Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
201/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Testailu on aloitettu tänään, nega tuli. Nyt olis tarkoitus joka toinen päivä testailla kunnes se plussa tulee :) (tai se täti…) Olevinaan tunnen itseni todella raskaana olevaksi, mutta yritän tiedostaa sen että oireet voivat johtua vaikka mistä muustakin.

Vielä sait lisää ajatteluaikaa työasiaan, kiva. :) Ja oireesihan kuulostavat todella hyviltä!

Riitu24: Tervetuloa joukkoon! Normaalisti ovis tulee vain kerran kierrossa, mutta joskus voi käsittääkseni oikein pitkässä kierrossa tulla kahdestikkin. Mutta en kyllä yhtään osaa sanoa miten sinun kohdallasi on. Pääasia lienee että olette molemmat kerrat hyödyntäneet oviksen kunnolla :)

Riinuska76: En yhtään ihmettele että olet koukussa lämpöjen mittailuun! Olisin varmasti minäkin, jos uskaltaisin ensimmäisen kerran testata… :)

Neli: Kyllä testeihin saa menemään rahaa todella paljon! Sen takia suosittelenkin tilaamaan niitä netistä, saat sieltä todella paljon halvemmalla!

Marie79: Ihanaa kuulla että edes joku ottaa tädin vastaan ilman itkupotkuraivareita :D Itse en kyllä ole lainkaan turtunut tädin saapumiseen, mutta sen ehkä ottaa erilailla. Tsemppiä kuitenkin ja ilostutahan meitä seurallasi useammin!

Miss understood: Kuinka monta päivää peräkkäin olet testannut ja kuinka usein? Itse testasin (kun siis sain plussan) joka toinen päivä ja ensin tuntui kyllä usean päivän ajan ettei plussa varsinaisesti vahvistunut. Mutta, viikko ensimmäisen testauksen jälkeen se oli kyllä ihan selkeästi vahvistunut. Tuo raskaushormonin määrän kasvu on yksilöllistä, joten yritä ottaa rennosti ja testailla joka toinen päivä, kyllä se sieltä vielä nousee.

Pullavainen: Kiva että olet vielä täällä seuranamme! Kyllähän veturinkuljettajan pitää pitää huoli että matkustajat löytävät kyytiin :D

Wilhelmiina: Positiivista kuulla että on muitakin, jotka eivät saa hymynaamaa. Minulle gyne sanoi että juuri nuo hymynaamat ovat parhaat ovistestit.

Mami: Kuulostaa kyllä kiinnittymiskivuilta. :) Nyt sitten alkaa se armoton piinailu ensi viikolle asti… Keksi itsellesi paljon tekemistä, niin aika kuluu edes vähän nopeammin.

Haaveissa3: Ihanaa että olet jo positiivisempi! Toivottavasti se tästä kierrosta nyt sitten nappaisi.

Nasu2011: Kyllähän niihin testeihin on joskus viivanpaikka, tai jonkinlainen haamu piirtynyt… Mikä testi oli? Odottele nyt vaikka huomen aamuun ja testaat sitten uudelleen, niin saat vastauksen. Onnea!

Marjana: Nimenomaan, minulla on ne raskausoireet tuoreessa muistissa, joten saan helposti niitä itselleni kuviteltua :D Kyllä tuntuu että aika menee niin hitaasti, varmasti sama sinulla. Yritän pitää itseni kiireisenä, mutta huomaan että nämä ajatukset pyörivät päässä varmasti sata kertaa päivässä, vaikka kuinka yritän tehdä vaikka mitä :) Toivotaan hyviä uutisia ensi viikolta! Niin ja mitä noihin lämpöihin tulee, niin juuri tuosta syystä en uskalla mitata. Ja, eihän ne lämmöt oikeasti kerro mitään, jos ei koko ajan mittaile. Joten, älä nyt vielä heitä toivoa!

