HEINÄKUISET 2012
Kommentit (535)
No perskules niinhän siinä kävi että eilen illalla tuli joku mielenhäiriö ja testasin sit ihan puhtaan negan. Tiedänhän et ei näillä päivillä voi näkyä, mut en tiedä mikä iski...te varmaan tiedätte, hih... No ei siinä mitään mut aamulla, siis tänään siihen oli ilmestynyt haalea viiva eli elämäni ensimmäinen roskishaamu. Noo, aattelinpa et nyt on haettava herkkä testi (jonka pitäisi näyttää jo 4 pvää ennen kuuk. alkua)ja siihenkin sain sit negan. Aloin sitä sit tihrustaa taskulampun kanssa (sairasta, tiedän :DDD)ja sielläpä näkyy se kuuluisa "viivan paikka" kun valoa näyttää liuskan läpi. Mutta näistä ei tod. voi vetää mitään johtopäätöksiä. Mut jännää silti...luulenpa et tästä eteenpäin tulee testattua joka päivä!
Nelli dpo 9 VASTA!!
Luin äsken viestejä, että täti oli tullut käymään monilla. Tuli tosi paha mieli. :( Sit huomasinkin että luin vanhoja viestejä. Huh helpotus!!! Tuntuu kyllä niin pahalta muidenkin puolesta joille täti tullut kylään, nyt kun ei tarvisi tulla!!! Onneksi on tämä ihana ryhmä, jossa tsempataan toisiamme! Olette ihania! :)
Kauhean monella ei näytä olevan tällaista pitkää kiertoa. Kait tämäkin voi vielä muuttua ajan kanssa. Ovistikkuja on vessan roskis täynnänsä ja ovis varmaan tulossa vasta muutaman päivän päästä.
MB:n Gallupiin: mun mies vasta viime vuonna alkoi olla selvästi sitä mieltä, että juu kiitos lapsia meillekin.Ollaan yhdessä oltu nyt jo yli 9 vuotta.Ja lähipiirissä kun melkein kaikilla on vähintään se yksi mukelo, varmaan vaikutti asiaan..ja ikä kans. :)
Kauhean kiva on lukea teidän muidenkin jännäilyistä, toivonpa että pääsen mukaan pian tuohon plussaa testailevien joukkoon...
Alexandra: Luin jostain, että jos Clomifenista sinänsä on apua raskautumiseen, se apu tulee yleensä kolmen ensimmäisen Clomifen-kierron aikana. Sen pitempään sitä on vähän niin kuin turha käyttää. Sikäli olen odotuksia näille kolmelle kierrolle laskenut, kun on tuo lääke nyt tukena ja apuna. Toivottavasti tietenkin se tärppi tulisi heti ensimmäisestä Clomi-kierrosta.
Olen hengessä mukana huomisessa testailussasi ja pidän peukkuja plussan puolesta! Itse yritän malttaa ainakin sinne lauantaiaamuun.
Solveig: Uutta testiä vaan kehiin! Se plussa voi pärähtää milloin vaan, kun oireetkin on lupaavat.
MeaMinnis: Minulla vaikuttaa jossain määrin muuhun elämään myös. En haluaisi ostaa uusia vaatteitakaan, kun ajattelen etten kohta sovi niihin. Samoin olen huomannut, että olen ruvennut elämään säästäväisemmin, kun ajattelen mitä kaikkea lapselle täytyy sitten hankkia. Samoin millaisia asioita lastenhuoneeseen tarvitaan. Se täytyy maalata ja laittaa kaapit jne... :D
Riinuska: Joka toinen päivä olisikin paras testausväli, että ehtii hormonipitoisuus nousta tarpeeksi. Tulehan kertomaan tulokset sitten testailun jälkeen! :)
sopaka: Sinä olet sitkeä, jos jaksat odottaa testailua siihen, että menkat on myöhässä. Tuolla oirelistalla nimittäin. :) Tsemppiä!
Raparperisyrän: Niin olikos tuota siun pitkän kierron syytä selvitetty? En ole nyt aivan varma oliko tästä puhetta jo?
