Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen meikki synnytykseen?

Vierailija
06.10.2011 |

Ajatteli ottaa istutetut ripset ja käyä suihkurusketuksessa niin saan vähän eloa naamaan. Pohjalle meikkipuuteri, jonka ehtii laittaa samalla kun istuu auton kyydissä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakan vuoksi pitääkin laittaa oikein hyvät parfyymit. Esim. Lancomen Hypnose on tarpeeksi voimakas. Äitini käytti Poisonia ja isoäitini Chanel 5:sta. Eli ei ole todellakaan ongelma. :) ap

se ongelma olekaan. Mutta hyvä miettiä etukäteen tarpeeksi tujut parfyymit. Ja toivon mukaan vauva ei tule samalla hetkellä, ettei raukka vaan pyörry.

mulla tuli pissat sillon kun vauvan pää oli jo lähes ulkona, sain vain sanottua että voi reppanaa! miten tähän olisi voinut varautua? :)

Vierailija
42/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikki, huomioikaa se !

On oltava pissan-ja kakankestävä, synnytystapahtuma huomioiden .

Meikki, joka kestää vaativissakin olosuhteissa, esim. 72 hour intensive by Max Factor.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit aattelin leikkaa häpyhuulet et ois oikee sievä pimppi vähä glitteriäki vois laittaa sinne koristeeks XDDD sit puen mun hienoimman iltapuvun ja korkokengät tietty jalassa koko synnytyksen ajan! :DD

ja sitähän tulee tietty kattomaan kaikki mun frendit, kaverin kaveritki on tervettulleita! sit kuvataan koko sessio ja laitetaa youtubeen! lol XD ja meen suihkurusketuksee et must tulee Ihq oranssi ni on vauvalle silmäniloo ku on kaunis mamma

Vierailija
44/66 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä todella toivon, että tää ketju on provoamista varten kehitetty, tai ei alkuperäisen kysymyksessä ole mitään vikaa, voihan rassukka luulla, että sillä meikillä o0lis jotain oikeeta väliäkin, tai jos henkilö on muuten vaan sitä tyyppiä, että ei voi viedä edes roskia tälläytymättä täysin, niin juu, varmaan se ei oo sitte synnytys yhtään sen erilaisempi juttu. voin kertoa ihan suoraan nyt ihan jokaiselle ihmiselle, että vaikka kuinka haluatte näyttää freesiltä ja olla parhaimmillanne kun vauva tulee: se vauva ei edes näe mitään ensimmäisen parin tunnin aikana kun on syntynyt. ainoastaan valojen kirkkauseroja, ja hahmot erottaa. sitten kun on mennyt pari päivää, lapsi näkee jo puolen metrin päähän! että meikillä ei ole mitään merkitystä vauvalle, ja niitä kätilöitä ei vois vittuakaan kiinnostaa. ja ihan vaan, että jos joku ottaa tosissaan ton lapsen arvosanan synnärillä, juu. lapset saa siellä arvosanan, mutta se ei liity äitiin, tai meikkiin. saati niihin pillunkarvoihin. se liittyy siihen, että onko lapsi syntynyt ns. by the book, vai onko ollut jotain ongelmia, kuten syntynyt keskosena, keltaisuutta, tai sinisyyttä. jotka luonnollisesti hoidetaan sitten lääkärien kanssa. toki voitte meikata ihan niin paljon kun sielu sietää, ei siinä ole mitään pahaa varsinaisesti, teette itsestänne vaan vähän hölmön, kun sillä ei ole mitään merkitystä kenellekään siellä, miltä sinä näytät kun olet synnyttämässä. synnytys itsessään on sellanen tapahtuma, että siitä on leffaglamouri todella kaukana. lähempänä olis joku kauhuleffa, missä on verta ja irtoperseitä. osa äideistä oksentaa koko synnytyksen ajan, osa vaan siinä alussa kun alkaa puudutukset tehoamaan. ja sen glitterin käyttö: teidät ohjataan suoraan suihkuun, mikäli siihen on aikaa synnytyksen alettua, jos laitatte itseenne glitteriä. jos tulee repeämiä, tai joudutaan leikkaamaan, niin se glitter on aika riski siinä. ja jokainen voi sitten miettiä, kuinka terveellistä se on vastasyntyneelle vauvalle. ei ole. ihan kivojahan nää tälläset ketjut on, niille on mukava nauraa maha kipeenä ku jengi sekoilee. mutta sitten on niitä auttamattoman säälittäviä tapauksia, jotka ottaa tosissaan asioita, niin alkaa pelottamaan, että mihin tää maailma on menny/menossa. ajatelkaa aivoilla, jos se on enää niin monen vetyperoxidikäsittelyn jälkeen mahdollista.

