Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
521/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken uuden raskaustestin ja siihen ei tule edes haamun haamua vaikka suurennuslasilla tiirais!

Tiinanneli oletko testannut? Sulla on jo hyvin noita päiviä kasassa! :)

Mä hetki sitten diagnosoin itseni netistä ja meinaankin huomenna varata ajan gynelle.. Luulen, että mulla on joku hormoonihäiriö. Ääk! Maidon tulo monesti viittaa vissiin siihen.. Ja se netin mukaan vaikeuttaa raskaaksi tuloa! Toivottavasti saisi vaan äkkiä lääkkeet siihen jos näin on ja uuteen yritykseen. Täälä on pää painuksissa heinäkuun osalta ja luulen, että saan pian siirtyä tuonne elokuisiin.. Mutta ei se elokuukaan huono kuukausi olisi! :)

Vierailija
522/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken uuden raskaustestin ja siihen ei tule edes haamun haamua vaikka suurennuslasilla tiirais!

Tiinanneli oletko testannut? Sulla on jo hyvin noita päiviä kasassa! :)

Mä hetki sitten diagnosoin itseni netistä ja meinaankin huomenna varata ajan gynelle.. Luulen, että mulla on joku hormoonihäiriö. Ääk! Maidon tulo monesti viittaa vissiin siihen.. Ja se netin mukaan vaikeuttaa raskaaksi tuloa! Toivottavasti saisi vaan äkkiä lääkkeet siihen jos näin on ja uuteen yritykseen. Täälä on pää painuksissa heinäkuun osalta ja luulen, että saan pian siirtyä tuonne elokuisiin.. Mutta ei se elokuukaan huono kuukausi olisi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neli: Minullahan tulee myös maitoa rinnoista. Ei ole koskaan lakannut tulemasta vaikka melkein kolme vuotta sitten lopetin imetyksen. Vuotaviin rintoihin kuulema tulee helpommin syöpä, muuta en niistä tiedä. Onpahan ainakin tulevalle lapselle varmasti evästä kun jo suunnittelu vaiheessa maitoa tulee ;)

äiti

Vierailija
524/535 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna testasin tietysti vielä uudestaa, vahvempi oli se aamuinen viiva :) Nyt jopa mies (värisokea ja nuo raskaustestin viivat erityisen haastavia..) näki saman mitä minä. Kuvan kanssa vähän ongelmia, koitan jos illemmalla onnistuisi.

Nelille pahoittelut viivapuutoksesta kärsineestä testistä. Mä en tiedä, miten herkkä CB on, mulla on noita netistä tilattuja erityisen herkkiä testejä kaapissa. Mutta ajattelin kyllä viikonloppuna hifistellä sillä digitaalisella testillä :D Jos siis sinne asti mennään :)

On se vaan vinkeä tunne kun tajuaa, että ei kuvittele sitä viivaa vaan se ihan oikeasti on siinä! Meillähän heiluteltiin peittoja 3vrk ja 1vrk ennen ovista ja olin vähän epävarma, että josko se riitti. Mitään varmisteluja ei siis voitu tehdä, kun mies oli pois kotoa oviksen aikaan ja vielä 1vrk sen jälkeen. Mutta nyt tuo panostus tuotti ainakin plussan testiin.

Raparperisyrämen kuulumisia täällä edelleen olisin vailla!

Haaveissa3 kp 25/26-28 ja 2 plussatestiä vessan kaapissa :)

Vierailija
525/535 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kurkkailen aina välillä mitä muille kuuluu, nyt piti tulla onnittelemaan haaveissa3 paljon onnea plussasta! Tervetuloa KaksPlussan suljettuu kerhoon jutustelemaan!!

Nelli 6+2

Vierailija
526/535 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna testasin negan ja tätikin kurvasi jo paikalle, onneksi. Toivottavasti yk2 kierto ei ole näin pitkä! Elokuisiin en kuitenkaan siirry vaan koitan olla ajattelematta tätä yritystä näin paljoa.

Onnea kaikille matkaan ja hyvää joulunodotusta!