Morning butterfly: Kyllä tuo meidän plussajuna kaipaa jo matkustajia, joten plussaamaan siitä! :)

ON: Kuviteltujen raskausoireiden listalle voi nyt lisätä väsymyksen ja palelun. Kaikki, jotka kykenevät ajattelemaan järjellä, tietävät että näin syksyllä yleensä on sekä väsynyt että hieman viluinen ihan ilman raskauttakin, mutta tästä pääkopasta on järki nyt livahtanut pois... Tänä aamuna testasin negan, joka toki sai hieman jalat lähemmäksi maan pintaa. Ylihuomenna testaan sitten uudelleen. Tämä ei ole yhtään minun tyylistä, yleensä testaan vasta kun täti myöhässä, mutta nyt tuntuu jotenkin erilaiselta. Niin ja mies tavoistaan poiketen tosiaan kannustaa testaamaan. :D Miten ihmeessä tämä kierto voi tuntua NÄIN pitkältä?! Kiertopäivien mukaan tosiaan vasta ensi viikolla pitäisi näkyä jotain testissä. Niin ja sitten totta kai ajattelen sitä että viime plussakin tuli testattua vasta rv4+6 ja silloinkaan ei ollut mitenkään vahva, joten ehkä se plussa tulee sieltä vasta myöhemmin... Auttakaa tätä luulosairasta vauvakuumeilijaa! :D

Mutta, plussatkaahan te muut nyt!

Alexandra, kp24/28-32, yk6+km+yk2

Vierailija
202/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikatiedotus : eka testauspäivä ja puhdas nega... voi tietenkin lähipäivinä vielä plussaksi muuttua, mutta tänään ainakin näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Ihan ensimmäiseksi: Pullavaiselle paljon onnea ja tarrasukkia

Lupasin tulla tänne kertomaan kuulumisia. Eilen käytiin miehen kanssa varhaisultrassa klinikalla, ja kyllä se pikkuinen siellä oli ja sydän sykki jo vimmatusti, sikiö vastasi täysin viikkoja. kyllähän siinä kivi vierähti sydämeltä, vaikka tietenkin vieläkin voi mitä vaan tapahtua ja päivä kerrallaan mennään.

Onhan niitä oireitakin ollut, huono ja oksettava olo aamuisin ja aina kun masu on tyhjänä, väsyttävä olo, varsinkin iltavuorot ovat yhtä piinaa kun haluaisin vaan nukkua. Rinnat ovat kasvaneet taas uusiin mittoihinsa ja niitä kihelmöi.

Mua paleli silloin ihan alussa kokoajan ja senkin luettelen raskausoireeksi ja olihan se sitä sitten :)

Lääkäri piti epätodennäköisenä että tuo miehen käyttämä clomifen olisi ennättänyt vielä vaikuttaa, joten arvoitukseksi jää onnistuttiinko luomusti vai tuolla lääkkeellä. Luulen että jotain apua saattoi olla tuosta joka toinen päivä meiningistäkin, kun sitä ennen tehtiin ihan joka päivä oviksen aikoihin.

Marjana: en mäkään noita lämpöjä ole koskaan kytännyt sen koommin, vaikka raskaana on oltukin on lämmöt ollut aika normit, ja palelu se on hyvä oire. Mä niin toivon että plussaat, sä oot sen niin jo ansainnut! Ootko ajatellut testata jo aiemmin?

Alexandra: Ihanaa sulta jo oireita löytyy, jospa nyt ootkin jo raskaana et vaan tiedä sitä vielä, joillakin näkyy testeissä vasta myöhemmin. Toivottavasti näet pian taas ne kaksi viivaa!

Mutta nyt täytyy taas palata työn ihmeelliseen maailmaan!!

T. Enisa ja pikkuinen rv 7+0

Vierailija
204/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinuska76 ja muut aikaisintestailijat kärsivällisyyttä ja toivoa! Todellakin voi muuttua plussaksi kun päivät ovat noinkin alhaiset!

