HEINÄKUISET 2012
Kommentit (535)
Voi helkkari, toivottavasti en nyt mokannut :(. Tädistä ei ollut eilen tietoakaan. Vietimme normaalia varovaisemman hellän hetken ja kuinkas ollakaan, verta. Ei paljoa, vähän. Ja nyt sitten koskee ja vuotaa vähän. Minua pelottaa, koska vaikuttaa siltä, että eilisiltainen taisi kostautua, tosin en tiedä voinko vielä sanoa tädin tulleen, koska vaikka kipu on, niin vuoto on melkolailla vähäistä. HEMMETTI!
eleanora: Niin vaikutti minustakin, mutta ylläolevan perusteella en taida uskaltaa testailla, vaikka huomenna ajattelinkin alunperin tehdä sen...
sopaka: kokoaikaista kyttäilyä on nyt täälläkin kun tuo kipu tuli.
haaveissa3: En uskalla enää toivoa mitään ja sitten jos se on negatiivinen, niin alkaa itsesyytökset, että entä jos täti ei olisikaan tullut jos olisin hillinnyt itseni. Onnittelut muuten haamusta, hyvä että tuli perille ;).
Solveig: Olen ihan samaa mieltä kanssasi tuossa, että miksi pitääkin olla niin, että menkat ja raskausoireet muistuttavat niin paljon toisiaan. Ärsyttää... Pahoittelut negasta.
Tiinanneli: Toivo plussasta alkoi kummasti hiipumaan :(
Marjana: Ihana tuo sinun positiivisuutesi! Löydät aina tilanteesta jotain hyvää :)
Alexandra84: Sitä minäkin toivon, mutta mutta... Tuo on kyllä varmaan niitä pahimpia, mitä gyne voi sanoa tästä asiasta: odotellaan vielä vähän. Voihan se olo olla sillä hetkellä sellainen, että tekisipä mieleni hieman huitaista... Toivotaan, että saat pian plussan ja jos et, asialle aletaan oikeasti tehdä jotain ilman odotteluja :).
CatNip 1 vai 26/23-24 yk 5 (vai meneekö kuudennen puolelle...?)
... missä menee epänormaalin pienen vuodon ja oikean tädin raja...?
Olen raskaustestejen megakäyttäjä. Tein äsken epäselvän haamun CBllä!
Mahtuisko tänne mukaan yksi haaveileva äiti? Olen 27v ja mieheni 31v. Meillä on ennestään kaksi lasta, tyttö-07 ja poika-08. Meillä mie ei halua enää kolmatta, mutta olen huomannut hänessä jo vähän semmoisia piirteitä, että enpä ihmettelisi jos tulevaisuudessa kolmannen vielä tahtoisikin.
No, mutta juttu on nyt näin, että minulla oli ovis 27 tai 28 päivä ja silloin pe iltana sekä la aamuna harrastettiin seksiä ilman varsinaista ehkäisyä. Tai no oli meillä ehkäisynä keskeytetty yhdyntä, mutten ole ihan sata varma keskeyttikö mies ihan tarpeeksi ajoissa. Aijemmat lapset ovat saaneet alkunsa yhdellä yrittämällä, silloin erona toki se, että mies laski sisään saakka.
MIelikuvitus laukkaa tässä vauvakuumeen keskellä. Toivon ja rukoilen, että olisin raskaana. Kuitenkin tiedän, että mahdollisuus sille on aika pieni :(
Tänään kai olisi kp 19/28-30. Kuvittelen oireitakin, vaikka ei kai niitä mistään vois vielä ees ilmaantua!? Alavatsassa vihloo vähän, heikosti. Tissit kipeytyy, mut niin ne tekee aina ennen menkkoja.
Minä vaan niin tahtoisin olla raskaana ja mieskin sanoo että jos on tullakseen niin tulkoon sitten. Muttei kuitenkaan enää halua harrastaa seksiä ilman ehkäisyä :( Joten kai tämä on minun viimeinen toivoni :D Kuullostan varmaan aika epätoivoiselta :/
Noista aijemmista raskauksista olen aina tiennyt ilman testiäkin, että olen raskaana. Varmuus oireiden perusteella on tullut päivä-kaksi ennen kuin menkkojen olisi kuulunut alkaa. En kuitenkaan muista tuntuiko tässä vaiheessa yhtään mitenkään erikoiselta. Voiko muka tässä vaiheessa edes olla mitään tuntemuksia?
Päivä kerrallaan mennään ja pelätään pahinta.
Se ois sitten torstainkin työpäivä takana ja yksi viikko kohta taas paketissa. Täällähän on paljon kirjoituksia..
