Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
421/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näytti testiviiva lähes yhtä vahvalta kuin kontrolliviiva. Ajattelin vielä illalla testailla, että mihin suuntaan menee. Toivotaan, että viimeöinen olisi ajoitukseltaan oikea.

Minä taidan täällä kohta itsekseni puhella... Teoreettinen LA on nyt se 30.7. ja kaikki muut melkein jo plussanneet tai siirtyneet elokuisiin. Ehkä minäkin joudun sinne hengaamaan taustalle, jos yhtään kaipaan seuraa :)

Meillä on nyt tässä kierrossa ollut käytössä greippimehu, foolihappa (sekä mulle että miehelle) ja ovistestit. Jos nyt ei tärppää, niin ensi kiertoon täytyy varmaan keksiä jotain lisähifistelyä :D

Vierailija
422/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että sinulla on maanantaina kivoja uutisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussanneille!! Paljon jaksamista raskauteen :)

Täällä on menossa sen verran kova ketutus/päänsärky/mahakipu, että eiköhän se täti sieltä pian kurvaa paikalle. Elokuisiin siis taitaa matka käydä :/

Elita 26/30-33

Vierailija
424/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elita, mulla oli samat menkkaa oireilevat tuntemukset alkuviikosta, mutta yhä täällä porskutan vailla tädin "rattoisaa" seuraa. Eli toivoa on, vaikka olen tehnyt nyt yhteensä neljä raskaustestiä, kaikki negoja (joista siis kolme pari vuotta sitten vanhentuneita).

Jos tätiä ei kuulu, aion testata varmaan maanantaina uudestaan. Voi jospa... ja siis mullahan ovisplussa tuli kolme viikkoa sitten sunnuntaina, joten pakoltakin jotain kummaa on tekeillä tässä kierrossa!

Solveig kp 33/27-30.

Vierailija
425/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy päivittää omanapaisia tuntemuksia :) Nyt tuntuu jännästi oikealla puolella vihlaisuja, samanlaisia kuin muutama päivä sitten, mutta vain voimakkaampana. Aikaisemmissa kierukan jälkeisissä kierroissa ei ole mitään tällaista ollut, että jotenkin pistää epäilyttämään, että olisko tämä nyt sitten eka kierto, kun oikeasti ovuloin? Muistan nämä tuntemukset hyvin niiltä luomukierroilta, joita on jossain vaiheessa ollut esikoisen ja kuopuksen välissä.

Haaveissa3 kp 13/26-28 yk4 (ja nytkö pitää jaksaa 2 viikkoa piinailla?!)

Vierailija
426/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kysyä teiltä viisaammilta, että mistä vois johtua kun minulla jomottaa tavallaan nivusiin, mutta kuitenki vähä ylemmäs. Kai se mahaa jo on, mut silleen nivusten suuntasesti pakottaa. Semmosta kuukautiskipumaista jomotusta se on. Jos oikein touhuilee niin sitä ei hirveesti huomaa, mutta jos katon vaikka telkkaria niin se jomotus on jo häiritsevää. Ja se tuntuu tulevan välillä kovempana ja välillä sit ihan hiljaa pakottaa. Ei oo ollu ennen tämmöstä tähän aikaan kierrosta. Mietin jo että voisko se olla joku tulehus? Ei oo ainakaa VTI oireita.

Vierailija
427/535 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaomanapa

Odottavan aika on piiitkä...

Vielä muutama päivä ja tätin pitäisi tulla jos on tullakseen. Testiä en tee ennen ensi sunnuntaita mikäli sikäli tätiä ei näy...

Ja oishan se hieno isänpäivälahjaki se kaksi viivaa =)

Muttis 33/37-43

Vierailija
428/535 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samat ajatukset ja suunnitelmat kuin muttrimammalla. :)

Tiinanneli 25/27-33

Vierailija
429/535 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotinettiyhteyteni toimii pitkästä aikaa, jee! Ja sen kunnaiksi kokeilen nyt päivittää listaa (ensimmäistä kertaa ikinä) nähdäkseni, keitä meitä täällä vielä on? Kävin kurkkimassa elokuisista, jotkut olivat sinne jo siirtyneet ja poistin heidät siksi täältä.

