Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jokainen uskova, äänestäkää kristillisdemokraatteja.

Vierailija
17.03.2011 |

Kaikki muut ajavat omaa etuaan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uskoni on suvaitsevaa, ei kiviä heittelevää tuomintaa.

Vierailija
2/10 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uskoni on suvaitsevaa, ei kiviä heittelevää tuomintaa.

Välillä meinaa mennä usko kristittyihin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Haluavat uskon takia politiikkaan, oman näkemyksensä takia, eivätkä suinkaan itsensä takia, kuten kaikki muut - siinä on pointtia!

Vierailija
4/10 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisdemokraatit ovat valitettavasti vaaliliitossa Keskustan kanssa. Aion äänestää perussuomalaista rovastia.

Vierailija
5/10 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Haluavat uskon takia politiikkaan, oman näkemyksensä takia, eivätkä suinkaan itsensä takia, kuten kaikki muut - siinä on pointtia!

Tuo on kyllä vihoviimeistä soopaa. Samalla tavalla heilläkin on visio siitä, millainen maailman pitäisi olla, kuin muillakin puolueilla. Ja tuntuu, että monet KD:n tyypit edustavat semmoista varsin tiukkapipoista linjaa, jota eivät läheskään kaikki suomalaiset kristityt.

Vierailija
6/10 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö vain uskovaiset saavat äänestää kristillisdemokraatteja? Ei ihme, ettei niiden kannatus ole korkeampi, jos äänestäjät halutaan rajata noin.

Mä en ainakaan koe olevani ihmeemmin uskovainen, ihan tavallinen tapakristitty vain. Mutta kyllä mielelläni äänestäisin kristillisiä, koska heillä on ihmisläheiset arvot. Mutta jos vain uskovaiset saa äänestää, niin pitää miettiä uudelleen...

Vierailija
7/10 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätin äänestää perussuomalaisia, koska heillä on enemmän saumaa viedä Suomea edes siihen suuntaan kuin toivon. Kristillistä valtiota tästä tuskin enää koskaan tulee, valitettavasti.

Vierailija
8/10 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristillisdemokraatteja, jotta joku vois ajaa minunkin etujani?

Tosi loogista, mutta ei raamatussa missään sanota, että uskonto ja valtiojohto pitäis kytkeä yhteen.

Vierailija
9/10 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen enemmän sellainen vasemmistohenkinen uskova.

Vierailija
10/10 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään niistä arvoista, joita KD edustaa, ei kuulu minun uskooni.

T: Uskovainen, joka ennen kaikkea pyrkii elämään kristillisesti. Tämä on kristillisdemokraateilta unohtunut kaiken "raamatulla päähän" -propagandan keskellä.