Nasu: Millainen epäselvä haamu? Onko viivan paikka, vai ihan oikea viiva? Minä olen saanut noilla CB:n testeillä sen viivan paikan näkyviin.. Toivottavasti sinulla kuitenkin on ihan oikea plussa sieltä kehkeytymässä! :)
Marjana: Voi, että kerran, minkä täti meni tekemään! Onneksi osaat säilyttää positiivisen asenteesi, vaikka varmasti henkisesti olet aika poikki. Kuitenkin viesteistäsi välittyy, että suhteenne miehesi kanssa on vahva, joka varmasti lohduttaa.. Nyt suklaata naamaan ja nokka kohti uusia seikkailuja!
Alexandra: Hyvä, että varasit gyneajan. Saat selvyyden nyt tuohon limakalvoasiaan. Minä kans suosittelisin soittamaan sinua hoitaneelle lääkärilel ja kysymään asiasta. Toivottavasti kohtusi palautuu pian ennalleen! Ja aivan huikean ihanaahan se olisi, että kaikki nuo oireet olisivatkin vain merkki pienestä salamatkustajasta! Etkös viimeksikin plussannut myöhään? :)
Selain ei jostain syystä anna nyt avata rinnakkain kahta keskusteluikkunaa, joten en voi kommentoida kovin henkilökohtaisesti muille.
Suuret pahoittelut tädin yllättäneille ja negatestien tekijöille! Toivottavasti negat muuttuvat vielä plussiksi! Elokuisiin siirtyneille paljon tsemppiä tulevaan kiertoon. Kaiketikin näemme siellä!
MB: Huomenna sitten kuvien kanssa vahvat plussaviivat meille muillekin toivoa luomaan! :)
ON: Edelleen koko ajan sellainen olo, että menkat alkaa. Ramppaan vessassa kurkkimassa pöksyihin ja tänä aamuna laitoin jopa pikkuhousunsuojan. Vuodan kuitenkin vain valkovuotoa, joka ei ole yhtään punertavaa. Hieman jo innostuin, kun joku täällä kertoi aikaisemmista raskauksistaan tuosta valkovuodosta, mutta etova olo ja mahaoireet liputtavat kyllä tädin puolesta.
Eilisiltana sattui vasemmalle puolelle alavatsaa ihan kummallisesti. Oikealla puolella ei mitään tuntemuksia. Vielä yölläkin hieman särki, mutta tänään ei ole ollut mitään. Lauantaina ajattelin testata, jos täti ei ole kurvannut kylään. Silloin tulisi 31kp täyteen, joka pitäisi olla kiertoni pituus oviplussasta laskettuna.
sopaka 29/30-33
Väkisinkin heräävät itsesyytökset, että olisiko täti tullut jos olisin ihan kiltisti vain mennyt nukkumaan...
CatNip kp 1/23-25 yk 6
Siis en tiedä, miksi ihmeessä otin vessaan mukaan purkin, johon pissiä, mutta otinpa vaan. Tein virtsaan sekä raskaus- että ovistestin. Ovistestiin piirtyi heti vahva plussa ja raskaustestiinkin selkeä, mutta hyvin hailura haamu. Mutta se on vaaleanpunainen, ei harmaa viivanpaikka. Olen todella todella järkyttynyt. En tiedä, mitä ajatella. Jäitä pitää nyt laittaa hattuun. Aion testata testin uudestaan lauantaina aamupissasta, nyt kuitenkin vasta kp 29 ja alkuilta... Olen sekaisin. En ole koskaan aikaisemmin saanut tuohon Davidin testiin mitään ja nytkin tuo haamu ilmeisesti heti..
Shokissa oleva sopaka
Sopaka;minä testasin oman raskautumiseni ensin ovistestillä joka oli plussa! Se myös vahvistui ovistestissä sitten myöhemmin, toki myös r-testissä. Jännää jännää!! :))
Nellikö kyseli ryhmästä minne siirtyä?
Olen itse tuolla esikoisen väkääjissä, koska tämä on meille 1 vauva. Siellä oli kaikenlaisia ryhmiä,varmaan sieltä löytyy semmonen mihin tuntuu kivalta "avautua" :) (en muista onko sinulla jo ennestään lapsia tms!)
Väsynyt ja aina vain nälkäinen Pullavainen + J 6+1
Onnea sopaka, kyllä yleensä jos haamu tulee testiin niin on raskaana, mutta ainahan tästä ei voi varmuutta ottaa. Toivotaan nyt kovasti näin!
Ja ilmoittele heti kun teet uuden testin. Teitkö heti aamupissistä, sillä silloinhan se näyttää varmoiten :)
Ihanaa, kun toiset saa plussan testiin.