Meitsi täällä arpoo kanssa milloin uskaltaisi testailla...Millä dpolla on yleensä mahdollista saada jotain haamua? Itse ajattelin ehkä sitä dpo 10:ä jos aloittais eli ylihuomenna. Mutta FertilityFriendissä oli kyllä porukkaa jotka oli testanneet plussaa jo dpo8 mutta se on sit varmaan ihan tuurista kiinni näkyykö ja yksilöllistä myös miten se kiinnittyminen on tapahtunut. Aikaisemmissa raskauksissa (2 kpl)olen saanut haamun noin 3 pvää ennen menkkojen alkua.

Oireita ei tänään ole. Eilen oli menkkamaista juilimista ja selkäkipua. Sellaisia nippailuja munasarjoissa on ollut pitkin viikkoa. Mutta näistä nyt ei voi mitään sanoa...

Kärsivällisyyttä siis meille kaikille!!

NelliN DPO 8

Vierailija
205/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiks, vielä pakko tulla sanomaan että lämmöt pomppas 36,8 ja mulla ei ikinä niin korkeella normisti, ei tuu kuumettakaan never...oiskohan oire...jännää!!! Ennen ovista reilusti alle 36, oviksen jälkeen 36,2-3

NelliN

Vierailija
206/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana hei, kyllä 36,9 on kohollaan verrattuna 36,6... :-) Just luin netistä, että lämmön katsotaan olevan kohollaan oviksen jälkeen, jos se on 0,2-0,3 astetta ylempänä kuin normaalisti! Peukkuja täältä runsaasti, että olis hyvä merkki!!

Minä tosiaan mittasin lämmön tänä aamuna myös.. Hyvin tarttuu nää kuumeilut täältä ;-) Ja sepä näytti 36,8! Nyt ei tietenkään ole vertailupohjaa edellisiltä päiviltä, mutta mun lämpö on yleensä normaalisti aina ollut 36,2, joten toivoa kaiketi on..

Eilen iltapäivällä ja illalla oli kyllä semmoinen miehennälkä tai (anteeksi nyt että suoraan sanon) panetus päällä, että varmaan oli vielä ovis päällä tai munasolu vielä hengissä. Harmi, ettei päästy varmistelemaan miehen kanssa!! Kaikki on nyt kiinni siitä maanantai-iltapäiväisestä..

Paljon peukkuja ja plussatuulia kaikille! :-)

Gabriela kp16/27-31

Vierailija
207/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra, mehän taidetaankin mennä samoilla kiertopäivillä! Niin monella tuntuu olevan sellaista vaivaa, että ihan jännittää. Olisi kiva jos meille kaikille tulisikin se ihanista ihanin uutinen jo tässä kuussa...

Minäkin tulen niin putoamaan korkealta ja kovaa, mikäli tuntemukseni ovatkin olleet jotain muuta. Huoh, kuka viisas onkaan keksinyt termin piinaviikot! :-D

Lisätäänpä oirekuvastooni tällaista: vihlonnat alavatsassa ovat laantuneet (tulee korkeintaan pari pientä päivässä), mutta ne on korvannut kummallisen täysi olo tuolla alavatsan seutuvilla. Tiedä sitten, mitä luulosairas mieleni kuvittelee!

Toiseksi, rintani ovat menneet aivan järkyn kipeiksi, mikä ei minulle ole lainkaan normaalia. Tavallisesti enne kuukautisia ja niiden aikana nännit on kipeinä, mutta nyt on koko tissit! Välillä vihloo niin että tulee mieleen maidon pakkaantumiset imetysajalta. On se jännää...

Vielä en uskalla testata, raskaustestin negan näkeminen kun saa mielen mukavan matalaksi. Tulisi jo ensi viikko ja menkattomuus! Toivon, toivon, toivon!

