MIES KYSYY: Minkälainen seksi sytyttää?
Itse tykkään pitkistä esileikeistä. On mahtavaa hyväillä naisen rintoja ja sivellä käsillä hänen ihoaan kaikkialta. Tykkään suukotella kaulalle ja lipoa kielellä naisen korvalehtiä ja hyväillä huulilla nännejä ja niiden ympäristöä. Tykkään myös kun nainen on päällä ja voin sivellä käsilläni naisen selkää ja käsien avulla osoittaa kuinka pidän hänen muodoistaan.
Tykkään eri asennoista ja haluan aina nautiskella. Välillä työntelen pohjaan ja nopeasti, mutta sitten taas hitaasti.
Tykkään nuolla naista ja 69 asento on oikein mieliasentokin. Hyväilen hellästi huulilla ja kielellä naisen klitorista ja on mahtavaa kun se kovettuu ja on herkkä ja sitten.....
Pidätkö Sinä klitoriksen nuolemisesta ja esileikeistä?
Kommentit (13)
vuorokautta ennen ja ei ole mihinkään vettynyt.
nopeammin koko homma on ohi, sen parempi. Ja mieluummin ei aloitetakaan.
Muuten tuo kuvailusi kuulosti kaikin puolin oikein hyvältä, juuru sellaiselta seksiltä josta itsekin pidän, mutta kuusysistä en välitä. Pidän suuseksin antamisesta ja saamisesta, se on mulle tosi tärkeä ja kiihottava osa seksiä - mutta kun itse olen saavana osapuolena, mun on tärkeä voida rentoutua ja keskittyä nauttimaan, ehkä vähäsen liikkumaan miehen käsissä... nam! Kuusysissä joudun keskittymään liikaa mieheen, varomaan, etten innoissani satuta hampailla jne. Oma nautinto jää käytännössä kokonaan saamatta.
Suuhoitelen miehen mielelläni omalla vuorollaan, intoahan riittää. Kiihotun jo ajatuksesta :)
Näin meillä.
Aavee ei ole runkkareille, mutta tavataan just kohtsillään seksipalstalla ;-)
naiset tietää joista suurin osa on ollut Viskarin kanssa sängyssä eli sen Lotharin joka oli Maria ohjelmassa. Niin kovasti nämäkin naiset antoivat ohjelmassa ylistystä lotharille ja kirkuivat kiimassa ja ovat suurin osa täälläkin nyt lueskelemassa ja kirjoittelemassa.
Paitsi että toi korvan nuoleminen on ällöä.
Yleensä pitää olla ensin syttynyt ja sitten vasta seksiä. Miksihän miehet kuvittelee että naisen nautinto vaatii aina 2h lipomiset ja nuoleskelut kun välillä pikapano on paikallaan.
jos leikittely vain jatkuu, niin tympäännyn kokonaan ja vetäydyn pois koko seksistä tai sitten mielessä pyörii itse aktin aikana vain arkiasiat ja toivon, että mies tulisi jo. No tietenkään se ei silloin tule bopeasti, kun makaan siinä aloillani kuin lahna.
Esileikki on ihan jees, mutta ei sen viittä minuuttia pidempään tarvitse jatkua. Kymmenen minuuttia on ihan maksimi. Usein otan sitten itse dominoivan roolin ja menen päälle tai muuten teen työt, että alkaisi tapahtumaan. Tykkään nopea ja rajutempoisesta seksistä. En mistään rauhallisesta lällyttelystä. Meillä on kolme sen ikäistä lasta (aamulla heräämme nuorimmaisen säestämänä, vanhin ei enää nuku päiväunia ja nuorin roikkuu lahkeessa koko hereillä oloaikansa), että alkuyö on ainoa aika, jolloin pääsemme harrastamaan seksiä. Silloin väsyttää jo ihan riittävästi ilman mitään laimeaa esileikkiä.
En juurikaan tykkää klitoriksen nuolemisesta. Se on sellaista turhanpäiväistä lirputtelua minun osaltani. Rintojen nuoleminen tuntuu suorastaan epämiellyttävältä (viimeisen imetyksen jäljiltä näin on valitettavasti ollut). Toimintaa kalulla! Siitä on osaltani hyvä seksi tehty.
eli oma mies tekee tuon kaiken mutta puoliväkisin, se on nannaa mulle ja kiihottavampaa kuin mikään muu..
