Millainen meikki synnytykseen?
Ajatteli ottaa istutetut ripset ja käyä suihkurusketuksessa niin saan vähän eloa naamaan. Pohjalle meikkipuuteri, jonka ehtii laittaa samalla kun istuu auton kyydissä.
Kommentit (66)
Päätitkö jo iltapuvun värin, entä kengät? Ps. punainen sopisi teemaan...
Ajatteli ottaa istutetut ripset ja käyä suihkurusketuksessa niin saan vähän eloa naamaan. Pohjalle meikkipuuteri, jonka ehtii laittaa samalla kun istuu auton kyydissä.
Kyllä mä suosittelisin kestorajausta ja kulmakarvojen värjäystä. Mieti nyt kun silmät kiinno ponnistaa, niin sellainen rajauskynä leviää ihan taatusti pandasilmiksi.
<a href="http://www.kauneushoidot.com/index.php?sivu=palvelut&d=meikit" alt="http://www.kauneushoidot.com/index.php?sivu=palvelut&d=meikit">http://www.kauneushoidot.com/index.php?sivu=palvelut&d=meikit</a>
Joo. ihan sopiva. Toi ilmekin on ihan kuin olisi synnytyksessä.
Sit olen pimpuliin laittanut kiiltosuihketta, karvoja kun ei enää pötsin kanssa ylety ajelemaan mutta jotain spessua piti laittaa kun pimpuli on kuitenkin vähän niin kuin päätähtenä koko hommassa.
Poskipuna kannattaa varata myös, siltä varalta ettei ehdikään puuteria niin poskipuna on huomattavasti nopeempi!
mutta kiitos vinkistä. Ja ihmettelijöille, en todellakaan halua, että lapsi näkee mut heti ilman meikkiä. Ei tarvitse heti pettyä hänenkään, tiedättehän mitä sanotaan ensivaikutelman tärkeydestä. Tokkopa se vauvalle on eri juttu.
ihan täyden iltameikin, kun oli iltasynnytys.
Vedenkestävillä aineilla tietenkin.
Aamusynnytyksiin voisi ajatella kevyttä päivämeikkiä.
Sipaisin myös vähän aurinkopuuteria reisien sisäpintaan, niin olin nätti sieltäkin, kun se puoli kuitenkin on ikäänkuin framilla siinä puuhassa.
siis jo kyse on alatiesynnytyksestä eikä sektiosta...
Niin, paras unohtui sanoa, eli synnytysmuodin yksi must juttu syksyllä on laittaa glitteriä pimpsaan. Erityisesti, jos synnyttää pikkujouluaikaan!
Kätilöille hauskutusta heheheeheheh
Myös mahaa voi häivyttää pienemmäksi aurinkopuuterialla. Ja korkeimpaan kohtaan hipaisu kuultopuuteria.
ja päädyin Joe Blascon meikkeihin enkä niistä enää luovu, pärjää tilanteessa kuin tilanteessa.
Lapsi oli niiiiin toivottu, ja synnytys niiiiin iso juttu, että halusi olla hyvännäköinen. Hän siis pisti lämpörullat päähänsä. Eka kerta oli väärä hälytys, tokalla kerralla sitten täsmäsi.
En muista, olisiko meikannut, mut hiukset laittoi kuntoon. Ja tämä on ihan totta. Muuten tämä nainen ei paljoa meikkauksesta tai kampauksista välitä. Ja toinen lapsi sai syntyä ilman hiusten kihartamista.
Alaosastosta se ensivaikutelma syntyy. Varpaisiin on hyvä laittaa kauniit lakat ja vauvaa ilahduttaakseen voisi jotain koristelua lakattuihin kynsiin ajatella myös.
Päätitkö jo iltapuvun värin, entä kengät? Ps. punainen sopisi teemaan...
Mulla on kestot kulmissa ja ripsienpidennykset (tosi luonnolliset, korvaavat ripsivärit) ihan aina. Ennen synnärille menoa laitan vähän itseruskettavaa. Minusta on kivempi olla vähän freesimmän näköinen kun siellä sitten paukkaa kaiken maailman vieraita.
Onko siinä jotain pahaa?
No eiköhän se ihan luonnonkauneus ole paras meikki synnytykseen!
Tämä ketju pääsee kohta Iltalehteen :D:D:D
Itseäni häiritsee epätasainen väri alapäässä. Ajattelin laittaa synnytykseen paksua meikkivoidetta häpyhuuliin, minulle on suositeltu Grimax-merkkistä teatterimeikkiä.
Miten mahtaa pysyä kosteissa tiloissa, kokemuksia?
mulla on jo kulmat kestovärjätty
mutta kiitos vinkistä. Ja ihmettelijöille, en todellakaan halua, että lapsi näkee mut heti ilman meikkiä. Ei tarvitse heti pettyä hänenkään, tiedättehän mitä sanotaan ensivaikutelman tärkeydestä. Tokkopa se vauvalle on eri juttu.
Eipä taida tämä synnyttäjä tietää paljoa vastasyntyneestä lapsesta? :D
Enpä tullut itse edes ajatelleeksi meikkiä.. oli vähän muut (suuremmat) jutut mielessä ;)
kannattaa ottaa mukaan hampaidenvalkaisusetti. Kun vauvan syöttöjen välillä jää luppoaikaa, niin senkin voi mukavasti hyödyntää.
Ja kassiin kannattaa pakata jo valmiiksi patruunakiharrin, niin voi matkalla synnärille piipata autossa, jos on tullut äkkilähtö.