Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
361/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Mamille menkoista. Mulla oli yksi kierto ihan sikapitkä, taisi venyä 35 päivään ja IKINÄ ei moista ole käynyt! Kyllä otti pattiin. Tsemppiä seuraavaan kiertoon ja tee ihmeessä elokuisten pino, mä tuun pian perässä!

Marjana: Kuten moni muukin jo sanonut niin vielä ON toivoa!

Solveig: Mullamyös oli pari päivää sitten ihan älyttömiä vatsakramppeja, oli kyllä pahempia kuin menkkakivut mutta nyt ei mitään...:O Menkat pitäisi alkaa viimeistään lauantaina viime kierron mukaan.

MB: Odotan NIIN sitä sun testausta! Laitapa sitten kuva viivoista koska epäilystä ei todellakaan ole etteikö kahta viivaa testiin pärähtäisi:)

Catnip: Lupaavalta vaikuttaa;) Koska aiot testailla?

ON: Rinnat on edelleen kipeät, nännit kirkkaanpunertavat ja arat. Alamaha ei enää ole kipeä, ne kivut maanantaina olivatkin pahempia kuin menkkakivut ja nyt sitten katosivat yllättäen:O Lauantaina pitäisi tädin tulla näiden kiertopäivien perusteella ja jotenkin uskon siihen että se sieltä minut jälleen löytää:/

Ele kp24/27

Vierailija
362/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,mäkin odotan mun testausta.. : D Joo,laitan kuvan,hyvä että mulla on digikamera.En olis tullu miettineeksi kuvaa jos et olis sanonut.Hyvä idea! Ja muuten,en ainakaan joudu miettimään että oliko liian aikaisin testattu.. : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut niille, joiden päivän täti on pilannut!

Mami: Mulla kans kahdessa ekassa kuumeilukierrossa venyi kierto melkein viikolla. Kyllä siinä oli hermot kireällä, ku testit näytti negaa ja menkat loisti poissaolollaan. Kolmannessa kierrossa tasaantui. Luulen, että kuumeilu ja stressaaminen aiheutti ainakin minulle sen.

Marjana: Voi sinua! Kyllä uskon, että väsyttää ja tympii. Ja on täysin ymmärrettävää, ettet jaksa ylläpitää nyt listaa, jota oletkin päivittänyt ihailtavan aktiivisesti. Minäkään en käske vielä heittää pyyhettä kehään tämän kierron suhteen, mutta ymmärrän my, ettei ns. turhien toiveiden elättely helpota kenenkään oloa. Älä nyt kuitenkaan masennu siellä! Onneksi teillä on asiat menossa eteenpäin ja loppuvuodesta sitten tiedossa se istutus, jos muuten ei ala tulosta tulla. Tsemppiä tämän kierron loppuun ja tulevaan!!

ON: Aika harmaat fiilikset. Mahaan "sattuu" koko ajan ja olo on samanlainen kuin menkat alkaisi. Koko ajan ramppaan vessassa kurkkimassa pöksyihin. Otin töihinkin mukaan siteitä. Sinänsä tämä on erikoista, että yleensä kiertoni menee lähemmäs tuota 33 päivää, joten menkkojen pitäisi alkaa vasta vajaan viikon päästä, mutta ovisplussan mukaan lauantaina. Noh, valkovuotoa tulee ku saavista kaatais, joten eiköhän se tätikin sieltä surffaa paikalle viim. lauantaina.

Suututtaa ja harmittaa. Typerää valittaa, kun meilläkin vasta yk 5, mutta kyllä se pahalta tuntuu. Tuntuu, että koko ajan kuulee vauvauutisia ja kaduilla vastaan tulee vain raskaanaolevia naisia, mikä tietenkään ei pidä paikkansa. Jos jotakin hyvää haluaa tästä hakea, niin mieski on ny heränny. Aikaisemmin hän on ollut aika lepposin meiningein, että tulee, jos on tullakseen, mutta ilmeisesti häntäkin alkaa jo harmittaa, ettei sitä pienoista kuulu. Tulee itselle mukava olo, kun tietää toisenkin olevan nyt ensi kierrossa 110 lasissa.

tätiä odotteleva sopaka 28/30-33

Vierailija
364/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ymmärtää sinun tunteet ja väsymisen. Lämpimiä ajatuksia täältä sinne.

Mami: Minäkin pelkään tuota, että kierto alkaa venyä stressaamisen takia... Nyt vielä ei ainakaan onneksi ole näin käynyt!

Morning butterfly: Noissa raskausarvissa ja muissa kehon muutoksissa kannattaa varmasti tukeutua kaikista eniten oman äidin ja mahdollisten siskojen kokemuksiin, sieltä saattaa saada osviittaa siihen, kuinka se oma kroppa mahdollisesti reagoi. Ei tietysti yksi yhteen voi luottaa niihinkään.

CatNip: Ihana, että menkat on pysyneet poissa. Toivotaan plussaa :)

Ele: Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon :) tietysti se realisti saattaa päätään nostaa aina loppukierrosta, eikä halua toivoa liikaa.

Sopaka: Minulla on kummassakin raskaudessa ollut alussa ihan "valtavasti" valkovuotoa. Todellakin koko ajan oli sellainen olo, että hemmetti, verta varmasti valuu ja piti ravata vessassa tarkistamassa. Alkoi loppukierrosta ja kesti pari ekaa raskausviikkoa.

Ja sitten omaa napaa eli ovistestailua :) Ja kyllä, tänään sain haamujen haamun, superhaamun! Se taisi olla CatNipiltä peräisin ;) Toiveita siis on, että meikäläiselläkin hormonit jotenkuten toimii, ei tästä tietty voi muuta päätellä kuin että eiliseen puhtaaseen negaan verrattuna iloisempi tulos. Viime kuun aktiivisen joka toinen päivä toiminnan tuloksena kun ei mitään tullut, niin toivotaan tässä kuussa ajoituksen osuvan paremmin kohdalleen... No, tänään pitää joka tapauksessa houkutella mies sänkyyn, haamusta huolimatta tai sen takia.

Haaveissa3 kp 10/26-28 yk 4

Vierailija
365/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi vielä plussaksi muuttua Marjana!

Täällä odotellaan tätiä, luulen että huomenna aamulla viimeistään saapuu paikalle. Innostuksissani tein sitten kuitenkin äsken testin kun ei se rouvapunainen saapunutkaan paikalle tänää ja negaahan se näytti. Meni varmaan 10min kun yritin tihrustaa haamua tai jotain muuta merkkiä mutta ei.

Hoi yläkerran Herra, kaadappa vielä heiman lisää paskaa niskaan kiitos.

Vierailija
366/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja enpä sitten pystykään venyttämään sitä testausta viikonloppuun kun kuume mittaamiseen on armoton! Ajattelin kiusata itseäni sentään edes huomiseen, sillä silloin menkat olis vähintään sen päivän myöhässä, ellei jopa neljä.

Nyt koskee sekä vatsaa että selkää, miksi ihmeessä alkuraskauden oireet ei voi olla selkeästi menkkaoireista erottuvia ettei stressaisi näin hirvittävän paljon!

Marjana, sopaka ja nasu: älkää nyt tässä vaiheessa vielä menettäkö toivoanne, sitten vasta saa itkeä jos täti tulee kylään :). Kyllä saisi plussanneita tulla vielä useita tästä kierrosta, toivokaamme sitä!

Kaksplussan puolella on ketju myöhään plussanneista, se valoi ainakin minuun toivoa (eräskin plussasi ekan kerran vasta 56/30 tms.!). Joillakuilla raskaushormoni vaan ei oikein erity virtsaan alkuraskauden aikana niin, että plussaa saisi testissä näkymään.

Vierailija
367/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kurkkimassa teitä. Peukut on pystyssä ja toivon että ETTE tule perässä elokuisiin, hih. Niin kovasti toivon teille plussia!!! Haleja ja tsemppejä ja muistakaa, että niin kauan kuin täti pysyy poissa, on TOIVOA! :)

Vierailija
368/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli, ihanaa että sait sen plussan ja annoit toivoa meille "kypsemmille" yrittäjille, että kyllä se vielä voi onnistua noinkin helposti! Milloin aiotte kertoa lapsille? Teillähän oli muistaakseni aika samanikäiset lapset kuin meillä ja mietin että minä en saisi varmaan pidettyä salassa kovin kauaa kun lapset ihmettelisivät että mitä se hykertelee...

Merinak, tervetuloa joukkoon!

Mami ja Riinuska, ihan peestä... Tsemppiä ja parempaa onnea alkaneeseen kiertoon!

Marjana, Nasu, Solveig ja CatNip, toivottavasti plussaatte jo huomenna! Ja testatkaa ihmeessä heti aamulla, sillon plussa näkyy varmemmin kun pissa on tujumpaa.

Sopaka, Ele, Gabriela ja muutkin loppukiertolaiset, tsemppiä odotteluun! Nämä kierron loppupäivät kuluu todellakin aivan liian hitaasti. Murrr...

Haaveissa3, pidän peukkuja että ovis ilmaantuisi pian.

Morning Butterfly, minullakaan ei Nellin tavoin tullut aikaisempien 2 raskauden aikana ollenkaan raskausarpia. En tiedä kummalla oli enemmän merkitystä, sillä että rasvasin vatsan ja rinnat aina suihkun jälkeen Body Shopin Cocoa Butterilla vai sillä että lihoin kummankin raskauden aikana vain 8 kg. Jos saan nauttia kasvavasta mahasta vielä 3. kerrankin, niin aion kyllä rasvailla tuolla kookosrasvalla taas. Se kasvavan masun rasvailu oli nimittäin ihan kivaa! ;)

Tiinanneli kp 21

Vierailija
369/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on puhuttu tuosta väsymisestä yrittämiseen ja todella muistan tuon tunteen! Me odotettiin esikoista lähes 11kk. Kierto oli aivan sekaisin, olisiko 4-5 kertaa tullut tuona aikana menkat. Ja sitten vähän väliä piti testailla, kun vähän oireet tuntuivat viittaavan raskauteen.. Ja mikä pettymyt se joka kerta olikaan, kun negaa näytti! Muutaman kerran yritin ovistikkua käyttää, mutta tajusin sen stressaavan ihan kauheasti ja jätin tikuttelun kokonaan. Aloin käyttää fertilityfriendiä, se tuntui jotenkin tosi mukavalta, ja siitä pari kk ja olin raskaana. Olin jo niin valmis luovuttamaan..

Nyt olen päättänyt olla liiemmin stressaamatta, ja ainakin nyt vielä vaan ollaan ehkäisemättä, ei niin päiviä katsella. Ja testauksen yritän malttaa tehdä vasta siinä vaiheessa, kun kuukautiset on jo kunnolla myöhässä. Aikaisemminkin mainitsin tuosta jahkailusta.. Tavallaan oltaisiin molemmat valmiita toiseen lapseen, mutta kun muistellaan tytön alkua (ennenaikaisuus, pahat mahavaivat, uniongelmat..)ja omaa synnytyksen jälkeistä lievää masennustani, niin pelottaa, josko sama toistuu :/

(Ja anteeksi tässä välissä, on vähän omaanapaa.. :/ )

Raskausarvista on myös kirjoiteltu. Itse käytin Weledan öljyä, tykkäsin tosi kovasti, eikä arpia tullut lainkaan. Tosin painoakaan ei tullut "kuin" 12kg, jotka imetyksen myötä lähtivätkin helposti. Oma äitini ja siskoni ovat kaikki saaneet kiloja 20-30kg/raskaus ja arpia massuun, eikä kilot ole niin helposti pudonneet. Eli ei välttämättä mene tämäkään asia samalla tavalla kuin suvun naisilla :)

Kovasti jaksuja ja tsemppiä kaikille plussien metsästykseen!!

370/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aamu alkoi sitten jo pienellä punertavalla tuhruvuodolla, joten sieltä se täti nyt rysäyttää paikalla parissa tunnissa. Eli tervemenoa elokuisiin sitten vaan...

Keljuttaa ihan suunnattomasti, koska olen reissussa juuri sen viikonlopun, jolle ovulaatio todennäköisesti tulee ajoittumaan, joten pahimmillaan jää koko kierto hyödyntämättä.

Voi plääh! Onneksi pääsee heti lauantaina aloittamaan nuo Clomifenit, niin saa kierron ns. nopeasti käyntiin. Tai ei se sitä nopeuta, mutta tuntuu kuitenkin, että voi tehdä jotain asian eteen jo heti kierron alussakin.

Tsemppiä joka ikiselle teille muille!

Marjana kp 1/30-33 yk 20 (!!!!)

Vierailija
371/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MB: jännityksellä odotellaan sun testausta. Äkkiä sit tänne ilmoittelemaan tuloksesta!! Mulle tuli painoa molemmista raskauksista paljon eli yli 20 kg ja olen kropaltani "normaali" ei raskautuneena eli kyllä se vatsanahka venyi ihan sikana, mutta ehkä siitä BodyShopin voiteesta oli apua ettei arven arpea tullut. Muutenkin vatsanahka palautui täysin, vaikka hurja laihdutus raskauskiloista. Nyt voi olla eri juttu kun on vähän kypsempi, heh. Mutta liikunnalla voi tehdä ihmeitä!!

Tiinanneli: tuota kertomista lapsille olen pähkäillyt. Mies on sitä mieltä että vasta silloin 12 vkon paikkeilla, mutta minä en millään jaksaisi odottaa, varsinkin kun nuorempi oikein toivoo että meille tulisi vauva. Ainakin jouluna olisi ihana kertoa

Vierailija
372/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kaupoilla intouduin hypistelemään pieniä vaatteita...ne on niin pieniä, oon jo aivan unohtanut...iik, miten ihanaa. Toivon niin paljon että pääsette kaikki äkkiä mukaan tähän ihanuuteen!

Hei te raskautuneet Pullavainen ja Miss Understood, mihis siirrytte täältä? Onko jotain suljettua palstaa missä voi jutustella raskausajan? Sellaisella olin aikaisemmissa raskauksissa.

Nelli

373/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Voi ei, kyllä teille olisi pitänyt jo se vauva suoda :( TSemppiä seuraavaan kiertoon, jaksaa jaksaa :)

Solveig: Herttinen sentään, tee jo testi, ei me muut pysytä housuissamme :D

ON: Huomenna olisi pitänyt "pillerikierron" mukaan menkat alkaa ja huomenna mun piti testata. Mutta koska en usko niiden huomenna alkavan, koska kroppa on sekaisin niin testasin jo tänään (ja osasyy tietty sekin, että olen niin malttamaton!). Negaahan se tietty näytti.... Harmittaa tosi paljon, kun nännikipu ja mahan nippailu näyttääkin nyt sitten olevan vaan kropan sekoamista eikä mitään raskausoireita... Tulisi nyt sitten kunnon menkat mistä laskea seuraavaa ovista!!! Tai toivoa, että viime viikonlopun limat oli ovislimoja ja joku sopiva siittiö sinne luikerteli ;)

-Pikriina kp 27/28 tai 15/?

Vierailija
374/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään omaa napaa pikaisesti, sori.

Kauhee häslinki ja säätely ollu nyt menossa, ei oo kerenny kirjottelemaan, lueskellut olen kyllä aina jossain välissä. Nyt on sitten esikoinen virallisesti ollu muutaman päivän tarhassa hoidossa, snif. Äidin pikku kulta, huoks. Tekee hyvää olla muitten lapsien seurassa kehityksen kannalta, mutta haikeetahan se on.

Tässä ollaan nyt sitten odottavalla kannalla onko lopultakin tärpännyt vai ei... Kiva ilmoittaa uudessa työpaikassa heti olevansa raskaana jos tärppi on käynyt!? Työt siis alkaa mulla maanantaina...

Nippailuja, kramppeja, vasen tissi juilii, välillä palelee, välillä hiki valuu. Kyllä naisen kroppa on ihmeellinen!

Onnea plussanneille!

Monella jännät paikat, peukkuja!

Marjanalle voimahalirutistus, kyllä se joskus risukasaankin se aurinko paistaa!

Muttis 30/37-43

Vierailija
375/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Oletko kenties raskaana? :) Toivottavasti!!! Niin ja en minä nyt varsinaisesti menkkojani runsaiksi aikaisemminkaan olisi kuvannut, mutta nyt ovat kyllä todella niukat. Varsinaista punaista verta tulee todella vähän, suurin osa siitä vähästä mitä tulee on rusehtavaa vuotoa. Hyytymiä ei ole tullut nyt, eikä viime kierrossa. :(

Haaveissa3: Miten on testailu nyt sujunut? Toivottavasti se viiva on jo vahvistunut!

Marjana: Ei ole totta!!! Kyllä teitä nyt tosiaan koetellaan! Olen niin pahoillani puolestasi! Ymmärrän sinua täysin!!! Itselläkin alkaa väsymys tähän olla todella suurta, vaikka meillä ei vielä olekkaan takana yhtä pitkää taivalta kun teillä. Tsemppiä!!! Halaus ja jaksamista!!!

Onhan se totta että jos malttaisi antaa kropalle aikaa, niin voihan se olla että se limakalvo palautuu itsestäänkin. Jotenkin jos nämä menkat olisi edes hieman runsaammat kun viime menkat, niin voisin uskoa siihen, mutta ovat kyllä ihan täysin samanlaiset kun viime kierrosta. Eli, minun nähteni ei nyt yhtään kehitystä. Ja nyt sitten totta kai haluan heti gynelle tarkastamaan tilanteen ja meinaan kyllä parhaani tehdä että heti antaisivat jotain, joka voisi tilanteeseen auttaa. Varasin ajan ensi viikolle, silloin kp10. Onkohan hyvä ajankohta? Ongelma oli se että seuraavat vapaat ajat olivat sitten vasta kp16 eteenpäin ja kun en oikein tiedä koska ovuloin, niin ajattelin että tuo aikaisempi ehkä kuitenkin on parempi.

Elita: Onnea päätösten tekoon. Toivottavasti ne on helppo tehdä!

Sopaka: Oireet kuulostavat kyllä hyvältä (myös äkäisyys), koska meinaat testailla? Plussaonnea! Itsekin olen ollut todella äkäinen viime aikoina, mikä on minulle epätyypillistä, ei yleensä menkat aiheuta sellaista. Enkä minäkään siitä sen enempää miehelle ole mitään sanonut, vaikka itse ymmärtääkin että hormoonit sen tekee, ei sitä siltikään voi estää. :D

Lievästi sanottuna hulluna vauvakuumeilijana, tein eilen raskaustestin ja tarkoituksena tehdä vielä pari ennen ensi viikon gyneaikaa… :) Siis, ihan selkeetä negaa näytti eilenkin, että sen puolen ei pitäisi olla mitään epäselvää. Mutta tosiaan nämä poikkeukselliset menkat ja menkkaoireet pistää miettimään että josko sittenkin ja sen takia meinaan vielä sen pari kertaa testata. Pettymys on totta kai suuri joka kerta, vaikka ihan oikeasti tiedän etten ole raskaana. Sitä vaan toivoo niin paljon…

CatNip: Elämä ei ole reilua, mutta se jos sinä raskaudut, ei ole minulta pois. :) Joten, toivotaan nyt tosiaan että plussaisit!!!

Tiinanneli: Kiitos, kyllä tässä vainoharhaisena vauvakuumeilijana tosiaan vielä testaillaan… :D Toivottavasti sinä olet raskaana, oireista päätellen voisit hyvin olla!

Mami: Olen niin pahoillani puolestasi! Tiedän tasan kuinka hirveältä tuntuu kun on oireet ja kaikki ja toiveen on jo korkealla ja sitten se perhanan täti kurvaa kylään. Jaksamista!

Solveig: Plussaonnea!

Muttis: Oireesi kuulostavat hyvältä! Toivottavasti plussaat!

