Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
481/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Eiköhän sulla ole ihan normaalit kierrot. Täällä Vauva-lehdessä hedelmällisyys -> ovulaatio ja ovulaatiolaskuri- kohdassa sanotaan, että normaalikierto on 23-35 vuorokautta :-)

Vertailun vuoksi voin julkaista omani tältä vuodelta: (suluissa C kun olen syönyt Clomifenia)

28 (C) tästä kierrosta haamu, jonka kaverikin näki

30 (C)

29

29 (C)

27 (C)

31 (C)

30

28 (C)

29

26 (C) tää kierto oli lyhin sitten marraskuu 2010

29

Uusi kierto alkoi tänään ja otan edelleen kp4-8 Clomeja, vaikka Suomen gyne olis jo lopettanut ne mutta Belgian gyne kysyi vaan, että "Miksi lopettaisit kun ne tuntuu toimivan?"

Voi kun toivoisin niin lisää plussia heinäkuisiin vielä! Peukut ja varpaat on pystyssä Ele, Elita, Tiinanneli, 2äiti84 ja Kanelit, sekä kaikki muut listalla vielä näkyvät!

Vierailija
482/535 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan tätiä vieläkin. toivottavsti ei ole kovasti myöhässä (tai ei tulisi ollenkaan :D ), kun nyt lähti kierrot niin hyvin käyntiin.

Ele, nuo on ihan normaalit kierrot :) Harvemmin ne vissiin on aina ihan päivälleen saman pituidet joka kerta. Mulla oli pillereiden jälkeen esikoista tehdessä välillä 90 päivän kiertoja.. Elimistö "hieman" sekaisin.. :/ Siksi nyt toivonkin, että jos en raskautunut, niin menkat alkaisi pian!

Pessimisti ei pety, ja olen aivan vakuuttunut, että kyllä se täti saapuu. Ovisaikoihin (laskennallisesti) anoppi menehtyi, joten ihan nappipäivään ei olla osuttu. Mutta eihän sitä koskaan tiedä :) Stressi päällä tästä vauvakuumeesta, hautajaisista, esikon hampaista ymym. Argh. Mutta kiitti tsempeistä :) Ja pahoittelut menkoista :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan jutustelua elokuisissa :/

Vierailija
484/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta päivää alavatsaa vihloo ja tuntuu painetta. Alaselkää polttelee. Tunne, että menkat alkaa ihan justiinsa...vähän väliä täytyy käydä vessassa tarkistamassa tilanne. :D

Voi juku!

kp 35/36

Vierailija
485/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousi eilen illalla lämmöt 37,5:een, niin jäin aamulla kotiin. Flunssaa kai pukkaa päälle kun tuntuu niin kuin olisi pala kurkussa. Lämpöä juuri nyt vain 37,1 eikä kyllä yhtään sairas olo, joten omatunto kolkuttelee kotiin jäämisestä.

Haaveissa3, milloin sinulta poistettiin kierukka? Oireilitko kovasti 1. kierrossa? Mulla on välillä aivan kamalaa tämä alavatsaturvotus ja jomotus sekä alaselkäkipu. Sitä on ollut oviksesta saakka päivittäin. Rinnat taas ei mulla oireile ollenkaan. Luulin jo että oon saanu kohtutulehduksen sen poiston yhteydessä, kun se ei sujunut ihan helposti, mutta nyt olen kyllä aika vakuuttunut että tämä johtuu vain oman hormonitoiminnan käynnistymisestä, kun sain sen negankin testissä.

Gabriela, harmi että joudut vielä vain odottelemaan. Tajusin yksi ilta, että vuodessa on oikeasti vain 12 mahdollisuutta tulla raskaaksi. On tämä niin hidasta puuhaa vaikka toisaalta aika menee välillä vähän liiankin nopeaa. Tsemppiä ja peukkuja alkaneeseen kiertoon! :)

Elita, myös sinulle pahoittelut menkoista. Toivottavasti stressin aiheita on tässä kierrossa vähemmän. Kuten itsekin kirjoitit, niin positiivista on ainakin se, että kiertosi on normaali. Itseä jännittää että kuinka pitkiä näistä omista kierroista tulee.

Kanelit, tuli niin paha mieli kun luin että lastasi kiusataan koulussa. Meidän esikoinen aloitti myös koulun tänä syksynä ja heidän koulussa on onneksi nollatoleranssi tuon kiusaamisen suhteen. Toivottavasti teilläkin asiaan suhtaudutaan vakavasti ja saadaan se loppumaan heti alkuunsa. Voimahali! Ja toivottavsti testissä saamasi viivanpaikka muuttuu loppuviikosta plussaksi! :)

Tottevovven, testasitko sinä eilen, tai tänään? On se vaan jännää miten tähän ketjuun jää koukkuun ja alkaa jännittää teidän kaikkien puolesta.

