Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
161/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoks, niin on taas arki ja maanantai. Oli kyllä ihana viikonloppu! Saatiin laatuaikaa vietettyä kerrankin =) Ens viikonloppuna mennäänkin sitten kahestaan pienelle reissulle, poika on sen aikaa kummitätinsä luona hoidossa. En muistakkaan milloin viimeksi kahdestaan ollaan oltu =) Tekee varmaan meidän parisuhteellekin hyvää.

Pupuiltu on nyt viikonloppuna ja oviksen pitäis olla just käsillä. Ainakin oireista päätellen. Närästää, yököttää, kipuilee hän. Toivottavasti nyt tärppää!

Muttis 20/37-43

Vierailija
162/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna: Tervetuloa joukkoon! Pahoittelut tädin saapumisesta! Ehkä oli kyseessä kiinnittymisyritys ja sen takia oireet olivat niin vahvat, ja siis todelliset.

Ele: Oikeassa olet noiden ovistikkujen kohdalla. Kyllä ihmetyttää että kuinka luotettavia ovat, kun en tosiaan sitä plussaa silloin kesälläkään saanut. Ja silloin tikutin vielä clearbluen hymynaamalla, joka pitäisi olla paras. Olen nytkin tikuttanut sekä sillä että jollain halpis liuskatestillä, olisiko ollut david. Kiinnostuksella odottelen että mitä kaikkea tämä kierto vielä tuo tullessaan… Vatsaa, tai tarkemmin ottaen lähinnä sitä oikeata munasarjaa (ainakin oletan että se on munasarja) on jomottanut päivittäin jo lähes viikon. Mies on jo ihan varma että olen raskaana. :) Itse yritän pitää jalat maassa, siinä huonosti onnistuen.

Mitä päätit työasian suhteen?

Morning butterfly: Hyvältä kuulostaa! Onnea huomiseen testaukseen! Niin ja älä välitä miehesi sanoista! Omani sanoo aina ihan samaa! Ja toinen mistä saan kuulla on, pitääkö oikeesti testata kahdella ovistikulla?! :D Kun välillä on mielestäni liuskatestiin tullut sen verran vahva viiva, että olen ajatellut varmistella hymynaamalla vielä siihen päälle. Ei ne miehet oikeasti ikinä ymmärrä sitä testausta.

Sopaka: Nyt olen vihdoin jättänyt taakse sen harmituksen siitä yhdestä väli-illasta silloin kun oletin olevan ovis. Munasarjanippailut ovat tosiaan jatkuneet siitä asti päivittäin. Joten, liekö se ollutkaan ovis juuri silloin :) Tottahan se on että kyllä se ässäily kuitenkin aina nautinnon puolelle menee, mutta on se välillä vaan väsyneenä niin raskasta päästä vauhtiin. Sen takia olenkin tosiaan niin onnellinen että mies on niin tunnollisesti nyt mukana. On jaettu vastuu asiasta, eikä tarvitse toista ”houkutella”, kun on niin kun yhteinen sopimus siitä miten hommat toimii :D

Käsittääkseni on ihan normaalia että ovis tuntuu vain joka toinen kuukausi, molemmat munasarjat ovat kuitenkin tavallaan yksilöitä ja voivat toimia ihan erilailla. Teillä taisi tulla ovis kyllä oikein täydellisesti hyödynnettyä, hienoa! Niin ja noista pillereistä, niin itsellä oli ihan sama tilanne. Enkä kyllä näe itseäni niitä oikeasti enää syövän, kyllä niillä vain oli niin iso merkitys.

Vacsu: Hyvä että teitte talletuksen ja plussakin tuli täydellisesti sen jälkeen. Eiköhän se riitä vallan mainiosti, jos ette viikonloppuna muuten ehtineet varmistella. Tsemppiä piinailuun!

Nasu2011: Kesällä kun plussasin oli minulla kyllä jo hyvinkin vahva tunne siitä että olen raskaana. Mutta, testasinkin vasta rv4+6. Myöhäinen testaus johtui siitä etten ollut ovistestiin saanut plussaa ja oletin etten voi tulla raskaaksi siitä kierrosta, tunteet, lähinnä vatsan nippailu, saivat sitten minut kuitenkin testaamaan. Kyllähän se on hyvinkin yksilöllistä, oireet varmasti ovat ne selkein syy huomata raskaus jo ennen plussaamista. Ystäväni alkoi voimaan todella pahoin jo heti hedelmöityksestä. Hän oksenteli jo pitkälti ennen kun sai edes testiin sitä plussaa. Joten, eipä tarvinnut paljoa siinäkään tapauksessa arvailla :)