ON: Fiilikset maassa. Etovaa oloa on usean kerran päivässä, tulee aaltoina, ja se saa aikaan sen että edelleen meinaan pari kertaa testata. Olen kyllä itse ihan varma siitä että ei se nega enää plussaksi muutu. Mutta, mieheni asenne saa minutkin sitten kuitenkin vielä testaamaan. Ja mikäs sen mukavempaa kun aloittaa aamu negalla (sarkasmia, tekisi mieli vaan hypätä takaisin sänkyyn sen jälkeen) :D. Huoli näistä ns. menkoista on jo SUURI. Mielessäni käyn jo läpi kaiken maailman hoitoja ja pelko siitä että tässä joudutaan vielä lapsettomuushoitoihin tämä takia on suuri. Kuvitelkaa että kaikki tämä johtuu siitä että raskauduin ja sain keskenmenon. Uskomatonta, jos se on nyt pilannut limakalvoni ja sen takia joudun syömään hormoneja tai jotain muuta vastaavaa. En oikeasti edes tiedä mitä asialle voidaan tehdä. Ensi viikon keskiviikkona olen menossa gynelle. Mieli on vähän parempi nyt kun olen saanut sen ajan varattua. Siellä meinaan sitten todella yrittää saada jotain apua tähän tilanteeseen. En yksinkertaisesti kestä, jos hän vain sanoo että minun pitää odotella vielä joitain kiertoja ja katsotaan sitten. Onko jotain hyviä neuvoja? Tietääkö kukaan mitä tälle tilanteelle edes voi tehdä?

Kiitos kaikille tsemppauksesta!

Nyt siirrynkin sitten tuonne elokuisiin muiden epäonnisten kanssa. Plussaonnea teille kaikille!!

Alexandra, kp4/28-32, yk6+km+yk3

Vierailija
376/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä erityisherkällä raskaustestillä :(. Mullakin taisi sitten käydä sama kuin mamilla, eli kierto on venynyt kun olen niin kuumeillut ja stressannut. Plääh. No, ainakaan menkkoja ei vielä ole, mutta tässä vaiheessa on enää aika hankala toivoa.

Vierailija
377/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 12/12 (tai 13) menossa. Oireita ei mittään. No eilen oli massiivinen migreenikohtaus, mutta niitä nyt mulla voi olla muutenkin. Olen täysin orientoitunut että täti kurvaa paikalle viimeistään huomenna.

-Vacsu

Vierailija
378/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koitetaan uudestaan.

Haaveissa3: Tsemppiä oviksen metsästykseen!

Elita: Varmasti tuollainen väsymys on vauvakuumeilijoille mahdollinen. Itse en tikuta ovista juuri siksi että varmasti stressaisin vielä enemmän. Hieno asenne sinulla yrittämisen suhteen, tuohon itsekin olen yrittänyt pyrkiä:)

Marjana: Suuren suuret pahoittelut, en oikein tiedä mitä sanoa mutta tämän haluan kuitenkin sanoa vaikkei se varmasti nyt lohdutakaan: Itselläni on muutamia ystäviä jotka hoidoissa käyneet ja sieltä se plussa sitten on nopeastikin tullut. Kuinka mones clomikierto sulla nyt on? Jostain olen kuullut ettei ne välttämättä heti vaikuta mutta varmaolen että teille se plussa tulee! Sullahan on niitä haamujakin ollut niin sekin jo kertoo että raskautuminen on mahdollista! Muista säilyttää positiivinen elämänasenteesi äläkä murehdi liikaa!

Mutterimamma: Ei se työnantaja voi päättää koska raskaudut;) Itse ajattelen niin että naisella on vain rajoitettu aika saada lapsia, töitä ehtii tehdä myöhemminkin, eikä siitä heti tarvitse uudessakaan työpaikassa kaertoa:)

Alexandra: Voisitko soittaa sinua hoitaneeseen sairaalaan ja kysäsitä noista vuodoista? He varmasti osaavat kertoa asiasta. Itse varmaan soittaisin jo tällä viikolla vaikka gynelle oletkin menossa. Aina kannattaa kysäistä. Uskon että kroppasi palautuu normaaliin mutta ymmärrän että se odottaminen on raskasta!! Itselläni kun oli se kohdunulkoinen niin olin paskana sen pari kuukautta jota se helvetti kesti. Sain vahvoja kipulääkkeitä ja solumyrkkyä ja olin varma etten ikinä enää raskaaksi tule ja sitten kun tulin, pelkäsin koko alkuraskauden että jokin menee pieleen. Kyllä sinulle se plussa vielä tulee, usko pois! Jaksamista!

