Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei ihmise kunnioita toisen "omaa"?

Vierailija
03.10.2011 |

Naise piirittävät miestäni siitä huolimatta että tietävät mieheni olevan varattu.

Samaa tapahtuu myös minulle. Jotkut miehet yrittävät silti vaikka tieyävät etten ole vapaa.

Meidän suhde voi hyvin, mutta mielestäni sekään ei ole oikeutus yrittää saada toisen "omaa" itselleen jos pariskunnalla ei mene hyvin.

Toinen oksettava ilmiö on se ettei hyväksytä torjutuksi tulemista. Sinkkumiestä vedetään turpiin tms. jos hän sanoo rehellisesti ettei kiinnosta. Toisinaan nämä miehet joutuvat jopa valehtelemaan olevansa varattuja, eikä sekään välttämättä riitä, varsinkaan jos ei ole sormusta sormessa.

Jotkut ihmiset luulevat naimattomien olevan vapaata riistaa ja joillekkin ei edes se naimisissa olokaan ole syy jättää rauhaan.

Yleensä nämä ovat naisia jotka eivät ymmärrä jättää varattuja rauhaan tai eivät hyväksy sitä ettei heidän seuransa kiinnosta.

Mikä teitä naiset vaivaa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilija kehräsi kuin kiimassa mieheni tilausten ympärillä ja hiveli miestä kädestä. Kyseessä oli hienohko italialainen ravintola Helsingissä. Eipä siinä muuten, mutta meni kahdenkeskisestä kynttiläillallisesta jotenkin fiilis.

Joku kaunis misukka kehräsi aina mieheni ympärillä, ravintoloissa ja kaupoissa minulle ei juuri edes puhuttu. Mutta tiedätkö mitä? Multa se ei vienyt fiilistä, lähinnä huvitti. Kyllä nyt pitää sen verran olla itsekunnioitusta, ettei tuollaisesta vedä hernaria nokkaan. Toisakseen, joillekin miehille ei saa edes puhua, muuten se pikkurouva luulee että munahaukka on hänen miehensä perässä. Tuosta olen samaa mieltä, että tarkoituksellinen varatun iskeminen on törkeää ja epäkunnioittavaa. Suurin osa niin sanotusta arkipäivän flirttailusta ei tätä kuitenkaan ole.

En sanonut miehelle tuosta mitään, koska ei se ollut hänen vikansa. Kyllä nuo tarjoilijan keskeytykset vain veivät keskustelun vähän arkisempaan suuntaan kuin mitä ne olisivat olleet ilman häntä.

Olimme juuri saaneet tietää mm. että odotamme toista lasta. Jotenkin ei vain tuntunut oikealta höpötellä meidän perheen uudesta tulokkaasta naisen kiehnätessä vieressä. Mieheni ei naista sillä lailla edes nähnyt, tunnen hänet liian hyvin.

Vierailija
22/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kysymys.

Piiri pieni pyörii... Olisi valtavan mukavaa tutustua uusiin ihmisiin, niin miehiin, kuin naisiinkin, mutta piirittämisestähän se on aina vaan kysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuulemma sellainen, mutta ehkä sitten erilainen kuitenkin, sillä ketään en yritä väkisin iskeä, näin en ole koskaan tehnty, enkä heti usko, että jatkossakaan näin tulisin tekemään. Itsekunnioitusta varmaan vai vaan tyhmä?

Vierailija
24/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ruokkii tätä "minä haluan!!!" -asennetta.

Olen todennut saman kuin ap, monet naiset (pääkaupunkiseudulla) ovat kovin päällekäyviä.

Joidenkin ihmisten ego ilmeisesti kaipaa senkaltaista pönkitystä, jonka se valloittamisesta saa, ja mitä vaikeampi saalis, sen suurempi tyydytys? Näin oletan.

Vierailija
25/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta selkeästi siinäkin me ihmiset olemme erilaisia. :O

Kun tiedän jonkun olevan varattu, niin ei tule kysymykseenkään minkäänlainen säpinä. Mulla on arvoni! Jos lähtisin tuollaiseen kuvioon mukaan, niin mulle tulisi aivan kamalan syyllinen olo. Se tietoisuus siitä, että tekisimme puolisoaan pettävän miehen kanssa niin väärin sitä hyvässä uskossa elävää ihmistä kohtaan, sehän veisi varmasti kaiken ilon tapaamisista. En voisi lakata ajattelemasta miten ällöttäviä me olisimme yhdessä sen puolisoaan pettävän miehen kanssa. :( Olisin todellakin osasyyllinen siinä kuviossa.

Vierailija
26/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedän jonkun olevan varattu, niin ei tule kysymykseenkään minkäänlainen säpinä. Mulla on arvoni! Jos lähtisin tuollaiseen kuvioon mukaan, niin mulle tulisi aivan kamalan syyllinen olo. Se tietoisuus siitä, että tekisimme puolisoaan pettävän miehen kanssa niin väärin sitä hyvässä uskossa elävää ihmistä kohtaan, sehän veisi varmasti kaiken ilon tapaamisista. En voisi lakata ajattelemasta miten ällöttäviä me olisimme yhdessä sen puolisoaan pettävän miehen kanssa. :( Olisin todellakin osasyyllinen siinä kuviossa.

