pop-vaatetta kauppaa kalliimmalla
Nyt kantsii olla tarkkana huutiksen kanssa, ettei tule maksaneeksi kauppiaankin lapsen vaatteita huudollaan.
Popin outletista vaatteet lähti mukaan KAIKKI vähintään puoleen hintaan. -Eli ei kannata maksaa uuden hintaa vaikka laput olisi kiinni.
Kaikkihan tuonne ei päässeet...mutta noin niin kuin vinkkinä, kannattaa ostaa mielummin se hyvin pidetty mutta käytetty puku.
Vk-takki 35e, vindfleece 26e ja paidat alle 10e... Windfleece ei ollut se "lempparivärini" mutta kun ne nyt maksaa huutiksessakin tuonverran helposti niin ostin mielummin uuden.
Kommentit (4)
Tottakai uuden ostaminen on kannattavampaa -sen takia itekin ostin windfleecen sieltä.
Huutiksessa vaan nyt sattuu oleen noita tehomyyjiä joista varmasti osa täydensi varastojaan tuolta ja myy ne puolta kalliimmalla. Haalarit oli tuolla viidenkympin luokkaa, ja huutiksessa niistä saa maksaa helposti 70-100e, kun "laput kiinni jäi omalta käyttämättä" vaikka huolta tai muusta alennusmyynnistä halvalla ostettu myyntiä varten. -Veronkiertoa siis jos tämä on jatkuvaa. Ite en osta tehomyyjiltä mitään.
mitä ihmeen väliä sillä on jos se huutismyyjä tekee voittoa ja samaan aikaan ostaja saa haluamansa tavaran haluamaansa hintaan?
Kaikki eivät asu popin myymälöiden lähellä /eivät viitsi lähteä ryysikseen ostoksille.
Ja juu, en ole trokari
mutta noin niin kuin vinkkinä, kannattaa ostaa mielummin se hyvin pidetty mutta käytetty puku.
miksi mä en saisi ostaa uutta, ja miksi en saisi maksaa siitä sitä hintaa, mikä minulle itselleni on ok?
vaikka maksaisi huutiksessa enemmän vaatteesta mitä myyjä on siitä maksanut? Eihän ostaja siinä mitään menetä. Ja kyllä mun mielestä kaikilla mittapuilla uuden ostaminen aina on kannattavampaa kuin käytetyn jos hinta on sama ja väri miellyttää.