Muttis: Hienoa että teilläkin on ovis hyödynnetty oikein kunnolla! Nyt vielä varmistelemaan. :)

Mami: Olen ollut sitä mieltä että vasta sitten kun olen raskaana, alan ostamaan tarvikkeita. No, ehdittiinkin tossa sitten kesällä jo ostella jonkin verran vaatteita, ruokalappuja, lelu, itkuhälytin ja matkasänkykin. Joten, onhan siellä kaapin pohjalla jo jotain odottelemassa... Olen kyllä ajatellut että voisihan sitä ihan oikeasti alkaa ostella silloin kun löytyy alennuksesta tai muuten vain hyvällä hinnalla jotain, kyllähän tässä nyt kuitenkin tähdätään siihen että se vauva sieltä jossain vaiheessa tulee. Mies sanoi minulle kun oltiin ulkomailla ja olin kerännyt kasan ihania vaatteita (olivat todella halpoja) ja olimme matkalla kassalle, että se tuo epäonnea että ostamme ne. Pysähdyin heti ja sanoin että nyt kun hän on sanonut noin, emme voi ostaa niitä. Koska jos jotain tapahtuu, ajattelen että se johtuu siitä. No, hän sai minut taivuteltua sitten kuitenkin ostamaan ne ja huonosti kävi. En itse asiassa ollut muistanut koko asiaa ennen tätä ja pakko on kyllä sanoa että en usko sekunttiakaan että olisi siitä johtunut, niin taikauskoinen en ole :)

Neli: Tervetuloa joukkoon! Itsellä ollut clearbluen hymynaamat ja sitten olisiko davidin liuskatestit. En ole vielä toistaiseksi ikinä saanut ovisplussaa kumpaakaan, joten en voi oikein niistä mitään sanoa…

Riinuska: Tsemppiä piinailuun! Samaa mieltä olen siitä että olisi ihanaa saada plussa edes ovistestiin!

Marjana: Toivottavasti oirelistasi nyt sitten vaan kasvaa koko loppukierron :) Hienoa että olet saanut pidettyä itsesi sen verran kiireisenä, että ei ole piinailut koko ajan ollut mielessä!

ON: Kuten tossa jo parille teistä vastasinkin, on oikea munasarja tosiaan nippaillut enemmän tai vähemmän joka päivä jo lähes viikon. Se taas on sitten aiheuttanut sen että huomaan uskovani että se plussa tästä kierrosta tulisi. Toisaalta olen myös alkanut ajattelemaan että voiko jotain olla pielessä, kun näin vahvasti munasarja oireilee. Eikä yhtään helpota että silloin lähes kaksi viikkoa sitten tosiaan munasarjaa nippaili ti-ke yön/aamun ja sen jälkeen ei mitään ennenkun viikkoa myöhemmin ja siitä lähtien on nyt sitten nippaillut. Voitte vaan kuvitella että täällä pienessä mielessäni kuvittelen että se 2 viikkoa sitten oli ovis ja viikko sitten kiinnittyminen ja sen takia nippailee edelleen. Kun se täti sieltä sitten saapuu, niin tämä leidi tipahtaa kyllä tosi korkealta!! Niin ja kiertopäivien mukaanhan tälläinen ei olisi mahdollista... Ai niin, minä myös testasin perjantaina, puhdas nega. Miten sitä saisi oikeasti itsensä täältä taivaista takaisin maanpinnalle...

Plussaonnea kaikille!

Alexandra, kp22/28-32, yk6+km+yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe Vapaalla olen pyörinyt jo nelisen vuotta mutta vasta nyt kun kakkosen yritys on ajankohtaista niin päädyin tänne kuumeilupalstalle ja ajattelin josko pääsisin mukaan tähän ketjuun. :)

Hieman taustoja, olen 22-vuotias ja mieheni 27-vuotias, ja esikoisemme pian 4-vuotias. Tämä on ensimmäinen varsinainen yrityskierto, edelliset kuukautiseni alkoivat 2.10. eli jos nyt tärppäisi, laskettu aika olisi heinäkuussa. Pillerit jätin jo vuoden vaihteessa pois, mutta kiertoni oli niin sekaisin että päädyttiin käyttämään kondomia siihen asti kunnes se tasaantuu, mitään kiirettä meillä ei ole. Nyt on tullut kolmet kuukautiset suunnilleen tasaisesti joten jätettiin sitten ehkäisy viimein pois. Vieläkään en ole läheskään niin kellontarkka kun ennen pillereiden käyttöä, se hieman harmittaa... Ennen oli tasan 28 päivän mittainen ja kaveritkin nauroivat että kellosta saan suurinpiirtein katsoa koska kuukautiseni alkavat. :D

Pupuilut ei miehen viikon mittaisen työmatkan takia ajoittuneet tässä kuussa oikein hyvin, joten välttämättä tästä kierrosta uskalla vielä odottaa plussaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Tuli kovin omanapainen juttu mutta en vielä ehtinyt kunnolla tutustua teidän muiden tilanteisiin. :)

Melin kp 23/25-30, yk 1

Vierailija
164/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahan vaan testailla huomenna!!! :))

Ei voi noilla kiertopäivillä olla liian aikaista!