Osoittaa kyllä mielen lujuutta ja todella hyvää itsetuntoa mieheltä tehdä tällainen avaus palstalla, jossa av-mammat sietävät seksiä ainoastaan lapsentekomielessä.
Käsi ylös -hep!- nyt jokainen mies, jonka kumppani lopetti seksielämän lapsiluvun tultua täyteen. Ja sitten ne samat naiset kehtaavat ihmetellä täällä, miten se mies silleen menee vieraisiin. Tehkää kuulkaa yhtälö ja miettikääpä.
Olen nainen. Rakastan olla haluttu. Rakastan myös näyttää miehelle kuinka paljon haluan häntä. Kliseinen tosi, mutta, ah! niin todeksi havaittu: seksi paranee iän myötä. Parisuhde ilman seksiä ei ole parisuhde.
mua vaan rupee vituttaan kaikki pillunräpellys ja nännejen nuolemiset. Pillua saa nuolla panemisen jälkeen, mutta ei ennen. Mun mielestä kun aletaan paneen niin pannaan, eli suoraan asiaan, muna pilluun ja menoks. Lempi asento on takaapäin, enkä kaipaa mitään asentokikkailuja kesken seksin, perseen ja pillun välillä voi vaihdella ja esim. loppuun vetästä eri asennossa, mutta ei sellaista jatkuvaa keskeittävää asentonäyttöä mistä tulee mieleen vain suoritus. Tykkään olla alistuvassa roolissa, ei mitään über-SM-juttuja, mutta niin että on se olo että mies vie. Perseelle läpsimiset ym. on jees. Myös sidonta ja esim. tukehduttaminen sillontällön, mutta ei joka päivä.
Pikapanot on tosi jees, ja seksi saa muutenkin mielellään kestää alle 15 minuuttia, ihan sen takia, että haluan sen verran rajua menoa, että paikat kipeytyy jos kauan jyystää.
Tiivistettynä : panemista, EI rakastelua.
jos leikittely vain jatkuu, niin tympäännyn kokonaan ja vetäydyn pois koko seksistä tai sitten mielessä pyörii itse aktin aikana vain arkiasiat ja toivon, että mies tulisi jo. No tietenkään se ei silloin tule bopeasti, kun makaan siinä aloillani kuin lahna.
Esileikki on ihan jees, mutta ei sen viittä minuuttia pidempään tarvitse jatkua. Kymmenen minuuttia on ihan maksimi. Usein otan sitten itse dominoivan roolin ja menen päälle tai muuten teen työt, että alkaisi tapahtumaan. Tykkään nopea ja rajutempoisesta seksistä. En mistään rauhallisesta lällyttelystä. Meillä on kolme sen ikäistä lasta (aamulla heräämme nuorimmaisen säestämänä, vanhin ei enää nuku päiväunia ja nuorin roikkuu lahkeessa koko hereillä oloaikansa), että alkuyö on ainoa aika, jolloin pääsemme harrastamaan seksiä. Silloin väsyttää jo ihan riittävästi ilman mitään laimeaa esileikkiä.
En juurikaan tykkää klitoriksen nuolemisesta. Se on sellaista turhanpäiväistä lirputtelua minun osaltani. Rintojen nuoleminen tuntuu suorastaan epämiellyttävältä (viimeisen imetyksen jäljiltä näin on valitettavasti ollut). Toimintaa kalulla! Siitä on osaltani hyvä seksi tehty.
Kuulun kanssa tähän osastoon. Voi olla, että on omassa keskittymiskyvyssä ja halukkuudessakin vikaa, mutta kyllä sellainen rauhallinen hively ja sively tekee usein juuri vain sen tympääntymisen, se ei tunnu eroottiselta. Nuolemista en siedä ollenkaan.
ja oletko haaveillut saavasi vierasta ja pitäisitkö jos löytäisit kivan miehen jonka kanssa voisi nauttia pitkistä esileikeistä salaa?