Galluppiin vastauksena olemme molemmat tienneet aina haluavamme lapsia, mutta olemme molemmat kauhean varovaisia tekemään suuria päätöksiä. Minulla alkoi olla hirveitä hankaluuksia e-pillereiden sopimattomuuden kanssa ja vaihdoin merkkiä monta kertaa. Sitten löytyi jollain lailla sopiva merkki lopulta, mutta ehdin syödä sitä vain 3 kk, kun sitten kysyin mieheltä "annatko näihin rahaa vai ostetaanko enää ollenkaan" (ostelimme vuorotellen usein pillerit). Vastaukseksi sain "ei kai noita enää tarvita". :) Tässä vaiheessa olimme molemmat saaneet vakituiset työpaikatkin, joten sekin stressi oli pois jaloista. Eli aika luonnostaan yhteisymmärryksessä meillä meni päätös ehkäisyn poisjättämisestä. Onneksi. Olisi aivan hirveää, jos toinen vaikkapa painostaisi koko ajan ja toinen ei olisi valmis.
Teidän muiden oireiluihin verrattuna minä olen kyllä todella vähäoireinen tässä kierrossa. Vatsaa ei ole nippaillut juuri lainkaan edes! Ihan minimaalisia oireita ja nekin varmaan kuviteltuja. :D
Ei auta siis kuin odotella ja pitää uskoa yllä...
Marjana kp 24/30-33 Dpo 8 yk 19
Niitä siis hankittu ja nautittu. Mies jo tuumasi, että meneeköhän vähän liian pitkälle ;) Mutta minkäs teet, kun tekee mieli varmistaa, ettei ainakaan noin pienestä jää sitten onnistuiminen kiinni.
Melin: Pahoittelut menkoista :( Kyllä se harmittaa, vaikka ei olisikaan niin yllätys, nimimerkillä kokemusta löytyy... Joka kierrossa sitä pettyy, salaahan sitä toivoo että olisi kuitenkin ihmeen kaupalla tärpännyt.
miss understood: ONNEA ONNEA ONNEA!!! Onhan tuo nyt niin selkeä plussa kuin vain olla ja taitaa :) Ihanaa, että plussia tulee.
Marjana: Voi kun sinulle sen iloisen ja ihanan plussan soisi! Oireet on kyllä niin hyvät.
Alexandra: Palelu on kyllä hyvä merkki :) Minulla on sitä ollut kummassakin raskaudessa. Jännään kyllä kovasti sun huomisaamuista testiä, täytyy heti tulla aamusta katsomaan, miten kävi. Ja vaikka olisikin nega vielä, niin plussaksihan se voi muuttua.
Ele: Minäkin olen tehnyt kotidiagnoosin siitä, että stressi varmasti vaikeuttaa mulla tätä kolmatta projektia. Työjutut on mullakin haitanneet normaaliin elämään keskittymistä, mutta onneksi se asia muuttuu alkuvuodesta. Jos sitten viimeistään tärppäisi :) Mieluusti tietysti jo nyt.
Morning Butterfly: Minä aloin kuumeilemaan esikoista kun oltiin oltu noin vuoden verran naimisissa, sitä ennen seurustelua 4,5 vuotta. Tuolloin minä olin 22v. ja mies 21v., joten aika teinejä ;) Puolisen vuotta meni miehellä ajatusta kypsytellessä ja sitten jätettiin ehkäisy pois. Oltiin molemmat opiskelijoita tuolloin, minä valmistuin äitiysloman aikana. Toisen lapsen kohdalla halusimme odottaa siihen asti, että minä saan vakituisen työpaikan, olin ollut määräaikaisena siitä lähtien kun esikoinen oli 1,5v. Sain sitten vakiviran kun esikoinen oli 2v2kk ja sitten heti jätetiin ehkäisy ja lapsille tuli ikäeroksi 3v. Tähän meidän lapsiluvun PITI jäädä, mutta jotain kummaa sattui kesällä ja mies (joka oli ehdoton aikanaan sen suhteen, että ei enää ikinä lisää lapsia!!!) alkoi pehmitellä minua, että kolmatta vielä koitettaisiin... Kesti 2 päivää pehmitellä ;) En ollut vaikea tapaus. Minullakin edellisestä raskaaksi tulosta siis kuitenkin jo melkein 6 vuotta, joten vähän uutta tämä tietyllä tavalla kuitenkin taas on.