Juna on justiin sopivasti huomenna siellä lähistöllä, joten hyppäähän kyytiin!!! :D

Terv Pullavainen & "Jaska"

Vierailija
165/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin viikko sitten laitella viestiä jossa ovista odottelin. No, kävikin ilmi että ovis taisi olla juuri silloin tai sitä edeltävänä päivänä. Tiistaina ei tullut enää haamuakaan tikkuun, ja sunnuntaina se oli ollut lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Saatiin kuitenkin sunnuntai-iltana tuo elintärkeä ässäily (hauska sana, opin täältä :D) tehtyä, joten toivotaan parasta. Viime perjantaina alkoi ihan älyttömät vihlonnat vasemmanpuoleisessa munasarjassa, ja sen jälkeen kumartelut ja aivastukset on aiheuttanut kipristelyä tuolla alhaalla. En ole aiemmin moisia tuntenut (en tunne ovistakaan), joten nyt on kyllä sellaista fiilistä, että jotakin voisi tuolla masussa valmistella pesäpaikkaa...

Oletteko itse tunteneet aiemmissa raskauksissanne jo muutamia päiviä oviksen jälkeen ensimmäisiä mahdollisia raskausoireita?

Solveig kp 21/27-31

Vierailija
166/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solveig: Minä olen tuntenut molemmissa raskauksissa vihlontaa alavatsassa jo noin viikkoa ennen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Sellaisin sähköiskumaisia rajuja vihlontoja, jotka jostain syystä tulivat erityisesti autossa istuessani. Ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon viikolla 8 mutta toisesta syntyi esikoisemme ja siinä nuo vihlonnat kestivät noin viikolle 10 asti. Pelkäsin silloin että ne olisivat merkki siitä että sekin menisi kesken, mutta onneksi eivät olleet. :) Ne kestivät ihan sekunnin tai pari, ja niitä saattoi tulla useampi päivässä tai sitten olla päiviä jolloin ei tullut ollenkaan.

Toivottavasti olet raskaana!

Melin kp23/25-30 yk 1

Vierailija
167/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki odotetusti, mutta harmittaa silti. Kierto on niin lyhyt, että seuraavakin teoreettinen laskettu aika osuu vielä heinäkuulle, joten tänne jään hengailemaan. Ovistestit pitäisi laittaa tilaukseen.

Täytyy myöntää, että kyllä harmittaa! Todellakin kaksi raskautta lähtenyt käyntiin noin vaan ekasta kierrosta ja nyt sitten näin. Höh. Tietysti monilla teistä paljon paljon pidempiä yrityksiä takana, joten tiedän että tällainen valitus varmasti voi ärsytää... No, häippäisen tuonne keittiöön juomaan kahvia tähän v...tukseen.

Haaveissa3 kp 1/26-28, yk 4

Vierailija
168/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Haaveissa3:lle ja Nannalle tädin tulosta :( Toivottavasti saisitte sen pian häädettyä ja ajatukset taas uutta kiertoa kohti!

Miten olet Pullavainen voinut? :)

Marjana: Kuulostaa kyllä todella hyvältä nyt! Meillä saatiin juu talletukset tehtyä ja kyllä se noiden viivojen ja oireiden perusteella oli la-iltana se ovis. Mulla kanssa nännit/nännipihat hieman arat (ei normaalia minulle), mutta ei kuitenkaan mitenkään superkipeät. Ihanaa, että sait viikonlopun ajateltua muuta. Toivottavasti raskausoireesi vain lisääntyvät ja saat muutaman viikon päästä testata plussan! :)

Riinuskalle onnittelut ovisplussan löytämisestä! Täytyy sanoa, että itsekin kun niitä ovisviivoja katseli, tuli hyvälle mielelle. Tosin mukavampi olis katella niitä viivoja raskaustestistä :D Kohta pääset testaamaan, ja toivottavasti saat plussan! :)

Muttis: Ihanaa, että pääsette kahdenkeskiselle lomareissulle. Kyllä sellainen piristää aina! Ja todella mukavaa, että talletukset on sattunut oikeaan aikaan! Nyt ei kun peukut vaan pystyyn plussan puolesta! :)