P.S. Tämä on ihanaa vertaistukea, mieheltäni kun tulee jo korvista ulos oletettujen oireideni läpikäyminen ;-)

Vierailija
208/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami: Kiitos tsempistä:) Meillä menossa jo yk13 eli vuosi tuli täyteen:/ Jotenkin tuntuu hirmu pitkältä ajalta mutta joku joskus sanoi ettei vuosi ole aika eikä mikään (no minusta on). Mulla todennäköisesti suurin syy siihen etten ole raskautunut on ollut hirveä stressi työasioista, näin ainakin haluan uskotella että se plussa sieltä vielä tulisi:) Varmasti teilläkin mennyt nuo peitonheilutukset nappiin joten plussatuulia sinne:)

Haaveissa3: Niin meilläkin piti olla lapsiluku täynnä mutta niin se vaan vauvakuume nosti päätään ja vuosi sitten poistatin kuparikierukan (ehti olla nelisen vuotta) ja mies alkoi ensin puhumaan että jos yksi vielä...Itselläni se vauvakuume oli itänyt jo pidemmän aikaa! Eikä sulla nyt ikää vielä paljon mitään ole! Ei aina voi heti tärpärä, plussataan sitten samaan aikaan ja mahdollisimman pian!:)

Alexandara: Vielä se plussa sieltä ehtii tulla! Kp:t aika pienet kuitenkin vielä. Pidän peukut pystyssä ja jännäilen mukana, ainakin oireet vaikuttaa lupaavilta:)

Riinuska: Tsemppiä sinullekin, vielä voi se sullakin plussaksi muuttua! Peukkuja!

Enisa: Ihanaa kuulla sinusta ja hienoa että kaikki on hyvin! Otahan meidät täältä mukaasi odotuspuolelle!:)

Nelli: Dpo10 taitaa olla tuo kun testissä jotain jo voi näkyä mutta ei läheskään kaikilla.Suosittelen ostamaan jonkun tosi herkän testin ja tekemään aamupissasta. Plussaonnea!

Solveig: Lupaavia oireita sinullakin! Koska aiot testata?

ON: Tylsä ja harmaa keskiviikko. Tuntuu että flunssakin ois tulossa...Viime yönä peitot heilui ja sitä edellisen kerran sunnuntaina. Tosin en ole varma milloin se ovis on ollut kun pieniä nippailuja on vähän väliä. Nyt mies lähtikin kahdeksi yöksi taas reissuun että varmistelemaan ei päästä mutta uskon niin että jos se tästä kierrosta on tarkoitettu niin näillä tuloksia saadaan:) Tosin sehän tässä harmittaa kun tuo usko raskautumiseen on välillä niin olematon ja kuitenkin sitä niin hirveästi toivoo.

Plussaonnea kaikille!

Ele kp17/27 yk13

Vierailija
209/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solveig: Sinulla kyllä kuulostaa nuo oireet todella lupaavilta, luulen että plussaat kyllä tässä kierrossa! :)

Morning Butterfly: Testaa testaa! Minä en olisi pystynyt pitkittää testausta noin pitkään, hermoja raastavaa odottaa... Toivottavasti saat plussaa. :)

ON: Minä en malttanut olla eilen käymättä apteekissa ostoksilla ja mukaan tarttui Clearblue Digital-raskaustesti... En kyllä vielä viitsi testata, tuskin se edes näkyisi kun mahdollinen raskautuminen on aikaisintaan tapahtunut viime viikon maanantaina... Koska mies oli siitä edellisen koko viikon työmatkalla ja siksi kyllä luulenkin että vähän myöhässä tuli tähän kiertoon peittojen heiluttelut.