Tuskinpa monikaan tähän ketjuun ihan tosissaan kirjoitti. Ei myöskään ap. Etkös lukenut koko ketjua läpi? Tuskin ihmiset oikeasti liottavat alapäätään hajuvesissä tai pitävät saunahattua synnytyksessä. Mutta kiva, että jaksoit kirjoittaa antiteesisi noin tosissaan. :)

Vierailija
45/66 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaliksi kay sun lasta jos oot enemman kiinnostunu meikeista enta siita millainen kehitys vauvalla on esim. vastasyntynyt vauva ei nae kovin kauas! eli pida lapses kaukana ennen ku oot naamas maalannu kuntoon! tai anna lapses adoptoitavaksi perheeseen joilla on moraaliset arvot oikeassa jarjestyksessa!

Kyllä meillä on moralistisia arvoja. Eikä meikkaaminen ja kehityksestä kiinnostuminen ole mitenkään ristiriidassa. Esim. pystyn lukemaan Leena Väisäsen Raskaus-kirjaa ja laittaa samalla itseruskettavaa.

Vierailija
46/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks synnytystä takana, kukaan ei antanut meikkivinkkejä joten hoidin ne suihkunraikkaana! Nyt tajuan mitä kätilö ja synnytyslääkärit ovat ajatelleet mun nähdessään, täysin meikkaamaton naama ja römpsä. Hävettää niin perkuleesti. Oispa ollut tää palsta jo silloin, kysyn tänään lapsilta niiden mahdollisesta traumasta ja ensivaikutelmasta!

Mutta jospa sä seuraavalla kerralla osaat vähän lastakin ja kätilöitä ajatella. Voimahali!

Vierailija
47/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks synnytystä takana, kukaan ei antanut meikkivinkkejä joten hoidin ne suihkunraikkaana! Nyt tajuan mitä kätilö ja synnytyslääkärit ovat ajatelleet mun nähdessään, täysin meikkaamaton naama ja römpsä. Hävettää niin perkuleesti. Oispa ollut tää palsta jo silloin, kysyn tänään lapsilta niiden mahdollisesta traumasta ja ensivaikutelmasta!

Sai synnytyksestä varmaan nelosen. Kai tiesit, että niistä saa arvosanan, jolla voi olla isokin merkitys lapsen tulevaisuuteen.

Mä sain kasin ja lapsen on kiva laittaa se cv:seen.

Vierailija
48/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks korkkarit ja minihame kans valmiina!! Voi j.malauta.

Vierailija
49/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks korkkarit ja minihame kans valmiina!! Voi j.malauta.

Olen käsittänyt, että synnytyksessä tulee vaatteet talon puolesta. Olen kyllä kysynyt, että voiko sitä avopaitaa tuunata esim. omalla vyöllä. Vastaus oli kyllä. :) Kannattaa olla innovatiivinen ja kysellä synnäriltä, jos joku asia askarruttaa. Kättärillä ovat ainakin tosi mukavia olleet. Vyö on punainen ja saunahattuni on myös punaista huopaa.

Vierailija
50/66 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä todella toivon, että tää ketju on provoamista varten kehitetty, tai ei alkuperäisen kysymyksessä ole mitään vikaa, voihan rassukka luulla, että sillä meikillä o0lis jotain oikeeta väliäkin, tai jos henkilö on muuten vaan sitä tyyppiä, että ei voi viedä edes roskia tälläytymättä täysin, niin juu, varmaan se ei oo sitte synnytys yhtään sen erilaisempi juttu.

voin kertoa ihan suoraan nyt ihan jokaiselle ihmiselle, että vaikka kuinka haluatte näyttää freesiltä ja olla parhaimmillanne kun vauva tulee: se vauva ei edes näe mitään ensimmäisen parin tunnin aikana kun on syntynyt. ainoastaan valojen kirkkauseroja, ja hahmot erottaa. sitten kun on mennyt pari päivää, lapsi näkee jo puolen metrin päähän! että meikillä ei ole mitään merkitystä vauvalle, ja niitä kätilöitä ei vois vittuakaan kiinnostaa.

ja ihan vaan, että jos joku ottaa tosissaan ton lapsen arvosanan synnärillä, juu. lapset saa siellä arvosanan, mutta se ei liity äitiin, tai meikkiin. saati niihin pillunkarvoihin.

se liittyy siihen, että onko lapsi syntynyt ns. by the book, vai onko ollut jotain ongelmia, kuten syntynyt keskosena, keltaisuutta, tai sinisyyttä. jotka luonnollisesti hoidetaan sitten lääkärien kanssa.

toki voitte meikata ihan niin paljon kun sielu sietää, ei siinä ole mitään pahaa varsinaisesti, teette itsestänne vaan vähän hölmön, kun sillä ei ole mitään merkitystä kenellekään siellä, miltä sinä näytät kun olet synnyttämässä. synnytys itsessään on sellanen tapahtuma, että siitä on leffaglamouri todella kaukana. lähempänä olis joku kauhuleffa, missä on verta ja irtoperseitä.