Alexandra: Oireesi kuulostavat nyt kyllä todella hyviltä! Ja sinulla kun ei voi varmaksi sanoa, miten tuo kierto menee, joten oikein hyvin voisi olla niin, että oletkin jo raskaana :)) Uutta testiä nyt vaan tekemään tässä viikon edetessä! :)

Tervetuloa Melin! Mukaan mahtuu aina :)

Solveig: Sinullakin oireet nyt kyllä oikein hyvän oloiset! Ja kohtahan pääset testaamaankin! Ihanaa :)

ON: Kuten tuolla Marjanalle kirjoittelinkin, uskon oviksen tosiaan olleen tuolloin la-iltana. Ainakin silloin sain vahvimman viivan testiin ja illalla oli vatsan nippailujakin hieman. Mutta kuten aikaisemminkin olen sanonut, näin joka toinen kk on ovis oireettomampi/lähes oireeton. Kummallista kuitenkin on, että nännini/nännipihani ovat arat. Ei mitenkään ylikipeät, mutta kosketusherkät ja se ei minulle ole normaalia. Joten vaihtoehdot ovat, että ovis on kuitenkin vasta tuloillaan tai sitten nännit ovat kipeytyneet muista syistä. Mutta voikos tuollainen "oire" edes vielä tulla, jos oviksesta on 2 päivää. Ulalla olen. Onnellinen olen siitä, että ainakin talletuksia on nyt tehty ahkeraan ja oikeaan aikaan, joten siitä ei ainakaan pitäis olla kiinni. Jatkan kuitenkin tuota oviksen tikuttelua vielä, kun tämä kierto voi venyä pitkäksikin.

Mukavaa viikon alkua kaikille! Ihanaa, että kohta päästään odottelemaan testaajien tuloksia. Plussatuulia kaikille toivottelee

sopaka 19/30-33, (dpo 2??), yk 5

Vierailija
169/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ollut pitkään poissa, kun ei ollut oikeastaan mitään päivitettävää. Ovulaatiota kovasti odoteltiin. Omien laskujeni mukaan viikonloppuna tai tänään olisi ollut ovulaatio ja kyllä tuntemuksetkin oli sen mukaiset: Kuivan kauden jälkeen sunnuntaiaamuna ovislimat yllättivät runsaudellaan ja samanlaista limailua on ollut tänäänkin. Alavatsaa ja selkää on juilinut nyt kaksi päivää. Mieheni iloksi olemme sekstailleet viime viikolla joka toinen päivä ja nyt viikonloppuna päivittäin :D Saa nähdä, ainakaan siemennesteen määrästä ei pitäisi raskautumisen jäädä kiinni!

Nyt siis meneillään kp 16/28-30, yk 1

Vierailija
170/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se viikonloppu taas meni. Oli kyllä mukavaa olla taas koko perhe yhdessä kun nämä viikot välillä on niin ankeita kun mies on öitä poissa kotoa mutta saatiin nauttia yhdessäolosta ja auringonpaisteesta joten ei sovi valittaa:)

Aiemmista raskauksista: Kummastakaan en ole edes tajunnut olevani raskaana, ei minkäänlaisia oireita ja plussannut olen vasta n. rv5. Ei silloin tullut edes mieleen ajatus että olenkohan raskaana:D Esikoisesta hajut tekivät pahaa n.rv6 alaken ja omituisia mielihaluja oli esim. astianpesuaine tuoksui älyttömän ihanalle ja sitä oli pakko haistella:D Myös suklaata kului hirveät määrät. Kohdunulkoisen jälkeen ei ehtinyt kuukautisia tulla ja kun aloin ihmetellä missä ne oikein viipyvät niin mies käski testata ja plussahan sieltä pärähti:D Kuopuksesra oli myös nuo hajut vasta rv6 alkaen ällöttäviä, paistettu sipuli teki pahaa. Kummastakaan en ole oksentanut vaikka lievää ällötystä onkin ollut. Voi niitä ihania raskausaikoja. Monet kun sanoat että tahtoisivat sen lapsen muttei olla raskaana mutta minusta raskausajat ovat olleet yksi elämän ihanimpia aikoja, kumpa sen vielä saisin kokea:)

Morning Butterfly: Kyllä varmasti jo näkyy plussa ja kuulostaa todella lupaavalta joten testaa testaa! Jännitän täällä sun puolesta:)