Minä luovutin jo, että en ole raskaana ja että olikin vain flunssa MUTTA kun istuin tänään nopeasti sohvaan niin kipu tuli vasemmalle ylös.
Tiedäppäs tästä, toivotaan :)
Vaikka ei meillä sinäänsä mikään kiire ole, tulee kun on tullakseen. Mut kyllähän tässä ollaan aika pitkään yritetty epäsäännöllisesti :D
Voi CatNip, olen todella pahoillani puolestasi... Sinulla oli niin lupaavalta kuulostavat oireet, mutta niinkuin täällä on kirjoiteltu, niin nuo raskaus- ja menkkaoireet on ärsyttävän samanlaisia. Mutta lopeta heti tuo itsesi syyttäminen, ette te rakastelulla ole voineet saada raskautta keskeytymään, no chance! Paljon onnea ja tsemppiä uuteen kiertoon! :)
Marjanalle myös pahoittelut. Uskon että viimeistään hoitojen avulla saatte kyllä vauvan vielä! :)
Onneksi saatiin yksi plussakin lisää! Paljon onnea Sopaka! Kyllä se haalea plussakin plussa on! :)
Ja Nasu, testaathan pian uudestaan?
Tiinanneli
Ai Sopaka on plussannut! : D Onnea! Toivottavasti kaikki jatkuukin hyvin..Nasullakin vaikuttaa lupaavalta,toivottavasti se haamu tarkoittaa raskautta! Kyllähän haamun pitäisi olla plussa,testiajan puitteissa..Toivotaan että se viiva vielä vahvistuu! : )
Niin,kerrottakoon vielä että testaan sit vasta iltapäivällä ostoskierroksen jälkeen..joten älkää turhaan heti aamulla tulko kurkkimaan tuloksia.. : D
Jospa se siitä vahvistuu... Jos väriä mukana, niin eiköhän se plussa ole :) IHANAA :) Minulla ei noihin Davidin testeihin ole ikinä mitään viivasta viittaavaakaan tullut.
Nasu: Samoin sinulle onnea, jos on haamu eikä viivan paikka. Itse en ole tuolla CB:llä ikinä testannut, joten en osaa neuvoa.
CatNip: Missään nimessä kuukautisten alkaminen ei seksistä johdu. Onneton sattuma vaan.
2äiti84: Tervetuloa :) Meillä oli tuo keskeytetty yhdyntä "ehkäisynä" 9kk ajan esikoisen ja kuopuksen välissä. Esikoinen sai aikanaan alkunsa ekasta yrityskierrosta ja niin myös kuopus sitten kun kätettiin tuo "ehkäisy" ei keskeytetty yhdyntä. Meillä ei siis ainakaan vahinkoa sattunut, toki olisimme vauvan tuolloinkin ilolla vastaanottaneet!
Omaa napaa pikaisesti vielä: Ovistestissä viiva oli jo tänään huomattavasti eilistä vahvempi. Tänään tuntui myös oikealla puolella vihlaisuja, sellaisia en muista tunteneeni näissä kierukan jälkeisissä kierroissa aikaisemmin. Eli kai se ovis sieltä pikku hiljaa tulee. Mies on tosin viikonloppuna reissussa, joten ajoituksen kanssa tulee olemaan haastavaa. Katsotaan, miten onnistuu.
Haaveissa3 kp 11/26-28 yk 4
Taas! :)
Varsinaista yritystä raskautua meillä ei vielä ole ollut. Ehkäisyn olemme jo jättäneet. Tarkoitus oli aloittaa "tosissaan" ensi kesänä, mutta eilen miehelläkin kuume nousi liian kovaksi hänen tavatessaan viimeisillään raskaana olevan ystäväni. Päätimme "panna toimeksi" saman tien! Siemenet sukeltakoot sisuksiini asti tästä eteenpäin. :D
Toivomme, että iloinen "vahinko" olisi sattunut ja odottaisimme vauvaa jo heinäkuulle!
Nyt kp 28/36, ei oireita. Tissit ehkä vähän turvonneet... ;)
Sopakalle pajon paljon peukkuja ja onnea haamusta!!
Päivällä tuli pissareissulla paperiin muutama tippa verta :/ Tuli heti mieleen josko voisi munasolu siellä kiinnittyä?! Pe-la tuli ovislimaa ja sunnuntaina puuhailtiin, nyt olisi neljäs päivä jos silloin tärppäs.... Tosin nyt on vasta kp 15/, jos lasketaan niistä kaksi viikkoa pillerimenkkojen jälkeen tulleista menkoista, voiko olla mahollista näin lyhyt kierto? Jos menkat pitäis tulla 14 pvä oviksen jälkeen, niin kierrosta tulis vaan 24 päiväinen?!