MeaMinnis: Minä tunnistan tuon vaatejutun myös itsessäni, en tosin osta isompia, vaan jätän ostamtta kokonaan ;) Tiedän nimittäin sen, että mulle ei raskaana mene mitkään tavalliset housut, joten parempi kun ei nyt ostele turhia vaatteita... No, töissä mulla on pakko olla siistit vaatteet, mutta yhtään sellaista "turhaa" en ole syksyn aikana hankkinut, vain välttämättömimmät. Ja ne tosin sellaisia (esim. neulemekkoja), että menevät raskaankin. Ja raskauslaskureita katselen ja olenpa jopa äitiyspäivärahan määrän käynyt Kelan sivuilla laskemassa...
Mami: Meillä siis 2 lasta ja kummatkin sai alkunsa ekasta kierrosta. Tätä kolmatta tehty nyt 3 täyttä kiertoa ja neljäs alkoi juuri.
Riinuska: Sinullakin huomenna testipäivä, jännää :D Toivotaan nyt sitä plussaa!!! Tuo testaamatta jättäminen on kyllä vaikeaa, todella todella vaikeaa. Etenkin jos oireet puhuu raskauden puolesta.
Sopaka: Ihanaa että olet väsynyt :) Voihan se oikeasti olla raskausoire, kyllä se väsymys on ollut minulla ainakin ihan hulvatonta alkuraskaudesta, nukahtelin oikeasti TÖISSÄ... Jep.
ON: Kuten mainitsin, niin foolihappoa ja greippimehua on nyt ruokalistalla. Toki nyt vähän jotain muutakin ;) Tiedä sitten, onko noilla mitään merkitystä, ehkä ainakin sillä foolihapolla. Tietääkö joku, mikä sen greippimehun juju on? Ainakin se on ihan hirveän pahaa! Työstressi vaivaa ja epäilen vahvasti, että se kyllä vie ainakin mahdollisuuksia matalammiksi. Mutta periksi ei anneta, tätä kolmonsta yritetään sitten vaikka miten pitkän kaavan kautta :) Jotenin nyt kun on antanut itselle luvan haaveilla vielä yhdestä lapsesta, niin perhe ei tunnukaan valmiilta, vaan se haavevauva puuttuu. Minullahan oli ihan kamala vauvakuume kun kuopus oli 2v. mutta mies oli sitä mieltä, että lapsiluku on täynnä. Itkin ja raivosin, huusin ja anelin... Ja lopulta jouduin tyytymään siihen, että näin se meillä on: kaksi lasta ja enempää ei tule. Mutta saman tien kun mies nyt alkoi kolmannesta puhua, niin minä olin varaamassa kierukan poistoon aikaa.
Täällä on kyllä niin ihana vertaistuki ja upeita naisia kuumeilemassa :) Kiva jakaa näitä ajatuksia teidän kanssa.
Haaveissa3 kp 4/26-28 yk 4 (ja jee, ei enää montaa päivää kun saa ovista alkaa tikuttaa!)
Voi kuule murunen, ei tääläkään ole minkäänlaisia oireita! Mieskin tokas, että et sä ole raskaana, kyllä sun vaisto sanois. Blaah! Haluan uskoa että ei niitä oireita tarvikkaan välttis olla. :P
Tämä aika menee NIIIIN hitaasti!!! Huomenna pidän kunnon siivouspäivän kotona, eli huominen menee toivottavasti nopeasti. Lauantaina sitten vaikka kaupungille kiertämään. Kamala masis iskee, kun alkaa miettimään jos se täti ilmestyykin... ARGH!
meilläkin oli tuo greippimehu ja foolihappo ja heti tärppäs:)ja foolia syön edelleen että sintin selkähermoputki menee oikeaoppisesti umpeen:)
Nelli- täällä on muitakin testihölmöilijöiltä liikkeellä, joten tuo ei kuulostanut ollenkaan hölmöltä, itsekkin testailin 4 päivää etukäteen... vaikka tiesin että mahikset on noin 50 % että mahdollinen plussa näkyisi, mikäli siis olisi sattunut raskautumaan.
Mami- tämä on todella niin ihana paikka purkaa tuntojaan
Marjana- varmasti tulen :-D ja eikös se oireettomuuskin voi olla oire
Haaveissa- kyllä se plussa sinullekkin vielä tulee , antoisaa ovisbongausta
Mulla on oire: sitä siis alunperin tulin tänne innoissani kertomaan, lueskelin vain teidän kirjoitukset eka. Mun rinta on poikkeuksellisen herkkä, iltapäivällä jo "jomotti" ja edelleen arka kun sitä painelee. Mystistä on, että vain toinen rinta on herännyt oireilemaan, molemmista kuitenkin nännit herkistyneet. Onko kellekkään käynyt näin, että vain toinen rinta reagoi ja toinen uinuu??? Ilaksi lämpö nousee edelleen lukemaan 37.1, vaikken kuumeiseksi itseäni tunnekkaan. Nyt on TOIVEET TODELLA KORKEALLA, aamulla pääsee testaileen!!!!
Me ollaan oltu hyvin pitkään yhdessä, ihan teineistä asti joten meni siinä vuosia ennen kuin alettiin lapsista puhua. Toki lapset haaveissa oli molemmilla "sitten aikanaan". Esikoista ei edes mitenkään yritetty, jätin pillerit pois kun ne ei sopineet ja raskaaksi tulin heti kun veijarit sisään pääsivät:D Kuopus sai alkunsa heti kohdunulkoisen jälkeen, ei ehtinyt kuukautisia tulla kun testiin tuli kaksi vahvaa viivaa! Lapsilla ei ole kuin runsas vuosi ikäeroa joten heillä on seuraa toisistaan. Lapsiluku piti olla täysi mutta kierukan sopimattomuuden vuoksi (oli kuparikierukka ja jatkuva hiivakierre) poistatin sen vuosi sitten ja mies oli se joka alkoi kolmannesta puhua. Itsellä se vauvakuume oli hieman jo aiemmin mutta mies se oli joka asiasta alkoi ääneen puhua:) Ja olen ollut siitä niin hirvittävän onnellinen! Vielä ku se kolmas saisi alkunsa ja vauvan syliin asti niin kaikki olisi täydellistä!:)
ON: Lopetin greippimehun käytön kokonaan koska tajusin että olen litkinyt sitä koko vuoden eikä mitään tuloksia ole tullut (keskenmenoa ja kemiallista lukuunottamatta) ja jostain luinkin että se voi olla toisille haitallista!? Kuivaa limakalvot tms, tiedä sitten. Vitamiineja täytyisi ostaa ihan jo siitäkin syystä että tämä pimeä vuoden aika pistää väsyttämään. Sinkkiä on ja sitten tuo vehnänalkioöljy (e-vitamiini) sekä foolihappo mutta ajattelin ettei haitaksi varmisti olisi joku purkkitablettikin. Mitä vitamiineja te muut syötte?
Tässä kierrossa tuntuu olevan outoa se ettei rinnat edelleenkään ole yhtikäs kipeät! Yleensä ne ovat aina oviksen jälkeen ja sitten tuo alamahan nippailu. En usko näitä miksikään raskausoireiksi siltikään. Toivon vain sydämestäni että raskaus saisi mahdollisimman pian alkunsa.
Monilla on lupaavia oireita, jännitän täällä teidän puolesta ja pidän sekä sormet että varpaat pystyssä!
Marjana: Muista että oireettomuuskin on raskausoire ja nuo sinun lämmöt on lupaavat!
Täytyy muistaa se että aina on mahdollisuus ja ihmeitä tapahtuu! Ja uskotaan että meille jokaiselle se pieni ihme suodaan!:)
Ele
miss_understood; Tuota greippimehua täytyy siis heti ostaa, jos ei tässäkään kierroksessa tärppää. Mitä tuo fooli on? Onko tabletteina, vai?
Riinuska76; Jee, heti tuut tänne kertomaan!!! Peukut on pystyssä!!!