Siitähän tässä on kyse, suurin osa näistä iskemisistä on vain näiden tiukkisten pään sisässä? Mielestäni on ihan hyväksyttävää jutella sekä miehille että naisille vaikkapa juhlissa. Heittää läppää ja keskustella jostain ajankohtaisesta. Joku neurootikko varmasti voisi luulla, että yritän iskeä heidän miehiään? Siis jatkossa rajataan niin, että ihmiset keskustelevat vain omalle puolisolleen ja samaa sukupuolta olevien kanssa?

Vierailija
27/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsivät aloitukseni.

Kyse ei ole pettämisestä vaan siitä että yritetään tietoisesti iskeä varattua miestä/naista ja siitä että yritentään ylipäänsä saada toinen jopa väkisin itselleen oli se "uhri" varattu tai ei.

Olen joskus jopa esittänyt kaverini tyttöystävää vain siksi että hän saisi olla rauhassa tällaiseltä väkisin iskijältä.

Meinasi tosin tulla pataan tältä naiselta, koska mies kuului hänen mielestään hänelle :D

Ja ei... Ihminen ei ole kenenkään omaisuutta. Siksi laitoinkin tuon oman lainausmerkkeihin jos joku ei tätä ymmärrä, niin se on sitten hänen ongelmansa.

Kyllä se ottaa päähän että toisen ilta menee piloille siitä että joku tyrkyttämällä tyrkyttää itseään. Mieheni harvoin edes käy missään viihteellä ja pahimmassa tapauksessa nämä harvat kerrat menevät piloille näiden väkisin tyrkyttäjien vuoksi.

Neljän seinän sisällekkö sitä pitää jäädä ettei tällaista käy?

Kavereiden pippaloissakin sattuu tällaista jos ovat sellaiset vähän isommat juhlat.

Mieheni on nyt tässä lähinnä ollut esimerkkinä. Ei hän ole ainoa mies jota ahdistellaan.

Sinkuillakaan kun ei ole aina helppoa. Ei kaikkien sinkkujen tarkoitus ole löytää itselleen seuraa esim. baarissa käydessään ja auta armias jos tällainen väkisin tyrkyttäjä osuu kohdalle...

Pahimassa tapauksessa väkisin tyrkyttäjä alkaa lyömään tätä miestä jos ei kelpaa hänelle.

Itseäni ei haittaa jos joku nainen lyöttäytyy seuraamme ja juttelee mieheni kanssa, mutta se häiritsee miestänikin jos tämä nainen alkaa itseään tyrkyttämään...

Joku teitä näyttää selvästi rassaavan kun vedätte aloituksestani herneen nenään ja alatte ihan ihme johtopäätöksiä esittämään.

Ja kyllä! Hekin ovat ikäviä ihmisiä jotka tulevat haastamaan jos heidän miestä/naista edees vilkaisee. Tämä aloitukseni ei tosin koske mustasukkaisuutta...

Ap

Vierailija
28/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritettäisiin iskeä, ainakaan kovin pitkään. Kyllä kohde siinä jotain viestejä lähettelee ja flirttailee ainakin huomaamattaan. Seksuaalinen hyväksikäyttö on tietysti asia erikseen.

Joten jos sinun miehesi on käynyt vieraissa, sun on aika turha yrittää lohduttautua sillä, että vasten tahtoaan se sen teki ja oikeesti vika on vaan siinä moraalittomassa hutsussa, joka miehesi vietteli...

Ja missä naiset on vetäneet lättyyn miestä, joka nätisti torjuu lähentelyn?! Taidetaan olla vähän erilaisista sosiaalisista piireistä, kun en ole ikuna moista todistanut! Jälleen eri juttu, jos mies on törkeä ja loukkaava torjuessaan yhteydenottoyritykset.

Kohteliaisuudella ja asiallisuudella pärjää pitkälle. Ei ala tuijotella toista silmiin, ei leperrellä tai nauraa toisen vitseille. Ja "anteeksi nyt, mutta en ole täällä hakemassa seuraa, vaan istumassa kaverin kanssa iltaa" tehoaa kyllä, kunhan ei samalla lähetetä ristiriitaisia sanattomia viestejä.

Vierailija
29/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ajatuksesi, silti pakko myöntää, etten ole törmännyt näihin ongelmiin oikestaan yhtään. Ja hyvä niin :)

Vierailija
30/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka ei tätä aloitusta ymmärtänyt, mutta kyllä tälläisen käytöksen mahdollistajallakin olisi syytä miettiä, mikä vaivaa...jos ei aikuinen ihmisen osaa suoraan tälläisellä tyrkyttäjälle sanoa, että painu nyt muualle siitä, että olen varattu ja minua EI kiinnosta. Ehkä tälläistä henkilö sitten vaan kiehtoo hakea niitä omita rajoaja...

Vierailija
31/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa kuin aloituksen tekijä. Tuntuu, että yleensä sormus vetää puoleensa enemmän iskijöitä juuri sen takia kun mies on jo jollekin muullekin kelvannut niin "mulle kans".