HuhPuh taidan mennä koisimaan...
-Pikriina
Elikkäs pystyviiva on todella ohut mutta siinä on väriä kuitenkin.... haamuna sitä pidän ei ainakaa turhaa toivo jos täti tuleekin huomenna. Aamulla teen heti uuden samanlaisen testin
Morning butterfly: Greippimehua juon kaksi lasillista päivässä, olen juonut koko vuoden… Mutta, kiitos kuitenkin!
Sopaka: Onneksi olkoon!!! Mahtavaa!!! Testaahan vielä uudelleen, niin saat mielenrauhan :)
Pitää kyllä varmasti alkaa harkita että jos soittelisi tosiaan sinne Jorviinkin… En tiedä, tuntuu siltä että kun kävin siellä jälkitarkastuksessa niin en oikein saanut mitään tietoja. Yritin kysellä että miltä se kohtu ja munasarjat näyttää. Lääkäri kyseli että mitä toivoisin, sanoin että toivoisin että sanoisit että kaikki on hyvin ja ovis ensi viikolla. Ei siihen sitten sanonut mitään. Aika kuluu niin hitaasti juuri nyt! Niin ja tosiaan plussasin myöhään viimeksi, haalean viivan sain rv4+6. Sehän tässä on se joka on ajanut noiden testien tekoon koko ajan… Tänään tein siis taas selkeän negan. Joten, eiköhän se nyt ollut se viimeinen testi.
ON: Etovaa oloa on edelleen aina silloin tällöin, vaikka täti onkin jo pakannut laukkunsa ja kadonnut. Todella niukka vuoto oli. Ensi keskiviikkona tosiaan gynelle. Toivon nyt vain että todella saisin sieltä heti apua tilanteeseen. En halua odotella kuukausia tietääkseni että voinko tulla raskaaksi luomuna vai en. Mielummin otan nyt jo apuja asiaan.
Mutta, tosiaan, siirryn elokuisiin. Pysykäähän nyt kaikki loput naiset täällä ja siirtykää sitten odottajiin. Meitä on siellä elokuisissa jo ihan tarpeeksi...
Alexandra, kp5/28-32, yk6+km+yk3
nasu 2011: pahoitteluni negasta. Muistan itse kun esikoistani yritin monet vuodet niin se oli kauhein pettymys. Sitten aloinkin jo harkitsemaan hoitoihin menoa, mutta olinkin raskaana. Eli varmaan se, kun toivo oli heitetty niin auttoi.
Mutta saa nähdä, nyt sitten kun uutta "yritämme" että tuleeko.
Toivon kaikille niitä plussauksia mahdollisimman pian! =)
eikä vieläkään kuulu menkkoja. Mulla on tasan yhden kerran elämässäni ollut yli 31 päivän kierto, ja se johtui älyttömän kovasta stressistä kolme vuotta sitten. Nyt en kyllä koe stressaanneeni yhtä paljon, mutta hurja vauvakuumeiluni on kiertoa kyllä voinut venyttää. Huoh. Ajattelin testata maanantaina uudestaan, josko sitten jotain näkyisi (ellei ihastuttava täti ole ilmestynyt silloin jo paikalle).
Oksettaa ja ellottaa hajut vieläkin, ehkä siksi olen eilistä hitusen toiveikkaammalla mielellä. Vaikea kuvitella, että voisin pahoin pelkistä psykosomaattisista syistä... (Mulla alkoi viime raskaudessakin oksetusolot tosi aikaisin(!))
Teen varmaan itselleni vaan hallaa tällä iänikuisella toivollani, mutta en vaan ole valmis vielä luovuttamaan. EN!
Noh, tämä aivastelu ja lämmöt osoittautui sitten varmaan flunssaksi, koska poikani tuli flunssaan..
Vauvakuumeessa sitä toivoo aina kaikenlaiset merkit :D Mitään muuta ei ole ollut kun lämpöä ja aivastelua. Luulin, että kun oli 37.1 illalla, muttei ollut kuumeinen olo (yleensä olen sängyn pohjalla) niin että olisi voinut tärpätä.
miehen kanssa oltiin ajelemassa niin silloin ainoastaan tuli sellainen "kipu" joka lähti pikkuhiljaa vaimenemalla pois.
Saas nyt nähdä, en ole kyllä varma milloin pitäisi menkat alkaa, mut kait viimeistään 10 pvä..
Toivottavasti muut sais plussat testeistä!!!