Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
181/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yritys kerta kolmas menossa. Kaverilta sain David ovistikkuja ja mulla oli ovis tuntemuksia kiertopäivä 10 ja tein testin näytti kahta viivaa toinen ei ihan niin tumma mutta tumma kuitenkin ja tasapaksu ja viime to-pe näytti testi negaa ja ihan huvikseen kokeilin niin eilen piirtyi testiin taas plussa tosin ei mikään vahva viiva mutta selkeä viiva. Mitähän tämä merkitsee? mulle kätilö sanoi ettei ovulaatio ole kuin kerran kierrossa.Säänöllinen ollut kierto jo pari kertaa peräkkäin.

Riitu 17/32 yk3

Vierailija
182/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Marjana ja Alexandra... tuossa katselin et aikaisintaan huomen aamulla voisi olla minkäänmoista ideaa testailla. Tosin se dpo 10 tulee täyteen vasta illalla ja testi pitäisi tehdä aamulla... katsotaan maltanko odottaa torstaihin asti ennen ekaa testiä.

Lämpömittarista tosiaan tuli uusi suosikkiesineeni eilen. Aamulämpö oli 36.6, eli puoli astetta iltaa matalampi, mutta kuitenkin normaalilämpöä korkeampi. Voihan tuo lämpö jäädä ylös aina oviksen jälkeen muutenkn ja laskea vasta kuukautisten saavuttua, mutta kun en ole koskaan huomannut itselläni lämpöjen heittelyä kuukautiskierron mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuis jo nämä menkat, että pääsis aloittamaan taas yrityksen! Tänään meinaan hakea ovistestit valmiiksi kaappiin odottamaan. Ei uskalla edes laskea paljonko noihin kaikkiin testeihin laittaa rahaa, mutta toivottavasti tuottaa hyvää tulosta! :)

Vierailija
184/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen virallisesti heinäkuinen, eli menkat alkoivat ajallaan viime to illalla. En taaskaan ollut niin kauhean pettynyt, jotenkin tähän jatkuvaan yritykseen ilman tulosta on jo turtunut, tulee, jos on tullakseen. Kaksi lasta kuitenkin jo pyörii jaloissa. Ajatuksetkin ovat jo pikkuhiljaa siirtyneet ensi keväällä alkavaan työpaikan ja kuopuksen hoitopaikan hakuun. Mutta roikun kuitenkin yhä täällä teidän seurassanne, sillä koskaan ei tiedä, mitä elämä tuo tullessaan :)

Plussaonnea kaikille tasapuolisesti, erityisesti pitkään yrittäneille!

Vierailija
185/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään näyttänyt testi useana päivänä yhtä haaleaa haamua? mulla ei vaan meinaa vahvistua vaikka huomenna pitäs alkaa menkat..ärsyttävää kun joutuu arvuuttelemaan että juupas vai eipäs.

Vierailija
186/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain elokuussa kahtena peräkkäisenä päivänä haamut testeihin kiertopäivinä 30 aj 31. Menkat alkoivat sitten muutaman päivän myöhässä.

Ovulaatio laskureiden mukaan mulla olis ollut ovulaatio kp15-16 tässä kuussa. Tarkkaatietoa ei siis ole. Kohta vois testata niin osais sitten asennoitua paremmin tädin tuloon.

Nasu kp 24/28-32

Vierailija
187/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas täällä piinaavat ajat käsillä yhdellä jos toisella!! Jännää!!! :))

Jännityksellä odottelen täällä taustajoukoissa miten täällä kellekin käy!

On muuten outoa, että yhtäkkiä ei olekkaan suunnittelemassa tikutuksia yms, mitä niin intensiivisesti tein viime viikot! :D

Outoa!

Sopaka kyseli vointia, kiitos kysymästä! Jos flunssaa ei lasketa niin vointi on hyvä, suorastaan normaali. Iltaisin on ollut nivusvihlontaa ja nippauksia, mutta muuten ei juuri mitään.. Rinnat on ehkä semmoset turvonneet oloiset ja vähän arat.

Neuvolaan me mennään sitten 10.11 :)

Tuleva mummo kuuli tilastamme eilen ja on hengessä innolla mukana!

Tsemiä piinapäiviinne ja plussia plussia!!!

Vierailija
188/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on jännitystä ilmassa!

M.B: Täytyy myöntää että sulla on rautaiset hermot kun jaksat tuota testausta noinkin pitkittää!!

Alexandra: Todella toivon ettei jäisi tuo raskaus luulotasolle!! Pidä sinulle peukut ja varpaat pystyssä!!

Nanna: Me nähdään sit elokuisissa koska sinne varmaan joudun minäkin. Mehän plussataan siellä sitten eix je =)?