Ele: Minulla on apteekista ostettuja monivitamiineja. Merkki on vaihtunut aina tarjousten mukaan. =P Se raskausvitamiini olisi hieman monipuolisempi, mutta on sen verran hinnakas, että olen ajatellut monipuolisen ruokavalion lisäksi tuon tavallisen monivitamiinin riittävän. Ja foolihappoa saa noista monivitamiineista lisäksi aika hyvin, joten en ole sitä enää eri purkista ottanut. Omega-3 on sitten vain lisäksi käytössä. Luovuin myös greippimehusta, kun siitä ei apua ollut moneen kiertoon ja toisekseen limakalvot ovat hyvässä kunnossa olleet ainakin tähän asti. En sitten tiedä mitä tuo Clomifen niille tekee.
Minä luulen, että noissa vitamiinien käytössä jokaisen kannattaa katsoa vaan peiliin ja miettiä rehellisesti kuinka monipuolisesti syö ja tuleeko jokaisella aterialla kasviksia, marjoja tai hedelmiä. Jos pystyy vastamaan "kyllä", niin ihan hirveitä lisävitamiineja tuskin tarvitsee. Monivitamiini-purkeissa ne vitamiinipitoisuudet on nimenomaan pieniä lisiä, mutta jos jokaista vitamiinia alkaa erikseen ottamaan eri purkeista, ne pitoisuudet voi olla jo turhankin isoja. Eli lyhyesti sama: Kohtuus kaikessa. :)
Riinuska: Juu kyllä rinnat voivat oireilla eri tavoillakin. Minun vasen rintani on aina ollut aktiivisempi. :D Hitsi kun en varmaan näe tänä aamuna testisi tulosta! Luen heti illalla!
ON: Hih, olette olleet ihanan kannustavia tämän minun oireettomuuteni suhteen. :D
Eilen illalla mittailin lämpöjä ja ne oli niin matalalla, että suorastaan tympäisi. Päätin nyt aamulla kuitenkin aamulla mitata uudestaan, koska aamulla mitattuna se arvo on vertailukelpoisempi, kun ei ole vielä mitään urheilua tai suihkua tms takana. Nyt se oli taas 37,0. Jee! Saisi nousta lisääkin, niin voisi taas irroittaa jalat maasta ja antautua vauvakuumeen vietäväksi. ;)
Rinnat ovat hieman turvonneet myös yön aikana, mutta kipeät ne ei kyllä ole vielä lainkaan.
Ja ihanaa viikonloppua kaikille, joilla se alkaa jo tänään! Minulla on 6-päiväinen työviikko, joten pakerran vielä huomisen, mutta sitten rentoudutaan illalla miehen kanssa ihan kahdestaan!
Marjana kp 25/30-33 Dpo 9 yk 19
Mennään kohti uutta kiertoa, yllättäen kp 27 vaihtuikin kp 1, hö, no ei auta kun elokuisiin vaan!
Onnittelut plussanneille!!!!
wattu
Morning butterfly: Näin minä muistelinkin, että joku tällä palstalla sen nimenomaan kirjoitti! Olet kyllä uskomaton kun jaksat odotella ton testaamisen kanssa!
Niin ja meillä mies kypsyi tohon lapsiasiaan oikeastaan vasta viime keväänä, tai rehellisesti sanottuna, vasta kun tulin raskaaksi. :) Mutta, meillä tuli siis 7 vuotta yhteiseloa täyteen tänä kesänä. Ai niin, itsellä siis tuo lapsiasia, eli vauvakuume, ollut jo pari vuotta mielessä.
Miss understood: Aikaiseen uskallatte kertoa kyllä läheisille. Toisaalta, eihän sillä ole väliä koska kertoo. Itse en ennen rv12:sta meinaa kertoa, ihan sen takia jos jotain menee pieleen. Toisaalta, mikäs sillä on merkitystä, onpahan sitten taustatukea. Tarrasukkia teille!!!
Solveig: Oireet kuulostavat kyllä hyvältä! Itsekin testasin tänään tyylipuhtaan negan, mutta en minäkään anna sen vielä masentaa. Toivottavasti ne plussat sieltä vielä tulee!
MeaMinnis: Ihan tuttua ajattelua… Itse olen myös laskenut koska jäisin äitiyslomalle, jos tästä kierrosta plussaan… :D
Riinuska: Onnea testaamiseen, toivottavasti sinä edes saat plussan, tai edes haamun tänään!
Sopaka: Kyllä, plussataan! Oireet ovat sinullakin mahtavat!