Pahoittelut kaikille tädin löytämille ja tsemppiä piinailijoille! Ja hei, korjaatkaa ihmeessä, jos listaan tuli kaikesta huolimatta virheitä..

KUUMEILIJALISTA 6.11.2011:

Muttis kp 33/37-43

Solveig kp 34/27-30

Katmam kp 31/29-46 yk 6

Tintti-Tyy kp 31/28 yk 15

Tiitu27 kp 31/36

Pulliina kp 30/28 yk 1

lumihiiri kp 29/28-30 yk 1

Riitu kp 29/32 yk3

Ele kp 28/27 yk 13

Elita kp 27/30-33

Gabriela kp 27/27-31

Saima kp 25/34 yk 2 (13)

kanelit kp 25/31-34

Tiinanneli, kp 25/27-33 yk1

2äiti84 kp 23/28-30

Raparperisyrän kp 22/37-42 yk 3

MeaMinnis kp 18/29 yk 1

Neli kp 18/28-32

Marie kp 17/28-31

haaveissa3 14/26-28 yk 4

Cedarfalls (kiertopäivät?)

Taustailemassa

Evis

PLUSSANNEET! (onnea!!):

Pullavainen kp 26/26 yk 2

Miss Understood

NelliN kp 28/26-28 yk 1

Morning Butterfly 49/32 yk 1

sopaka kp 30/30-33, yk 5

Vierailija
430/535 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkaahan tonne odotuspuolelle heinäkuiset2012 jengiin juoruamaan:)

ON:täällä paha olo valtaa alaa ja voimat on ihan pois..töissä joko nieleskelen oksua tai käyn vaivihkaa oksuamassa vessassa..(meidän teinit töissä ei onneks tajua noista oireista..)kerran pulautin jopa roskikseen kun en olis vessaan asti ehtinyt..onnea on oma roskis:) onneks tiedän jo että koska on vaara että oksennus tulee..ensin tulee järkky alavatsakipu ja sitten alkaa pahoinvointi..eli läheskään kokoaikaa en oksenna(so far..)

Vierailija
431/535 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä piinaillaan ja piinalliselta todella tuntuu.. Erehdyin nyt mittaamaan taas aamulämpöä ja kahdella eri mittarilla 36C ja 35,8C - todella masentava aamun aloitus siis :-( Eihän mulla paljoo tuntemuksia ole ollutkaan, mutta jotain sentään joka päivä. Mutta juuri tänään tuntuu vaan kovin apealta olo. Ehkä se on tuo sää? On niin harmaata ollut koko päivän. Tai sitten se on se testi, jonka tein aamulla.. Predictorin herkkä testi, joka voi näyttää 4 päivää ennen odotettuja (kuka niitä odottaa??) menkkoja. Ja joka on kyllä oikeasti nega, vaikka jonkun varjon olin siinä näkeväni. Mutta se on varmasti mielikuvituksen tuotetta vaan, kun ei valokuvaakaan saa. Joten on vaan odotettava, onhan aikaiset päivät vielä, tiedän.. Toivoa pitäs olla vielä..

Sopaka: Ihanaa!! Upea plussa! Paljon ONNEA odotukseen!! :-)

Morning Butterfly: ONNEA ONNEA hienosta plussasta viimeinkin kun maltoit testin tehdä! ;-) Toivoisin niin, että mulla olis sun kärsivällisyys!!

Miss understood: Kiitos kutsusta! Yritän sännätä sinne odotuspuolelle niin äkkiä kuin mahdollista! :-) :-) :-)

Tiinanneli: Mullakaan ei ole ollut rinnoissa mitään tuntemuksia, ennenkuin JUURI NYT pikkasen vihloo nänneistä! Siksi varmaan tulin tänne kirjoittamaankin nyt. Ja kuten kaikki muutkin mahdolliset oireet tässä kuussa, tämäkin saa mut kivusta huolimatta iloiseksi ja toiveikkaaksikin..

