Lue keskustelun säännöt.
G: Missä mies, lapset?
Kommentit (45)
miksi sen elämän sitten pitäisi kaatua siihen, että toinen on pois illalla/yöllä? En ole mitään tällaista kommentoinut. Meillä vain on sattunut nyt olemaan näin. Jos jompikumpi olisi iltatöissä, sitten olisi toisin. 37
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meinaatteko odottaa isännän kotiintuloa vai menettekö nukkumaan? t.23 lasissa vieläkin punkkua ;)
Kotimatka niin pitkä, että parempi näin.
t. 31 jolla punkku jo loppui ja kohta kömpii lasten kanssa nukkumaan
munkin pitäis mennä.. haluan vaan hetken nauttia hilajisuudesta. ;)
poissaoloa kotoa. Eikä elämä siihen lkaadu.
t.projektipäällikkö, joka oli viime viikonlopun Tanskassa j ajonka johtaja-mies on nyt jääkiekko-ottelussa firman kansainvälisen johtoryhmän kanssa