2äiti84 ja Ele, onko teillä edelleen suunnitelmissa testata huomenna? Toivon niin kovasti että sieltä pärähtäisi selvät plussat, kuulostaa jo niin lupaavalta.

Tiitu27, milloin sinä aiot testata?

Tilasin eilen netin kautta pari CB testiä viikkonäytöllä. Toivottavasti ne tulevat huomenna, mutta en aio kyllä testata ennen kuin sununutaiaamuna, jos on silloin vielä tarpeen. Silloin on tasan 2 viikkoa oletetusta oviksesta ja muutenkin hyvä päivä!

Toivottavasti saadaan vielä lisää plussakuvia tähän ketjuun! Kärsivällisyyttä meille kaikille odotteluun! :)

Tiinanneli kp 29/27-33

PS. Nyt muistan kopioida tämän tekstin ennen lähettämistä kun äsken tuli ilmoitus että sivua ei löytynyt ja teksti hävisi samantien. Murrr... Toivottavasti muistin kaikki.

Vierailija
486/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Elita olikin tosi kurja kuulla menkoista. Pahoitteluni!! Ja voimia ja tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Minä tässä roikun vielä täällä, vaikka elokuista leijonavauvaa jo kuumeilenkin.. ;-) Päivittelen aika ajoin tota lyhenevää heinäkuisten listaa, ja jännään jokaisen matkassa. Olen samaa mieltä Tiinanneli, tähän palstaan jää koukkuun ja sitä niin kovasti toivoo kaikille plussia!! Plussanneiden listalta puuttuu vielä monta nimeä!!

Siispä tehoPlussasäteitä täältä koko Suomen ylle phuuh phuuh!

:-)

Gabriela kp2/27-31

Vierailija
487/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkaa olla monella jännät paikat joten paljon plussapuhureita kaikille!!! +++++++

Onko uutisia Tintti-Tyy ja Pulliina? Peukut on pystyssä!

Tintti-Tyy kp 35/28 yk 15

Pulliina kp 34/28 yk 1

Ele kp 32/27 yk 13

kanelit kp 30/31-34 yk2

Saima kp 29/34 yk 2 (13)

Tiinanneli, kp 29/27-33 yk1

2äiti84 kp 29/28-30

Tottevovven kp 26/28 yk1

Raparperisyrän kp 26/37-42 yk 3

MeaMinnis kp 22/29 yk 1

Neli kp 22/28-32

Marie kp 21/28-31

haaveissa3 18/26-28 yk 4

Cedarfalls (kiertopäivät?)

Taustailemassa

Evis

PLUSSANNEET! (onnea!!):

Pullavainen kp 26/26 yk 2

Miss Understood

NelliN kp 28/26-28 yk 1

Morning Butterfly 49/32 yk 1

sopaka kp 30/30-33, yk 5

Vierailija
488/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais tää kierto loppua nyt lyhyeen. Alkoi vuoto mitä en nyt vielä viikkoon odottanut, kieropäivät kuitenkin oli vasta 22 /29 :(

En mä nyt usko että tää mitään kiinnittymisvuotoakaan on.. Kierukan jälkeen kroppa vissiin sekaisin sitten vielä, eli kaikki rintojen kipeytyminen, finnit, itkuherkkyys, ja räjähdysalttius johtuikin siis vaan tädistä!! En päässyt edes testaamaan ja jännäämään, höh!!

Tsemppiä ja onnea vielä lopuille jännääjille!

489/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille joille täti tuli kylään ja onnea seuraavaan kiertoon

ON: Keskiviikkona testasin pregchekin liuskalla, on muuten tosi pieni, ja negaahan se näytti mutta tänä aamuna cb:n tavallisella testillä luulin saavani haamun, voi kyllä olla että se näkyi vain erittäin vauvakuumeisin silmin :) ainakin se ristin liitoskohta oli tummempi mutta sitä se on ehkä aina... Kp:nkin olin laskenut väärin, 26/28 tänään eli niin kauan kun ei menkat tule niin on toivoa.

Viela on matkaa mutta vielä on aikaa

Tämä palsta on todella ihanan addiktoiva, ei ehdi niin paljon vatvoa omaa napaa kun on niin monen muunkin puolesta jännittämistä

Vierailija
490/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jo toivottiin, että jäisi tulematta, mutta ei se kovin suurta harmitusta tällä kertaa aiheuttanut, sillä varsinainen, suunniteltu yritys alkaa TÄSTÄ KIERROSTA! Raskauden mahdollisuus oli, mutta se oli epätodennäköistä. Siirryn siis kuumeilemaan Elokuisiin 2012! :)

Tsemppiä siskot!

