Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiselle ihmiselle on ylitsepääsemätöntä herätä klo 6 ja mennä

Vierailija
07.10.2011 |

töihin klo 8? Yksi kaveri kitisee tästä jatkuvasti, enkä voi ymmärtää! Hänellä ei ole edes lapsia huollettavana ja silti on normaali töihinmeno ylitsepääsemätöntä...

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun yhden duunin vuoroissa piti herätä klo 3.15 että ehti kuudeksi töihin. Olisko se sulle hankalaa? Miksi?

Voisitko ite olla baarissa töissä ja valvoa viiteen saakka aamulla? Vai valitatko turhasta?

Vierailija
82/83 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään töihin 04:30 eikä ole ollut vaikeaa. Täytyy vain olla oikea unirytmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2011 klo 01:02"]

Minä heräilen tavallisesti siinä klo 12-13, keittelen aamukahvit ja katselen sähköpostit. Käyn salilla treenaamassa ja sitten syön. Siinä 15 maissa alan suunnittelemaan päivän tekemisiä, kirjoittelen kaikenlaista järkevää ja ihmettelen kun ihmiset vain ravaavat oravanpyörässä. Välillä käyn tekemässä jotakin että saan sen verran rahaa että pärjään, töissäkin olen jos en keksi muuta tapaa tienata rahaa. En riko lakia, mutta rahaa voi saada helposti laillisestikin. En käytä rahaa turhanpävisiin, elän aika säästeliäästi. Olen aina pirteä ja voin todella hyvin, en stressaa koska en ole mukana tuossa oravanpyörähömpötyksessä. Joku sanoo minua moraalittomaksi, ja onneksi olenkin, muutenhan uskoihin samoihin väittämiin kuin muut, siis että "on pakko" ravata ja tehdä järjetöntä työtä vaan siksi kun muutkin sitä tekevät. Henkisesti voin todella hyvin, ja siksi yritän saada muitakin ymmärtämään ettei kannata uskoa tuohon oravanpyörään, ei siitä tule mitään hyvää, 65 vuotiaana nakataan siitä pellolle ja heitetään vähän taskurahaa perään, ja sitten huomaa ettei ole elänt ollenkaan. Jos kaikki voi hyvin niin koko maailma voi hyvin. Nyt se ei voi hyvin. Otan siis vastuuta maailmasta, ja toivon että muutkin ottaisivat. Toivotavasti viisastutte ja ymmärrätte että ei elämä ole tuo, vaikka nykyinen todellisuus sitä onkin. Ah elämää, viisastun ja nautin.

[/quote]No jaa. Minä herään virkeänä aamulla klo 6.30, luen hesarin ja nautin suuresti, olin sitten kotona, mökillä tai vaikka Las Palmasissa, lomalla tai töihin menossa. Pidän oravanpyörästäni, salilla voi käydä kesken työpäivän, joku tekee minulle lounaan, kahvitunneilla on säkenöivää keskustelua. Työ on koneella istuskelua ja mielenkiintoista. Minua ei vituta ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän