Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
221/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli testin viiva oli tänään jo huomattavasti tummempi kuin toissapäivänä eli eiköhän tässä tiineenä olla :D olisikohan se nyt jo 4+1 tässä päiväpisusta otettu kuva

Vierailija
222/535 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ONNEA ONNEA ONNEA oikein kovasti!!! Kyllä se on selkeä plussa!!! Mahtavaa! Nämä plussauutiset kyllä pistää niin hymyn korville! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttäisi olevan täti kylässä, tänä aamuna saapunut... Harmi juttu, mutta ei kovin yllättävä. :( Tässäkin kuussa miehellä työmatka on, mutta lyhempi, ja pitääpä laskea mihin vaiheeseen kiertoa se osuu, toivottavasti vasta loppuun...

miss-understood ONNEA! Plussalta näyttää! :)

Melin kp 1/25-30, yk 2

Vierailija
224/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miss understood: ONNEA!! Kyllä tuota viivaa ei tarvitse arvuutella =). Paaaljon nyt tarrasukkia vauvanalulle että pysyy kyydissä mukana!!!

Wilhelmiina kp 10/??

225/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea, Miss Understood! Ei tuosta erehtymään pääse, plussa se on!

Mami, kiitos tuesta ja tsempeistä. :)

Riinuska: Heh, hassua tässä on, että ns. inhottavat oireet onkin ihan kivoja, kun ne voivat kertoa raskaudesta. :D Milloin meinaat testata?

Melin, pahoittelut tädin vierailusta!

ON: Hahaa, aamulämpö 37 ja himpun verran päällekin! Nouseekohan tuo lämpökin ihan siitä, kun ajattelen sitä. :D Moneen kiertoon en ole lämpöjä mittaillut, mutta nyt innostuin. On minulla aiemmissakin kierroissa ollut tuon verran lämmön nousua, mutta on se silti aina lupaavaa edes. :)

Rinnat on turvoksissa ja valkovuotoa alkoi tulla myös tänä aamuna. Samoin kuvotuksen tunnetta oli ennen kuin sain syötyä aamupalan. Kaikki siis todella lupaavia oireita, mutta toisaalta yritän ajatella järkevästi, että onhan niitä ollut ennenkin. Oireilen herkästi loppukierrosta progesteronin noustessa, mutta silti joka kuukausi ne oireet alkaa nostaa toivoa. :)

Marjana kp 24/30-33 Dpo 8 yk 19

P.S. Yritän keskittyä tuijottamaan noita kiertopäiviä, koska silloin tuntuu että kiertoa on vielä paljon jäljellä. Tuo Dpo-arvo heilahtaa päässäni jotenkin siten, että "kohtahan voin testata, kun se luku on JO NOIN ISO" :D

Vierailija
226/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinuska76: Voi pahus! Koska testaat seuraavan kerran? Niin ja tunnistan niin asenteesi tällä hetkellä. Vatsaa jos nipistelee, niin voi että tuntuu hyvältä :D Ja vaikka tämä rasvainen tukka on tänään taas ällöttävä ja hävettääkin olla töissä tämän näköisenä, niin mitä siitä, jos se tarkoittaa sitä että saan plussata.

Enisa84: Ihanaa että kävit kertomassa kuulumisia! Tulehan jatkossakin käymään! Kiitos, ei tässä vielä heitetä toivoa tästäkään kierrosta. Olen raskaana, kunnes toisin todistetaan, eli täti tulee :) Tarrasukkia teille lähettelen!

NelliN: Oikeassa olet, ehtii se siitä vielä plussaksi muuttua itse kullekkin. Ei kai siitä testaamisesta mitään haittaa ole, joten testailet heti kun siltä tuntuu. Totta kai jos sitten on niin että ottaa sen negan tosi raskaasti, ni kannattaa odotella. Jotenkin itsellä on niin (ärsyttävän) vahva tunne siitä että plussaan tästä kierrosta, että pari negaa tähän alkuun ei vielä saa lannistumaan.

Gabriela: Sen maanantaisen luulisi kyllä riittävän mainiosti. Joten toivotaan että se plussa sieltä tulisi vihdoin teillekin!

Solveig: Hauskaa, en olekaan huomannut. Aina mukavaa jos on joku toinenkin samoilla kiertopäivillä! Piinaviikot ovat kyllä varsinaista tuskaa!! Koska sinä olet ajatellut testata? Oirelistasi on oikein hieno!

Ele: Kiitos! Tosiaan tässä testaillaan nyt ihan naurettavan aikaisin… Mutta, mikäs siinä, huomenna meinaan testata taas :D Ässäilyt kuulostaa teilläkin oikein hyvältä! Ja oikeassa olet, jos se on tarkoitettu, riittää kyllä vähempikin!

Melin89: Pahoittelut tädin saapumisesta ja onnea uuteen kiertoon!

Sopaka: Kiitos! Kaipailen kyllä edelleen muutamia raskausoireita (vaikka ne ei välttämättä niin mukavia olekkaan), eli rinnat ei vieläkään ole arat, eikä ole huonovointisuutta kun verensokeri laskee. Toisaalta, ne minulle tuli viimeksikin vasta sitten plussauksen jälkeen. Ainakin muistelisin niin. Ne olisivat vaan jotenkin niin selkeitä oireita. Tuntuu että nämä muut voi hyvinkin olla ihan itse kehiteltyjä. Mitä sitä ei vauvakuumeinen nainen tuntisi, jos haluaa :D

Minulla on tuota ihan samaa oiretta kun sinullakin!! Eli, paleltaa ja poskia kuumottaa!! Nimenomaan tuo poskien kuumottaminen on tuntunut oudolta… Ehkä se on hyvä merkki!!! Niin ja minulla myös hiukset ihan rasvaiset ja naama kukkii. Mutta, tosiaan, voivathan ne muustakin syystä tehdä näin kun raskaudesta… Oikeassa olet, jos joskus sattuu löytämään hyvin istuvat housut niin jotain kyllä tapahtuu!! :D

Katmam: Kiva kuulla taas sinusta! Sääli ettet pääse meidän piinailijoiden luulosairaiden joukkoon tästä kierrosta. Ehdittekö ässäillä ennen ovista, josko siellä oli kuitenkin talletus odottelemassa? No, ensi kierrosta viimeistään sitten!

Mami: Tuntuu että tästä kierrosta meitä on useampiakin, jotka ovat oireilleet paljonkin ja jotka sitten jos täti tulee, niin tipahtavat oikein kunnolla. Nyt sitten vaan toivotaan että niin ei käy. Turha sitä vielä murehtia, murehditaan sitten vaikka suklaalevyn ja viinipullon kanssa, jos se täti sieltä ilmestyy, mutta siihen asti nautitaan tästä! Miten on, jotenkin minulla on muistikuva että joku kirjoitti että Suomessa syntyy eniten lapsia heinäkuussa. Vai muistanko ihan väärin? Ehkä se on niin ja meistä ennätysmäärä plussaa tästä kierrosta!

Pullavainen: Toivottavasti aika sinulla kuluu nopeasti. Odottavan aika kun on tunnetusti pitkä :) Ajattelitteko mennä varhaisultraan?

Marjana: Juuri tuohon yksityiskohtaan tarraudun, että se plussa näkyi viimeksikin vasta myöhään, joten kyllä se sieltä vielä tulee. :D (Hulluhan sitä on!) Jos testaat lauantaina tai sunnuntaina, niin lupaa että jos tulee nega, niin päätät vaan että kyllä se plussa sieltä vielä tulee, ettet masennu! Vaikka onhan se oikeasti vaikeata, tiedän. Oireesi kuulostavat vallan mahtavilta! Olen niin innoissani puolestasi! Paras olisi että se plussa sieltä nyt tulisi!

Miss understood: Onneksi olkoon, ihan selkeä plussahan tuo on! Hienoa että vihdoin saadaan junaan matkustajiakin!

ON: Tämä palelu on kyllä saanut ihan naurettavia mittaskaaloja. Eilen istuin tuttuun tapaan kotona samat kotivaatteet (kyllä, kuulun niihin ihmisiin, jotka kotiin tultua heti vaihtavat työvaatteet mukaviin verkkareihin :D) päällä kun yleensä ja palelin kunnolla! Väsyttää myös nimenomaan illalla. Toisaalta, miestäni väsytti myös todella paljon eilen, ehkä hänkin on raskaana :D Eilen alkoi muutaman kuivan päivän jälkeen valkkarin tulo, mikä on hyvä merkki. Muistan nimittäin viime plussasta että sitä valkkaria tuli ihan naurettavan paljon aina välillä.

Huomenna meinaan siis aamulla taas testata. Voi kun sitä saisi edes sen haamun! Olen kyllä jo alkanut vähän ajatella sitäkin että tämä voisi hyvin olla vaikka kiinnittymisyritys. Ja olisihan se masentavaa saada ensin se haamu ja sitten täti ensi viikolla. No, eipä ajatella sitä tätiä vielä, nyt ollaan täysin rinnoin raskaana! :D

Tsemppiä piinailuun itse kullekkin!

Alexandra, kp25/28-32, yk6+km+yk2

Vierailija
227/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..toissayönä mulle tuli semmonen kipukohtaus mahassa,aika tuntuvaa kipua (ei ennen mulla ole ollut niin kovaa kipua),se kesti n. 2 minuuttia.Ja äsken kun mittasin aamulämmön niin se oli 37.2! Se on kyllä aamulämmöksi todella korkea.

Onnea miss understoodille! Just äsken vasta tulit tälle palstalle ja nyt olet jo raskaana.Nopeaa toimintaa! Eipä tarvinnut kauan tuskailla..Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Alexandra,juu,minä se kirjoitin että Suomessa syntyi tässä jonain lähivuonna eniten lapsia heinäkuussa.Muutenkin kesäkuukaudet oli aktiivisinta synnytysaikaa.Eli meillä on vielä marraskuu aikaa onnistua.. : o ei vaan,kyllähän se plussa voi tulla missä kuussa vain.

Onpas mua nyt kannustettu täällä testaamaan! Joo,pitäis varmaan testata tällä viikolla niin ei tarvi viikonlopun yli jännätä.Mut voi olla että testaan vasta ensi viikolla.

Vierailija
228/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleonora,minä uskon myös että tuo raskaaksitulon vaikeus johtuu kohdallasi stressistä,kun teillä on jo lapsiakin..tietty ikäkin voi vaikuttaa..minkäs ikäinen olet? Mikäs se niin stressaava työ on? Jos haluat kertoa..Yritä rentoutua.Syöthän vitamiineja ja terveellistä ruokaa? Eräällä naisella raskautuminen oli nimenomaan vitamiineista kiinni.Hän taisi syödä aika epäterveellisesti..sit alkoi syödä valtavat määrät vitamiineja ja heti tuli raskaaksi! Ei kyllä varmaan kannata yliannostaa kuitenkaan..Itse syön multivitaa ja foolihappoa.Ja ruispuuroa joka aamu! Ruokavalion merkitystä ei kannata aliarvioida..Mä tässä paasaan.. :O Eikö muuten Melin89 pitäisi myös lisätä kuumeilijalistaan?

Vierailija
229/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ihan pökerryksissä..lopullinen varmuus saatiin(hemmetin kalliilla) clearblue digillä..raskaana ja 2-3 viikkoa eli varmaan se 4+2 on aika lähellä oikeaa:) isovanhemmat saa kyllä kivan isänpäiväyllärin(pakko kertoa vaikka näin alussa mennään) ja ylihuomiset halloweenit pakottaa kertomaan myös appivanhemmille kun ei taida mennä läpi jos lipitän alkoholittomia kuohareita viinejä ja oluita:)..hirvittää että koska alkaa se yrjöäminen..

Vierailija
230/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vajaa 30-vuotias joten ikä ei varmaankaan ole kysymyksessä. Edellisestä raskaudesta tosi aikaa jo 6 vuotta mutta konethan saa ensimmäisiä lapsia likemmäs 40v joten en jotenkin usko että tässä iästä on kysymys.

Töissä on stressiä ollut pitkin kevättä ja nyt olenkin työttömänä ollut jo jonkin aikaa. Työajat olivat rasittavia, liikaa työtä kasaantui minulle (jouduin myös illat kotona tekemään töitä)ja pari työkaveria sai paineita lisää. Tässä pääpiirteissään ja nyt siis etsin töitä, pitäisi perjantaina viimeistään ilmoittaa otanko osa-aikatyön vastaan. Lääl, sekin on jo huomenna! Noh, eli tälläistä. Lisäksi olen sairastellut (olkapää reistailee) myös keväästä asti ja sekin on aiheuttanut unettomia öitä. Säryn vuoksi kun ei saa nukutuSyön foolihappoa, sinkkiä ja e-vitamiinia ja ruokavalio on mielestäni aika terveellinen. MUTTA painoa pitäisi saada lisää, olen alipainon alarajoilla.

Onnea Miss understood, selvä plussa!!!!!!:)

Vierailija
231/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viitisen kiloa täytyisi saada painoa lisää ettei kukaan käsitä väärin kun niin epäselvästi kirjoitin :D

Ele

Vierailija
232/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kysäistä teiltä kaikilta että kauanko meni,ennenkuin miehenne "kypsyi" aloittamaan lapsenteon? Eli siis kauanko olitte yhdessä ennen lapsenyrityksen aloittamista ja kumpi alkoi ensin haluta lasta?

Oma vastaukseni on,että halusin lasta alusta asti,heti kun aloitimme suhteen.Ollaan nyt oltu lähes 3 vuotta yhdessä ja nyt (vasta) mun mies suostui aloittamaan..alusta asti oli kyllä puhetta että jossain vaiheessa lapsia tehdään..

Vierailija
233/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi kyllä tosiaan Suomen heinävauvoihin -12 tulla iso joukko mukaan meitäkin piinailijoita!

Tein tänään testin ja oli kyllä niin tyylipuhdas nega, että olihan se pieni pettymys. Ei roskishaamusta vilaustakaan! Mutta onhan vielä aikaista, sillä tänään taitaa olla dpo 10, joten suurta mielipahaa ei vielä onneksi tullut! Onhan tässä vielä mukavat mahikset testata se positiivinenkin vielä...

Valkkaria on minullakin tullut epämukavan paljon! Vilunväristykset on mulla niin arkipäivää ettei niitä voi millään laskea raskausoireeksi, eikä tätä väsymystäkään (huonosti nukuttuja öitä jo useampi takana). Eilen huomasin, että TVmix-karkkipussista pelmahtanut karkkien lemu häiritsi minua, ihan hymyilytti kun en ole edes aiemmin huomannut, että ne mitenkään erityiselle tuoksuisivat :-D.

Vierailija
234/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuumeili tosissaan jo kuukausia ennen meidän häitämme kolme vuotta sitten, itse en lämmennyt ennen kuin kuukausi häiden jälkeen, ja varsinainen yritys aloitettiin siitä neljän kuukauden päästä, jolloin tärppäsi heti. Olen siis ajatuksen tasolla halunnut lapsia kyllä jo 14-vuotiaasta lähtien :).

Kun esikoinen oli parin kuukauden ikäinen mieheni sanoi, että hänen puolestaan lapset voisi olla vaikka jo tehty (huom, esikoisella oli varsin haastavat ekat kuukaudet...), mutta hän lämpeni uudestaan vauvanteolle vuosi sitten elokuussa. Yrityskertojahan meillä on kertynyt tässä jo useampi (en edes halua laskea), mutta nimesin tämän kuun silti yrityskerta ykköseksi, kun asenteeni säilyy nähtävästi helpommin positiivisena kun yk:t pysyy pieninä :-D.

Vierailija
235/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin: no meillä mies oli valmiimpi ensimmäisen lapsen yritykseen aiemmin kuin minä. Ei mitenkään koskaan painostanut mutta antoi ymmärtää että hänelle sopii.