Marjana: Aika jännittävät oltavat myös sinulla! Toivottavasti oireet vahvistuu!!

Ele: Itse en saanut clearbluen tikkuun ikinä hymynaamaa,kokeilin kahdessa kierrossa, vaikka nuo davidin ja pregchekin testit osoittivat selvät viivat. Tilasin nytkin noita davidin testejä, ja testailen sit taas x2 päivässä kun muut oireet antavat (limat ym) niin vinkkiä tehdä.

Melin89: Tervetuloa joukkoon!!

Haaveissa3: Kurja homma =(. Mut nenä pystyyn ja kohti uutta ovista!!

Gabriela: Hyvä että sait hyviä uutisia!! Toivottavasti touhuilut nyt sitten tuottavat tulosta!! bd bd

Riinuska: Mä olen aika konkari noissa lämmönmittauksissa, jokaisesta raskaudesta sitä oon harrastanut. Itsellä lämmöt on koholla vielä kp1 aamulla ja sitten romahtavat alas. Jos on ollut raskaana (vaikka kemiallinenkin) on lämmöt hypänneet vielä pykälän korkeammalle. Esim ennen ovista 36.4-> oviksen jälkeen 37.0 -> raskaana 37.2 ja ylikin... ja lämmöt pysyy koholla yli 14 päivää jos tuo raskaus on alkanut.

miss understood: mulla noin kävi viime kierrossa ja ei sitten hyvää tiennyt omalla kohdallani. Toivon todella että sinulla viivat vahvistuisivat!! =)

Pullavainen: Ihanaista odotusaikaa!!! Kaikkea hyvää sinulle ja pikku matkustajalle!!

ON: ei ihmeitä. Viikon kuluttua voisi taas oviksen metsästyksen alkaa. Siitä ei tietoa etsinkö sitä viikon vai kolme, mutta kaiketi se joskus löytyy... Seurailen innolla teidän muiden eteenpäin menoa, perästä tullaan =)

Wilhelmiina kp 6/?? yk 4

Vierailija
189/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan meni matikkapäänuppi sekaisin =)

Wilhelmiina

Vierailija
190/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Nyt tulee ihan ON viesti;

Tasan viikko sitten mulla nippaili kovasti masua ja ajattelin että jos se on ovis joka tuli myöhempään (kp 18). Joku sitten sanoi että voi hyvin olla ovispäivät tai sitten kiinnittymiskipuja. No nyt mä sitten mietin että voisko nämä olla kiinnittymiskipuja kun tasan viikko sitten heiluteltiin peittoa?! Kääk, ihan alkoi jänskättämään nyt. Ensi viikon alussa pitäisi ne menkat tulla, mutta toivottavasti EI tule. :P Sanokaa nyt että nämä on kiinnittymisnippailuja. :D

Vierailija
191/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsemppauksesta!! Siitä on oikeasti ollut apua ja nyt jo pää pystyssä kohti uutta yritystä.

Ele: Iso kiitos sinulle, kolmatta kuumeileva kohtalotoverini :) Tuosta sun rintajutusta pitää sanoa, että minulla on näissä kierukan jälkeisissä kolmessa kierrossa rinnat kipeytyneet kierron puolivälin jälkeen ja kipu loppunut menkkojen alkuun. Kahdessa raskaudessa rinnat kipeytyi vasta ihan kun menkkojen piti alkaa.

Morning B: Onko sitä pakko miehelle tunnustaa, jos testaa ;) Kyllähän sulla on menkat jo niin myöhässä, että tulos on oikea.

Solveig: Minulla oli kahdessa raskaudessa ekat oireet kiinnittymiskivut noin viikko ovisnippailuista. Siitä sitten pikkuhiljaa muut oireet.

Sopaka: Tsemppiä piinailuun! Kaikki voitava on nyt tehty, toivotaan parasta.

Rinnuska: Jaksa vielä hetki, eiköhän nämä muutamat päivät mene nopeasti!

Marjana: Sinun oireesi kuulostaa lupaavilta! Toivottavasti lupaus pitää:)

Alexandra: Sinullakin oirelista ihailtavan pitkä. Eniten minä taidan ainakin omalta osalta luottaa siihen vaistoon...itsellä se on toiminut kiitettävästi ja siksi nytkin menkkoja osasin odottaa.

Gabriela: Teillä ei ainakaan ajoituksesta ole kiinni, upea juttu! Nyt vain odottamaan, minkälaista tuottoa talletuksille saatte :)

ON: Ovistestit tilattu ja kuten mainitsinkin, mieli parempi. Nyt joko tulee heinäkuun lopun vauva tai sitten elokuun tai syyskuun jne. Jostain tuli eilen illalla vahva luottamus siihen, että kyllä meille kolmas vielä suodaan. Onhan tässä aikaa! Rauhallisin mielin ja testien kanssa siis yrittämään.

