Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
441/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti yllätti kesken työpäivän. Kp 29 muuttui kp 1:si. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti elokuun pinoa. Moiks!

Vierailija
442/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille tuon inhan tädin kohdanneille :(

Täällä piinataan vielä muutama päivä, yleensä ti tai ke on menkat alkaneet. Kamalan vaikeaa odottaa, vaikka olen ihan varma tädin pian saapuvan. Ja yritän jo alustavasti tsempata itseäni, että tämähän on vasta eka yrityskierto, ja jos menkat nyt alkaa, niin ainakin kierto on alkanut suht säännöllisenä esikoisen syntymän jälkeen.

Noh, pianhan tämä selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
443/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totte ilmoittautuu heinäkuumeilijaksi. Ensimmäinen kierto meneillään hormonikierukan poiston jälkeen. Itse olen 26 vuotias ja mieheni 25 vuotias. Sisarusta toivotaan 3/09 ja 10/10 syntyneille ihanuuksille. Kp 23/28 menossa ja tämä odottaminen tekee minut kohta hulluksi. Kohta täällä on testien suurkuluttaja :)

Onnea kaikille plussanneille ja pukut pystyyn odottaille

Totte 23/28 yk 1

Vierailija
444/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Siirryin tonne elokuisiin kirjoittelemaan kun testit (eilen päivällä viimeksi) on negaa. Täällä on silti menossa vielä kp37/28-32. Täti ei ole ilahduttanut vierailullaan. Raskaana en silti ole joten elokuisiin mars.

Vierailija
445/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta pääsin kirjoittelemaan. Kotiuduimme eilen aika myöhään ja tänään olen järjestellyt asioita koko päivän. Nyt työttömänä ollessa saa kaiken maailman lippua ja lappua toimittaa joka paikkaan, huh huh.

Gabriela: Tällä palstalla on jännä vaikutus, mullekin tulee aina parempi fiilis kun saa tuntojaan tänne purkaa:)Meilläkin tätä kolmannen yritystä kestänyt jo yli vuoden ja mietinkin pitäisikö varata uudelleen aika gynelle? Toisaalta taas kun kesällä papa, limaklavot ja kaikki muutkin näytti olevan kunnossa niin mietin onko se turhaa. Oletko käynyt jossakin tutkimuksissa kun yritystä on jo aika pitkään? Toivon hirvittävästi että sinulle se plussa sieltä vielä tässä kierrossa tulisi! Ihmeitä tapahtuu aina ja toivoahan on niin kauan kun täti pysyy poissa!

Mutterimamma: Hirveän suuret pahoittelut:( Tarkoititko siis että kuumeilu loppuu kokonaan, ei kai sentään?! Kuten oon aiemminkin kirjoittanut niin itse uskon siihen kun raskaana on ollut niin kyllä se ihme vielä joskus tapahtuu, enemmin tai myöhemmin. Ei saa luovuttaa!!

Katmam: Pahoittelut, leuka pystyyn kohti uutta kiertoa!

Haaveissa3: Onnea talletusten johdosta:) Tuleeko sulle aina tissit kipeeksi oviksen jälkeen? Ajattelin tässä kun mulla ollut tissit nyt jo yli viikon kipeät ja silloin viikko sitten oli niitä alamaha vihlauksiakin. Muistaisin ettei kummassakaan raskaudessa ole tissit näin kipeät olleet vaikka arat toki on olleet.

Lumihiiri: Pahoittelut tädistä, jospa se ens kierto ois sun kierto!

Elita: Peukut pystyssä että saat plussan! Tsemppiä piinailuun!

Tottevovven: Tervetuloa!