Tiinanneli

Vierailija
527/535 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minäkin täältä siirtyilen elokuisiin päin..äääh...Kauhea vuoto taas alkoi eilen kesken pitkää, kiireistä työpäivää. :( Eihän mulla ollut edes siteitä mukana, kun kerran ajattelin, ettei niitä enää tarvitsis, väärin luultu.Onneksi työparilla oli niit rätei.

Haaveissa 3: näin mulla valitettavasti nyt, mutta erittäin paljon onnea siulle plussasta, olen iloinen, että sentään sä sen sait, ihanaa!! =)

Pelottaa vaan, että josei rupia tuota pientä kohta kuuluumaan, käyn varmaan vähän gynellä piipahtamassa. Varmistelis vähän että toimiiko kroppa vai ei...

Mutta kierto lyheni taas kolmella päivällä, mihinköhän se mahtaa lopulta asettua, hmm.

Rapa kp 2/33?

Vierailija
528/535 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa täällä hiljaista...

Olenko viimeinen joka odottelee Tätiä kylään?

Tänään kp28, viimeksi kierto oli 33 joten melko epäsäännölliset. Mutta jos ei ole perjantaina alkanut niin testailen.

Rintoja pakottaa ja alamahaa juilii. Väsyttää koko ajan.

Pieni.rakkaus

Vierailija
529/535 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika moni on siirtynyt elokuisiin ja osa on vaan ollut kovin hiljaa, eli luultavasti on menkat alkaneet heilläkin? Ilmoittautukaa ihmeessä listalla vielä olevat! :-)

Minä ainakin jännitän täällä puolestasi vaikka itse elokuisiin jo kuulunkin! Rintojen pakotus ja alamahan juilinta kuulostavat erittäin hyviltä oireilta! Toivottavasti saadaan vielä ainakin sun nimes heinäkuun plussalistaan!!! Peukkuja!!

t. Gabriela kp13/27-31

Vierailija
530/535 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä kuumeilijalistaa.. Veikkaan alkupään henkilöiden siirtyneen elokuisiin, mutta toivon tietysti että olisittekin plussanneet bd bd

Mitens Neli ja Marie??? Ootteko testailleet?

Tintti-Tyy kp 47/28 yk 15

Pulliina kp 46/28 yk 1

kanelit kp 42/31-34 yk2

Saima kp 41/34 yk 2 (13)

Neli kp 34/28-32

Marie kp 33/28-31

Cedarfalls (kiertopäivät?)

pieni rakkaus 28/33

Taustailemassa

Evis

PLUSSANNEET! (onnea!!):

Pullavainen kp 26/26 yk 2

Miss Understood

NelliN kp 28/26-28 yk 1

Morning Butterfly 49/32 yk 1

sopaka kp 30/30-33, yk 5

haaveissa3 24/26-28 yk 4

Vierailija
531/535 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä eilen päivällä tein yhen testin ja puhdasta negaa näytti joten taitaa vaan olla pitkä kierto tulossa, joten voi olla siirtyminen suoraan syyskuisiin. Äsryttää kun siltikin vaan niin toivoo, vaikka järjellä ajateltuna olis pitäny näkyä testissä jo..

Neli kp 33/28-32

Vierailija
532/535 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla näkyy plussa vasta muutama päivä sen jälkeen, kun menkat on myöhässä! Älä luovu toivosta! Toivoa ON!!!

Tsemppiä!

Vierailija
533/535 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivossa täälä tosiaan eletään, mutta mitään erityisiä raskausoireitakaan ei ole näkynyt. :( Ei toki ole ollut aiemmassa raskaudessakaan. Esikoinen näkyi kp 29 plussana testissä, mutta toivotaan silti! :) Huomenna haen taas testin jos ei kuulu tätiä eihalutulle vierailulle! ;)

Neli kp 34/28-32

534/535 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haaveissa3: Megasuuret onnittelut ja iloa odotukseen!!!

Vierailija
535/535 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli täti vierailulle ja päätti pitkän kierron(kp 35/28-32).. No nyt ei muuta kuin uuteen yritykseen! Tilasin netistäkin jo cb:n digitestit! Tästä kierrosta sitten plussataan!! :D