Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
341/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan nyt ensiksi se ovistikuttelu, kun on ekana mielessä (tai roskiksessa). Ihan tyylipuhdas nega tänäänkin. Ei mitään testialueella. Pöh.

Joulusta sitten sen verran, että jonkin verran hiipii jo ajatuksiin. Itse tykkään älyttömästi joulusta ja kaikesta ihanan tunnelmallisesta, joka siihen liittyy. Meillä joulu on paljon pidempi kuin 24.-26.12. :) Joulukoristelut ja muut valmistelut aloitan marraskuun puolivälissä, toki nyt on jo sisällä joitain led-valosarjoja (mutta ne nyt ei ole jouluisia, vaan tuomassa tunnelmavaloa pimeneviin iltoihin), samoin kynttilöitä poltellaan ahkerasti lähes joka ilta. Tykkään nimenomaan siitä ihanasta jouluisesta kodista, joulun tuoksuista, kynttilöistä, rauhasta... Valmistellaan siis pitkän kaavan mukaan monella tavoin. Ekat joulutortut ja piparit maistellaan ensimmäisenä adventtina glögin kanssa.

Mutta nyt muihin puuhiin!

Haaveissa3 kp 9/26-28 yk 4 ja edelleen NEGAtiivinen ovistelu.

Vierailija
342/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, minullahan se on aiemmin merkinnyt kuukautisten alkamista, mutta kunhan nyt varmistan ;). Eilen alkoi nimittäin ihan älyttömät äkäilyt ilman mitään järkevää syytä. Tämä voittaa jopa aiempien kiertoni tuntemukset ikinä!

Tulisi jo huominen eikä menkkoja (+ aamupissa, josta voisin testata taas.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea myös täältä, NelliN!

Ilokseni (ja samalla vähän kauhukseni) huomaan myös itse nyt kuuluvani noihin, joilla on toivoa vielä heinäkuulle, koska kuukautiset eivät ole alkaneet vieläkään. Selkäsärkyä ei ole ollut enää tänään, mutta vielä en riemuitse.

haaveissa3: toivoa on... :)

*Mami*: Tänään on ollut kivuton päivä vielä tähän asti :)

Alexandra84: kieltämättä sait toiveet heräämään, että entä jos tämä onkin nyt sitä :). Tuntuu melkein rikolliselta toivoa hyvää itselle, kun ottaa huomioon esimerkiksi sinun koettelemuksesi :(.

Pikriina: Kiitos tsemppauksesta! Ehkei koulukavereita saisi kummoisesti tulemaan synttäreille, mutta kunnon sukujuhlakuukauden heinäkuusta ainakin saisi, koska moni lähisukulaiseni viettää merkkipäiväänsä tai muuta juhlaa tuolloin. Itsellänikin on molemmat merkkipäivät heinäkuun aikana :). Helteet ja synnytys tosin ovat pelottava yhdistelmä...

Toivotan paljon onnea Morning Butterflylle, eleanoralle, Marjanalle, Solveigille ja sopakalle, jotta täti ei tulisikaan :). Uskoisin, että tuleville mummoille ja ukeille tieto uuden lapsenlapsen matkasta maailmaan olisi ikimuistoinen joululahja :).

CatNip kp 24/23-24 yk 5

Vierailija
344/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei täti sitten tullut vieläkään, kipuja oli jo kyllä että eiköhän se sieltä kurvaa huomenna paikalle. Tänää aamulla tein vielä testin mikä oli nega. Enää en aijo testata. Olin myös ajatellut että raskausuutinen olisi ollut sitten oivallinen lahja koko muulle suvulle mutta ei niin ei.

Raskausoireita olisi tälle kuulle ollut mm.

-alavatsakivut, krampit ym.

- päänsärky kp 28-29

- viluisuus tänää ja eilen illalla

- vuotava nenä tänään (taitaa tosin johtua työpaikan jäätävästä ilmastoinnista)

- kipeät rinnat (lähinnä nännit)

Onnea NelliN!

Piinailijoille tsemppiä!

Terveisin, raskaustestejen suurkuluttaja Nasu kp 31/28-32

Vierailija
345/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Älä luovuta! Täälä JUST samanlaisia oireita ja eilen näytti negaa. Eipä ole täti vielä kurvaillut paikalle ja huomenna jo kp 32/28-31.

