Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen meikki synnytykseen?

Vierailija
06.10.2011 |

Ajatteli ottaa istutetut ripset ja käyä suihkurusketuksessa niin saan vähän eloa naamaan. Pohjalle meikkipuuteri, jonka ehtii laittaa samalla kun istuu auton kyydissä.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin 2 pv aikasemmin osastolla ja kun mua alettin kärrätä saliin,nappasin YOUNGBLOOD-huuliliilteeni mukaan=))!Oikeesti,synnytyksessä huulet kuivuu ja kauhee jano,siksi siellä onkin koko ajan mehua tarjolla!!Muista siis huulikiilto=))!!!

Vierailija
22/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiitos vinkistä. Ja ihmettelijöille, en todellakaan halua, että lapsi näkee mut heti ilman meikkiä. Ei tarvitse heti pettyä hänenkään, tiedättehän mitä sanotaan ensivaikutelman tärkeydestä. Tokkopa se vauvalle on eri juttu.

Järkyttävää jos lapsesi näkisi oman äitinsä ILMAN meikkiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös alapää permis.

Ja tietkö, mitäs jos sulta tulee kakka kun pinnistät?! Ootko pohtinut tätä lainkaan? Näin käy monelle...

Vierailija
24/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakan vuoksi pitääkin laittaa oikein hyvät parfyymit. Esim. Lancomen Hypnose on tarpeeksi voimakas. Äitini käytti Poisonia ja isoäitini Chanel 5:sta. Eli ei ole todellakaan ongelma. :)

ap

Vierailija
25/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakan vuoksi pitääkin laittaa oikein hyvät parfyymit. Esim. Lancomen Hypnose on tarpeeksi voimakas. Äitini käytti Poisonia ja isoäitini Chanel 5:sta. Eli ei ole todellakaan ongelma. :) ap

se ongelma olekaan. Mutta hyvä miettiä etukäteen tarpeeksi tujut parfyymit. Ja toivon mukaan vauva ei tule samalla hetkellä, ettei raukka vaan pyörry.

Vierailija
26/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se peräaukon vaalennus peräpääsynnytyksen mahdollisuutta silmällä pitäen.

Vierailija
27/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla iltameikki, arkena arkimeikki jne. Kannattaa muistaa myös ottaa meikit mukaan koska todennäköisesti joudut kesken synnytyksen uusimaan koko meikin. Ei kukaan järkevä ponnista aamulla iltameikki kasvoillaan.

Vierailija
28/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkaa ajatellen kannattaa syödä etu käteen paljon ruusun terälehtiä, mieluiten niitä kuivattuja. antavat kauniin värin ja tuoksun, ja sulamattomina ovat tietysti myös ilo silmälle.

Vierailija
29/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen synnytystä laserilla poistaa tai samaan tapaan kuin suonikohjuja?

Jos et ehdi laittautua, vaadi käyttöösi synnytysteltta, alapään yläpuolelle viritetään teltta, kuten leikkauksissa, telttakankaassa aukot kätilön käsille että hän voi käsikopelolla tunnustella paikat ja ottaa vauvan vastaan.

Alapää kuuluu intimiteettisuojan piiriin, eikä sitä tarvitse synnytyksessä esitellä.

Vierailija
30/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestot kulmissa ja ripsienpidennykset (tosi luonnolliset, korvaavat ripsivärit) ihan aina. Ennen synnärille menoa laitan vähän itseruskettavaa. Minusta on kivempi olla vähän freesimmän näköinen kun siellä sitten paukkaa kaiken maailman vieraita.

Onko siinä jotain pahaa?

Käytät siis oikeasti itseruskettavia raskausaikana??? Kivat kemikaalit :O

Toki synnyttämään lähtiessä ei ole enää pitkään raskaana, mutta sitten alat imettämään..

Ja eikö nuo ripsipidennysten liimat ja kulmavärien kemikaalit ole myös sellaisia, joita ei raskaana suositella? Hiukan voisi ajatella sitä vauvaansa kanssa..