Kun esikoista alettiin yrittämään, varsinaista vauvakuumetta ei ollut, mutta mun luonne on semmoinen etten sellaista odottanutkaan. Yhdessä oltiin oltu kuitenkin 7 vuotta ja kellokin rupesin käymään niin siinä se. Nyt toisen kanssa sama homma. Mies valmiina jo pitkään, minä tahdoin tarpeeksi ison ikäeron ettei olisi kahta vaippaikäistä.

Nyt kuume nosti rutkasti päätään ja kun nyt miehelle ilmoitin että nyt voitaisiin aloittaa niin ei tarvinnut paljoa suostutella:)) Innoissaan ja kauhuissaan ollaan jo valmiiksi, että mikä soppa tästä syntyy, hah!!

Miten muuten, vaikuttaako tää yritys muuhun elämää kuinka?

Täällä on nyt jotenkin ihan älytöntä tää homma, menin ostamaan housuja ja myönsin kotona että olin kummatkin housut ostanut vähän ehkä isoina. Olin jo ajatellut että kohtahan tuo mahakin kuitenkin kasvaa.. *noloa*. Vaikka ensimmäinen sai alkunsa melkein heti, eihän se todellakaan tarkoita että toisen kanssa kävisi samalla tavalla! Ikääkin kun on jo reipas 30.vee... Toivottavasti ajatusmaailma ei kostaudu, vaikka eihän se nyt ajatuksista ole kiinni.

Sitten toinen, että olen jo tuolta raskauslaskurista katsellut jo lasketut päivät noin puol vuotta eteenpäin *jotenkin vielä nolompaa*. En tiedä onko tää nyt teille muillekin kuinka tuttua jo mutta mulle ihan uutta käytöstä:))

MeaMinnis 8/29 yk1

Vierailija
236/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti sun tunnustukset,(ihan hyvällä vaan)varsinkin se että olet laskenut lasketut ajat puoli vuotta eteenpäin.. : ) nyt sulla ainaskin on jo KOVA vauvakuume..no,mä en edes pystyis laskemaan niitä,kun kuukautiskierto hiukan vaihtelee..

Mutta kyllä se yritys mullakin vaikuttaa ajatuksen tasolla ainakin,ja niin pitääkin.Ja käytännössäkin,oluen hörppimisen olen lopettanut (vaikka kaipa sitä alkukierrossa voisi vähän juoda..) Myös askeleet eksyy usein vauvanvaateosastolle jne..olen ostanutkin joitakin vaatekappaleita.Ja tosiaan,olen miettinyt että ei kannata nyt kauheasti hankkia uusia kenkiä koska "kohta mun jalat kuitenkin kasvaa pysyvästi varmaan 2 kokoa"..Apua jos niin käy,olen kenkäfriikki ja mulla on upea kenkäkokoelma..muutenkin mulla on iso jalka! (39,ja muuten olen pieni ja lyhyt) Tosin mun äitikin sanoi että "älä enää osta niitä pieniä ja tiukkoja vaatteita." (Tietää vauvaprojektista. :P)

Vierailija
237/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi, kun alettiin esikoista yrittämään. Mulla on ollut vauvakuume kakskymppisestä asti, mutta väärän seurustelukumppanin kanssa ei onneksi suunniteltu lasten tekoa, tai minä en halunnut. Päätös oli molempien, molemmilla oli vauvakuume. :)

Te, joilla on ennestään lapsia!

Kauanko yrititte esikoista, toista jne...? Mulla meni 3yk:ta esikoisen kanssa ja kuopusta kun yritettiin, niin tärppäs heti ekasta kierrosta. Saa nähdä kauanko nyt menee, jos kolmonen meille suodaan.