Alexandra: Keskustelin tänään pomon kanssa ja saan vielä muutaman päivän lisäaikaa miettiä mitä työasian kanssa teen. Heille eiole tarjota kokopäivätyötä joten siksi homma on vähän kökkö koska kuitenkin miehen työn takia vaatii aikamoista järjestelyä jos olen osa-aikatyössä eikä lapsilla ole päivähoitopaikkaa. Esikoinen on eskarissa mutta tämän nuoremman kanssa sitten joutuisi enemmän pähkäilemään. Hän käy kerhossa parisen kertaa viikossa enkä tahtoisi ottaa poiskaan kun on siellä niin viihtynyt. Ja jos työ sitten onkin vain lyhytkestoista niin tuntuu hölmöltä ottaa kerhosta pois, laittaa hetkeksi hoitoon ja taas takaisin kerhoon. No, katsotaan miten asiat järjestyvät kun saan vielä muutaman päivän miettiä ja järjestellä asioita.

Mulla on myös tuota nippailua ollut välillä muutenkin kuin ovisajankohtana, en tiedä mistä johtuu mutta en usko sen mitenkään haitallista olevan vaikka ajatukset välillä tuovatkin mörköjä mieleen. On se naisen kroppa vaan kummallinen:D Voihan se olla niinkin että sun nippailuilla on ihan selkeä syy, todella toivon että plussaat!!:)

Haaveissa3: Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu! Teillä yrityskertoja tosin vähemmän mutta jotenkin olin alussa niin varma kun kaksi raskautta tärpännyt helposti että niin tämä kolmaskin, mutta tämä tuntuukin antavan odotuttaa itseään:( Niin monesti olen tässä vuoden aikana pettynyt, toivonut ja odottanut:( Pitää vaan uskoa että kyllä se tärppää kun tarkoitus on! Ihan varmasti teillekin se plussa sieltä tulee! Itse olen monesti lakannut jo toivomasta mutta keväinen keskenmeno muistuttaa siitä että raskaaksi voin tulla ja gyne sanoi kaiken olevan ok joten ei heitetä toivoa menemään, meidänkin aika tulee vielä:)

Pahoittelut Nannallekin, kyllä sunkin vuoro vielä tulee, usko pois! Jos seuraava kierto ois se sun kierto, ainakin uskotaan näin!:)

ON: Aktiivisesti ollaan harrasteltu tässä viime viikolla ja viikonloppunakin useita kertoja:D Tosin en ajattele että touhuillaan vaan raskautumisen vuoksi vaan nautin täysin rinnoin näistä kahdenkesisistä hetkistä!;) Mitään oireita ei ole, ainoa erilainen juttu on että viime kierrossa rinnat kipeytyivät heti oviksen jälkeen ja sitä kesti menkkoihin asti, nyt ei ole sellaista. Nippailua on tosin alavatsalla toisinaan. Jotenkin tuntuu että tunnustelen kroppaani vähän liikaa:D Työasiat painaa mielessä jälleen kerran ja siitä aiheutuu ylimääräistä stressiä mutta yritän siirtää sitäkin sivummalle ja pisän itseni kiireisenä. Kodin olen siivonnut ylimääräisistä tavaroista ja osan laitoin lahjoitukseen. Vielä jos varaston kävisi läpi ja saisi jotakin kirppikselle. Vauvajutuista ei kuitenkaan malttaisi luopua JOS niitä joskus vielä sattuu tarvitsemaan. Niin monet on lähipiirissä nyt raskaana että kateeksi käy. Joskus ajattelee että mitä jos en enää ikinä tulekaan raskaaksi ja sitten taas uskoo että kyllä se minunkin vuoro vielä tulee. Aikamoista vuoristorataa siis...

Plussapuhureita kaikille ja iloista syksyistä viikkoa!

Ele apua oiskohan kp15 (jotain positiivista kun ei tarkalleen muista missä vaiheessa kiertoa ollaan kun niin olen jankuttanut etten laske päiviä, mutta täältähän sen pääsee tarkistamaan:D)

Vierailija
171/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi kovasti, nyt tulee vaan pikainen tilannepäivitys oman navanalusen osalta...

Tänään kp14. Kävin gynellä. Vasemmalla hieno 1 follikkeli 22-23mm :-) Sori nyt jos jotain ällöttää, mutta mulla oli limis 12mm ("erinomainen!" sanoi tohtori) ja limaa myös "juuri niinkun pitää". Tohtori sanoi, että 18 tunnin aikana olis sitten saatava siittiöitä sisään, Madame! Ei muuta kuin työtä käskettyä.. ;-) Mies tuli lounastunnilla kiltisti käymään kotona, kun kysyin tietysti heti, että pääsiskö... Eilen jo vähän harjoiteltiin, vaikka ovistestit näytti vielä negaa. Tänä aamuna Clearbluen hymynaama!