Lämmöt on koholla, normaali on 36,6 ja nyt on 37,2 ollut aamuisin, mutta olen myös ollut pikkuisen flunssassa ja vaikka olo ei sinänsä ole kuumeinen niin voi olla sen takia. Rinnat ovat arat, mutta minulla ne ovat arat aina ennen menkkoja, joten ei siitäkään voi päätellä mitään... Olin tosin myös maanantai-iltana tuntevinani muutaman aika hyvänkin vihlonnan alavatsassa mutta se saattoi olla jotakin muuta, kun ei niitä sen koommin ole tullut, ja aiemmin minulla on tullut niitä säännöllisesti aika pitkällekin raskaana ollessa. Ajallisesti kiinnittymisen kannalta se ilta olisi aika sopiva, mutta ei pidä ruveta liikoja toivomaan... Vessassa olen myös ravannut kokoajan, mutta luulen että alitajuntani vaan kehittelee oireita...

Jos täti pysyy poissa niin maanantaiaamuna ajattelin testin tehdä... Mutta jos täti tulee kylään niin onpahan sitten testi valmiiksi ostettu.

Melin kp 25/25-30, yk 1

Vierailija
210/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Enisa, että sinulla kaikki hyvin ja pääsitte näkemään pienen ihmeenne!! :) Paljon tsemppiä ja hyvää loppuodotukseen!

Nasu: Millä testillä testasit? Minä olen ainakin saanut noita viivanpaikkoja näkyviin halpoihin herkkiin kasettitesteihin, ainakin first signal -merkkiseen. Testaa muutaman päivän päästä uudelleen ja toivotaan, että tulisi selkeä plussa! :)

Marjana: Älä noita lämmöistä masennu. Olen ymmärtänyt, että niistä ei loppupeleissä ihan hirveästi voi päätellä, ainakaan jos ei ole takana useamman kuukauden lämpöpäiväkirjaa. Oireesi kuulostavat hyvältä ja mielestäni teidän ajoitus talletuksien suhteenkin osui juuri eikä melkein kohdalleen. Nyt vaan tsemppiä! :)

Alexandra: Sinulla niin tuoreessa muistissa nuo raskausoireet, että jos samanlaisia on nyt, niin kyllä se aika hyvältä näyttää. Kiertopäivät ovat sulla sen verran vähäiset, että nega voi tulla ihan siitä. Toivotaan parasta! :)

Morning butterfly: NYT TESTAAMAAN :D Ihan kamalaa, miten jaksat odotella!

Riinuska: Kurja juttu tuo nega, mutta kuten itsekin sanoit, vielä se voi hyvinkin plussaksi muuttua, kun on noita päiviä vielä niin vähän takana.

NelliN: Hyvältä kuulostaa sinunkin oireesi. Nyt vaan malttia loppupäiviin!

Gabriela: Teillä osui ajoitukset kyllä nyt niin täydellisesti, että eiköhän se plussa sieltä pärähdä! Ja sait ihan gynenkin toteamana kuulla munasolun hyvistä uutisista, ihanaa!

Hyvältä kuulostaa Solveiginkin oireet. Nyt toivotaan, että se plussa sieltä tulisi!

Ele: Hienoa, että sait lisäaikaa työasioiden miettimiseen ja hienoa, että olette saaneet peittoja heiluteltua ainakin kiertopäivien mukaan hyvään aikaan. Minäkin olen lukenut, että vaikka kaikki menisin niin kuin kirjoissa, ei raskautumisen mahdollisuus ole kuin se 25%. Joten kyllä se hyvin on tuuristakin kiinni. Sinulla kuitenkin jo kaksi lasta, joista olla onnellinen, vaikka uskonkin, että on kurjaa, kun aikaisemmin on onnistunut heti ja nyt odotuttaa pitkän aikaa. Mutta kyllä uskon, että teillekin se pienokainen tulee, kun sen aika on :)

Melin: Kohtahan pääset sitten testailemaan! :)