ON: Rinnat on edelleen sikakipeät, nyt ei ehkä enää niin paljon kuin ennen viikonloppua. Kosketusarat ovat kylläkin. Alamaha on tämän päivän aikana alkanut kipuilemaan menkkamaisesti eli taitaa se täti sittenkin tulla kylään:( Toiveet tähän asti olleet aika korkealla kun mieskin sanoi että varmasti olet raskaana! Olen kuulemma ollut niin ärtynyt ja hän oli näkevinään alamahassa linea negran:) Testannut en ole. En sitten tiedä kumpi on pahempi, nega testissä vai se kun täti saapuu kylään:( Jotenkin toivoa vie se että tissit olleet kipeät jo niin pitkään ja oli viikko sitten niitä omituisia mahavihlaisuja. Tänään olen myös tuntenut muutaman repäisykivun esim. kun olen noussut nopeasti tuolilta ylös. Mietin itsekseni kannattaisiko varata uusi gyneaika jos se täti sieltä saapuu? Kesällä limakalvot ja muut näytti hyvältä sekä papa oli ok joten onkohan se turhaa kuitenkin? En usko että muutamassa kuukaudessa voi hirvittäviä muutoksia tulla. Tuntuu vain niin omituiselta kun saman miehen kanssa saanut kaksi lasta ja nopeasti tärpännytkin niin nyt on mennyt jo yli vuosi! Voiko se stressi tosiaan aiheuttaa sen näinkin pitkällä aika välillä ettei ole tärpännyt (keskenmenoa ja kemiallista lukuuntottamatta, eli kyllä siellä kropassa jotakin ainakin tapahtuu. Ja ihan joka kiertoa ei olla pystytty hyödyntämäänkään.

No, odotellaan sitä tätiä kyläilemään. Tänään on laskujen mukaan kp29/27 ja onhan nää mun kierrot heitellytkin päivällä parilla välillä ja se yksi kierto kesti jopa 35 päivää!! Jos täti ei saavu niin loppu viikosta vasta testailen. Jännittää ja pelottaa! Tahtoisin niin sen vahvan plussan!

Plussatkaa loput heinäkuiset urakalla!

Ele kp29/27 yk13

Vierailija
446/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sama juttu, siis ovis oli viikonloppuna! Tosi vahvat testiviivat pe ja la ja eilennä jo haaleni vähän vaaleammaksi kuin kontrolliviiva.

Yritys oli hyvä 10, siitä ei ainakaan ole kiinni tästä kierrosta onnaaminen. ;)

Gabrielalle ja muille vahvoja plussia toivoen...

RS

kp 23/36?

Vierailija
447/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiianneli, gabriela, eleanoora ja muut

Kiitokset pahoitteluista, ne tuli tarpeeseen =)

Töissä oli ihan kivaa ja kiireistä ja paljon muistettavaa. Onneksi.

Suurinpiirtein yksi ja puoli vuotta ollaan yritetty.

Taisi se sektiohomma ja siitä johtuvat jatkuvat mahakivut tehä tehtävänsä ja en enää raskaudu =(

Nyt sitten lopetetaan yritys kokonaan, en minä enää jaksa. Muttis

Vierailija
448/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan vaan kaikille! Nyt tulee aika paljon vaan omaa napaa.

Tänään heräsin 03.30 ja en enää sen jälkeen saanut unta. Se on erikoista ja muistan juuri näin tapahtuneen silloin kun aloin odottamaan esikoista. Siinä sängyssä kuuteen saakka pyöriessäni alkoi tulemaan huono olo. Klo 06.00 kävin vessassa ja oli pakko syödä banaani kun oli niin huono olo. Normaalisti syön aamupuuron joskus klo 10. Menin vielä takaisin sänkyyn ja surffailin netissä. Siinä maatessa tunsin kun minua alkoi SUPISTELEMAAN! Tunne oli tuttu muutaman vuoden takaa. Olo oli sen verran huono, että oksennusta kävi suussa saakka. Maha alkoi toimimaan ja klo 8.00 mennessä olinkin käynyt tyhjentämässä sitä jo kolme kertaa.