Kaikille piinailijoille tsemppiä, ovista odottaville oikeaa ajoitusta!

Haaveissa3 kp 2/26-28, yk 4

Vierailija
192/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos perinpohjaisesta infosta Wilhelmiina, tässä olenkin tiedostanut jo, että tuon lämmön perusteella ei voi noin vain alkaa toiveita kovin korkealle nostamaan, sillä pitäisi todella olla kuukausien mittailut takana, jotta voisin luottaa asiaan. Nyt lämpö taas eilisillan tapaan 37 astetta ja toiveet nousee aina mittaria katsoessani, sillä en ainakaan muista aiemmin lämpöjeni olleen tällä tasolla iltaisin... tosin voi tietenkin olla etten vain ole mitannut kun olen tuntenut itseni terveeksi. Mahdolliseen ensi yritykseen siis paljon viisaampana omien lämpöjeni suhteen myös. Nyt tiedän miksi tätä voi kutsua vauvakuumeiluksi... koska oikeastikkin voi tulla alussa hieman kuumeiseksi.

Mami- toivotaan että olivat kiinnittymiskipuja, onko sinulla yleensä säännöllinen kierto?

haaveissa- antoisia tikutteluja!!! Tikutellaan ehkä ens kuussa taas ihan peräkkäin kun tipahdan näistä pilvilinnoistani.

pullavainen- tämä haluaisi kovasti olla myös jo tilailemassa neuvolaan aikaa, paljon tarrasukkia masuasukille, mikä dpo päivä taas plussasitkaan?

Vierailija
193/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri äsken testin. Ei siis paras mahdollinen testausaika koska en tehnyt aamupisusta. No testiin tuli viivanpaikka näkyviin.. mitäköhän mahtaa meinata. Onko muut saanu samanlaisia?

194/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Heh, ei kai se sitten auta kuin plussata yhdessä. :D Onneksi melko samoilla kiertopäivillä sentään mennään. Sinullahan ne todelliset raskausoireet on kuitenkin niin tuoreessa muistissa, että nyt on oikeasti hyvät mahdollisuudet, kun samoja oireita esiintyy.

Riitu: Jos tuo 32 on normaalikiertosi, niin kyllähän se oviksen ajankohta olisikin nyt näillä paikkein. Jos se oireilu silloin aiemmin on ollut vain munarakkulan kasvamista. Ovistesteissähän voi se viivan vahvuus vaihdellakin virtsan vahvuudesta riippuen, mutta kaksi yhtä vahvaa viivaa on vasta plussa.

Nasu: Millä testillä teit? Jos siinä viivanpaikassa on väriä, niin silloin raskaushormonia on erittynyt, mutta jos se on harmaa, niin silloin se todennäköisemmin on vain viivanpaikka.

Listan alkupäässä olisi jo paljon potenteaalisia testaajia! Milloin kukakin meinaa testata? :)

Täällä piinaillaan vielä eteenpäin vaan... Nyt illalla oli rinnat taas hieman arat, mutta muita oireita ei kyllä ole vieläkään. Palelua tosin on esiintynyt, mutta on kyllä ollut koleat ilmatkin.

Pitää vaan koittaa keksiä muuta ajateltavaa, että nämä piinaavimmat päivät menisi nopeasti!

Marjana kp 22/30-33 Dpo 6 yk 19

Vierailija
195/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.Mami,vaikeas anoa mitään noista nippailuista.Onko sulla nyt niitä ollut? Voihan se olla kiinnittyminen mutta voipi olla normaalia oviksen jälkeistä keltarauhasen toimintaa..Varmaan jos olis raskaus alkanut niin se nippailu jatkuisi..aika näyttää,kuitenkin!

ON: Tässä illalla oli taas semmonen jännä humahdus kohdussa. : ) Miehen mielestä mun masu on kasvanut.(haha,niin onkin kun olen lihonut.(kilon) Voipi olla raskausturvotustakin..tuntuu vähän turvonneelta,on ikään kuin "ylimääräinen" tunto..En mä ole kyllä yhtään rautahermoinen,ihan hermona olen.Ei pysty paljon muuta ajattelemaan.Oikeastaan mun kuukautiset ei silti ole varsinaisesti myöhässä,jos lasken pisimmän,38 pv kierron mukaan.Siksi tämä viivyttely testaamisessa..Huomisesta asti mun menkat on vasta myöhässä.. : P Mun elimistö on kyllä todella ilkeä jos mun oireet onkin psykosomaattisia! En ala! Plussaonnea kaikille! Solveig,plussataanko tästä kierrosta molemmat?! On niin samanlaiset oireet meillä! : D