Vierailija
238/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on halunnut lapsia heti ensitapaamisesta lähtien. Minä olin 17v ja mies 22v ja kaukosuhde aluksi oli jonkun aikaa niin paljon ehdittiin jutella joten hän tiesi että minä haluan lapset nuorena, ja paljon lapsia, ja hän sanoikin heti että häntä ei haittaisi vaikka lapsia tulisi heti. Joten mitään varsinaista ehkäisyä ei käytetty, muutimme puolen vuoden seurustelun jälkeen yhteen ja olin raskaana aika pian sen jälkeen. Ensimmäinen raskauteni tosin meni kesken ja sitten lääkärin ohjeiden mukaan ehkäistiin yksi kierto ja heti sen jälkeen toisesta saikin alkunsa esikoisemme.

Esikoinen on pian 4-vuotias ja mies on tässä jo parin vuoden ajan puhunut seuraavasta. Minä halusin kuitenkin vähän aikaa olla töissä kun sain mielenkiintoisen työpaikan, ja se ei ollut vakituinen vaan pätkä.

eleanora: Minä mietin alkuvuodesta kun kuukautiskierto oli ihan sekaisin ja piiiiitkä, että voisiko johtua siitä että minulla oli painoa alle 50 kiloa. Ajattelin sen kyllä johtuvan pääasiassa pillereistä, kun jätin ne silloin pois, mutta toisaalta kierto asettui aikalailla samaa tahtia kun kesän aikana sain painoa lisää kun olin 4kk työttömänä. Nyt taas olen töissä, mutta pitänee koittaa katsoa että paino ei kovasti tippuisi, ainakaan alle 50 kilon. Nyt olen kyllä turvallisesti useita kiloja 50 yläpuolella vielä.

Morning Butterfly: En varmaankaan ole enää listalla koska täti saapui tänään kylään ja tästä kierrosta ei enää ehdi Heinäkuulle. Pyörin nyt täällä kumminkin vielä. :)

Melin kp 1/25-30, yk 2

Vierailija
239/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana- tuolla listalla oli kyllä varmasti ihan omat antamani tiedot, joten omia laskuvirheitäni ja uusia tietoja vain ilmoittelen :-). Mulla on nyt menossa hetkellinen järkevä kausi ja lupailin itselleni, että testailen vain joka toinen päivä! Dpo 10 aloitin ja huomenna eli dpo 12 testailen uudelleen aamusta. Hyviä oireita, ihanaa!

Alexandra- testaillaan näköjään molemmat heti huomenna! Kunpa tuli edes niitä haamuja ja edes toiselle!!!

Miss Understood- Isosti onnea! Ihana uutinen.

MB- meillä mieheni oli valmis ennen minua

MeaMinnis- kaikki tuollaiset vauvakuumeilun muodot ovat varmasti suurimmalle osalle meistä aivan tuttuja... olemmehan tännekkin tiemme löytäneet, mikä myös yksi vauvakuumeilun muoto. Itsekkään en ole ennen tällä tavalla vauvakuumeillut ja käyttäytynyt suorastaan omasta mielestäni omituisen höpsähtäneesti. Tosin minulla vasta esikoinen toiveissa.

Tänään aamulla jätin tahdon voimalla testaamatta. Eilen oli puhdas nega. Huomen aamulla dpo 12... tai jos aivan tarkka olen niin vasta dpo 11 ja puoli :-D. Testailen aamusta... jännää. Tänään ollut jotenkin outo päivä, kuin verenpaine olisi todella alhaalla, heikottanut jo aamusta, ihan kuin olisi tulossa kipeäksi tai sitten vain oireilen alkavia kuukautisia tai sitten olisin oikeasti raskaana. Luonnollisesti toivon ihan älyttömästi viimeistä vaihtoehtoa!!!! hhhmmm.... koneellakin on jo haettuna varhaisultran ajanvaraus, mistä varaisin aikaa heti plussan saatuani. Eilinen nega tietenkin vetää jalkoja mukavasti maanpinnalle, mutta toisaalta taas olen viime päivät ollut jotenkin hyvin varma raskaudesta. ... mutta esim. valeraskaus tällä raskaushössötyksellä ei olisi ihme... antaa testien kertoa lähipäivinä totuus.

Vierailija
240/535 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Miss Understooooood!!!!! :))

Olet Sinä Morning B vaan melkonen piinailija tuon testailun kanssa! ;D