Nyt kun aamupuuro on syötynä ja tässä koneella törötän niin olo on ihan ok. Vähän hikoiluttaa, mutta ei mitään muuta ihmeellistä.

Ajattelin jo, että olen tullut kipeäksi, mutta se meni sitten pian ohi. Tuota supistelua ihmettelen. Onhan minulla koskenut tuonne alamahaan jo reilun viikon, mutta ei ole supistellut O.o

Pakko lähteä ulos lasten kaveriksi, että omakin olo vähän piristyisi tuolla raikkaassa säässä. Testit saattaisivat tulla jo tänään, jippii!

Mitäköhän se kp jo on? 23 tai 24/28-30

Vierailija
449/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp onkin jo 26/28-30! Hui, tässähän tosiaankin pääsee testeilemaan :D

Vierailija
450/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solveig kp 36/27-30

Tintti-Tyy kp 33/28 yk 15

Tiitu27 kp 33/36

Pulliina kp 32/28 yk 1

Riitu kp 31/32 yk3

Ele kp 30/27 yk 13

Elita kp 29/30-33

Gabriela kp 29/27-31

Saima kp 27/34 yk 2 (13)

kanelit kp 27/31-34

Tiinanneli, kp 27/27-33 yk1

2äiti84 kp 26/28-30

Tottevovven kp 25/28 yk1

Raparperisyrän kp 24/37-42 yk 3

MeaMinnis kp 20/29 yk 1

Neli kp 20/28-32

Marie kp 19/28-31

haaveissa3 16/26-28 yk 4

Cedarfalls (kiertopäivät?)

Taustailemassa

Evis

PLUSSANNEET! (onnea!!):

Pullavainen kp 26/26 yk 2

Miss Understood

NelliN kp 28/26-28 yk 1

Morning Butterfly 49/32 yk 1

sopaka kp 30/30-33, yk 5

Vierailija
451/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2äiti84; Ohoh, testaileppas äkkiä!!! :D

Mullahan oli esikoisesta kamala raskauspahoinvointi, joka alkoi rv 6 ja loppui VASTA rv 24! Tuli vaan mieleen, kun pahoinvoinnista oli puhe. :D

Plussatuulia kaikille!

- Mami elokuisista :)

Vierailija
452/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mami! Kiva kun käyt kurkkimassa täällä. Tsemppiä ja plussatuulia sinne elokuisiin, vaikka vielä salaa toivonkin, ettei nähdä siellä ;-) Vaan kyllä vähän siltä näyttää, mulla testissä tänäänkin vaan se viivanpaikka (tosin eri kohdassa kuin eilen…??) ;-)

2äiti84: Tsemppiääää! Millon ajattelit testailla? Hienoja oireita ainakin tuntuu riittävän, hyvä hyvä! :-)

Mutterimamma: Olen niin pahoillani päätöksestäsi lopettaa kuumeilut tähän, mutta kyllä ymmärrän hyvin... Onnea uuteen työhön - tuokoon se paljon iloa! :-)

Lumihiiri: pahoittelut menkoista! :-(

Nasu2011: Haluatko olla täällä listalla vielä? Kun täti on poissa on vielä toivoa! Just eilen luin yhdestä tapauksesta, joka plussasi haamun ekaa kertaa vasta kun oli 5 päivää myöhässä! Peukkuja!!!

Tottevovven: Tervetuloa kuumeilemaan! :-)

Raparperisyrän: Kuulostaa hyvältä ovikseen ajoitukset! Tsemppiä piinapäiviin! :-)

Ele: Upeita oireita! Plussapeukkuja miljoonasti täältä!