Torstaina saan raskaustestit, saa nähdä tarviiko testailla vai tuleeko se täti kylään. Jos tulee, niin ottaa niin päästä!! Koskaan ei ole kestänyt kierto näin kauan!

Vierailija
346/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätääs onnea plussatesteihin porukkaan nasu2011 ja *Mami*! Miten en ollut huomannut, että teilläkin on jännät paikat... pahoittelen!

Vierailija
347/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kattomaan ja että HÄ!?

Morning B ei ole vieläkään testannut!! ;D

Onnea plussanneille!!

Täällä ei ole toistaikseksi ole ollut pahoinvointia lainkaan, tänään ollut ensimmäinen päivä, kun on väsyttänyt aamusta asti ja päikkärit tuli väkisin! :)

Näillä mennään... 5+6 :)

Vierailija
348/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alko kyllä aivan tyypilliset mielialavaihtelut, joten tulis täti jo pian kerta on tullakseen. Olen kiukkuinen kuin ampiainen ja mies-rukka saa sen kestää. Toki en hänelle kerro, että säälin häntä, vaan tutakoot raivoni :D Näin ennen kuukautisia alan naputtaa kaikesta kotitöihin liittyvistä asioista. Tuskin on raskausoirekaan. Mahaakin nippailee. Se on kyllä uutta, että näin aikaisin, ellei sitten täti tule ajoissa..

Ihanaa, Pullavainen, että olet säästynyt pahoinvoinnilta! Tsemppiä loppuodotukseen! :)

Eipä tältä erää muuta..

sopaka alias perseeseen ammuttu karhu

Vierailija
349/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut NelliN plussasta! :)

Ja täti pysyköön poissa kaikkien lupaavasti oireilevien luota! Teitä on aika monta tällä hetkellä, jännää... Eiköhän saada lisää plussauutisia loppuviikosta! :)

Alexandra, kannattaisikohan sinunkin testata varalta ennen lääkäriin menoa.

Omat tuntemukseni johtuvat varmaan hormonimuutoksesta kun kierukka poistettiin vasta, mutta ei yhtään kiva olo tämä cocktail kun alavatsaa jomottaa, kivistää, turvottaa, närästää, kuvottaa, heikottaa...Näytän ihan siltä ku oisin raskaana mutta tuskinpa vielä!

Tiinanneli kp 20/27-33

Vierailija
350/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiintoista! Ja rohkaisevaa mun kannalta.. kaikki yleensä luulee että kuuluu olla kunnon pahoinvoinnit tai muuten on joku pielessä..mut ei se sit ole niin! Vielä kysyisin että käytitkö varsinaista raskausarpivoidetta vai jotain perusvoidetta? Voi olla että raskausarpivoiteet on rahastusta..että mikä tahansa rasvainen voide käy ja niistäkään ei ehkä ole todellista hyötyä.... : /

Vierailija
351/535 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurvasi paikalle... missä lie viipyi mokoma kun piti niin jännityksessä. :(

Uutta yritystä siis vaan kun menkat loppuu...

Mami kp 1/28-31 yk 3

Vierailija
352/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä naisen elämä todellista tunteiden vuoristorataa, kun vauvahaave valtaa mielen. Miten sitä osaisi suhtautua tyynen rauhallisesti? En todellakaan tiedä! Jostain pitää vaan kaivaa tsemppi uuteen kiertoon. Eilen illalla juteltiin miehen kanssa ja hän oli sitä mieltä, että onhan tämä yrittäminenkin hauskaa... Itse välillä ajattelee niin, että seksi olisi sitten taas ihan vain ihanaa, jos tulisi raskaaksi.

Morning butterfly, raskausarpivoiteista. Käytin sekä että, eli ihan siihen tarkoitukseen plus perusrasvoja.Rintoihin etenkin raskausarpivoiteita. Mutta mä olen kyllä sitä mieltä, että ne arvet (vaikka niitä paljon on!) ei ole minussa todellakaan ne huonoin juttu. Alkuun ovat tummat ja näkyvät, mutta kyllähän ne siitä vaalenee lähes huomaamattomiksi. Käsillä silittäessä tuntuu, mutta aivan rennosti kävelen kesällä biksut päällä, mun kroppa on muuten paljon parempi kuin ennen raskauksia :) Yhtään en häpeile. Esikoisen vauva-aikana niitä surin ja mies sanoi silloin minulle, että ei halua kuulla tuosta asiasta valitusta enää koskaan, että hän rakastaa jokaista arpeani ihan vain siksi, että ne on tulleet meidän vauvan kantamisesta. Se siitä siis.