ON: Tänään on paleltanut ja kuumottanut poskia. Kurkkukin on hieman arkana, joten ihan flunssa voi kyllä olla tulossa. Niin kylmää ja märkää on ulkona. Hiukset ja naama tuntuvat rasvottuvan ihan mahottoman nopeasti, tosin ylipäänsä kiertopäivät ja pipon käyttö voivat olla siihen syynä. Välillä on sellainen olo, että olen raskaana ja näin viime yönä untakin, jossa olin, mutta välillä taas iskee varmuus siihen, että ei meillä ole lykästänyt. Gyneaika pitäisi varata, mutta haluaisin odottaa ensin, miten tässä kierrossa käy. Löysin täydellisesti istuvat upeat farkut, joten ihan siinäkin mielessä voisin tulla raskaaksi, koska yleensä aina jotakin tapahtuu, kun hyvin istuvat housut löytää :D

sopaka 21/30-33

Vierailija
211/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja KIITOS Marjanalle listan aktiivisesta päivityksestä! Siitä on mukava seurailla omia ja muiden kiertopäiviä ja kuumeilijoiden tilannetta :)

Vierailija
212/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti piipahdan palstalla ennen kokousta..

Pöh, ei meidän yrityksestä tule taas mitään.

Ovis oli mahdollisesti viime viikonloppuna, tuntemuksista ja limoista päätellen.

Mies oli kuitenkin työreissulla ja kotiutui eilen.

Eli tässä kuussa en pääse piinailemaan..

Katmam 20/29-46 yk 6

Vierailija
213/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Kaikille!!! :)

Ja Marjanalle tosiaan iso kiitos, kun päivittää listaa noin ahkerasti! On mukava seurata jokaisen kiertoa ja jännätä sitä mukaan. :)

Sain tänään kuulla ihania uutisia; mun rakas ystävä odottaa vauvaa! 2v. heillä oli yritystä ja ihan pian olisivat aloittaaneet hoidot. Olen niin onnellinen heidän puolestaan!!!

ON; Mulla muljahtelee alamassussa, ihan kuin sielä joku olisi. Mutta eihän sitä tietty vielä tuntis. Haaveilen täälä vain... Miten tässä muka jaksaa odottaa ensi viikkoon, eikö sitä raskaustestiä vois jo ostaa ja viikonloppuna testata, hih. :D Joo, tipun kovaa ja korkeelta jos se täti tuleekin kylään...

Vierailija
214/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täällä taas.. :)

Morning B:n sitkeyttä ja kärsivällisyyttä ei voi kuin ihailla!

TESTAA JO!!! :DD

Olipa Mamilla kivoja ystäväuutisia!

Täällä alkaa flunssa hellittämään, mikä on kyllä ihanaa!!

Tervettä viikonjatkoa kaikille piinailijoille, jännittäää!! :))

Pullavainen & Jaska

Vierailija
215/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra; Mäkin täälä mietin jos hakis jo raskaustestin vaikka varmasti näyttäis negaa. Joten ymmärrän sua niiiin hyvin! Mietin sitäkin että jos täti tulee kylään, niin se pettymys on niin suuri! Mutta ei ajatella sitä nyt ollenkaan! :D

Pullavainen; Ihanaa kun flunssa on hellittämään päin! :)

Vierailija
216/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenpas mä hippasen liian korkealla tuolla listalla. kp 26/26-30 yk 2 , ois oikeampi tieto tähän hetkeen... pieniä merkittyksettömiä asioita, mutta kunhan huomasin. Hei... voisiko tämä olla raskausoire kun takerrun pikkuseikkoihin ;-)

217/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Malta malta nyt vaan vähän aikaa! Sinullahan tosiaan näkyi silloin raskauden alettuakin viivat vasta hyvin myöhään, joten välttämättä niitä ei nytkään löydy yhtään aiemmin. Tiedän kuinka vaikeaa se odottaminen on!

Riinuska, sinne myös malttia. Vielä se plussa sieltä voi löytyä hyvinkin todennäköisesti!

Enisa, mukavaa että piipahdit kertomaan kuulumisia ja ihanaa, että vaavilla on kaikki hyvin. :)

En minäkään noita lämpöjä kovin vakavasti kyttää, mutta huvikseen mittailen joskus.