Mutterimamma: Tsemppiä ja kärsivällisyyttä piinaviikkoon! Olis kyllä ihan mahtava isänpäivälahja se plussa! Toivotaan että niin käy! bd

2äiti84: Voi ei!! Toivottavasti mies ei toteuta uhkaustaan vaan lämpenis vauva-ajatukselle! Peukkuja pidän!!

Neli: Toivotaan, että ässäilyt riittivät tässä kierrossa, vaikkei ihan joka toinen päivä taktiikalla onnistunutkaan. Kyllähän siittiöt voivat elää jopa 5 vuorokautta. Peukkuja!

Haaveissa3: Varmistuiko ovisplussa? Peukkuja sinnekin! Talletukset varmaan ihan ajallaan :-)

Ja kuten huomaat, vaikka moni on menetetty elokuisiin, et ole täällä yksin.. ;-)

Eleanora: Toivon kovasti, että tulet aamusta kertomaan iloisia plussauutisia!! :-)

Elitalle tsemppiä oireiluun ja muista, PMS oireet on myös raskausoireita ja toivoa ON aina! :-)

Solveigille myös paljon peukkuja huomiseen testaukseen! Toivottavasti saadaan lisää plussia tähän kiertoon! Peukut on pystyssä!!! :-)

Ja niinhän siinä kävi, että kun sain kirjoitettua teille, tuli parempi mieli itselle. Ja rintoihin sattuu oikeesti nyt selvästi, jeejee! ;-) Että sitä voikin olla onnellinen hassuista jutuista :-)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja jännäilen heti aamusta uutisia, plussatuulia kaikille!!!

t. Gabriela kp 27/27-31

Vierailija
432/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän siinä sitten kävi, että täti hiipi salaa yöllä kolme päivää etuajassa kylään... =(

Se oli sitten siinä.

Ei tule meille pikkukakkosta.

Kuumeilu loppui nyt tähän.

Onneksi kuitenkin alkaa työt, onpahan jotain muuta ajateltavaa ja tekemistä.

Muttis

Vierailija
433/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti testata yhdessä ensi sunnuntaina. Tuntuu niin pahalta puolestasi. :( Oletteko jo kauan yrittäneet kun noin kirjoitit?

Tiinanneli

Vierailija
434/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas harmi! Olen tosi tosi pahoillani menkoista! Punainen maanantai... tuntuu puolestasi ihan mustalta maanantailta :-( Toivottavasti alkava työ antaa tosiaan kivaa ajateltavaa ja jo sitä ennen: toivottavasti olosi helpottuu pian tämänaamuisesta! Voimahali!

).( Tein herkän testin tänään(kin), ja nega se varmasti normaali-ihmisten silmiin on, vaikka itse haluaisin nähdä siinä sen "varjon" tai viivanpaikan. Flunssainen olo, joka iski illalla, antaa pikkiriikkisen toivoa, mutta lämmöt on kyllä superalhaalla kuin olisin kipeä oikesti (mulla ei tule koskaan kuume, vaan menee sairastaessa alilämmön puolelle). Joten kai se on alettava uskoa, ettei nytkään tärpännyt, vaikka yritystä on takana jo kauan. Tammikuussa tulee 2 vuotta. Menkkatuntemuksia ei tosin vielä ole, muuta kuin että tuntuu, että lorahtelee mutta se onkin valkkista vaan.

Gabriela 28/27-31

Vierailija
435/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tässä viime päivinä alkanu nuha joka pahenee koko ajan. Aivan kuin olisi allergiaoireet koko ajan päällä pahasti. Kuitenkaan en aivastele eikä nenää kutita mitä allergiassa minulla tekee. Kurkku ei oo kipee eikä muutenkaan kipee olo. Lämpö oli aamulla 37.4. Lienenkö sitten kipee oikeesti...

Te jotka olette netistä tilannu testejä niin kuinka nopeaan ne on tulleet? Minä tilasin perjantaina niin mietin koskakohan ne tulee :)

Alavatsaa nippailee jotenkin oudosti, mut se voi olla mielikuvitusta ;) Yöllä kun venyttelin niin vatsan venyessä pisti alamahaan TODELLA lujaa ja se kipu hävisi sitten asteittain. Säikähdin ihan sitä kipua kun oli niin kova :(

Mies oli jo välillä sitä mieltä, että ehkä vois yrittää kolmatta. Oli töissä kuulema miettiny vauvoja

Vierailija
436/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...enkä voi pitää enää löysimmistäkään farkuista nappia kiinni, kun maha on niin turvoksissa. Tekis niin mieli koukata töiden jälkeen apteekin kautta ja testata huomenaamuna että mikä on tilanne.