Nyt olen sitten lueskellut taas erilaisia ovislaskureita ja kyllähän niissä vähän vaihtelua on, mutta ihan hyvältä näyttää näinkin. Ei oikein enempää yritystä tähän ovikseen saada. Valitettavasti!

Mutta ehkä ei tarvitsekaan? Jännittyinen ja onnellisin mielin, hymyilen vaan :-)

Tsemppiä ja plussia, siskot!

t. Gabriela kp14/27-31

PS. Tämä ei ollut eka kierto, että kaikki tuntemani follikkelien kasvutuntemukset tuntuivat oikealla, mutta se iso johtofollikkeli olikin just toisella puolella. En oikeasti voi luottaa omiin tuntemuksiini yhtään ;-)

Vierailija
172/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi dpo 8 sentään... ja aikaisimmatkin järkevät testauspäivät niin lähellä, mutta kuitenkin niin kaukana. Oireita pystyn kuvittelemaan itselleni ihan sitä mukaan kuin niitä netistä löydän, joten oikein mistään oireistani en voi olla kovin varma. Valkovuoto on ainut minkä voin pikkareistani luotettavasti todeta. Nivuset jotenkin herkät.. samalla tavalla kuin flunssaisena paikkoja särkee lievästi. Eli ei mitään varmuutta mistään, mutta vauvakuume vain kasvaa... katselin jo että voisin varata varhaisultran marraskuulle, ihan ei ehdi isänpäiväksi mut myöhästynyt isänpäivälahja.

Alexandra- mä pidän peukkuja ylhäällä sun puolesta

Melin- tervetuloa mukaan kuumeilemaan

Pullavainen- iso onnitteluhalaus

Solveig- ässäilyt hoidettu siis ajallaan... voi kunpa tärppäisi

haaveissa- halaus

sopaka- voi ovistikut! niin ihania, mutta joskus niin turhauttavia... voi kun se ovis löytyisi, tai jos ei löydy niin sitten olisi oikeaan aikaan jäänyt huomaamatta ja hedelmöittyminen olisi tapahtunut!

Vierailija
173/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Riinuska, ovistikut on kyllä melkoinen juttu. Itsellä vasta toista kiertoa käytössä, koska mun Suomen gyne ei suosittele, hänestä ovistikut tuo vaan lisää stressiä.. Mutta niin vaan olen jo koukussa tikutteluun nyt!

Sain kaverilta vanhaksi menneitä tikkuja (Acon ja One), sekä nyt ostin Onni ovulaatiotikkuja ja Clearbluen. Viikonloppuna kaikki näyttivät negaa, tänä aamuna kaikki plussaa! :-) Toisin kuin tikut suosittelevat, olen kyllä tikutellut pitkin päivää, useamman kerran päivässä.... Ja joo, ne on kyllä liian kalliita käytettäväksi siinä määrin, mitä meikäläisellä nyt menee... mutta järkeilen sen niin, että raskaaksi olen halunnut tulla jo niin kauan että "saan" tikuttaa paljon... ;-)

Ja kuitenkin on ihan mahdollista tulla raskaaksi, vaikkei sitä hymynaamaa tai plussaa olis ovistesteistä bongannut!

Gabriela

Vierailija
174/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi,mulla on just semmosia vihlaisuja kuin Solveigilla ja Melin89:llä on ollut! Sulla Solveig on parhaillaankin noita vihlaisuja? Tosi lupaava oire,tuskin on psykosomaattista..Rohkaisevaa + ihanan jännää..mutta hermostuttavaa; mies ei anna testata vielä,niin se nyt vaan on.Kyllä se aikanaan selviää olenko raskaana vai en..ja tulen sit kyllä heti kertomaan teille! : ) Onnea meille kaikille! P.S. sorruin tänään ostamaan vauvan bodyn,oranssin,jossa on koiran ja linnun kuva..sopii sekä tytölle että pojalle..Kääk! X) T. M.B.,kp 38/32-34(??)

Vierailija
175/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vauvakuumeillessani etsin kuumemittarit jo esille. Jostain muistan lukeneeni, että lämmöt voivat olla koholla. Ja vaikka ei kuumeiselta tunnukkaan niin lämpöä oli silti 37,2 ja vielä toisella mittarilla tarkistaessani (epäusko iski) lämpöä oli silläkin 37,1, kun normaalisti normilämpöni on melko tasan 36. Kuka tietää lisää noista lämmöntarkkailuista??? Voisiko olla :-D

Gariela- jotenkin niin koukuttavia nuo ovistikut ;-)

Vierailija
176/535 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin tässä kuussa tehdä noita ovistestejä. Tilasin mammaksilta niitä halpoja liuskatestejä, tuntuivat aika heppoisia olevan joten luovutin niiden suhteen ja tarkkailin vointia muuten.