Vierailija
32/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän tässä on kyse, suurin osa näistä iskemisistä on vain näiden tiukkisten pään sisässä? Mielestäni on ihan hyväksyttävää jutella sekä miehille että naisille vaikkapa juhlissa. Heittää läppää ja keskustella jostain ajankohtaisesta. Joku neurootikko varmasti voisi luulla, että yritän iskeä heidän miehiään? Siis jatkossa rajataan niin, että ihmiset keskustelevat vain omalle puolisolleen ja samaa sukupuolta olevien kanssa?

Olen itsekin varsin sosiaalinen ja puhun ihmisille niin juhlissa kuin lähikaupassa. Se ei ole tässä pointti.

Mutta jos varattu nainen ehdottaa varatulle miehelle seksiä, ja kun mies kohteliaasti ilmoittaa ettei ole kiinnostunut ja että on varattu, jatkaa nainen sitkeästi ja kertoo, ettei varattu-statuksen tarvitse merkitä mitään, hän itsekin on varattu mutta siitä huolimatta käy vieraissa, niin koen tuon iskuyritykseksi ja naisen kannalta sekä noloksi että röyhkeäksi käytökseksi.

Vierailija
33/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät ne itseään väkisin tyrkyttävät usko, vaikka ratakiskoa vääntäisi. PAhimmat alkavat sylkemään päälle, lyömään tms

...joka ei tätä aloitusta ymmärtänyt, mutta kyllä tälläisen käytöksen mahdollistajallakin olisi syytä miettiä, mikä vaivaa...jos ei aikuinen ihmisen osaa suoraan tälläisellä tyrkyttäjälle sanoa, että painu nyt muualle siitä, että olen varattu ja minua EI kiinnosta. Ehkä tälläistä henkilö sitten vaan kiehtoo hakea niitä omita rajoaja...

Vierailija
34/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa kuin aloituksen tekijä. Tuntuu, että yleensä sormus vetää puoleensa enemmän iskijöitä juuri sen takia kun mies on jo jollekin muullekin kelvannut niin "mulle kans".

Luulen että ap kertoo vain itsestään. Hän on munahaukka, sairaalloisen mustasukkainen ja harhainen. Sitten projisoi omat piirteensä muihin ja vihaa niitä, eikä tunnista itseään. Ehkä munahaukka ap tarvitsisi jotain terapiaa ja kun hän saisi muutettua itseään, niin simsalabim, kukaan muukaan nainen ei olisi sellainen enää. Mistähän johtuu? :DDD

Vierailija
35/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät ne itseään väkisin tyrkyttävät usko, vaikka ratakiskoa vääntäisi. PAhimmat alkavat sylkemään päälle, lyömään tms

Kuinka sä käyttäydyt kun joku sanoo sulle että sun seuras ei kiinnosta? Tajuatko poistua silloin?

Vierailija
36/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ap kertoo vain itsestään. Hän on munahaukka, sairaalloisen mustasukkainen ja harhainen. Sitten projisoi omat piirteensä muihin ja vihaa niitä, eikä tunnista itseään. Ehkä munahaukka ap tarvitsisi jotain terapiaa ja kun hän saisi muutettua itseään, niin simsalabim, kukaan muukaan nainen ei olisi sellainen enää. Mistähän johtuu? :DDD

Minä ymmärrän naimisissa olevana ihmisenä tämän aloituksen ihan hyvin ja ajattelen lähinnä, että Sinä kaipaat sitä terapiaa.

Vierailija
37/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 45-vuotta kestäneen elämäni aikana koskaan havainnut moista, en oman miehen enkä muidenkaan kohdalla. Enkä edes omalla kohdallani niin, ettei kohtelias kieltäytyminen olisi johtanut tulokseen.

Vierailija
38/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tutustuin mieheeni veljeni kautta.

Tulimme hyvin juttuun keskenämme ja huomasimme että meillä on hyvinkin paljon samanlaisia mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia.

Vuoden verran tapailimme. Olimme ihastuneita toisiimme jo jonkun aikaa.

Mentiin miehen kanssa kahdestaa syömään ja sen jälkeen hänen luokseen katsomaan yhdessä vuokraamamme elokuvaa. Leffaa katseltaessa tunteet tiivistyivät ja yksi asia johti toiseen...

Mieheni oli ollut sinkku jo pidemmän aikaa, niin kuin minäkin.

Ap

Miten sinun parisuhteesi sai alkunsa?!

Vierailija
39/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 45-vuotta kestäneen elämäni aikana koskaan havainnut moista, en oman miehen enkä muidenkaan kohdalla. Enkä edes omalla kohdallani niin, ettei kohtelias kieltäytyminen olisi johtanut tulokseen.

-29-

Vierailija
40/44 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä ks. tavalla käyttäytyvät eivät yleensä edes kuulu seurueeseen ja saattavat olla jopa täysin tuntemattomia.

Paikassakaan ei välttämättä ole mitään merkitystä.

Huonoa tuuria kenties...