(Pidän itsekin joskus ripsipidennyksiä ja värjään kulmiani, mutta ei tulisi mieleenkään raskausaikana :O Saati nyt itseruskettava, sitä ei ole hyvä käyttää koskaan.)

Vierailija
31/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ei ehdi laittautua. Yläpään teltassa aukot äidin käsille, jotta äiti voi ottaa lapsen syliinsä, mutta lapsen ei tarvitse meikitöntä äitiään katsoa ja järkyttyä elämänsä ensi hetkinä.

Vierailija
32/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinpuliani esittele muille, en meikattuna enkä luomuna. Ajattelin vetää siihen sellaisen mustan palkin strategisiin kohtiin jollain myrkyttömällä maalilla (= esikoisen sormiväreillä). Joku siveyden taso pitää säilyttää sentään!

Vierailija
33/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan oli sillon synnytys päivän aamuna aika ihkuun kauneushoitolaan. Vaadin lekurilta tietyn päivän, jolloin synnytän, että saan valmistua. No eka hoitolassa menin ihkuun suklaakylpyyn vähä rentoutuu, sit laitettiin kynsiin geelipidennykset, käsiin ja jalkoihin tietty. Ja tietty tarra koristelut myös.

Sit siiryttiiin hiuksiin, tehtii raidat ja nätti iso nuttura helmikoristeluin ja hiuslisäkkein. Kampauksen teko kesti noin 2,5h. Meikiksi valitsin rohkean ja värikkään iltameikin, synnytinhän neljän jälkeen. Alapäähän tehtiin loppusilaukseksi kaunis muotoleikkaus karvoista ja ne värjättiin turkoosiksi, onhan lapsen kiva nähdä heti väriä.

Hoitolasta suuntasin, sitten kauniissa, teetetyssä iltamekossa synnärille, siellä vaihdoin ylleni kauniin silkkisen yöasun ja kaulaan tietty helmikorun. Ja korkkarithan mulla oli koko synnytyksen ajan jalassa.

Siis valmistuin synnytykseen viimoisen päälle ja käytin rutkasti rahaa, että näytän hyvältä, kun lapseni näkee minut ensi kertaa. Ja arvatkaa sisaret mitä! Kun vauva näki mut siis, kauniin ja hehkeä, laitetun äidin ensi kertaa alko hän raakua kun mikäkin säikky vauva. Siis ihan Oikeesti!

Vierailija
34/66 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaliksi kay sun lasta jos oot enemman kiinnostunu meikeista enta siita millainen kehitys vauvalla on esim. vastasyntynyt vauva ei nae kovin kauas! eli pida lapses kaukana ennen ku oot naamas maalannu kuntoon! tai anna lapses adoptoitavaksi perheeseen joilla on moraaliset arvot oikeassa jarjestyksessa!

Vierailija
35/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se vauva erota vastasyntyneenä värejä, haloo! Neuvolassakin siitä puhutaan. Alapäässä pitää olla mustaa ja valkoista selkeinä kuvioina, että lapsen silmät erottaa kontrastit.

Säälittää ajatella sun lapsiparkaa tilanteessa, jossa pää on just syntynyt ja muuta kroppaa odotellaan. Kuvittele, että reppana katsoo ympärilleen, näkee sun turkoosin tuheron ja miettii, että "mitä h***iä mun mutsi on oikein ajatellut? Mimmoset vanhemmat mä olen oikein saanut! Tahdon takaisin!". Ei kehittävä alku pienelle ihmiselle, ei ollenkaan.

Vierailija
36/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pärjättiin Tummelilla.

Vierailija
37/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan autonharrastajapariskunta, niin mies tuunaa minulle sisäreisiin sellaiset oranssit liekit huultenrajauskynällä. Pitää varmaan pohjustaa hyvin ja laittaa puuteria päälle, jotta pysyy. Kellään kokemusta tästä?

Vierailija
38/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sustahan tulee ihan mahtava letukka! :) Oisinpa keksinyt ton itse kun kävin synnyttämässä!

Vierailija
39/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista iltanauruista!

Vierailija
40/66 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos todellakin päiväni piristämisestä!