Lääkkeellinen raskaudenkeskeytys
Kertokaa kokemuksia, esim. kuinka monella vuoto alkanut jo sen ensimmäisen, suun kautta otettavan tabletin jälkeen? Millä viikoilla on tehty? Itselläni viikkoja 8+4 ja tänään otin tuon ekan tabletin. Ja sikiön sydänääniä ei siis enää kuulunut, siksi lääkkeellinen tyhjennys=/
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt, että keskeytyksen toinen vaihe on mahdollista tehdä omassa kotona!
Olin rv9. Ekan pillerin jälkeen ei mitään kipuja, mutta noin tunti toisen jälkeen alkoi niin kovat supistukset, että jalat lähti alta ja hoitaja tuli pistämään kipupiikin pyllyyn.
Olin kättärillä, viiden muun naisen kanssa samaan aikaan, sellaisessa odotustilassa. Kaikki siis laittoivat toisen vaiheen lääkkeen paikoilleen emättimeen samoihin aikoihin ja sitten istuttiin samassa huonessa toisillemme puhumatta muutaman tunnin ajan. Minun lisäkseni toinenkin nainen sai kipupiikkiä ja sängyn. Oli kyllä tosi outo kokemus olla siellä niiden muiden naisten kanssa hiljaisuudessa. Jostain syystä ei tehnyt mieli jutella.
Vuoto alkoi samana päivänä, mutta itse alkio tuli ulos vsata muutaman päivän päästä. Olin tulossa kaupasta kotiin ja tunsin, että nyt jotain isompaa tulee ulos. Siihen se oli tipahtanut, pikkuhousuilleni, enkä uskaltanut koksea/heittää sitä pois koko iltana. Se oli ikävä kokemus.
Siis näitkö sinä alkion? Miltä se näytti?
Joku tuossa kertoi 47- vuotiaana tehdystä abortista. Tuossa iässä vielä ehkäisy pettää raskaus alkaa. On se ihmeellistä.