Millainen meikki synnytykseen?
Ajatteli ottaa istutetut ripset ja käyä suihkurusketuksessa niin saan vähän eloa naamaan. Pohjalle meikkipuuteri, jonka ehtii laittaa samalla kun istuu auton kyydissä.
Kommentit (66)
ensisynnyttäjänä menin sipaisemaan punaa pyllyn poskiin kevyesti, ihan turhaa oli kun luomulla olisi myös selvitty. Kasvoissa oli kyllä paksu maski ja räpyttimissä glitteriä,kun halusin glamouria vauvaan elämän alkuun. Alastonkuvissa ei näytä hyviltä ilman vahvaa meikkiä. Poseerasin pallon kanssa kuin Tukiainen Hymyn nakukuvissa, iskin silmää ja imin sormea. Aito nainen tihkuu seksiä myös synnyttäessään.
Mutta kyllä mä olen ihan normaalisti meikannut, kun olen synnyttämään lähtenyt. Ihan ehdin hiukset ja kaikki laittamaan =) Miksi sitä ei voi meikata ja laittaa itseään ku synnärille lähtee, meikataanhan sitä neuvolaankin?
Hiukset!! Kunnon kampaus ja kovasti lakkaa, sulle saattaa tulla hiki ponnistaessa. Itse en suosisi helmikoristeita, glitteri sopii tunnelmaan paremmin.
Ja alapää on se katsotumpi alue, hoidathan ne römpsän rajaukset kuntoon, kivempi sitten kätilön katsella. Ehdottomasti suosittelen myös tuheron alueelle sitä meikkipuuteria jos et älyä suihkurusketuksessa levitellä paikkoja tasaiseksi.
Kynnet, niihin vastasyntynyt kuitenkin kiinnittää huomion, väriksi vauvan vaaleanpunainen ja ransakalinen malli, et saa hutsunleimaa.
Poskipunaa tarvitaan myös ja huuliin kunnon kiilto. Mitenköhän suojattaisiin silmien verisuonet, saattaa katketa siinä ponnistaessa? Oisko kenelläkään tähän vinkkiä??
Tuo kakka ja pissa on vähän vaikeita hajuhaittoja, mutta dödöä kannattaa laittaa reilusti, karseeta ku vauva tulee sun rinnalle ja hiki löyhkää. Nännipihalle myös glitterit.
Onnea synnytykseen, tulethan kertomaan paljonko sait pisteitä synnytyslookista!
on 9kk aikaa opettaa mies korjailemaan mun meikkiä,ja osaa sit vaikka huulikiiltoa laittaa lisää jos sattuu synnytys kestää kauankin.
Aatelin jotain nudelinjaa laittaa,sopii sekä iltaan että aamuun ja jos tosiaan on iltatapahtuma niin mies voi sit siinä synnytyksen aikaa tummentaa silmiä yms.
=D
Kaks synnytystä takana, kukaan ei antanut meikkivinkkejä joten hoidin ne suihkunraikkaana! Nyt tajuan mitä kätilö ja synnytyslääkärit ovat ajatelleet mun nähdessään, täysin meikkaamaton naama ja römpsä. Hävettää niin perkuleesti. Oispa ollut tää palsta jo silloin, kysyn tänään lapsilta niiden mahdollisesta traumasta ja ensivaikutelmasta!