NelliN: Nautinnollisia testaushetkiä :)
Marjana: Onnea huomiseen testaukseen, jos meinaat testata. Itse testaan seuraavan kerran sunnuntaina. En suostu antamaan periksi, ennenkun jos täti koputtelee ovelle oikein kunnolla. Ja toivottavasti se ei sitä tee!
Haaveissa3: Meillä myös mies oli aluksi sitä mieltä että olen ihan hullu kaikkien greippimehujen yms. kanssa. Mutta nyt sitten km:n jälkeen, ei ole enää mitään sanonut, kannustaa vaan tekemään kaiken mahdollisen :)
Ele: Itse syön raskausajan vitamiineja, joita suositellaan jo yrittäessä.
Wattu: VOi pahus! Halaus ja tsemppiä!
ON: Uusia oireita ei nyt ole löytynyt, paitsi että eilen ruokailu aiheutti närästystä, ja sitä en kyllä normaalisti saa. Niin ja olen la-su yöstä lähtien herännyt aina muutaman kerran yön aikana. Kuulostaa ehkä oudolta että olisi oire, mutta yleensä nukahdan illalla ja herään aamulla :D
Mutta, tosiaan puhdas nega tänä aamuna. Sunnuntaina testaan seuraavan kerran. Hieman jo toivo hiipuu, mutta katsotaan miten käy.
OIkein hyvää viikonloppua kaikille ja plussatkaa!!
Alexandra kp26/28-32, yk6+km+yk2
Pahoittelut menkoista :( Katsotaan, nähdäänkö elokuisissa sitten, minä ehdin vielä tämän neljännen yrityskierron pyörimään tässä heinäkuisten ryhmässä, kun eka teoreettinen la sattui ihan heinäkuun alkuun ja nyt tämä heinäkuun loppuun.
Alexandra: Toivotaan, että nyt oli vain liian aikaista testata. Kuopuksen kanssa testailin liian aikaisin ja sain ihan selkeitä negoja kaksin kappalein, sitten yhden roskishaamun, lopulta ihan oikean haamun ja sitten plussan :) Että voi se niinkin mennä, ihan oikeasti ja oikeassa elämässä!
Minä muuten syötän miehellekin foolihappoa, luin jostain että se voi vaikuttaa miehelläkin hedelmällisyyteen.
Eipä muuta nyt, jännäilen täällä testaajien puolesta!
Haaveissa3 kp 5/26-28
eli dpo 12 ja puhdas nega... ei edes sitä haamua
Ensiksi onnea kaikille plussanneille! Paljon tarrasukkia matkaan mukaan kaikille:)
Morning butterfly: Minä kuumeilin ennen miestä, mutta onneksi nopeasti tarttui häneenkin!
Noin kuukauden ehdin kuumeilla esikoisen aikana ennen häntä. 10 vuotta ehdittiin olla kaksistaan, eli ihan tarpeeksi kauan!Esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta ja nyt kuumeillaan kakkosta.
Mistähän tosiaan se johtuu, että jalka kasvaa? Mullakin kasvoi ekan raskauden jälkeen numerolla!
Tympeetä!
Haaveissa3: Täälä kanssa greippimehut ja ovistestit valmiina kaapissa! Miehelle en ole kyllä kertonut greippimehun toivotusta vaikutuksesta.. Ovistesteistä tietää, mutta en tiedä, että kerronko kun ovis on lähellä vai aiheuttaako se sitten turhia paineita..
Foolihappoa voisi vielä ruveta ottamaan jos vaikka sekin antaisi pienen pientäkin apua raskautumiseen! :)Esikoisen aikana join kans heti tuota greippimehua ja tärppäs heti ja nyt en ole sitä kahteen ekaan kiertoon juonut, mutta nyt kaikki konstit kehiin!Niin eikös se greippimehu kuulemma paranna limakalvoja/limoja siittiöille suotuisammaksi.
