Miksei ihmise kunnioita toisen "omaa"?
Naise piirittävät miestäni siitä huolimatta että tietävät mieheni olevan varattu.
Samaa tapahtuu myös minulle. Jotkut miehet yrittävät silti vaikka tieyävät etten ole vapaa.
Meidän suhde voi hyvin, mutta mielestäni sekään ei ole oikeutus yrittää saada toisen "omaa" itselleen jos pariskunnalla ei mene hyvin.
Toinen oksettava ilmiö on se ettei hyväksytä torjutuksi tulemista. Sinkkumiestä vedetään turpiin tms. jos hän sanoo rehellisesti ettei kiinnosta. Toisinaan nämä miehet joutuvat jopa valehtelemaan olevansa varattuja, eikä sekään välttämättä riitä, varsinkaan jos ei ole sormusta sormessa.
Jotkut ihmiset luulevat naimattomien olevan vapaata riistaa ja joillekkin ei edes se naimisissa olokaan ole syy jättää rauhaan.
Yleensä nämä ovat naisia jotka eivät ymmärrä jättää varattuja rauhaan tai eivät hyväksy sitä ettei heidän seuransa kiinnosta.
Mikä teitä naiset vaivaa?
Kommentit (44)
Täällä taitaa olla paljonkin liikkeellä näitä itseään tyrkyttäviä ämmiä, jotka purkavat maanantaivitustaan keskustelun aloittajaan :D
Täällä taitaa olla paljonkin liikkeellä näitä itseään tyrkyttäviä ämmiä, jotka purkavat maanantaivitustaan keskustelun aloittajaan :D
Niin miten saat siitä yhtäläisyyden että on itseään tyrkyttävä????? Kerropa se. Olen todennut että ap:n kaltaiset naiset ovat piina sielulle, he ovat todella huonoa seuraa. Heidät karsin kovalla kädellä pois ystäväpiiristäni, naps vain.
Niin miten saat siitä yhtäläisyyden että on itseään tyrkyttävä????? Kerropa se. Olen todennut että ap:n kaltaiset naiset ovat piina sielulle, he ovat todella huonoa seuraa. Heidät karsin kovalla kädellä pois ystäväpiiristäni, naps vain.
Ja pystyn sanomaan, että ap:lta puuttuu oidipaalinen tappio, ja hän projisoi oman itsensä näihin muihin naisiin. Se korjautuu terapialla. Minulla itselläni on isot oidipaaliset tappiot, enkä siis havaitse tällaista käytöstä mistä ap raportoi. Se on kadehdittava asia, monet psykologitkin kadehtivat minua kun minulla on jotain mitä heiltä puuttuu. Tiedän mistä puhun. Mutta on ihan ymmärrettävää että ap ei löydä vikaa itsestään, koska se lohko todellakin aivoista puuttuu, eikä se ole päässyt kehittymään. Sen sijaan hän korostaa omaa huonommuuden tunnettaan nostamalla itsensä muiden yläpuolelle. En usko että minä voisin olla ap:n kaveri, jos toinen kylläinen ja toinen nälkäinen, voiko kaveruus onnistua?
Olen muutenkin korviani myöten täynnä näitä ap:n kaltaisia naisia, jotka itse menevät muiden ihmisten suhteisiin hoitamaan muiden asioita, eivätkä ymmärrä rajoja. Siitähän puhe mistä puute.