Solveig: Pahoittelut ja onnea ensi kiertoon!

Vasculi: Hmm...Eihän sitä tiedä;)

ON: Sellaine tunne että se täti sieltä saapuu:/ Rinnat on edelleen arat mutta alamaha ei enää nippaile. Väsyttää mutta sehän johtuu tästä syksystä ja pimeydestä. Olen katsellut lasten vauvavaatteita ja päätin antaa ne kaverille joka saa pian vauvan. En ole toivoani menettänyt, saahan niitä sitten uusia. Tämä on vain niin vuoristorataa. Järki sanoo kun saman miehen kanssa kaksi lasta saatu että se kolmaskin on mahdollinen mutta aikaa kulunut jo aika kauan...Eilen kävin lääkärissä ihan muista syistä ja hän oli sitä mieltä että minun stressaamiseni (työasiat) on vaikuttanut siihen etten keskenmenon jälkeen ole vielä raskaaksi tullut. Hän sanoi myös ettei vauvakuume-juttuja kannata lueskelle, vaikuttaa alitajuntaisesti. Mutta eihän täältä VOI olla pois! Pidetään toivoa yllä ihanat naiset!

Ele kp25/27 yk13

379/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Minulla oli nyt ensimmäinen Clomi-kierto. Ja tosiaan seuraavat pari kiertoahan on ne ratkaisevat, jolloin näkee onko pelkästään Clomista apua, kun ne ei välttämättä heti aluksi autakaan, mutta toisaalta 4 kiertoa pitempään niitä on turha syödä (tulipa pitkä lause).

Kiitos kovasta tsempeistä! Kyllä täältä taas potkaistaan uusi kierto käyntiin. En kyllä olisi vaikka vuosi sitten voinut käsittääkään miten pahalta tämä menkkojen alkaminen voi oikeasti vielä jossain vaiheessa tuntua. Jo silloin tuntui ikävältä, mutta kyllä tämä vain pahenee. Ja mitä pitempään menee, sitä enemmän siihen sotkeutuu sitä epätoivon ja pelonkin tunnetta joukkoon.

En minä toivoa ole menettänyt ja jokainen kierto on mahdollisuus. Mutta kyllä se kaiken ajoituksen miettiminen alkaa väsyttää henkisesti aika paljon. Pakko yrittää vaan ottaa kaikki ns. leikin kannalta ja pitää se huumori matkassa.

Alexandra: Juu varmasti tuo kp 10 on hyvä ajankohta. :)

Marjana

Vierailija
380/535 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Solveigille ja muille joilla menkat alkoi.Tai siis ei Solveigilla menkat alkaneet mutta negan testasit..

Eleonoran oireet kuulostaa mustakin ihan raskaudelta,varsinkin se kova mahakipu.Vai..onko se mahdollista että tissit on kauhean kipeät jo viikko ennen kuukautisia? Itselläni on ollut aina kivuttomat kuukautiset (lähes,joskus jotain pientä mahakipua) eikä mitään PMS-oireita,joten en tunne näitä asioita.Muuten eilen mulla hiukan vihloi toista tissiä.. : o Vai kielsi Eleonoran lääkäri vauvakuumepalstat.Ihan tyhmää! Ei näistä stressiä tule vaan tukea!

Marjana,sinuna laittaisin toivoni niihin hoitoihin,kun ne on kohta tulossa joka tapauksessa.Olette omin voimin jo yrittäneet niin kauan..ja noi hoidot on niin hyviä nykyään.

Alexandra,kai juot greippimehuja? Se vois auttaa vahvistamaan limakalvoja,sitähän se nimenomaan tekee.En tiedä auttaako sun tapauksessa mutta ei siitä haittaakaan ole.

Ja minä testaan huomenna! Olispa plussa! : D