Lue keskustelun säännöt.
Onko Nalle Puh-leffa mielestäsi liian "lälly" 6-vuotiaalle tytölle?
Kommentit (6)
Vaan haitanneeko tuo?
Meillä 14 veet aikoo mennä katsomaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei missään nimessä! Meillä käytiin isompien tenavien kanssa se katsomassa ja naurettiin porukalla ihan kippurassa! :D
musta se oli vähän lälly (eli pienemmille tarkoitettu).
Eikä pitänyt sitä yhtään lällynä..tässä uudessa leffassa hamot olivat vähän koomisempia kuin perus nallepuheissa.
Kävin 6v ja 7v tytön kanssa katsomassa ja oli juuri sopiva heille.
Tykkää vähän lällymmästä katseltavasta.