Solveig ja Ele, täällä odotellaan kärsimättöminä ja toiveikkaana teidän tuloksia. Peukut kovasti pystyssä että olisitte plussanneet jo!

Tiinanneli kp 26/27-33

Vierailija
437/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.. ;)

Katmam kp 1/29-46

Vierailija
438/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi isot pahoittelut Muttikselle ja katmanille :(

Gabriela, taisin jo jollekin plussanneelle kertoa omista alkuraskauksistani, että tosi paljon jouduin vessassa hyppäämässä katsomassa, että onko menkat kuitenkin alkaneet, kun koko ajan olevinaan valui jotain. Valkovuotoa se sitten vaan koko ajan oli.

Omaa napaa: Luulen, että se ovisplussa olisi tullut perjantaina, jolloin jäi testaamatta ja tästä päätellen ovis olisi sitten ollut lauantaina. Lauantaina oli vielä yhtä vahva kuin torstaina, mutta eilen haaleni ja tänään ei ollut enää sitten mitään. Joten näin ajateltuna talletukset tuli just oikeaan aikaan, lauantaina klo 00:10. Lauantainahan mulla oli niitä vihlaisuja oikealla puolella ja sunnuntaina alkoi tissit kipeytyä => oviksen jälkeinen oire.

Nyt sitten tosiaan vaan odottelemaan. Nyt on toisaalta ihanan rauhallinen mieli sen suhteen, että jos nyt ei tärppää niin sitten tärppää myöhemmin... Joskus joka tapauksessa, siihen uskon nyt vahvasti. Ehkä nämä tän kierron vahvat ovisoireilut luo luottamusta siihen, että kroppa kuitenkin jollain tapaa pitkän hormonikierukan käytön jälkeen toimii.

Haaveissa3 kp 15/26-28 yk 4

Vierailija
439/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katmam: pahoitteluni menkoista :-(

Haaveissa3: Kiitos! Elättelen toivetta minäkin, että vuoto pysyy valkoisena, eikä muutu punaiseksi bd bd

Olen tänään lueskellut netistä minä päivänä (kp/dpo) ihmiset ovat plussanneet ja heittoa tuntuu olevan kyllä paljon! Toisilla on näkynyt haamua jo dpo9-10, toisilla negojen jälkeen on plussa ilmestynyt dpo16 aikoihin! Sekin antaa toivoa. Lisäksi, enkä kyllä ymmärrä miksi, mun Medhelpissä oleva ovulaationmetsästys ja oireidenmuistiinpano-ohjelma ilmoittaa, että mulla on tänään dpo12 vaikka 30/10/11 väitti että on dpo5. Jos se piti paikkansa, niin tänään pitäisi olla jo kp13? Mutta eipä haittaa ;-) Vaan tuntuu sekin antavan voimia ja toivoa ;-)

Jos ette vielä ole huomanneet, niin täällä pudotaan kovaa ja korkealta jos ei ole tärpännyt nyt ;-(

2äiti84 ja Tiinanneli: eikös aamutukkoisuus ja/tai flunssainen olo ole ihan oikea raskausoire? Peukkuja!

Toivossa hyvin elävä Gabriela kp28/27-31 dpo 12

PS. Mielialanvaihtelua löytyy ainakin täällä ja itkuherkkyyttä myös.

Vierailija
440/535 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista lämmöistä. Loppukierrossa rupesin minäkin aamulla kuumemittarin laittamaan kainaloon ja olin todella pettynyt, kun sain kaikkina kolmena aamuna, jona mittasin, ennemminkin alilämpöisen kuin kuumeisen tuloksen. Mutta niin sitä vaan raskaana ollaan, siitäkin huolimatta. Joten älä turhan vakavana niitä lämpöjä tuijottele :)