G: Missä mies, lapset?
Kommentit (45)
lapsi nukkuu, mies kaverinsa luona käymässä. ilmeisesti kuitenkin selvinpäin :D
Mies "edustamassa" lätkäottelussa, lapset nukkuu itse tässä kukun ja juon viiniä
Mies "edustamassa" lätkäottelussa, lapset nukkuu
itse tässä kukun ja juon viiniä
meinaatteko odottaa isännän kotiintuloa vai menettekö nukkumaan?
t.23 lasissa vieläkin punkkua ;)
vanhin lapsista partioretkellä eli "metsässä", tokaks vanhin koneella vielä hetken ja kaks nuorinta nukkumassa
nuorempi lapsi nukkuu, teini naapurissa kaverilla vielä
14 v maalaa kynsilakalla pieniä pupunkuvia 11 v:n kynsiin. Mies kuoli kesällä :´(
naimisissa olen ollut jo kohta 20 vuotta ja aina se mies on perjantai-iltaisin kotona ollut, kuten lapsetkin.
ja lapset olleet nukkumassa jo toista tuntia.
katsoo töllöä.
Mä kotiuduin juuri ystävän kanssa viettämästäni illasta.
14 v maalaa kynsilakalla pieniä pupunkuvia 11 v:n kynsiin. Mies kuoli kesällä :´(
eikö teillä kellään ole mitään muuta elämää?? :O
mekin ollaan oltu yhdessä pitkään, mutta silti on molemmilla omiakin menoja ja joskus ollaan jopa töissä.
naimisissa olen ollut jo kohta 20 vuotta ja aina se mies on perjantai-iltaisin kotona ollut, kuten lapsetkin.
on toki, mutta töissä ollaan ja menot hoidetaan päiväsaikaan tai alkuillasta, ei yömyöhään. t. se kirjoittaja, en muista mikä numero.
Etkö sinä tai miehesi oikeasti koskaan käy missään omissa menoissa vaikka sitten perjantaina? Koko 20 vuoden aikana?
on toki, mutta töissä ollaan ja menot hoidetaan päiväsaikaan tai alkuillasta, ei yömyöhään. t. se kirjoittaja, en muista mikä numero.
en edelleenkään katsonut mikä numero.
arvelen, että näin toimitaan meidän ystäväperheissäkin. Itse kävin juuri viime viikonloppuna yhdessä konsertissa, mutta kotona olin sieltä kahdeksan maissa. Mies kävi joku viikonloppu oluella kaverin kanssa, mutta kyllä hänkin kotiutui jo jotain yhdeksältä. Ei kai kaikkien menojen tarvitse olla pe- tai la-iltana myöhään. t. 37
mies lähti just kaverin kanssa pubiin