Millaiselle ihmiselle on ylitsepääsemätöntä herätä klo 6 ja mennä
töihin klo 8? Yksi kaveri kitisee tästä jatkuvasti, enkä voi ymmärtää! Hänellä ei ole edes lapsia huollettavana ja silti on normaali töihinmeno ylitsepääsemätöntä...
Kommentit (83)
Vituttaa herätä ennen puoltapäivää.
Silti mä teen sen lähes joka aamu. Huomennakin.
jaksaisi/haluaisi tehdä 8-16 duunia.
Ei sun kannata sitä henkilökohtaisena loukkauksena ottaa.
Kasiksi menen kyllä töihin, mutta että pitäis nousta jo KUUDELTA sitä varten. Joo ei käy.
valittaa, että yöunet on huonot. Mä en ymmärrä tällaista, miten ihminen voi olla noin onneton...
t.ap
vain on syntyjään sellainen rytmi, itseasiassa luin että useimmilla suomalaisilla, ja siinä ei auta vaikka menisi aikaisemmin nukkumaan. Kyllähän sen itsekin huomaa, piristyykö vai hidastuuko illan tullen ja vastaavasti aamulla.
aamuisin ennen puolta kuutta. Eihän se kivaa ole, mutta minkäs teet. Joskus on rankkaa kun iltavuoro loppuu klo 21 ja nukkumaan pääseen lähempänä puolta yötä ja sitten seuraavana päivänä on tuo aamuvuoro.
sitä miks pitää herätä kuudelta, jos ei ole lapsia, että ehtii kahdeksaksi töihin?
mä joudun herään kuudelta että ehdin saada itseni ja kaksi muksua valmiiksi ja kasin maissa töihin. mut jos ei olis muksuja niin enpä tod. heräis kuudelta, vaan seiskalta.
jos aikoo pukea vaatteet päälle ja jopa syödäkin jotain ennen lähtöä, niin on herättävä vähän aikaisemmin kuin tuntia ennen töiden alkua.
mutta mä herään kuitenkin arkisin 5.35 ja olen siitä n. puolen tunnin kuluttua töissä. Pääsenpähän sitten pois aikaisin. Voisin toki mennä vaikka kasiin, mutta en jaksa käkkiä työpaikalla puoli viiteen.
sitä miks pitää herätä kuudelta, jos ei ole lapsia, että ehtii kahdeksaksi töihin?
mä joudun herään kuudelta että ehdin saada itseni ja kaksi muksua valmiiksi ja kasin maissa töihin. mut jos ei olis muksuja niin enpä tod. heräis kuudelta, vaan seiskalta.
Voisinhan minäkin ihmetellä, että miksi heräät kuudelta, että ehdit kahdeksaksi töihin.
Itse herään seitsemältä ja laitan kaksi lasta samalla ja olen kahdeksalta töissä. Mutta työmatka onkin vain kilometri...
ole aamuihminen mutta viikolla herään joka aamu puoli viideltä kun on pakko.En edes jaksa valittaa siitä monelta herään,joidenkin asioiden kanssa vaan oppii elämään :)
siksipä teen pelkkää yövuoroa :) ei aamuherätyksiä mulle kiitos!!!
Vituttaa herätä ennen puoltapäivää.
komppendaal!
Kuusi on vain liian aikainen herätysaika, vaikka illalla nukahtaisi klo.21. Ei herää, ei millään...
valittaa, että yöunet on huonot. Mä en ymmärrä tällaista, miten ihminen voi olla noin onneton... t.ap
Kaksoissiskoni tykkää lähteä ajoissa nukkumaan ja on aina hereillä ennen seitsmää, joskus jopa viideltä.
Minä taas kukun arki-iltoinakin puoleenyöhön ja ylikin ja herääminen aamulla on takkuista. Viikonloppuisin nukun helpostikn 11 asti.
Ei siskoni minua ihmettele enkä minä siskoani. Näin on ollut aina, toista nukuttaa enemmän toista vähemmän.
Ei siinä pitäisi olla mitään ymmärtämistä eikä kumpikaan meistäkään ole toiselle se "onneton" tapaus.
Kuusi on vain liian aikainen herätysaika, vaikka illalla nukahtaisi klo.21. Ei herää, ei millään...
ihan kuin ite olisin kirjoittanut.
en vaan totu koskaan noin aikaisiin herätyksiin!