On: Nyt alkaa yritys! :) Täälä lähdetän innokkaana taas uuteen yritykseen kun vihdoin täti on lähtenyt. Kaikki keinot käyttöön: peiton heilutukset joka toinen tai kolmas päivä, ovistestit, greippimehut ja foolihapot! Niin eikö se plussa sieltä vielä ilmaannu! Oon kuullut myös siitä, että jotkut on seksin jälkeen nostanut lantion hetkeksi ylöspäin tyynyn tms. avulla. En tiedä onko siitä apua, mutta miksei sitäkin voisi koittaa!:)
Osalla on jo hyvät päivät meneillään ja täälä jännätään kanssa testaajien puolesta! Toivotaan paljon plussia kaikille!
Neli kp 9/28-30, yk 3
Ensiksi onnea kaikille plussanneille! Paljon tarrasukkia matkaan mukaan kaikille:)
Morning butterfly: Minä kuumeilin ennen miestä, mutta onneksi nopeasti tarttui häneenkin!
Noin kuukauden ehdin kuumeilla esikoisen aikana ennen häntä. 10 vuotta ehdittiin olla kaksistaan, eli ihan tarpeeksi kauan!Esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta ja nyt kuumeillaan kakkosta.
Mistähän tosiaan se johtuu, että jalka kasvaa? Mullakin kasvoi ekan raskauden jälkeen numerolla!
Tympeetä!
Haaveissa3: Täälä kanssa greippimehut ja ovistestit valmiina kaapissa! Miehelle en ole kyllä kertonut greippimehun toivotusta vaikutuksesta.. Ovistesteistä tietää, mutta en tiedä, että kerronko kun ovis on lähellä vai aiheuttaako se sitten turhia paineita..
Foolihappoa voisi vielä ruveta ottamaan jos vaikka sekin antaisi pienen pientäkin apua raskautumiseen! :)Esikoisen aikana join kans heti tuota greippimehua ja tärppäs heti ja nyt en ole sitä kahteen ekaan kiertoon juonut, mutta nyt kaikki konstit kehiin!Niin eikös se greippimehu kuulemma paranna limakalvoja/limoja siittiöille suotuisammaksi.
On: Nyt alkaa yritys! :) Täälä lähdetän innokkaana taas uuteen yritykseen kun vihdoin täti on lähtenyt. Kaikki keinot käyttöön: peiton heilutukset joka toinen tai kolmas päivä, ovistestit, greippimehut ja foolihapot! Niin eikö se plussa sieltä vielä ilmaannu! Oon kuullut myös siitä, että jotkut on seksin jälkeen nostanut lantion hetkeksi ylöspäin tyynyn tms. avulla. En tiedä onko siitä apua, mutta miksei sitäkin voisi koittaa!:)
Osalla on jo hyvät päivät meneillään ja täälä jännätään kanssa testaajien puolesta! Toivotaan paljon plussia kaikille!
Neli kp 9/28-30, yk 3
Mutta kuten jo tuolla Alexandraakin lohdutin, niin se ihan puhdas nega voi vielä plusssaksi muuttua :)
Neli: Meillä mies suorastaan riemastui ovistesteistä ;) Nyt kun kolme kiertoa on ollut "pakko" jaksaa joka toinen päivä menkkojen loppumisesta reilusti yli kierron puolivälin, niin kyllä se on välillä ollut aikamoista pakkopullaa. Kesällä tuo olisi onnistunut vaikka kuinka hyvin, mutta nyt syksyn, työ- ja harrastuskiireiden ynnä muiden syiden takia ei vaan aina jaksaisi. Nyt ajateltiin siis olla ihan rennosti omien halujen mukaan siihen asti, kun alkaa olla ovistestin mukaan oikea aika :) Sitten täsmätalletukset ja sitten taas halujen mukaan. Tuon yhden "pakkopulla"-kerran varmasti kestämme :D
Sitten vielä siitä lantion ylös nostamisesta, mä harrastin sitä kyllä aika hyvin viime kierrossa. Samoin tein esikoisen ja kuopuksen kanssa.
