Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
461/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela: Viime menkat alkoivat 14.10. Minusta siinä testissa oli väriä, mutta vaikee sanoa silti. En saanut otettua kunnollista kuvaa siitä viivasta, mutta luonnossa se viiva näkyi kyllä ihan hyvin ilman tiirailuja.

Ajattelin kuitenkin käydä tänään apteekin kautta hakemassa apteekin oman testin ja testata sillä aamulla, huomenna tai to.

462/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2äiti84: mielestäni haamu, mutta enkä minullakin on vähän vauvakuumeiset silmät... Enkä ole koskaan käyttänyt liuskoja, joten en tiedä että voiko viivapaikka näkyä

Tässä tulee vähän ajatuksia eri testeistä, ajattelin ajankulukseni kokeilla vähän erilaisia testejä: Clearblue digital testissä ei valitettavsti ole mahdollista fiilistellä haamua koska se kertoo todella raasti joko raskaana tai ei raskaana. Näytepää on mielestäni hyvä ja kiitosta kaksikielisyydestä

Huomenna kokeiltavana pregchek liuska :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinanneli & haaveissa3: Kiitos lohdutuksen sanoista :). Nyt kun olen lukenut netistä keskustelua aiheesta, niin itsestäkin tuntuu jotenkin järjettömältä, jos se olisi voinut aiheuttaa vuodon.

Paljon onnea sopakalle ja Morning Butterflylle sekä kaikille muille plussanneille, oli se sitten ovisplussa tai raskausplussa! :D

Vierailija
464/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solveig, sinusta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Mikä on tilanne?

CatNip, toivottavasti olosi on jo parempi ja suunta eteenpäin! :)

2äiti84, toivottavasti saat huomenaamuna sellaisen viivan jota ei tarvitse arvuutella!

Tottevovven, sinulle myös peukut pystyssä että huomenna plussaisit!

Neli, minulla myös turposi alavatsa noin viikko ovulaatiosta ja on myös ollut välillä vahvat tuntemukset että masussa asustaa jo pikkuinen. Toivotaan että olemme oikeassa. :) Testit saisi olla kyllä vieläkin herkempiä, kun nämä loppukierron päivät kuluu niiiin hitaasti.

Gabriela, minulla on myös PCO. Esikoista yritettiin vuosi. Taisi olla niin että seuraavassa kierrossa olisi aloitettu Clomit, mutta viime hetkellä tärppäsi. En ovuloinut silloin joka kierrossa vaan kierto oli välillä 27-29 ja välillä jopa päälle 40. Kakkonen tärppäsi sitten toisesta kierrosta. Älä menetä toivoasi! Uskon että jos teillä muuten on kaikki kunnossa, niin se vaan ottaa aikansa, mutta onnistuu kyllä vielä. 40 on minustakin vielä kyllä ihan hedelmällinen ikä! Pidän sinulle kovasti peukkuja!

Ele, toivottavasti täti tajuaa pysyä huomennakin poissa! Tsemppiä!

ON: kävin minäkin sitten teidän innoittamana ostamassa apteekista Predictorin herkän testin ja testaan sillä huomenaamuna. Keskenmenon vaarahan on näillä päivillä suuri (kp 28 huomenna) mutta haluan tietää olenko NYT raskaana vai onko nämä kaikki oireet vain kierukan poistosta johtuvia hormonaalisia oireita.

Peukut pystyssä kaikille ja paljon plussia huomenna! :)

Tiinanneli

PS. Ikinä en ole negaa testistä saanut enkä aio saada nytkään! (vaikka yhtään varma siitä kyllä en ole...)

Vierailija
465/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli yli viikon myöhässä tänään, voitte uskoa että tuli paha mieli :(. Oli kyllä pitkä kierto, ja hulluna raskauteen viittaavia oireita...

Vielä en ole päässyt yli tuosta, ja menee varmaan viikko ennen kuin menen elokuisiin. Poistakaa kuitenkin minut tältä listalta.

Toivottavasti täällä tulisi vielä paljon paljon raskausuutisia! :)

Vierailija
466/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Solveig, olen pahoillani!! :(

Tiinanneli, ihana asenne tuo "minähän en negaa tee" :D

2äiti84, kyllä tuo minustakin on selvä haamu :)

Kiitti Gabriela tsempistä :) Täällä vielä odotellaan. Oon ihan varma, että menkat alkavat huomenna aamulla, kuten nyt on vakiintunut. Jo viime yönä hyppäsin vessassa, kun vatsaa jomotti, ja olin ihan varma, että NYT se täti tuli.. :/

Vointeja kaikille, syysharmaasta huolimatta!!

Vierailija
467/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Solveig ison halauksen kera ja voimia uuteen yritykseen!

Tiinanneli

Vierailija
468/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elita, toivottavasti täti tajuaa pysyä huomennakin kaukana myös teiltä! Tsemppiä!

ON: Löysin palstoilta vain huonoja kokemuksia tuosta ostamastani Predictorin varhaisesta testistä... Antaa kuulemma haamuja vaikkei raskaana olekaan. Damn! Ois pitänyt ostaa se CB viikkonäytöllä, mutta kun halusin että testi jää sitten muistoksi tästä kolmannestakin. Toivottavasti tämä itsevarmuus ei kostaudu lähipäivien aikana... :/

Tiinanneli

Vierailija
469/535 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttis: Voi harmi, tuntuu niin kurjalta puolestasi:( Varmasti kuumeilu on stressaavaa kun yritystä on pitkään. Meinaatko alkaa käyttää jotakin ehkäisyä vai menettekö TJOT-periaatteella? Niinhän moni on raskaaksi tullut! Itse varmasti kuitenkin tiedät mikä ratkaisu on oikea! Tsemppiä ja jaksuja kovasti sinulle!

Äiti: Oliko siinä testissä väriä? Kovasti yritin kuvaa tihrustella ja kyllä siinä ainakin jonkinlainen viivanpaikka näkyy! Jos on väriä niin raskaushormonia on!

Tuosta tulikin mieleeni että onko kaikissa testeissä jonkinlainen viivanpaikka? En ole koskaan tullut perehtyneeksi asiaan :D

Tiinalleni: Tule heti aamulla kertomaan uutiset! Plussaonnea!

Solveig: Voi itku, suuret pahoittelut:(

ON: Rinnat on arat, nännit tummemmat kuin normaalisti, kauhea nälkä ja päätä särkee. Menkkatuntemuksia tuntuu kylläkin välillä:( Ajattelin testailla ehkä vasta perjantaina ellei täti ehdin ensin.

Ele

Vierailija
470/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pelkkä nega kuin olla voi, ei haamuja tai viivanpaikkoja. Ei oikeastaan sureta edes. Näin yöllä sellaista unta että olin kiipeämässä sellaisen pienen hiekkakukkulan yli. Kaksi kertaa hiekka alkoi valua jalkojen alla ja vyöryin takaisin maahan ja vasta kolmannella kerralla pääsin sen toiselle puolen. Sen voimalla eteenpäin!

Muille plussia kiitos! :)

Tiinanneli

Vierailija
471/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin nyt sillä apteekin testillä ja sitten sillä herkällä liuskalla. Kumpikin niin puhdas nega ettei tosikaan. Ei tullut edes sitä viivanpaikkaa! Ihmeellistä kun toisiin tulee ja toisiin ei vaikka ihan samoja testejä.

Nyt on sitten muitten vuoro testata ja saada niitä plussia +++++

27/28-30

Vierailija
472/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt n. puoli tuntia testiajan jälkeen Apteekin omaan tuli toinenkin viiva. Kuinka usein ne tekee roskishaamun?

Vierailija
473/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt n. puoli tuntia testiajan jälkeen Apteekin omaan tuli toinenkin viiva. Kuinka usein ne tekee roskishaamun?

