi on nukkunut ja onko syömisestä mainittu jotain erityistä (kaikki eivät syö samassa pöydässä). Ja lisäksi katson onko jotain muuta erityistä mainittavaa esim. vaipat lopussa. En muista ulkoa 12 lapsen edellä mainittuja asioita. Terv. Työntekijä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta sitä eivät tahdo muistaa, että meidän tenavaa ei sais nukuttaa ainakaan pitkäksi aikaa, kun se kukkuu silloin puolelleöin.