Tiitu kp 1/35-36 yk 1

Vierailija
491/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli plussasäteet lämmittivät päivää tänään. :)

Kiitos Gabriela kun jaksat päivittää tuota listaa, siitä on niin kiva katsella noita eteneviä päiviä. Täältä sitä kiipustetaan yhä vaan ylöspäin pienen jännityksen kera.

Ja minunkin pahoittelut kaikille menkkojen kourissa oleville..

Jotenkin yrittää olla kuin ei oliskaan, onhan vielä kokonainen ens viikko odoteltava ja sit vasta jännäys tiivistyy.No mutta ainahan on se elokuisten porukka, jos sikseen menee.

Vierailija
492/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitu, MeaMinnis, Elita ja Gabriela, toivottavasti elokuu on teidän kuu! Etenkin pitkään yrittäneille kuten Gabrielalle sen plussan soisi niin kovin mielellään!

Raparperisyrän: Koitetaan jaksaa vielä ensi viikko odotella, miten tässä käy! Toivottavasti päivät kuluu nopsaan.

Ele: Minustakin nuo on ihan normaalit kierrot. Toivon toivon ja toivon, että saisit sinä viikonloppuna plussan!! Olispa aivan ihana isänpäiväyllätys.

Kanelit: Onpa todella vaikea tilanne teillä siellä pienen koululaisen kanssa :( Onko asiaan mitään parannusta tullut, onko asia otettu koulussa esille? Noihin kiusaamisjuttuihin pitäisi puuttua mahdollisimman nopeasti! Ei ole pienellä mukava olla tuossa tilanteessa.

Omassa navassa ei muutoksia. Tissit kipeenä ja se hiukan nyppii! Kun tietää, että vielä ensi viikon saa siitä kärsiä ja sitten ne hemmetin menkat kuitenkin alkaa ja kaikki alusta...Ei mua sinänsä niin kovin haittaisi kuitenkaan, vaikka ei vielä tärppäisi, mutta nuo tissit haittaa elämää. Tykkään siis juosta paljon ja usein ja nyt riepoo, kun juokseminen sattuu hyvistä liiveistä huolimatta. Höh, mulla ei siis tätä tissioiretta ollut "entisessä elämässä", eli siis ennen lapsia eikä lasten välissä. Kuopuksen 1v. synttäreiden aikaan laitettiin siis hormonikierukka ja se ehti olla 4 vuotta. Nyt sen poistamisen jälkeen nuo tissit kipeytyy kierron puolivälissä.

No mutta ehkä se tisseistä tällä kertaa. Muuta raportoitavaa ei ole. Kiinnittymiskipuja koitan bongailla, mutta noup.

Haaveissa3 kp 18/26-28

Vierailija
493/535 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kommentoida sun haamuilua :) Vauvakuumeinen haluaa nähdä haamuja niin kovin mielellään. Minä en ole ikinä cb:llä testannut, joten en osaa ottaa kantaan... Mutta eiköhän lähipäivinä varmuus tule suuntaan tai toiseen.

494/535 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas testasin cb:n tavallisella ja sinne se haamu tupsahti. Nyt kylläkin tuli mieleen, että voisiko noissa testeissä olla joku haamuvika, ovat nimittäin samasta tuplapakkauksesta... onko kellään kokemuksia cb testeistä, ei siis niistä digitaalisista

Ja tosiaan, vauvakuumeiset silmät kyllä näkevät ihan mitä tahtovat :)

Vierailija
495/535 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen lämpöilyn (37,5C) ja lähes 2 viikkoa jatkuneiden alavatsa ja -selkäkipuilujen takia alkoi taas pelottaa että jos minulla onkin se kohtutulehdus kierukan poistosta johtuen. Lämpöily ja kaikki flunssaoireet hävisivät eilen illalla yhtä nopeasti kuin alkoivatkin. Olen siis töissä. Otatin äsken täällä töissä CRP:n ja se oli 20, hieman koholla siis (raja 5). Kohtutulehdus alkoi pelottaa entistä enemmän. Poistosta on nyt tasan kuukausi. Voisiko tulehdus edetä noin hitaasti? Mitään vuotojakaan ei ole ollut. Googlailin asiaa tarkemmin, niin onhan tuo aika matala arvo kohtutulehdukseksi (voi olla muutamia satojakin) vaikka toisaalta kaikilla CRP ei ole noussut kuulemma ollenkaan. Löysin myös yllätyksekseni, että ihan vain raskauskin voi nostaa CRP:tä hieman. :) :) :) Mahaa ja selkää ei ole pariin päivään särkenyt, joten ehkä odottelen ensi viikkoon että mitä tuleman pitää. Jos jollain on kokemuksia tai mielipiteitä noista asioista, niin kuulisin erittäin mielelläni.

