Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitan tänäiltana lapset sohvalle tonttulakit päässä joulukorttikuvaa varten.

Vierailija
07.12.2011 |

Ja tämä ei ole provo, mutta hingun halusta kuulla kaikilta lastenvalokuvakortteja vihaavilta, miten kaamea olen ja miten he eivät ainakaan haluaisi kuulua tuttaviini ja saada tuollaista joulukorttia... ;o)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minä pidän noista korteista!

Paljon persoonallisempia kuin kaupasta ostetut tusinakortit!

Vierailija
2/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valmiit kortit tulivat maaanantaina postissa. Olipas hauska kuva!

Toivottavasti kuulut minun tuttavapiiriini ja meille tulee myös teidän korttinne :-D

Olen erilainen av-mamma ja tykkään kovasti valokuvakorteista. Tallella on monen vuoden takaiset kuvat, joita joka joulun alla katsellaan. Ilahduttavat sekä äitiä että lapsia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kivoja. Etenkin jos tunnen lapset.

Vierailija
4/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän jouluisen kuvan perheen lemmikkieläimistä (lapset ovat jo niin isoja, että ei heitä saa tonttulakki päässä poseeraamaan korttikuvaa varten). Ja lemmikkikuvan saa meiltä jokainen korttilistalla oleva - omasta eläinmieltymyksestä riippumatta.

Vierailija
5/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi oli laittanut serkukset ilman tonttulakkia lattialle ja nappassut kuvan. Sattumalta kysyi lupaa saada lähettää se anopin ja apen joulutervehdyksenä niiden tuttaville. Hei haloo, lasten kuva sellaisille mummeleille ja papparaisille, jotka ei oo ikinä lapsia nähneetkään. Ja vielä siis anopin ja apen tervehdyksenä, ei meidän perheen.

Hitto vie, ne on meidän perheen lapsia ja jos joku niiden kuvaa käyttää joulukorteissa, iin se on meidän perhe, ei höperöt isovanhemmat. Olis kai ehkä mahdollisesti ok, jos olisivat itse mukana kuvassa. Mutta vaan siis lapstenlasten keräilyerä.

Mä laitan itse ne meidän lapset askartelemaan joulukortit, ja jos ei suju, niin sitten osatn SPR:n kortit.

Vierailija
6/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan lapsesi ovat pieniä ja söpöjä eikä mitään eskarilaisia "prinsessoja" jotka luulee itsestään liikoja.

5-vuotta on ehdoton maksimi kuvalle.

Vierailija
7/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan tarkoituksella mahdollisimmat kliseiset: lapset istuvat sohvalla tonttulakeissaan ja hymyilevät kauniisti. Ja ihan joka ikiselle postituslistalla olevalle sukulaiselle ja tuttavalle, lapsellisille ja lapsettomille, lähetän nuo kortit, kuten aiempinakin vuosina.

Mä olen vasta pari joulua tiennyt, että valokuvakortit ovat av:lla kovin paheksuttavia (mikä hieman lisäsi kieroa innostustani ko. kortteja kohtaan). Kummasti niitä vain käytännössä lähes kaikki lapsiperheet tuntuvat lähettävän, ja hyvä niin. Ehkä ne ei lue av:ta.

Vierailija
8/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilaiset saa luulla itsestään liikoja ja olla prinsessoja. Se, että " luulevat itsestään liikoja " on osa lapsen normaalia kehitystä, idiootti!

Vierailija
9/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivoisin saavani kuvia ilman tonttulakkeja päässä. Niiden alta ei näe minkä näköinen lapsi on eikä minkälaiset hiukset on.