Minkälaista tämä alavatsan nippailu on? Itsellä kuukautisiin liittyvä "nippailu" tuntuu lähinnä siltä kun olis sähkövatkain kohdussa.

kp 23/28-32 ja kohta taas uuteen yritykseen. Vaikkei meillä aktiivista yritystä ole ollut kummoisesti niin kyllä tuntuu jo pahalta kun puoleen vuoteen ei ole ollut pillereitä ja vauvaa ei vaan kuulu. Nyt alkaa olla jo tuntemuksia että kohta täti saapuu kyläilemään jälleen.

Vierailija
177/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ensiks..nasu..toi sähkövatkain kohdussa on tosi osuva!!repesin!! itsellä taisi osua ihan tokasta luomukierrosta.ainakin haamuja on näkynyt..odotellaan nyt vielä pari päivää jos haamut vahvistuis..:) (joo..halloween tulossa ja haamuja näkyy kaikkialla..toivotaan ettei halloweenina tarjoilla täällä bloody marya)

sit se vinkki:itselläni on käytössä älypuhelimessa womanlog niminen ohjelma..sinne vaa laitetaa sekstailut ja vuodon alkamiset ja loppumiset ja se laskee oviksen ja hedelmälliset päivät ja kiertopäivät ja kaikki--löytynee android marketista

178/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis: Kahdenkeskiset reissut ja aika ylipäätään on varmasti tarpeen. :) Ja se maanantai on jo takana, joten nyt voi jo alkaa odottamaan tulevaa viikonloppua. ;)

Alexandra: Voi että, toivon niin kovasti, että pääset nyt plussaamaan kaikkien noiden koettelemusten jälkeen! Oireilu kuulostaa lupaavalta.

Melin, tervetuloa! :)

Solveig, joillakin on tainnut olla ns. kiinnittymisoireita. Olen itsekin pohtinut onko sitä ennen edes mahdollista tuntea mitään.

Haaveissa, voi itku! Pahoittelut menkkojen alkamisesta. Ei se harmituksen määrä ole sidonnainen lainkaan siihen kauanko on yritystä takana. Sitä varten täällä ollaan, että saadaan purkaa harmituksetkin. :)

sopaka: Minä uskon, että nuo heti oviksen jälkeen tulevat oireet on enemmänkin jälkimaininkeja siitä edellisestä oviksesta. Mutta minun on helppo tämä tulkita näin, koska tunnen oviksen niin selkeästi. Sinullahan ne voi olla periaatteessa jo muitakin, kun oviksen ajankohta on hieman epävarmempi. Joten pidän kovasti peukkuja, että ne on raskausoireita. ;)

Ele: Vuoristorata on varmasti oiva sana kuvaamaan näitä vauvahaaveiden aiheuttamia tunteita. Sitä se on. Toivottavasti työstressi helpottaa ja että ässäilyt on osuneet oviksen kanssa yksiin. :)

Gabriela, kuulostaa hyvältä teidän tilanne ja nuo mitat. Jes, nyt vaan piinailemaan!

Riinuska: Oi tiedän niin tuon tunteen, kun kierto alkaa olla lopuillaan, mutta päivät vaan ei kulu ja kun testata ei viitsisi vielä dpo 9 tienoillakaan. Ne on niiin tuskallisia päiviä! Hyviä hermoja sinne siis! Lämmöt tosiaan monilla nousee kierron loppuajasta ja tuo kuulostaa todella hyvältä! Mittailehan useamman kerran, että pysyykö ne ylhäällä.

miss_understood, oikeasti? Onko tuollainen ohjelma olemassa? :D Kaikkea ne on keksineet. Ilmeisesti joku on ennen meitäkin vauvakuumeillut, kun on syntynyt tarve tuollaisella ohjelmalle. :D

Oma napa: Mieliala heittää täällä suunnalla siihen päin, että en varmasti ole raskaana. On vaan sellainen tunne. Toivottavasti olisin väärässä. Yleensä kyllä loppukiertoa kohti se toivo nousee taas hieman, kun alkaa tulla oireita ihan progesteroniarvon nousun takia joka tapauksessa. Ja mahdollistahan se on tottakai. En minä kirvestä ole kaivoon heittänyt, mutta olo vaan on niin "ei raskaana"-olo.

Marjana kp 22/30-33 Dpo 6 yk 19

Vierailija
179/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melin89: Tervetuloa joukkoon!

Solveig: Kuulostaa todella hyvältä! Koska ajattelit alkaa testailemaan?

