Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
401/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solveig ja Nasu, toivottavasti plussatte vielä, teillähän on molemmilla menkat lupaavasti myöhässä! :)

Omaa napaakin välillä. Alkoi tänä aamuna tympäistä että poistatin sen kierukan. Vatsaa ja selkää särkee koko ajan, joten vuosisadan menkat varmasti tulossa. Kolmeen vuoteen ei ole tarvinut kärsiä mistään naisten vaivoista ja nyt kun ei kuitenkaan tärppää enää (PCO ja ikää 37v), niin ihan turhaan kärsin näistä kivuista. Ei ois pitäny alkaa tähän haaveiluun enää... :(

JOS taas sattuisinkin olemaan raskaana, niin ei mun kroppa näköjään enää kestä sitäkään. En muista että aiemmissa raskauksissa olisi ollut tällaisia oireita. Vatsa kyllä turpos heti alkuraskaudesta, mutta ei näin. Työkaveri tarjos tänä aamuna pullat kaikille, mutta jätin väliin kun ei kerta kaikkiaan tehnyt yhtään mieli. Join aamulla vain kahvin ja silti olo on kuin jouluaterian jälkeen. Tämä on ihan peestä!

Niin ja aamulämpö 36,1 ja rinnoissa ei mitään tuntoa (heh, huonon vitsin sentään sain aikaiseksi), joten tervetuloa täti mahdollisimman pian että tämä olo helpottaisi!

Tiinanneli kp 23/27-33

Vierailija
402/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille plussanneille ja tsempit heille joilla menkat myöhässä! (ja toki meille kaikille muillekin;)

Minua masentaa ja kovaa :( Miehen kanssa eilen juteltiin niin hän kertoi ettei halua enää lapsia. Aikoo kuulema käydä katkaisuttamassa piuhansa :O

Tämä viikko sitten ovulaation aikaan pari kertaa tapahtunut pupuilu ilman kumia on siis viimeinen toivoni! Sniif... Turha varmaan edes elätellä toivoa siitä, että mies muuttaisi mielensä.

Minulla jomotti alamahaa koko yön, jopa heräsin välillä siihen jomotteluun. Välillä kun käänsin kylkeä niin myös juilaisi alas :) Näitä en kuvittele, mutta voihan se olla, että ihan normaalissa kierrossakin on ollut samanlaista. Sitä nyt vaan kuuntelee joka nipistystä ja jomotusta tarkalla korvalla. Nyt mahakipu on kadonnut. Vuorokauden mahaani siis jomotti. Rinnat on kipeet ihan samalla tavalla kuin ennen menkkoja, joten...

Olen kuitenkin sen verran sekaisin tämän kuumeeni keskellä, että tilasin raskaustestejä :) Niitä odotellessa!

2äiti84 kp 21/28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopaka!!! Mukavaa kuulla että joku plussaa =). Itse siirryn elokuisiin koska kierto tuntuu taas olevan ekstrapitkä...

Plussapuhureita kaikille jäljellä oleville!!

Wilhelmiina

Vierailija
404/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy täti ystävämme? Tulisi jo niin sais uuden kierron alkamaan. Tosin kesällä pisin kierto oli 36 ja lyhin 27 eli täytyy päivittää kiertoni. Useimmiten kuitenkin 28 päivää kestää kierto.

Päivitetyt luvut siis: Kp 34/27-36

Vierailija
405/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä toki vielä luovuta kun vasta leikkiin ryhdyttiin! Äkillinen mielenhäiriö tuo epätoivoinen hetki aamulla. ;)

Aamulla join tosiaan vain kahvin ja äsken ennen lounasta tuli yllättäen vähän kuvotusolo. Lounassalaattia en kuitenkaan jaksanut syödä kuin puolet kun oli maha jo aivan täysi. Ihme hommaa tämä on jos en raskaana ole.

Otin jo Panadolia tuohon alaselkäsärkyyn. Pitää koittaa malttaa odotella.

Plussatuulia ja hyvää viikonloppua kaikille!