Mua on ultrattu useaan otteeseen nyt kun olen Clomeilla, jotka määrättiin kun viime joulukuussa gyneni Suomessa ilmoitti mulla olevan PCO:n. Puolta vuotta aiemmin sitä ei vielä ultrassa näkynyt. Olen käynyt gynellä 18-vuotiaasta joka vuosi, mutta edellisestä ultrasta oli nyt kulunut muutama vuosi. Viime kesänä täällä gyne tutki PCT-tutkimuksella miten miehen simpat liikkuu minussa ja hyvin liikkuu, niitä on paljon priimaluokkaa ja mun kroppa ei hylji niitä :-) Kohdun limakalvo on ollut kunnossa joka tarkastuksessa (vaikka mulla on superlyhyet menkat) ja olen todistettavasti ovuloinut Clomien myötä. Ovislimoja mulla kyllä näkyy ulospäin heikosti, ja joskus on ollut kuukausia jolloin gyne on sanonut että ei ole tarpeeksi, enkä varmasti siinä kuussa tule raskaaksi. Mutta luulen, että suurin ongelma on ikäni. Olen täyttänyt 40v :-( Ollaan puhuttu miehen ja gynen kanssa IVF:stä tai ehkä aluksi IUI:sta, josko se auttas? Mutta asialle ei ole vielä tehty mitään, eikä tehdäkään tänä vuonna. Vielä on tämän jälkeen 2 kiertoa tänä vuonna, jos ei ole nyt tärpännyt...

Elita: Meilläpäs onkin sama kiertopäivä! Plussapuhureita täältä! Aika monella tuntuu tärppäävän juuri heti ensimmäisestä yrityskerrasta! :-)

Sopaka: Kiitos lämpötiedoista! Kaikki toivonhiput on erittäin tervetulleita! ;-)

Täällä alkoi vähän tuntua siltä, että menkat alkais, mutta en suostu uskomaan vaan jatkan pää pystyssä ja hymyssäsuin näin :-D

Hyvää tätä päivää, leidit!! :-)

t. Gabriela kp 29/27-31 dpo13

Vierailija
453/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pissitty purkiin ja testin ohjeessa luki, että pitää antaa virtsan jäähtyä ennen testausta! Sitä odotellessa tässä sitten :)

Postia odottelin koko päivän ja kävin viimeksi 8 aikaan vessassa, joten pissi kerkesi olemaan rakossa monta tuntia.

Hui.

En kuitenkaan usko raskauteen, koska mahdollisuus on tässä kierrossa TODELLA pieni :(

Jokohan se olis jäähtynyt :)

Vierailija
454/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka sen järellä tietää, että testi näytää negaa ja sitten kun sen teet ja se näyttää negaa niin miksi, oi miksi tulee iso pettymys?

Ja miksi siinä olevinaan näkee häivähdyksen toista viivaa, vaikka siinä ei varmasti näy yhtään mitään!? Ihan pöljää :(

Vierailija
455/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut äiti negasta:( Itse en tiedä kumpi on pahempi se etä täti tulee kylään vai nega testissä. Voimahali sinne!

Gabriela: Ei tuo 40v ole liian vanha vielä ollenkaan! Eräs ystäväni sai esikoisensa 39-vuotiaana ja on sen jälkeen saanut vielä kaksi lasta lisääkin ja haaveilee nyt neljännestä! Hienoa että sinulla kaikki tuosta PCO:sta huolimatta näyttäisi olevan kunnossa! Miten se sinulle diagnosoitiin? Itse kun mietin tässä vaikka mitä kun yritystä takana jo yli vuoden ja aiemminraskaus alkanut helposti mutta uskoisin sen työstressin vaikuttavan. Tarkistelin noita kiertojanikin ja ovat joka kuukausi heitelleet muutamalla päivällä ja pohdein onko se normaalia!? Elokuisiin jo kirjoittelinkin enemmän kun jotenkin niin vahvasti on sellainen tunne että täti sieltä saapuu kylään:(

Ele kp30

Vierailija
456/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko Ele testata ollenkaan? Mä olen kyllä niin malttamaton, että ei puhettakaan, että malttaisin noin odotella!