Tällaisia ajatuksia tähän aamuun. Toivokaa mulle edes hailakkaa haamua tän päivän ovistestiin :) Pääsisi edes ajattelemaan, että mulle on ovis tässä kierrossa ylipäätään tulossa!

Haaveissa3 kp 10/26-28 yk 4

353/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans odotellaan kovasti :)

Olen 21-vuotias ja mieheni 22-vuotias. Meillä on yksi poika (pian 1v 2kk vanha)

Mulle tullut nytten sellainen "flunssa" aivastelen kauheasti, varsinkin heti aamusta!

Lämpö oli eilen 37.1 illalla (tämä lämpö vetäisi mut oikeasti ihan petiin, mutta illalla ihan virkeä olo)

Poika kun kitisi aamusella, niin ihan kuin ois närästänyt (kurkunpää tulessa)

Janottanut paljon enemmän, heikottanut kanssa hieman ja kokoajan sellainen uupumisen tunne!

Ehkä hieman enempi juoksen pissillä ja välillä on kuuma välillä kylmä!

Nyt sitten odotellaan... Ekassa raskaudessa oli väsymys ja pissillä käydessä oli sellainen outo "pissi" siis sitä ei osaa selittää :D

Muuten raskauteni oli oireeton :)

354/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitin tänään vain tuon listan. Tällä hetkellä on niin väsynyt olo koko tähän projektiin. Todennäköisesti kun joku muu saa jatkaa listan päivitystä huomisesta alkaen. Tänään on dpo 14 ja testi näytti edelleen negaa. Illalla tai alkuyöstä tulee tosin ihan virallisesti vasta täyteen tuo 14 vuorokautta ovulaatiosta, mutta en jaksa enää uskoa plussaan. En edes ryve missään itsesäälissä tai ole surullinen. Ihan vain väsynyt, jos taas pitää aloittaa uusi kierto ja uudet oviksen metsästykset ja yhdynnän ajoittamiset jne.

Rinnat on vielä tosi arat, joten ne menkat kyllä tulee alkamaan sentään ihan oikeaan aikaan vasta illalla/yöllä. Se on sentään hyvä asia, ettei mitään tiputteluvuotoja ollut tässäkään kierrossa edes yhdyntöjen jälkeen. JOstain täytyy olla edes iloinen!

Tsemppiä ja plussatuulia teille kaikille, vaikken nyt jaksanutkaan yksitellen kommentoida tai lukeakaan ihan kaikkia viestejä.

Sen verran bongasin, että Mamin ja Riinuskan menkat on alkaneet, niistä pahoittelut!

Marjana kp 30/30-31 Dpo 14 yk 19

Vierailija
355/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana, uskon että tympii. Minusta tuntuu suorastaan rikolliselta että esim. itsellä onnistuu ekasta kierrosta ja toinen joutuu pettymään kierrosta toiseen. Mutta tsemppiä, te ootte vielä niin nuoria että aikaa on ja varmasti saatte vielä oman paketin. Ja eihän tätäkään kiertoa ole vielä menetetty!! Itsekkin olin varma että täti tulee kun kouristi mahaa ihan sairaasti juuri niinkuin menkkojen alkaessa. Ja kaiken järjen mukaan lauantaina olisi herkällä pitänyt näkyä mutta täysi nega oli! Eli toivoa ei kannata menettää vielä.

Testasin aamulla digillä ja raskaanahan sitä ollaan. Nyt ei ole oireita, kouristukset jäi siihen oletettuun tädinalkamispäivään. Unet on hirveän eläviä ja kirkkaita, oli jo ennen plussaa.

Raskausarvista: kahdesta raskaudesta en ole saanut arven arpea. Voi tietty olla joku yksilöllinenkin juttu mutta ainakin käytin BodyShopin rasvaista voidetta molemmissa raskauksissa.