Tiinanneli kp 23 edelleen ;)

Vierailija
406/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen RASKAANA! GRAVID! PREGNANT! Tein äsken testin (Apteekin testin) ja heti kun se testi-ikkuna kastui,raskausviiva tuli vahvana esiin! Se on jopa vahvempi kuin kontrolliviiva.Oi,euforinen olo! Nyt täytyy heti soittaa neuvolaan,eipäs kun menen henk.koht.,se on tossa 400 metrin päässä..näillä viikoilla (6+6) pääsen ehkä jo ensi viikolla juttelemaan..ja kai siellä tarkistetaan,lyökö sikiön sydän? Ajattelin että sen jälkeen vois kertoa appivanhemmille.Mutta omille vanhemmille kerron heti tänään! : D Ajatella että ekasta kierrosta tärppäsi!

Vierailija
407/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea onnea ilmiselvästä tuloksesta! ;-D Ah, on aina yhtä ihanaa nähdä positiivinen raskaustesti, vaikkei se oma olisikaan!

Vierailija
408/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA MB!!! :)))))

Vierailija
409/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee ihan pelkkää omaa napaa, pahoittelut jo etukäteen.

Aamulla tein sitten uudemman kerran testejä oikein kolmin kappalein (kaikki eri merkkiä) :D Kaikkiin piirtyi plussa, joten kait tässä raskaana ollaan. Aivot eivät vain suostu vielä käsittämään asiaa. Mitään tuntemuksia ei ole. Minulla ei ole lapsia enkä koskaan aikaisemmin ole raskaana ollut, joten ei ole vertailupohjaa, mutta kyllä jotenkin odotti suurempia ja selkeämpiä oireita. Se tässä jännittää.

Äitini on elämänsä aikana saanut kolme keskenmenoa, joten sitä itsekin pelkää. Hieman lohduttaa se, että tänään on vasta kp 30 ja plussat ovat selkeitä, joten ainakin sitä hormonia pitäisi olla ihan kunnolla. Nyt päivä kerrallaan odotetaan mitä tulevan pitää. Vielä ei uskalla suuremmin iloita, vaikka toki onnellisia miehen kanssa ollaan.

Me ei aiota kertoa kellekään ennen joulua. Silloin kerrotaan tuleville isovanhemmille, mutta vasta jos/kun 12 viikkoa tulee täyteen, kerrotaan ystäville. Onneksi on tämä palsta, johon voi nämä asiat päästää ulos.

Jospa kuitenkin uskallan allekirjoittaa:

sopaka ja "heinähattu" 3+5

Vierailija
410/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sopaka ja MB!

Minä siirryn odotetusti elokuisiin. KP1

Vierailija
411/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sopaka ja MB!! Itse liityin KaksPlussan sivuilla suljettuun keskusteluryhmään HeinäkuunHellemasut 2012, tulkaahan sinne myös!

Nelli

412/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Sopaka ja MB :) Melkein alkoi itkettään, kun katselin noita kuvia ja lueskelin onnen hehkutusta :D

Eilen alkoi tulla semmoista pientä tuhrua... Mutta ei ole tavanomaista menkkavuotoa, enemmänkin semmosta ohutta limaa jossa hieman verensekaista vuotoa. Viime viikonloppuna puuhailtiin kun tuli ovismaista limaa, mutta nyt alkoi tää verinen tiputtelu... No, ainahan sitä toivoa saa, että se olis jotain kiinnittymisvuotoa :D Vanhan pillerikierron mukaan tänään pitäis alkaa menkat. Mut katotaan nyt alkaako kunnon vuoto vai jääkö tämmöseks pikku tiputteluks!

Pikriina kp 16 tai kp 2?!

Vierailija
413/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kauheasti! Samassa veneessä ollaan! Hauskaa että samana päivänä plussattiin kunnon plussat! : D

Jospa minäkin siirryn sinne "Heinäkuun hellemassuihin",heh,hauska nimi..

Vierailija
414/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sopaka! Koita olla murehtimatta ja nauti siitä, että olet raskaana ja teille on tulossa vauva kesällä! :)

Ja MB, kiitos kun päästit meidätkin piinasta ja lähetit sen ihanan plussakuvan! Paljon onnea! :)

Tiinanneli

Vierailija
415/535 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopaka & Morning butterfly! Aivan ihana nähdä noita kuvia... Tippa silmässä tääläkin! Onnea vielä kerran ja voikaa hyvin.

Vierailija
416/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Sopaka ja MB! Aivan ihana nähdä plussia testeissä! :)

Täälä vähän huonosti laitettu laitettu simppoja liikenteeseen ja tuntuu aika mahdottomalta, että olisi raskautunut.. Niin mihin jäikään se joka toinen päivä- tekniikka? No kun ei huvitajaksapysty niin ei.. Mutta toivossa on hyvä elää :) Oviksestakaan en ole varma, että onko vielä edes ollutkaan. Ens kierrolla ostan kyllä nuo cb:n digitestit!

kp 17/28-32

Vierailija
417/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita kelpaa katsella ja vähän kadehtiakin täältä ;) No ei, ihan vilpittömät onnittelut molemmille plussanneille :) Tuosta Sopakan edellisen illan plussahaamusta minä ainakin jo varmistuin, että raskaana olet :D

Omaa napaa: Ovistestailut jäi eilen väliin, kun en aamun jälkeen ollut kotona kuin vasta puolilta öin. Hoidettiin kuitenkin talletusasiat yöllä kuntoon, eli jos eilen tai tänään ovistellaan, niin pitäisi olla asia ok. Mies lähtee tänään reissuun, joten huomisillalle/yölle menee seuraava kerta (jos silloin jaksaa...). Voipi olla, että maanantaiaamulle menee. Mutta riippuu varmaan nyt siitä, miltä tämä ovistestitilanne näinä päivinä näyttää.

Haaveissa3 kp 13/26-28 yk 4

418/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaanapaa : Tänä aamuna vessassa käytyäni tuli punaista tuhruttelu vuotoa :( Ei vielä tänään olisi pitänyt alkaa, vaan huomenna mutta tämä täti päätti tulla ajoissa. Tietenkin toivois ettei tästä kehittyisi menkat, mutta empä jaksa toiveita enää elätellä.

Mut eikun uutta yritystä.

Onnea kaikille plussanneille ja toivotan plussatuulia jotka ei ole plussannut!

Vierailija
419/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kaikille onnittelijoille! :) Hyvältä tuntuu ja nyt HIEMAN huojentuneemmalla mielellä, kun edelleenkin näyttää plussaa. Luulen, että tulen testaamaan vielä monta viikkoa ennen kuin uskon. Ensi viikolla soittelen neuvolaan.

OIKEIN PALJON ONNEA MB!! Eilen meni niin omanapaisesti koko päivä, että nyt vasta tulee täältäkin suunnalta onnittelut! Sinulla on ihanan selkeä tuo plussaviiva! :)

Merinakille pahoittelut tädin merkeistä! :( Ja tsemppiä uuteen kiertoon.

Haaveissa: Hyvältä vaikuttaa ajoitukset! Täältä lähettelen plussapuhureita siihen suuntaan!!

ON: Eli siis vielä testailen. Olen kans liittynyt tuonne kaksplussan suljettuun ryhmään. Tulkaahan täältäkin mahdollisimman moni sinne :) Meillä tässä tärppikierrossa oli käytössä ekaa kertaa ovistikut ja selkeästi kannatti. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
420/535 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Tarrasukkia kummallekin ja ihanaa raskausaikaa, voikaa hyvin!:)

Neli: Monesti juuri nuo kierrot tuo sen plussan joista ei millään uskoisi sitä tulevan:)

Merinaks: Pahoittelut:( Uuteen kiertoon, kyllä se plussa vielä tulee!

ON: Ei menkkoja näkyvissä ainakaan vielä vaikka tänään piti alkaa. Vahva tunne kyllä että täti sieltä tulee, missä lie luuraa...Ja ehtiihän se vielä tämänkin päivän aikana kurvata paikalle:/ Olen niin ihanan pessimisti:D Palailen seuraavaksi maanantaina, lähdetään pyhäinpäivä päivälliselle sukulaisiin muutaman sadan kilometrin päähän ja palailemme kotiin vasta huomenna illalla.

Hyvää pyhäinpäivää kaikille ja plussatkaahan vielä naiset!

Elekp27/27