Haaveissa3 ja edelleen kp5 :)
Alamasua jomottaa, onkohan täti tulossa?! EN KESTÄ jos tulee!!! :( Voikohan se jomotella ihan muista syistä? Sanokaa että voi!? :D
Mukavaa viikonloppua kaikille ja PLUSSIA kaikille! :)
Täällähän on paljon kirjoituksia ja yksi plussakin, ihanaa! PALJON ONNEA MISS UNDERSTOOD!!! Voi kun me kaikki saataisiin noin selkeät plussat tässä kierrossa! :)
Marjana: Nyt on kyllä oirelista niin hieno, että plussan sieltä on pakko tulla! Viikonloppuna kun testailet, pidä meidät ajantasalla! Olette kyllä oman käärönne ansainneet! Nyt on teidän vuoro! :)
Alexandra: Ihanaa, että on kohtalotovereita. Minä vaihdan kanssa heti kotiin tullessani karmet lökävaatteet päälleni :D Paljon mukavampi olla! Tänään olen palellut ihan koko päivän ja poskia edelleenkin kuumottaa, mutta muuten ei ole nuhainen olo. Toivotaan, että nämä ovat meille raskausoireita. Plussataan! :)
Riinuska: Paljon tsemppiä testailuhin. Plussaa toivotaan!! :)
MB: Oireesi kuulostavat hyviltä! JEE! Nyt vaan testaat sen plussan!!
Meillä takana 7 vuoden suhde, joista minulla vauvakuumetta ollut käytännössä koko ajan. Mies alkoi puhua lapsesta kesällä 2010, mutta minä halusin järjestää omia työasioitani. Joten lupa lapselle annettiin tulla vasta nyt keväällä. Molemmille on ollut tärkeää saada opiskella koulut loppuun ja hankkia vakaa elämäntilanne taloudelliseltakin kannalta. Ostettiin ja remontoitiin alkuvuodesta oma koti, joten nyt tästä elämästä puuttuu enää se oma rakkauspakkaus. Nyt molemmat täysillä mukana :)
Solveig: Hyvältä kuulostaa nuo valkkarihommat ja varsinkin tuon karkkipussin haistaminen :D Plussaonnea! :)
MeaMinnis: Luulen, että tuo kuumeilukäyttäytyminen on aivan normaalia tämän pinon naisille :D Minä itse ainakin olen täysin koukussa kaikenmaailman raskauslaskureihin ja olen lueknut varmaan kymmeniä kertoja jo, miten raskaus viikko viikolta etenee :D Kuumeillaan siis esikoista, joten kaikki on kovin uutta ja ihmeellistä, vaikka vierestä olenkin monta raskautta seurannut. Joten ei tuo ole ollenkaan noloa :) Toivottavasti nyt se kuumeilu vain saisi odotetun lopputuloksen! :)
Pahoittelut Melinille tädin tulosta ja tsemppiä uuteen kiertoon!
ON: Väsymys on aivan tajuton. Eilen nukahdin töiden jälkeen sohvalle aivan kuin tukki ja nukuin onnellisena, kunnes mies tuli kotiin ja herätti. Väsymys jatkuu. Haluan toivoa sen johtuvan mahdollisesta raskaushormonista, vaikka toki realistista olisi sen johtuvan tästä pimeydestä :D Muita lupaavia oireita on tuo älytön paleleminen, mistä Alexandralle kirjoitinkin. Tänään olin töissä ainoa, jota palelsi koko ajan. Kyselin muilta, onko heillä kylmä, mutta ei tuntunut olevan. Poskia kuumottaa koko ajan ja näytän siitä syystä joko kuumeiselta tai vihaiselta :D Lämpöjä en ole mittaillut, kun ei mitään flunssaoireita ole. Lisää oireita on ihan kamalat ja kipeät finnit dekoltee-alueella. Vaikka kärsinkin epäpuhtaasta ihosta, en koskaan saa finnejä tuolle alueelle, erikoista! Tukka ja naama rasvottuu ihan kamalan nopeaa tahtia, ikävää! Tänään on päivän mittaan nippaillut mahaa navan seudulta. Ei mitenkään tuskaisesti, mutta häiritsevästi. Myös kummallinen paineen tunne on alavatsalla. Täällä sitä on saanut itsensä siis jo aika hyviin oireiluihin, vaikka kp:t ovatkin näin vähäiset. Tämä rouva tippuu kyllä kans ihan hurjan korkealta ja kovaa, jos täti kurvaa kylään. Testata en aio ennen kuin kuukautiset ovat oikeasti myöhässä. Sen verran sen negan näkeminen harmittaa.