Joulua odotan hirveesti. Olen niin jouluihminen. Ihanaa aikaa!

Nyt lisää plussia tähän junaan! Nille joilla menkat alkaneet tsemppiä uuteen kiertoon, onneksi joka kuukausi on uusi mahdollisuus!

Nelli

Vierailija
356/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaan ei koske enää, ällöttää ja ellottaa, väsyttää niin että uskoisin nukahtavani kohta seisaalleni. Tein taas vanhentuneen testin (ajattelin kiusata itseäni ja ostaa järkevän testin sittenkin vasta lauantaina, mikäli täti ei ole pyyhältänyt vielä paikalle), ja tulos näytti negaa. Mietiskelen tässä josko testaisin tänään ovistestillä, jos siihen pärähtäisikin kaksi viivaa :). Jotenkin on nyt seesteisempi olo, ja toivoa on enemmän. Jospa...

Vierailija
357/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solveigin ja Eleonoran oireet vaikuttaa lupaavilta! Pahoittelut "tädin" yllättämille..

Marjana,ikävää että olet lannistunut...en tiedä mitä sanoisin..

NelliN,toihan on jännää,koska mullakin oli silloin kun menkkojen piti (viimeistään) alkaa,kp 38 paikkeilla,semmonen kipukohtaus mahassa..ei ollut kylläkään menkkamaista vaan kovempaa ja erilaista..ja sen jälkeen ei mitään tuntemuksia oikeastaan..selkein oire on nyt nuo kohonneet lämmöt,tänäänkin 37,3..selkä on vähän kipeä..Ja muuten,mun mieskin on jo varma että olen raskaana! : D Perjantaina kuitenkin vasta testaan,kun rahat tulee..ja hei,varmasti minäkin käytän sitten Body shopin vartalovoita! Nelli,paljonko sulle tuli painoa raskauksissa? Oletko muuten hoikka? Yritän tässä ennustaa tuleeko mulle raskausarpia.. : P Nii,eihän niitä hävetä tarvitse todellakaan,ovat "kunniamerkkejä" äitiydestä..mutta mieluummin kuitenkin olisin ilman JOS mahd.. : D

Vierailija
358/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Toivoa vielä on! Mä niin pidän peukkuja pystyssä ja kädet ristissä teidän puolesta!

Vierailija
359/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa niin päästä kun menkat tuli vasta näin "myöhään". Olen tottunut että kp 28 alkavat ja nyt sain näin kauan jännätä. Kyllä naisen kroppa joutuu vaan kovasti kestämään kaikkea - ei niin mukavia oireita! No, olen iloinen että menkat tuli, koska niin oli tarkoitettu, eikä esim. venynyt ensi viikkoon!

Plussia kaikille!!! Mä roikun täälä niin kauan kunnes se elokuun ketju on tehty, vai pitäiskö mun aloittaa se?

Vierailija
360/535 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Mami*: Olipa harvinainen hattumainen kierto sinulla, kun venytti ja virutti ja sitten kuitenkin päätti aloittaa jokakuisen virren :(. Nyt on koston paikka eli tsemppiä seuraavaan!

haaveissa3: Tässäpä hailakka haamu ovistestiisi, ole hyvä :)

Merinak: Toivotaan parasta :)

Marjana: Kyllä sinua koetellaan! Hienoa, että löydät kaikesta huolimatta jotain positiivista tilanteesta, jossa joku muu (=minä) saattaisi heittää jo pyyhkeen kehään.

NelliN: Minulla hävisi se aiemmin mainitsemani lähes pari viikkoa kestänyt ristiselkäkipu toissapäivänä eli juuri parahiksi, kun menkkojen piti alkaa. Lonkkia välillä vähän jomottaa, mutta se selkäkipu on poissa :).

En halua vielä alkaa intoilla ja siksi en myöskään kuuntele itseäni ja jokaista tunnetta. Sitä en voi olla huomaamatta, että vajaan viikon verran on välillä posket tuntuneet olevan tulessa, vaikkei täällä todellakaan kuuma ole, eikä minulla ole kuumetta. Töissä on hiukka kiusallista :D

CatNip kp 25/23-24 yk 5