2äiti84: Mä en ole ikinä onnistunut apteekin omalla saamaan väriä testiin, ellen ole ollut raskaana. Hailakan haalean haamun joo, siis sellaisen että just ja just erotti (ja vahvistui testiajan jälkeen), hiukan vaaleanpunaisen. Ja olin raskaana. Roskishaamusta ei ole kokemusta tuolla testillä, tuo hailakka viiva tuli testiajan kuluessa. Mutta siis en ihmettelisi, jos muutaman päivän kuluessa viivasi vahvistuisi :)

Ele: Toivon niin kovasti, että teillä olisi nyt tärpännyt :)

Solveigille pahoittelut :( Oireet ja toiveet ja sitten menkat, ei hyvä yhdistelmä ollenkaan... Aina tippuu korkealta.

Sitten vielä pikaisesti omaan napaa: Tissit on niin helkutin kipeät, mutta minullahan ne on aina kierukan poiston jälkeen kipeytyneet kierron puolivälissä, kipu loppuu sitten samana päivänä kun menkat alkaa. Valitinkin eilen miehelle, että mulla on kuukaudesta 1 viikko menkat, 1 viikko ns. normaali olo, 2 viikkoa tisst ihan helkutin kipeät ja arat (siis että ihan hipaisukin sattuu ja juoksulenkit on tuskaa) ja sitten taas menkat... Että tosi jees tämä naisen elämä! Mutta tässä olisi vielä pitkästi odotettavaa. Plääh.

Haaveissa3 kp 17/26-28 yk 4

Vierailija
474/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa3: Minusta se viiva on ihan samaa sävyä kuin se kontrolliviivakin, mutta todella paljon haaleampi. Ihan saman leveysiä ne ainakin on. Minä siis katsoin sen testiajan sitä ja varmaan 5 min sen jälkeenkin. Siinä vaiheessa minusta näytti kuin siinä olisi jotain haaleaakin haaleampaa. Jätin kuitenkin testin pöydälle ja hiivin vielä peiton alle hetkeksi. Sitten pulituntia myöhemmin siinä se viiva oli kun menin katsomaan. En siis tarkalleen tiedä, että joska se siihen ilmestyi. Kuitenkin sen testiajan jälkeen. Muistan esikoista testanneeni myös liian aikaseen ja sain roskishaamun silloinkin, toki olin silloin myös raskaana.

Jos mahdollisuus raskaudelle ei olisi näin pieni niin väittäisin olevani 100% raskaana. Olo on just semmonen. Tunnen kohdun istuessani sellaisena kovempana pikku möykkynä. Joka päivä on pahaa oloa ja vatsa ihan kummallinen kaikkine alavatsa kipuinen. Ja kaamee nälkä! Sekä pissillä saa ravata. Tällä kokemuksella sanoisin jo ilman testejä, että olen raskaana. Kuitenkin järki sanoo vastaan.

Liian aikaistahan nyt vielä on edes testata. Malttamattoma kuitenkin testailen :/ Minulla on vielä apteekin toinen testi jonka ajattelin tehdä perjantaina. Nyt malttia sinne asti ja pakko saada mielestä koko juttu!

27/28-30

Vierailija
475/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset keirrot olleet 32pv ja nyt sitten 28pv. Sunnuntaina alkoi hyvin vaaleanpunaisella tuhru ihan sattumalta huomasin kun oikein tihrustin ja nyt sitten tiistaina kesken työpäivän aivan järkyttävä äkillinen vatsakipu ja vuoto runsas.Eli elokuisiin matka käy.

Muille plussatuulia!!

Riitu kp4/? yk4

Vierailija
476/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kohdaltani tajusin juuri että eihän tämä kierto vielä ole täysin menetetty. Koska tätiä ei ole vielä näkynyt, niin toissa sunnuntainen alavatsakipu saattoi sittenkin olla vasta oviskipua niinkuin silloin vähän epäilin kun oli sitä migreeniäkin silloin illalla. Jos ovis oli silloin, niin nythän on vasta dpo10.

