Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä kovan flunssan pikaiseen parantamiseen kaivataan.

Vierailija
11.03.2011 |

Maanantaista saakka olen ollut kovassa kuumeessa ja eilen alkoi nokka vuotamaan ja pärskityttämään, jonka johdosta myös silmät vuotaa ja kutiaa. Viime yönä oli 39,1 astetta kuumetta. Yskä on ollut alusta saakka kova.

Normaalisti kuumeilen ja oireilen jo 37,2 asteen lämmöstä, joten voitte kuvitella mikä olo on.

Mitään erikoistahan tässä ei olisi jos saisin rauhassa pötkötellä ja sairastaa tämän flunssan pois, mutta työttömälle miehelleni on ylivoimainen suoritus olla 4kk lapsemme kanssa kokonaista päivää yksin. Vauva juo pullosta kaiken lisäksi, mutta silti minä joudun syöttämään hänet ja laittamaan nukkumaan. Kaiken muun kivan lisäksi mies vielä eilen puheli vauvalle, että katto ku äiti tuolla laiskottelee, kun makasin sohvalla aivastellen ja yskien.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä vippaskonsteja paranemiseen ole. Aika parantaa, lepo ja kuumat juotavat.

On ikävä mies sinulla.

Vierailija
2/4 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkylääkettä ja kuumaa juomaa ja nenäsuihkeita kannattaa käyttää, ne helpottaa olo, mutta ei ne mitään paranna.

Annapa miehen opetella vauvan hoitoa. Sanot, että meikä nukkuu nyt ja ovi kiinni. Siperia opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tms. En edes lahtisi yrittamaan parantaa tautia nopeasti ihan miehen kiusaksi. Opetelkoot hoitamaan omaa lastaan, sahan olet lisaksi paikalla, eli sulta voi kysya _neuvoa_ (huom. eri asia kuin apu) jos ei osaa... Saalittava mies, olisin siita ennemminkin huolissani kuin flunssasta. Ajattele, jos sairastut joskus oikein vakavasti, miten tuo miesreppanasi oikein sitten parjaa?

Vierailija
4/4 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tms. En edes lahtisi yrittamaan parantaa tautia nopeasti ihan miehen kiusaksi. Opetelkoot hoitamaan omaa lastaan, sahan olet lisaksi paikalla, eli sulta voi kysya _neuvoa_ (huom. eri asia kuin apu) jos ei osaa... Saalittava mies, olisin siita ennemminkin huolissani kuin flunssasta. Ajattele, jos sairastut joskus oikein vakavasti, miten tuo miesreppanasi oikein sitten parjaa?

Nyt se on vain hokenut koko päivän, että kuinka oikein pärjäisit, jos olisin töissä. Tähän asti se on vaihtanut yhden vaipan ja jutellut puolituntia mukavia vauvan kanssa, mä olen hoitanut kaiken muun. Sitte se sanoi, että älä yski niin kovaa, vauva säikähtää.