Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
3-kuisen vauvan viriketoiminta...
09.10.2011 |
Välillä tunnen itseni tylsimykseksi, kun kersa alvariinsa kitisee tyytymättömyyttään. Haluaa koko ajan ties mitä hyppyytystä tai vähintäänkin olla sylissä, ei viihdy lattialla lelujensa kera vaikka olisin (tekisin askareitani) ihan vieressä. Parhaani yritän, mutta joskus pitää tiskatakin yms.
Minkälaisia "aktiviteetteja" tarjoatte vauvoillenne? Mikä olisi sopiva määrä "virikkeitä" päivässä? Kuinka harjoitatte pikkuisenne motoriikkaa vai harjoitatteko ollenkaan? Muita vinkkejä?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
184