En muuten suosittele tuota Predictorin herkkää testiä (12.5 IU/ml). Epäselvät ohjeet, kun ensin sanottiin että pidä testitikku alas päin äläkä käännä tulpan kiinnittämisen jälkeenkään ja sitten seuraavassa kohdassa sanottiin että aseta lappeelleen 5 minuutiksi. Ja tuota lappeelleen asettamista ei mainittu lainkaan silloin jos testasi purkissa olevasta virtsasta. Purkkia käytin mutta laitoin silti kyllä lappeelleen. Kontrolliviiva tuli joten eiköhän testi kuitenkin toiminut ihan oikein. Mutta ensi kerralla ostan jonkun muun testin ainakin alkuun. Peruspredictorinhan voi sitten ostaa vielä muistoksi, kun siihen jää se viiva pysyvästi.

2äiti84, samat sanat kuin eilen eli toivottavasti saat vielä sellaisen plussan jota ei tarvitse arvuutella!

Tsemppiä kaikille odotteluun!

Tiinanneli kp28/27-33

Vierailija
477/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti-Tyy kp 34/28 yk 15

Tiitu27 kp 34/36

Pulliina kp 33/28 yk 1

Ele kp 31/27 yk 13

Elita kp 30/30-33

Saima kp 28/34 yk 2 (13)

kanelit kp 29/31-34 yk2

Tiinanneli, kp 28/27-33 yk1

2äiti84 kp 27/28-30

Tottevovven kp 26/28 yk1

Raparperisyrän kp 25/37-42 yk 3

MeaMinnis kp 21/29 yk 1

Neli kp 21/28-32

Marie kp 20/28-31

haaveissa3 17/26-28 yk 4

Cedarfalls (kiertopäivät?)

Taustailemassa

Evis

PLUSSANNEET! (onnea!!):

Pullavainen kp 26/26 yk 2

Miss Understood

NelliN kp 28/26-28 yk 1

Morning Butterfly 49/32 yk 1

sopaka kp 30/30-33, yk 5

Vierailija
478/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kannustuksista ja peukuista, mutta niin vaan tänään (dpo14) ne menkat alkoivat aivan ajallaan ja kp30 muuttui 1:ksi. Pyrin luonnostani "aina" ajattelemaan positiivisesti ja löysin pienen ilonaiheen siitä, etten ehtinut tuhlata enään yhtään testiä… Olen jo suunnannut ajatukset seuraavaan yritykseen, seuraava ovispäivä on jo suunnilleen tiedossa ja ovistikuttelunaloituspäivä myös. Ajattelin ottaa edelleen Clomeja, mutta en ehkä mene gynelle tässä kierrossa, kun niin monta kertaa on jo nähty, että kyllä munasolut siellä kehittyy. Limakalvon kunto tietysti on sellainen, jota en sitten tiedä, mutta ehkä kestän sen. Tai sitten en, on se niin kiva ultrata ja laskea niitä munasoluja... ;-)

Ihmettelen kyllä, etten ole sen murheellisempi tällä kertaa? Kunhan vaan saan ne "miksen minä ikinä näe niitä kahta viivaa testissä?" ajatukset pidettyä poissa... Mennee kuitenkin hetki ennenkuin ymmärrän siirtyä täältä elokuisiin.

Noista testeistä. Mä olin saavinani Clearbluen ja Predictorin testeillä vauvakuumeiset haamujen esihaamut (Predictorilla sekä sillä herkällä, että tavallisella). En ole löytänyt täältä meiltäpäin liuskatestejä, joten niistä ei ole kokemusta. Sen olen päättänyt, ihan jo rahan säästämiseksi, että aion yrittää ensi kerralla malttaa odottaa siihen kp30 asti, jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Kiertoni vaihtelevat 25-32 välillä, ollen yleensä 27-31 ja keskiarvo on tasan 29.

Solveig ja Riitu: pahoittelut menkoista ja tästä kierrosta putoamisesta :-( Tsemppiä ja voimia jatkoon.

Mitens Elita?? Peukkuja pidän, että ei menkat ala vaan tulee plussauutisia! bd bd

Tiinanneli: Älä masennu negasta, aika aikaisin kuitenkin testasit ja hyvin ehtii vielä muuttua plussaksi!

2äiti84: Toivotaan, että roskishaamu vahvistuu ihan oikeaksi plussaksi!