Arvelin, jos lauantaina tai sunnuntaina testaisi vähän jo aikaiseen... La on dpo 10, joten eihän se välttämättä näyttäisi mitään, mutta kun hermot ei kestä varmaan pitemmälle. :D

NelliN: Minäkin olen lueskellut, että jotkut plussaa tosi aikaisessa vaiheessa, mutta minua kyllä epäilyttää, että silloin on ovulaation ajankohta ollutkin luultua aiemmin. Jotenkin en jaksa uskoa oikeasti plussaan dpo 8 tienoilla, kun kiinnittyminen yleensä tapahtuu vasta noin viikon kuluttua ovulaatiosta. Siitä dpo 10 minäkin olen ajatellut, että olisi teoreettinen mahdollisuus nähdä plussa, mutta siltikin epätodennäköinen.

sopaka: Juu en minä niistä lämmöistä masentunut sentään. Toki olisihan ne saaneet olla korkeammat. =P Toivotaan, että housu-Murphyn-laki toimii sinun kohdallasi!

Mami: Voi että toivoisin meilläkin käyvän kuten ystävälläsi... 3 kiertoa on aikaa saada raskaus aikaan tai sitten alkaa hoidot. Tämä Clomifen-kuuri tuntuu vielä kuitenkin miedolta verrattuna siihen, että oikeasti aletaan inssejä ja ehkä muutakin tekemään.

ON: Paleltaa edelleen. Kipeä en ole, joten se on hyvä oire. Tänään oli kertaalleen jopa etova olokin, kun maha oli tyhjä. Sitäkin oiretta on kyllä esiintynyt joskus, vaikkei raskautta ole kuulunutkaan. Ja pitkiä on päivät, kun haluaisi jo tietää tuloksen... Enisalle kirjoittelinkin, että lauantaina tai sunnuntaina taidan tehdä alustavan testailun omia hermoja rauhoittaakseni. Jos se on nega, niin osaa ainakin hieman jo varautua menkkoihinkin. Tosin sen negan näkeminen on kamalaa joka kerta. Noh, eihän sitä tiedä, jos maltan pitemmällekin testaamatta.

Marjana kp 23/30-33 Dpo 7 yk 19

218/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sanoit. Joskus sattuu pikkumokia tuota listaa päivittäessä, kun nopsaan yrittää tehdä. :)

Vierailija
219/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täälä kädet ristissä että nyt se plussa tulisi!!! Mulla on myös toinen ystävä, joka yritti kaksi vuotta ja vihdoin se tärppäsi ilman hoitoja, joten uskon vahvasti että kyllä se teilläkin vielä onnistaa! Tsemppihalaus sinne! :)

Vierailija
220/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä löysi kaksi finniä selästään ja oli onnesta soikeana. Toivoo lämpömittarin näyttävän mahdollisimman paljon, mieluummin yli 37 ja voi olla melkein tyytyväinen kun se näyttääkin vain 36.8. Koskee välillä nännejään toivoen niiden olevan mahdollisimman arat. Kaikki omituiset tuntemukset alavatsassa saavat hymyn huulille... jotain nippailuja tuntuukin ja se tuo aina hyvän fiiliksen. Nopeasti rasvoittuva tukka ois kiva ylläri... En olisi itsestäni aiemmin yllä olevaa uskonut!!!!

Sopaka- toivokaamme että uudet housusi eivät kohta enää mahdu jalkaan :-D

Melin- peukut pystyssä raskaustestin plussalle!!!

Ele- aina on mahdollisuus ja aina on toivoa, eikös!

Solveig- mulla on myös sellainen kummallisen täysi olo tuolla alavatsan seudulla ... jospa me ei ollakkaan luulosairaita ;-) vaan oiskin oikea tunne

Gabriela- kohta mittailet lämpöä parin tunnin välein koko illan niin kuin minä... nyt pahimpina piinapäivinä

Nelli- kiitos järjen sanoista... parina päivänä on ainakin minulla riistäytynyt ajatus kokonaan piinailuun