Olen raskaana 10.viikolla. Tänään mieheni kysyi
ettämilloin vauva syntyy. Arvioidun ajan olen monesti jo aiemmin kertonut, mutta miestäei näköjään ole kiinnostanut kuunnella. En kuulemma ole aiemmin sanonut mies väittää. Mies itse kinusi lasta viime vuodet, vaikka ei pahemmin aiemminkaan ole hoitoon osallistunut. Nyt ei kuulemma aio käydä kertaakaan neuvolassa, ei lähde ultraääniin. Ylipäänsä ei ole kiinnostunut puhumaan koko raskaudesta eikä lapsesta. Mielenkiinto meni kun testi näytti plussaa.
Kommentoikaa.
Kommentit (23)
Miehet menevät paniikkiin. Kyllä se siitä
Toki olisi hienoa jos olisi sinun tukena ja mukana fiilisissä & käytännön asioissa. Uskon että tämä vaihe menee kuitenkin ohi kun antaa miehelle aikaa sulatella.
Läheiselleni kävi hyvin samalla tavoin, odottivat pitkään lasta ja kun plussa tuli, oli tunteet vuoristorataa ja pelko menettämisestä esti pitkään nauttimisen raskaudesta, myös miehellä. Eivät uskaltaneet heittäytyä kun pelkäsivät menetystä. Voisiko tämän tyyppisestä olla kyse miehesi kohdalla?
No ei oo tullu mieleenkään. Kävin nyt ekassa ultrassa ja en kyllä sinnekään välittäny miestä ottaa :)
On kyllä innostunu lapsistaan ja hoitaa ihan alusta asti.