Haaveissa3: Eikös tissien kipeytyminen ole merkki ovulaation loppumisesta, joten tsemppiä piinapäiviin nyt!

Elen kärsivällisyyttä ihailen ja toivon sydämestäni, että tässä kierrossa tärpääsi!!

++++++++++++++PALJON PLUSSIA, naiset! +++++++++++++

t. Gabriela kp1/27-31

Vierailija
479/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille..pitkästä aikaa. Olen taustalla seurannut ja pitänyt kaikille peukkuja, en vaan ole jaksanut keskittyä kirjoittamiseen..vaikeiden kotiasioden takia. Niin kuin edellisen kuukauden ketjussa kirjoitin ja kerroin, että lastani kiusataan koulussa. Kiusaaminen muuttui fyysiseksi ja kyseessä on kuitenkin vasta 7v ekaluokkalinen, aivan tavallinen, joskin ujo lapsi.

Onnea sylintäydelta kaikille plussanneille ja tsemppiä piinailijoille, sekä halit pudonneille!!

Meillä yritys edellä mainitusta syystä ollut vähäistä ja taisipa äiti olla yökyläilemässä juuri kriittisinä päivinä. Eilen kuitenkin huomasin rintojen aristavan ja nännien tummuneen ja asiaa enemmän pohdittuani, on se alavatsakin ollut jo jonkin aikaa kummallinen.

Tänään tein Clearbluen herkän testin ja testiajan jälkeen olin näkevinäni viivan paikan! Tosin saatan hyvin sen viivan siihen kovalla tahdolla myös kuvitellakin ;).

Nyt vaan peukkuja kaikille ja aurinkoista päivää!

-kanelit kp 29/31-34 yk2

Vierailija
480/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinanneli: Pahoittelut negasta, tosin toivo ei taida olla vielä menetetty;)

Äiti: Sulla aika alhaiset kp:t vielä eli kyllä se plussa sieltä vielä hyvinkin voi tulla! Testailepa loppuviikosta uudelleen:)

Riitu: Pahoittelut:( Onnea kuitenkin ensi kiertoon!

Gabriela: Voi itku, kyllä niin olisit sen plussan jo ansainnut! Hienoa kuitenkin että osaat ajatella positiivisesti, se varmasti auttaa myös raskautumisessa:) Itse olen luonteeltani pessimisti, mutta pessimistihän ei pety :D

Kanelit: Ikävä tilanne, oletteko kuitenkin saaneet selvyyttä tilanteeseen? Lapset osaa olla hyvinkin ilkeitä toisilleen ja kiusaamiseen pitäisi puuttua heti! Itsellä 6 ja 5-vuotiaat lapset ja olen yrittänyt opettaa että ketään ei kiusata. Etenkin nyt kun esikoulu alkoi niin helposti lapset menevät omiin ryhmiinsä ja joku saattaa jäädä porukan ulkopuolelle:(

ON: Ei edelleenkään tätiä kylässä! Koitan silti olla toivomatta liikoja, olihan mulla yksi kierto jopa 34 päivää! Testata ajattelin vasta ehkä perjantaina ihan siksikin etten halua arvuutella jos tuleekin vain haalea viiva ja sitä saa sitten arvuutella ja murehtia vahvistuuko viiva. Toki toivon että se plussa sieltä VIHDOIN tulisi, on tässä yritystäkin jo ollut aika pitkään. Jotenkin vain kun aika kuluu eteenpäin, sitä tulee kyynisemmäksi.

Laitan tähän vielä tämän vuoden kiertopäivät ihan sitäkin ajatellen milloin mahdollisesti voisi se selkeä plussa näkyä jos tärppi olisikin käynyt.

TÄMÄN VUODEN KK-KIERTO:

30

31 (tästä kierrosta sain plussan joka päätyi keskenmenoon)

29

27 (Tässä kierrossa haalea plussa ja muutaman päivän päästä alkoi menkat)

26

31

30 (Kävin gynellä, papa, limikset ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa)

34 (Superpitkäkierto!)

27

Ilmeisesti kierrot kuitenkin ovat normaalinrajoissa vai mitä mieltä olette?

Ele kp31