Täälä tullut outo tunne, että tuonne vatsaan on muuttanut joku..:D Toivottavasti! :D vatsa jotenkin turvonnut ja lisäksi rinnoista tulee vähän maitoa. Häh!? Ei tajua, toivottavasti en ole valeraskaana vaan joku masuasukki olisi sielä oikeasti! :) Odotellaan, odotellaan vielä pitkät 10 päivää ja sitte testaillaan! :D

kp 20/28-32

Vierailija
457/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellä kokemusta noista kotitesti.fi testeistä? Minä siis niillä testailin ja kun 10 min oli mennyt niin siihen testiin tuli haalea viiva. Näin sen jo aijemmin, kuten kirjoitinkin mutta luulin sitä mielikuvitukseksi. Kuitenkin se oli sitten ihan selvä viiva. Nyt se haalistui lähes kokonaan pois. Sitten tein toisen samanlaisen testin ja siihen ei tullut juuri mitään edes 10 minuutin kuluttua. (paitsi kun oikein katsoi vauvakuumeisin silmin;)

Mitähän tämä nyt on? Oliko se ekan testin viiva viivanpaikka ja samoin toisen testin EHKÄ viiva.

458/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten jaksanut odottaa pidenpään vaan testasin tänään cb digitaalitestillä ja negaa näytti, ei kylläkään hirveen yllättävästi, onhan tässä vielä kietopäiviä jäljellä ja ainakin ensimmäisen kanssa testasin plussan vasta 30/28 joten vielä on toivoa :) Oireita ei vielä ole ollut jollei kipeytynyttä alaselkää ja hirveää, invalidiliiton mainoksen aiheuttamaa itkukohtausta lasketa

Ajattelin jatkaa testausta vaikka plussa tuskin vielä näkyisikään, saapahan ajan kulumaan paremmin :)

Peukut pystyyn kaikille plussaa odottaville

Vierailija
459/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinpä sitten kolmannen testin *nolo* Yritin ottaa kuvaa siitä, mutta en ole varma näkeekö tuosta kuvasta sitä toista viivaa. Luonnossa sen näkee ainakin, mut onko se sitten ns. viivanpaikka vai haamu?!!

Vierailija
460/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2äiti84: Mun erittäin vauvakuumeisilla silmillä katsottuna... niin kyllähän siinä vois kuvitella näkyvän viivan. Onko siinä viivassa väriä? Jos on, se vois olla haamu! Jos ei ole väriä, se lie viivanpaikka?

Mun piti kysyäkin että oletko ihan varma sun kiertopäivistä? Toissapäiväisessä listassa olit kp23 joten minusta sulla olis tänään vasta kp25 = aikaista haamulle? Alkoivatko menkkasi 14.10 (nyt kp26) vai 15.10. (nyt kp25)? Kysyn vaan kun sulla voi olla liian aikaiset päivät vielä, että testissä näkyis?

Tottevovven: Vielä ehtii hyvin nega muuttua plussaksi sullakin, aikaisilla päivillä testasit :-) Peukkuja!

Neli: Toivotaan, että tuntemus masuasukista on oikea! Tsemppiä piinapäiviin!

Ele: Suurkiitos tästäkin tiedosta! Kyllähän se on onneksi fakta, että jotkut saavat nelikymppisinä tai ylikin esikoisensa. Sen vaan aina unohtaa kun oma kuumeilu on lähes sietämätöntä ja oikeasti JOKA paikassa tulee vauvoja tai vauvojen kuvia tai vauvatarinoita vastaan... eikä sitä plussaa näy.. Mun PCO diagnosoitiin ihan ultralla: molemmissa munasarjoissa oli useita muumioituneita munasoluja. Eli ne kyllä kehittyvät ja kasvavat sisälläni, mutteivat joka kierrossa irtoa. Gyne sanoi, että ne ovat näkyvää historiaani, eivät vaarallisia niinkuin muumionimestä vois luulla ;-)