Vierailija
196/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morning butterfly: Sulla on kyllä jännät paikat, plussaonnea! Jännäilen täällä puolestasi:)

Nasu: Millä testillä testasit? Jos väriä on niin raskaushormonia on!:)

KOLMOSTA YRITTÄVÄT: Olen tuolla kolmosten pinossa kirjoitellut myös mutta siellä on niin kamalan hiljaista että kirjoittelen mieluummin tänne. Täällä saa nopeampaa vastauksen jos mieltä joku askarruttaa ja on enemmän porukkaa niin pääsee jännäilemään muidenkin puolesta. Mutta nyt siis KYSYMYS: Minkä ikäisiä muut lapsenne ovat/minkä ikäisiä itse olette? Meillä siis 6 ja 5-vuotiaat lapset (kumpaakin sukupuolta löytyy). Itse olen vähän alle 30v (pian sekin mittariin jo tulee, kääk!) ja mies pari vuotta vanhempi.Eli suhteellisen nuoria vielä ollaan. Koska mieskään ei ole vaihtunut niin kummastuttaa toisinaan miksi tämä kolmas antaa itseään niin odotuttaa, mutta tosiaan olikohan se 25% mahdollisuus tulla aina yhdestä kierrosta raskaaksi, korjatkaa joku jos olen väärässä. Koska tässä kaksi lasta jo on niin ajattelen niin että tulee jos on tullakseen ja yritän olla vauvakuumeilua niin kovasti olla pohtimatta ja miettimättä vaikka helppoa se ei todellakaan ole kun kuume on niin valtava! En usko että mitään "vikaakaan" tullut on, gyne kun sanoi kaiken olevan kunnossa. Tosin itselläni on ollut lääkekuureja tässä yrityksen aikana olkapää-vaivaan sekä antibiootteja ja antihistamiineja jotka kuulemma raskautumiseen vaikuttavat. Ei saisi siltikään liikaa ajatella...Ihmeitä tapahtuu:)

Plussaonnea Kaikille!

Ele

Vierailija
197/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eleanora, että olisi syytä huoleen! Meillä myös kolmonen haaveissa. Monesko yk teillä on menossa? Meillä lapset 3 & 4-vuotiaat ja mä olen 30v. ja mies kolme vuotta nuorempi.

Mulla on yleensä ollut aika säännölliset kierrot, mutta nyt en tuntenut ovista ollenkaan, vasta muutama päivää myöhemmin ja haluan uskoa, että ovis oli vasta silloin. Silloin myös peittoa heiluteltiin, siksi mietin näitä tuntemuksia.

Vierailija
198/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIK, olet varmasti raskaana!!! Ihanaa jännätä muidenkin puolesta!

199/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen unohtanut jonkun lisätä listalle, niin pitäkäähän siitä meteliä! Tarkoituksella en ole ketään karsinut siitä. :D Meni vaan välillä muutama päivä, ettei ehtinyt päivittämään, niin sitten on saattanut jäädä joku huomaamatta.

Minäkin menin Riinuskan innoittamana mittailemaan myös noita lämpöjä ja masennuin, kun ne eivät olleetkaan juurikaan koholla. Sekä illalla että aamulla näytti 36,9. Normaalilämpö on 36,6-36,7. Plääh!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille joka tapauksessa! Ja plussatkaa joku, että saadaan junaan matkustajia!

Marjana kp 23/30-33 Dpo 7 yk 19

Vierailija
200/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Meillä isot lapset on jo isoja, 5v. ja 8v. Lapsiluvun piti olla jo täynnä, mutta niin vain jostain vauvakuume hiipi tähän huusholliin vielä kerran.

Minulla oli nuoremman jälkeen hormonikierukka, se ehti olla 4 vuotta ja poistettiin elokuun alussa. Siitä sitten lähdettiin yrittämään.

Kuten jo aikaisemmin olen maininnut, niin nämä kaksi lasta sai alkunsa heti ekoista yrityskierroista. Itseä oma ikä välillä mietityttää, kun sitä on jo 31v. Mies suurin piirtein saman ikäinen. Ei ikää tietysti vielä kovin paljoa liikaa ole, mutta kun nuo vanhemmat lapset sai tietysti alkunsa mun ollessa aika nuori... Onkohan sitä sitten enää ihan niin hedelmällinen?

Tulee jos on tullakseen-meiningillä minä en näköjään vauvaa osaa olla "tekemässä". Aika tiukkaa yritystä siis on ollut, etenkin tuo just päättynyt kierto. Nyt koitetaan, josko nuo ovistikut veisi suurimman jännityksen pois, kun ei tarvi arvailla oikeaa ajoitusta.

Mutta näin siis meidän faktat menee :)

Haaveissa3 kkp 3/26-28, yk4