Hieman huolestunut Tiinanneli kp 30/27-33

Vierailija
496/535 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottewoven: Itse olen tullut cb:n testeistä siihen tulokseen ettei niihin haamua saa jos ei ole raskaushormoniakaan. 3 selkeää plussaa olen niillä testannut ja lisäksi 2 kemiallista raskautta. Noissa kemiallisissa viiva oli haalea, joskin sininen. Toivon että viiva olisi jo vahvempi parin päivän kuluttua =)

Plussanneille paljon onnitteluja ja onnellista odotusaikaa!!

Wilhelmiina

Vierailija
497/535 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti-Tyy kp 37/28 yk 15

Pulliina kp 36/28 yk 1

kanelit kp 32/31-34 yk2

Saima kp 31/34 yk 2 (13)

Tiinanneli, kp 31/27-33 yk1

2äiti84 kp 31/28-30

Tottevovven kp 28/28 yk1

Raparperisyrän kp 28/37-42 yk 3

Neli kp 24/28-32

Marie kp 23/28-31

haaveissa3 20/26-28 yk 4

Cedarfalls (kiertopäivät?)

Taustailemassa

Evis

PLUSSANNEET! (onnea!!):

Pullavainen kp 26/26 yk 2

Miss Understood

NelliN kp 28/26-28 yk 1

Morning Butterfly 49/32 yk 1

sopaka kp 30/30-33, yk 5

(kävin muokkaamassa kun olin virheellisesti lisännyt vain yhden päivän edelliseen listaan - pahoittelut!! NYT pitäs olla oikea tilanne 12.11. t. Gabriela)

Vierailija
498/535 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaa cb:n tavallisella testillä. Tänään olis ollut niin ihana plussata, mutta ei..

Kp 25/28-32

Vierailija
499/535 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo raskaana. Kyllä pitäis nyt jo näkyä jos olisin. Tänä aamuna testasin cb:n digitaalisella ja "Ei raskaana" oli tulos. Keskiviikkoillan jälkeen ei oo ollu alavatsa- tai selkäkipuja, onneksi, eikä muitakaan oireita. Rinnat ehkä on aavistuksen raskaammat ja perjantaina vihloi munasarjoista, joten toivottavasti menkat alkais pian.

Pahoittelut muillekin negan testanneille ja tädin yllättäneille!

Plussauutisia odotellessa,

Tiinanneli kp 32/27-33

Vierailija
500/535 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku Tiinanneli ja Neli.. Jospa vaan testasitte liian aikaisin? Peukkuja ja toivoa!! Kyllä pitäs ehdottomasti saada tähän junaan vielä ainakin muutama plussa! +++

Tiinanneli: Niinpä, vuodessa on vain 12 tai 13 kertaa (riippuen kierroista) mahdollisuus tulla raskaaksi, jos mies on käytettävissä joka kierrossa. Meillä näin ei ole esim tänä vuonna ollenkaan joka kuukausi ollut, kun oviksen aikaan jompikumpi on pois maasta. Joten mahdollisuuksia on vieläkin vähemmän ja se on niin rassaavaa. Mutta minkäs sille voi. Näillä mennään ja yritetään ihmettä...

Tiitu27 ja kaikille, joitten vauvahaavee siirtyi taas kuukaudella eteenpäin, pahoittelut :-(

Entä ghostbusters eli haamujoukot, kanelit, 2äiti84 ja tottevovven?? Vieläkö on haamuja liikkeellä, vai vahvistuneita viivoja? Peukut on pystyssä bd bd bd

Raparperisyrän: tsemppiä piinaviikkoon! Se tuntuu niin pitkältä, mutta lopussa kiitos seisonee!! bd

Heräsin flunssasta, köhästä ja kurkkukivustako johtuen aikaisin, mutta onnellisena HYMYILLEN, kun olin nähnyt unta, että plussasin rakkaan ystäväni kanssa samana päivänä!! :-D Testi oli tosin sellanen, mihin ei tullut plussaa, vaan siihen piirtyi kaksi selvää viivaa, ja mulle kerrottiin, että olen rv5. Voi ETTÄ kun joskus saisi kokea oikeassa elämässä tuon!!!! bd :-D

Hyvää isänpäivää kaikille!

t Gabriela 5/27-31