Millainen vaimo jättää keuhkokuumeessa olevan aviomiehensä 4 pväksi ilman ruokaa yksin kotiin?
Olen lukenut lääketiedettä ja tiedän, että ihminen selviää ilman ruokaa pitkäänkin, mutta nesteenpuutteeseen kuolee päivissä. Söin antibiotteja ja elin hanavedellä sen neljä päivää, välillä otin Cocillana-nimistä yskänlääkettä 500 ml pullosta pahimpiin yskänpuuskiin. Kun vaimo sitten palasi, hän vain totesi, että ai, sä olet vielä hengissä, no onhan sulla tota vararavintoa.
Olisiko mun pitänyt tilata itselleni ambulanssi ja mennä sairaalaan vuodeosastolle? Siellä saa ainakin ruokaa.
Kommentit (31)
Vaimo oli humputtelemassa. Ja en tunne vaimoni lisäksi yhtään ihmistä, joka olisi voinut tuoda ruokaa minulle tuossa tilanteessa. Isälleni soitin, mutta hän löi luurin korvaani, kun kerroin olevani yksin ilman ruokaa kotona keuhkokuumeessa, enkä tiedä milloin vaimo palaa.
ap
sitäkään, että vaimo oli humputtelemassa.
Katso ap peiliin, sieltä se vika löytyy.
Tai käy vaikka nyt sitten lääkärissä ennen sitä.
Oletko ikinä ollut itse keuhkokuumessa? Tiesitkö, että se on hengenvaarallinen? Kävin aikaisemmin lääkärissä ja sain antibiootit ja yskänlääkkeen, mutta epäilen keuhkokuumettani virusperäiseksi, koska antibiootit eivät purreet. 41 asteen kuumeessa tärisevänä ja hikoilevana, kun kaikki pyörii silmissä, on aika vaikea lähteä bussilla lääkäriin yksin. Ibumaxitkin oli loppu. En saanut siis alennettua kuumetta.
ap
Olen ollut keuhkokuumeessa ja pahassa influenssassakin (ei siis mikään pelkkä flunssa). Asuin tuolloin yksin ja pyysin kaveria soittamaan minulle pari kertaa päivässä, että olen vielä hengissä. Sairaalaan ja lääkäriin pääsee taksilla, lääkkeet hain itse apteekista ja ruuan hain itse kaupasta, vaikka en sitä sitten pystynytkään syömään. Jos asuu yksin, kuten aika moni Suomalainen asuu, ei ole paljon vaihtoehtoja.
Aika avuton olet ap!
Vaan siitä että ap:n tekstien perusteella voi hyvin todeta sen ettei ap osaa huolehtia itsestään, vaan vaimon pitäisi passata.
Mies joka ei osaa huolehtia itsestään, tuskin passaa vaimoaan silloin kun vaimo on kipeä, kun eihän se osaa.
Vaimon pitäisi hoitaa miehensä silloinkin kun on itse kipeä...
Oma mieheni hoitanut mua kiltisti kun oon sairastanut ja huolehti tietysti myös lapsista.
Eipä ihme että vaimo huomautti vararavinnosta.
jos on niin pikaisesti taksilla sinne lääkäriin.
Eli vanha juttu. Unohdin korkeassa kuumeessa apteekista ostaa Ibumaxia.
ap
parantunut, niin kantsii mennä emäntäkouluun opettelemaan elämänhallintaa, kun lääketieteellä ei käytännössä pärjää. :)
kahdeksi viikoksi kotiin - hoteissani astmaa perussairautena sairastava kuopus joka myös sikainfluenssassa sekä juuri toipunut esikoinen.
Lasten kouluun 15 kilsaa.
Kuskasin kipeänä eestaas sitä esikoista, kipeä kuopus autossa - ja hoidin kodin ja teinpä vielä omia rästitöitänikin.
Mies kaksi viikkoa työmatkalla Etelä-Amerikassa.
kahdeksi viikoksi kotiin - hoteissani astmaa perussairautena sairastava kuopus joka myös sikainfluenssassa sekä juuri toipunut esikoinen.
Lasten kouluun 15 kilsaa.
Kuskasin kipeänä eestaas sitä esikoista, kipeä kuopus autossa - ja hoidin kodin ja teinpä vielä omia rästitöitänikin.
Mies kaksi viikkoa työmatkalla Etelä-Amerikassa.
Mies kiittää käymällä huorissa reissunsa aikana.
Tuollaiset ap:n kaltaiset luuserit on niitä huorissa juoksevia.
mun entinen mies taas lähti keuhkokuumeessa viikoksi työmatkalle. Ei voinut pitää sairaslomaa, kuten ei muutenkaan koskaan pitänyt.
Vaimo oli humputtelemassa. Ja en tunne vaimoni lisäksi yhtään ihmistä, joka olisi voinut tuoda ruokaa minulle tuossa tilanteessa. Isälleni soitin, mutta hän löi luurin korvaani, kun kerroin olevani yksin ilman ruokaa kotona keuhkokuumeessa, enkä tiedä milloin vaimo palaa.
ap