Haaveissa3: Pahoittelut! Kiva että sinulla on kuitenkin vielä toinenkin yritys heinäkuisiin.

Sopaka: Kyllä ne testit siellä kaapissa ovat alkaneet houkutella… Mies sanoi eilen että hänen mielestään aloitan tänään testailun ja sitten testaan joka toinen päivä, kunnes saan sen plussan. :) Hän on kuulemma valmis lyömään vetoa siitä että olen raskaana. Teillä meni ajoitukset kyllä nyt niin nappiin, että odotan kyllä sinun plussaavan loppukierrosta!

Lumihiiri: Kuulostaa siltä että teilläkin on ovis hyödynnetty oikein kunnolla, hienoa!

Ele: Kiitos sanoistasi! Kyllä sinäkin vielä raskaudut, aivan varmasti! Ymmärrän kyllä että välillä on varmasti todella huonot fiilikset, kyllä teilläkin se raskaus on nyt antanut odotella itseään ja sitten vielä se km. Kerrohan sitten miten päätit tehdä työasian kanssa.

Gabriela: Hyvältä kuulostaa!!! Nyt sitten vaan piinailemaan…

Riinuska76: Tiedän tunteen. Oikeasti alan itsekkin löytää itseltäni vaikka minkälaisia oireita… Mutta, toivottavasti ei ole kyseessä kuvittelua, vaan ”the real thing”. Koska ajattelit testata? Niin ja lämmöt pysyvät koholla jonkin aikaa juuri silloin kun raskautuu, joten kuulostaa lupaavasti siltä että sinä tulet plussaamaan! Onnea!

Morning butterfly: Sinulla on kyllä jo kiertopäivät niin pitkällä että hyvin voisit testata! Täällä jännitetään jo puolestasi! Plussaa jo! :)

Marjana: Kiitos, mutta enpä taida plussata ilman sinua. Joten, joko yhdessä tai en kumpikaan :) Ehkäpä sinulla nyt se oireettomuus olisi oire. Kun normaalistihan sinulla tosiaan niitä oireita alkaa loppukierrosta olemaan. Pidän peukut pystyssä!

ON: Voin virallisesti sanoa että luulen olevani raskaana. Paino sanalla luulen. Etsin ja löydän (totta kai, kuvitella voi mitä tahansa) kaikkia mahdollisia raskausoireita. Uusimpana hiusten rasvaisuus (niinkun se ei voisi mistään muusta johtua!!) ja aknen paluu (eikä varmasti voisi johtua kolkuttelevasta tädistä...). Aikaisemmin olen yleensä onnistunut pysymään edes jonkinasteisesti realistina, mutta nyt huomaan että olen kadottanut sen kokonaan. Toki, vatsanippailuja on, niinkun viime raskaudessakin ennen plussausta. Mutta kun ne ihan oikeasti voivat johtua yksinkertaisesti kohdun palautumisesta, oviksesta tai muusta vastaavasta, koska tämä kierto kuitenkin on ihan erilainen kun aikaisemmat (johtuen juuri noista km:n koettelemuksista). Joten, rakkaat kanssakuumeilijat, tämä nainen tipahtaa TODELLA korkealta kun täti ilmestyy paikalle.

ALexandra, kp23/28-32, yk6+km+yk2

Vierailija
180/535 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: kuulostaa lupaavalta tuo oireettomuussa. Jos aiemmissa kierroissa olet selkeästi tuntenut loppukierrosta oireita ja nyt niitä ei olekaan! Mulla ei kummastakaan raskaudesta ole ollut mitään ihmeempiä oireita kuin vasta rv6 alkaen. Kumpa saisit ne kaksi viivaa:)

Mornong Butterfly: Mä kyllä jo testailisin vaikka minkäs teet jos mie käskee odottaa:) Todella lupaavat kp:t sulla jo ja uskon että se plussa sulle pärähtää!:)

Alexandra: Sullakin tuntuis olevan nuo oireet hyviltä:) Mulla ainakin rasvoittui esikoisesta tukka ja finnejäkin tuli enemmän kun normaalisti (tyttö tuli). Koska meinaat aloittaa testailun?

ON: Edelleen pohdin työpaikka-asiaa, aamulla olin puheissa työnantajan kanssa ja sovittiin että loppuviikolla ilmoitan viimeistään tilanteestani. Nippailuja on edelleen,hieman ihmetyttää miksi niitä nyt oletetun oviksen jälkeen on :O Ja normaalistihan mulla on oviksen jälkeen heti rinnat arkoina ja kipeinä menkkoihin saakka mutta nyt ei ole sitäkään.

Ele kp16/27 yk13 Lapset 06&05