osa äideistä oksentaa koko synnytyksen ajan, osa vaan siinä alussa kun alkaa puudutukset tehoamaan.

ja sen glitterin käyttö: teidät ohjataan suoraan suihkuun, mikäli siihen on aikaa synnytyksen alettua, jos laitatte itseenne glitteriä. jos tulee repeämiä, tai joudutaan leikkaamaan, niin se glitter on aika riski siinä. ja jokainen voi sitten miettiä, kuinka terveellistä se on vastasyntyneelle vauvalle. ei ole.

ihan kivojahan nää tälläset ketjut on, niille on mukava nauraa maha kipeenä ku jengi sekoilee. mutta sitten on niitä auttamattoman säälittäviä tapauksia, jotka ottaa tosissaan asioita, niin alkaa pelottamaan, että mihin tää maailma on menny/menossa.

ajatelkaa aivoilla, jos se on enää niin monen vetyperoxidikäsittelyn jälkeen mahdollista.

Vierailija
51/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun synnytys alkaa ei siinä mitään meikkejä kerkeä miettimään. Esikoistako synnytät? Sen arvaa moisesta harhaluulosta kaiken menevän tietyn kaavan mukaan. Synnytyksessä harvoin menee suunnitellusti, mieskin muuttuu viholliseksi vaikkei sitä ole.

Vierailija
52/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun synnytys alkaa ei siinä mitään meikkejä kerkeä miettimään. Esikoistako synnytät? Sen arvaa moisesta harhaluulosta kaiken menevän tietyn kaavan mukaan. Synnytyksessä harvoin menee suunnitellusti, mieskin muuttuu viholliseksi vaikkei sitä ole.

Mutta siis tämän vuoksi laitankin vain meikkipuuteria autossa. ;) Kaikki muu on kestomeikkiä, ja aina on aikaa vähän kihartaa latvoista...

Vierailija
53/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttojen synnytyskurssille "nyhjää tyhjästä - hehkeänä synnyttämään"? Kuulosti tosi mielenkiintoiselta tuo kuvaus "miten hyödyntää synnytyksessä nailonsukkahousuja, kahvinpuruja ja kotimaisia juureksia". En haluaisi laittaa iholleni turhia kemikaaleja vauvan vuoksi, mutta haluaisin näyttää sievältä synnytyksessä. Saas nähdä mikä on kurssin anti. :)

Vierailija
54/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi meikata.

Vierailija
55/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin eilen Sellon Kiva Kaupassa saunahattuakin, mutta oli vähän ankean värinen. Oli vihreän ruskea ja mulla on synnytykseen jo punaista muuten, niin piti jättää tuote kauppaan. :(

Vierailija
56/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi,voi taitaa olla enskertalainen.:)Oot tosissas tai et niin kokemuksesta voin sanoo et mitään et pysty laittaa jos et nyt räpsyttimiä värjää etukäteen.

Vierailija
57/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan täyden iltameikin, kun oli iltasynnytys.

Vedenkestävillä aineilla tietenkin.

Aamusynnytyksiin voisi ajatella kevyttä päivämeikkiä.

Sipaisin myös vähän aurinkopuuteria reisien sisäpintaan, niin olin nätti sieltäkin, kun se puoli kuitenkin on ikäänkuin framilla siinä puuhassa.

synnytys on juhlaa, ei siihen iltameikkituherrukset riitä. Kunnon juhlameikki ja juhlakampaus tietysti. Jos oma tukka ei riitä niin kampaamosta lisukkeita hakemaan.

Vierailija
58/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyslakin sekä itselleni, että vauvalla ammattioppilaitoksen artesaanilinjalta. Olin tosi tyytyväinen; todella kauniita ja lämpimiä, ja folio oli istutettu kankaan sisälle tosi huolellisesti.

Vierailija
59/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin synnärille kosmetologin kautta. Heti kun supistelut alkoi niin meikkaajalle soitto. Onneksi lupas tehdä mihin kellonaikaan tahansa :)

Teki nätin meikin ja hoiti kynnet ja kädet samalla. ;D

Vierailija
60/66 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyslakin sekä itselleni, että vauvalla ammattioppilaitoksen artesaanilinjalta. Olin tosi tyytyväinen; todella kauniita ja lämpimiä, ja folio oli istutettu kankaan sisälle tosi huolellisesti.

Mä oon aina miettinyt että se folio varmaan hiostaa ihan sairaasti, mutta tosiaan jos sen laittaa lakin vuorin sisään.

Ja kyllä ain sen verran ehtii meikkamaan että just häivyttää vähän sitä maharöllöä aurinkopuuterilla ja kun on laittanut kestovärit jokapaikkaan (myös alas jos ei ole posliini) niin vaikka tuota aurinkopuuteria ja huulikiiltoa vaan kehiin. Piilarit kannattaa hankiia sellaiset jotka voi pitää useamman päivän silmissä.